Cimri ve Takıntılı!

Kasım 25, 2018

 Dert anası selam. Benim başımda bi dert var. Sosyal medyadan biriyle tanıştım bir süre yazıştık iyi anlaştığımızı düşündüm ve buluşmaya karar verdik. Bu kişiyle buluşurken niyetim onu daha iyi tanımaktı zaten. Sahil kenarı cafelerin olduğu bi yere gittik bişeyler yer içer sohbet ederiz diye. Oturduk neyse  yiyecek birşeyler söyledik. Yedik içtik ama bunda bi tuhaflık sezinliyorum ben bi ara bana ne çok yedin yeter ya dedi! Aslında onun yediğinden daha fazla  birşey yememiştim ben. Şimdi kimbilir ne kadar hesap gelicek yazık günah falan demeye falan başladı! Önce şaka zannetim ama değildi. Ayrıca şakaysa bile daha beni ne kadar tanıyor öyle şakamı olur sinirlendim ama belli etmek istemedim ama çok zoruma gitti bunu demesi üstüne bide kalkarken ben ödemem bu hesabı dedi ciddi ciddi hesabı bana ödetti ya! Hesap dediğim şey de sadece 30 TL. Hani gelse 100 150 bi derece adam haklı dersin Bu arada yanlış anlaşılmasın diye söyleyim maddi durumu kötü falan değil he, iyi bir firmada çalışıyor. Hadi yalan söyledi desem sosyal medyada o firmada arkadaşlarıyla çekilen fotoları falan var. Adam bildiğim cimri çıktı başıma hesabı ödemek mesele değil böyle şeylere takılmam ama ilk buluşmada bir tuhaf geldi. Ben o buluşmadan sonra bi daha aramadım onu ama adam yüzsüz hiçbirşey olmamış sanki devamlı arıyor bende arama beni dedim yine arıyo ya. Her yerden engelledim bu sefer hesaptaki diğer arkadaşlarıma ulaşmış manyak ya! Ev adresimi sormuş. Korkutuyor artık bu durum napıcam adam musallat oldu başıma Allahtan evimi iş yerimi falan bilmiyor. Ben zaten internetten kurulan ne arkadaşlığın ne ilişkinin hayrına inanmıyordum bu tam oldu üstüne. Daha öncede internetten tanıdığım arkadaştan kazık yemiştim Napayım ben dert anası bana çözüm öner lütfen.

   Merhaba sevgili dertli dostum. Bu adamın sadece cebinde akrep yok, dilinde de yılan zehri var anlaşılan! Ben şimdi cimriliği, takıntıyı falan geçtim de sana nasıl "ne çok yedin yeter" diyebilir yahu! Üstelik 30 TL'lik hesap için! Duyan da zanneder ki, sen yemek yerken o fotosentez yapmış!😊  O hesabın yarısı da ona aittir zaten! Orada ben olsaydım emin ol bu hakaretin üzerine kafasını önündeki yemek tabağına geçirir, kalkardım o masadan! Vallahi seni kutluyorum sabrın için dertli dostum




   Öncelikle bu berbat deneyim için sana "geçmiş olsun" demek istiyorum. Hani şu gerilim filmlerinde karşılaştığımız tam teşekküllü psikopatlar hariç, bundan beteri herhalde günlük yaşamda olamaz diye düşünüyorum!  Neyse ki ilk buluşmada kendini belli etmiş de bir an önce anlaşmışsın durumu. 

   İlk buluşmada hesap ödeme meselesine gelince, evet bu konu başka bir ülkede olsaydık, üzerine durulası bir mesele değildi. Ama biz öyle görmedik, öyle yetişmedik. Haydi diyelim gerçekten cebinde 30 TL'si yok, o zaman bir zahmet buluşmayı erteleyiversin canım! Ayrıca anlattığın kadarıyla bu tür bir parasızlık sorununun olmadığını da belirtmişsin. Ancak hemen şunu da yazayım ki, yanlış anlaşılmalara sebep olmayalım. Bir ilişkide her şey ortaktır tabii ve kadınlar da hesabı ödeyebilir. Veya hesap birlikte ödenebilir. Ama bu  kadına "çok yedin" diye hakaret ederek ve "ben ödemem bu hesabı" diyerek olmamalı! 




    
   Tüm bunların dışında bu adamın takıntılı halleri de hiç hoşuma gitmedi. Ne demek "her yerden engelledim bu kez Facebook arkadaşlarıma ulaştı, ev adresimi sordu?" O zaman burada ciddi bir sorun var demek. Bence bir an önce harekete geçmeli ve bu konuda gereken önlemleri almaya başlamalısın. Öncelikle arkadaşlarını tembihle, o mesaj attığı zaman kesinlikle muhatap olmayıp, engellesinler. Bir süre sonra ulaşacak kimseyi bulamayınca, vazgeçebilir. 

   Bunun dışında onu bir kez daha arayıp, kesinlikle kendisi ile görüşmek istemediğini çok kesin biçimde söylemelisin. Görüşmek istememe nedenleri için de, o gün buluşmada yaptıklarını ve "arama" demene rağmen seni aramaya devam etmesinden rahatsız olduğunu hiç çekinmeden, lafını esirgemeden kendisine anlat. Ve asla bu tarz biriyle birlikte olamayacağını söyle.

   Ancak bunlara karşın bu durum daha da uzarsa, güvenlik güçlerinden konu hakkında yardım istemekten çekinme. Evin ve iş yerini bilmemesi isabet olmuş. Ama sen yine de temkinli ol. Anlattığın kadarıyla bu kimse, takıntıları ve ciddi sorunları olan birine benziyor. Uzak kalmakta fayda var. Bu durum daha da sürer, seni rahatsız etmeye devam ederse, savcılığa suç duyurusunda dahi bulunabilirsin. Bu konuda gayet açık kanunlar ve yaptırımlar var zaten. 

   Bir de bu konuda güvendiğin bir akrabandan, arkadaşından, varsa bir kuzeninden falan yardım isteyebilirsin. Bu tür durumlarda, rahatsız edilen kimsenin yakınlarının devreye girmesi, olaya ciddiyet katıyor. Arasınlar bir bakalım, derdi neymiş öğrensinler. Böyle bir konuşmadan sonra zannetmiyorum bir daha seni rahatsız etmeye yelteneceğini... 

   Son olarak sana şunu da belirtmek istiyorum dertli dostum. Demişsin ki internetten edinilen dostlukların ya da ilişkilerin hayrına inanmıyorum. İşte bu konuda çok yanılıyorsun. Sana şu anda dengesiz birisi denk gelmiş olabilir veya bunun öncesinde yalnızca partner konusunda değil, arkadaşlık konusunda da buna benzer yaşanmışlıkların olabilir. Buradan yola çıkarak böyle düşünüyor olabilirsin. Bu, tamamen karşına çıkan insanın karakteri ile ilgili. Bir insan dürüst, iyi, samimi ise, bu gerçek yaşamda veya sanal dünyada hiç fark etmez, kişi kendi karakterini ortaya koyar zaten. Senin yaşadığın gibi olumsuzlukların yanı sıra, zaman zaman sanal dünyadan tanışıp, çok iyi anlaşan, evlenip mutlu yuva kuran çiftler de yok değil...

   Ayrıca ilişkilerin dışında internetten, sosyal medyadan kurulan çok yakın arkadaşlıklar ve ömür boyu süren dostluklar da olabiliyor. Mesela, bizim diğer dert anamız Aso'cuğum ile biz bundan yıllaarr önce Twitter'dan tanışmıştık.  😊  Bu zaman zarfında iyi günde ve zor zamanlarda çok iyi birer dost olmayı başardık. Yani sana söyleyeceğim, kendini bu şekilde şartlandırma. Sana hep kötü kimseler denk geldi diye, internette takılan insanların hepsi kötü değil...

   Sevgili dostum, benim şimdilik sana söyleyeceklerim bu kadar. Umarım kısa zamanda bu sıkıntıyı aşarsın. İstersen gelişmelerden bizleri haberdar edebilirsin. 

   Bugün de bir okuyucumuzun derdine derman olmaya çalıştık. Konu hakkındaki görüşlerinizi yorumlardan paylaşmayı ve bizleri takip etmeyi unutmayın. Şimdilik hoşçakalın... 😊 

  Dertli dostum’u şu hesaplardan takip edebilirsiniz: Facebook - Twitter - Google+Instagram

Benzer İçerikler

32 yorum

  1. Bereket adam gerçek yüzünü göstermiş. İlişki geriye dönülemeyecek sevide ikan gerçek kimliğini ortaya koysa idi daha kötü olmaz mıydı? Bu önemli konuyu gündeme aldığınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle o zaman çok daha kötü olurdu. Okuyucumuz şanslıymış bu yönden. Bu arada yorumunuz için asıl ben size teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Çok sinir oldum şimdi bu adama
    Bir bana denk gelseydi de az mi yenmiş çok mu gösterseydim ben ona.
    Bu arada kızımız şanslıymışım ki ilk günden gerçek yüzünü göstermiş ya birde tutulup asık olduktan sonra maskeyi çıkaranlardan olsaydi ne olacaktı ????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten şanslıymış kendisini gizlememiş en azından. İşin o çok yedin kısmına ben de takıldım zaten çok çirkin bir durum...

      Sil
  4. RenkliBlog olarak bende ilk fırsatta derdimi yazacağım size danışacağım amma ve lakin hanginden başlasam bilemiyorum 😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğin yerden başlayabilirsin canım biz buradayız her zaman.

      Sil
  5. 2 kişi 30 tl hesap,yemek içmek dahası sahilde bir cafede. şaşırtıcı olan burası. adam kadını güzel bulmamış bana kalırsa hesap hesapların en güzeli. veda sonrası kadının engelleme eyleminden sonra da adama kadın hırs olarak görünmüştür.. hırslar ödenen hesaplardan daha tehlikelidir bu hırs içinde kadının arkadaşlarına ulaşması olayın tehlike durumunu gösteriyor. kadın her yerde güçlü durmalıdır büyük olasılıkla kadın ilk buluşmada zayıflıklarından bahsetti bu da adamı yüceltti ve bütün her şeyi yapabilecek güce itti.
    kadınlar herzaman güçlü durmalıdır keza rütbeler ortaya çıkar ve rütbelerde bir üstün bir alta saygısı yoktur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemek içmek derken herhalde fazla bir şey söz konusu değildir. Olabilir dediğin gibi hırs yapmıştır. Ama tehlikeli durumlar bunlar. Uzak kalmak lazım böyle tiplerden.

      Sil
  6. Dİkkatli olmakta fayda var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanlara güvenmek çok zor oldu bu zamanda. Gerçekten dikkat etmek lazım :)

      Sil
  7. Kesinlikle haklısın, tanışmanın mecrası yeri zamanı ortamının hiçbir önemi yok! İnsan her yerde o kötü ve basit tarafını çıkartabilir.Ne mutlu ki bu odun adamda hemen belli etmiş kendisini. Valla ne yalan söyliyeyim ben olsamda sabredemez direk yüzüne söylerdim dayanamazdım o gün , ne münasebet derdim bu nasıl erkeklik.Kendi yediğimin parasını ödeyip tepkimi koyup bir dahada asla görüşmezdim. Bu tipler bırakın internetini vs ni normal arkadaşlarımızın arasında bile var, bu şekilde söylemedim o kişiye mesela ama birdahada ne aradım ne sordum. Herkese hakettiği gibi davranmak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bunda haklısın. Herkese hak ettiği gibi davranmak lazım. İşlediğimiz ilginç konulardan bir tanesiydi bu da. :)

      Sil
  8. Bence kesinlikle hiç bir kontağa girmemeli konuşmamalı.Vazgeçecektir...

    YanıtlaSil
  9. blog takip etkinliğinden geldim ve hemen bu güzel blogu takibe aldım . bende beklerim.. sevgiler... dlkgzr.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz. Çok mutlu olduk aramıza katıldığınız için hemen geliyorum takibe. :)

      Sil
  10. Ya hu bu insanları anlamak gerçekten güç senin 30 liralık hesabı kaldıracak gücün yoksa ne diye kız arkadaş edinmek ister çıkıp gezmeyi teklif edersin ki. Cidden komik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında gücü varmış da cimriymiş sanırım. Anlatılandan anladığım bu. Ne ilginç tipler var dünyada. :)

      Sil
  11. ha haaa cimri adam hiç çekilmez bi de musallat aman aman yaniii :)

    YanıtlaSil
  12. O adamin bence bir psikolog tedavisi gormesi lazim, anlasilan iletisim probleminin disinda bir kac probleme daha sahip..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bence de tedavi görmeli. Takıntı kısmı özellikle çok korkutucu geldi bana...

      Sil
  13. son yazımdaki yeni arkadaşlarımızla ilgilendin miiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlgilendim anacığım, sen söylersin de ilgilenmez miyiz hiç :) Takip listesine de şimdi ekleyeceğim onları. Bu etkinlik gerçekten çok güzel oldu ve yeni arkadaşlar tanıyoruz her geçen gün. :)

      Sil
  14. çok ilginç bir tipmiş şaka gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bazen gelen mesajlar acaba şaka mı dediğim oluyor ama gerçek bu tipler. Hayatın içinde varlar. çok ilginç konulara cevap veriyoruz :)

      Sil
  15. Karaktersiz bir adam oldugu konuşmasından belli etmiş kendini daha ilk buluşmada bir hanımefendiye hesap ödetmek nedir.Onuda geçtim ne sölediginin farkında degil sanırım. Ben o bayanın yerinde olsam masaya birde su söler kafasından aşagı dökerdim :) ilginç tiplerle karşılasabiliyoruz maalesef.Allah beterinden korusun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı tepkiyi ben de verebilirdim kesinlikle. :) Bazen insanların sabrına ve nezaketine gerçekten hayran kalıyorum. Ben böyle bir durumda bunu başaramazdım kesin :)

      Sil
  16. ama gençler çocuklar özellikle kızlarımız lütfen internetten tanıştığınız kişilerle böyle buluşmalara falan gitmeyin ben bir anne olarak çok sakıncalı buluyorum ürküyorum korkuyorum belki bana gerikafalı diyeceksiniz ama her gün gaztelerde televizyonlarda haberleri okudukça izledikçe böyle oldum ben işte ...Allaha emanet olun.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Çok haklısınız. Size neden geri kafalı diyelim lütfen aklınıza böyle şeyler getirmeyin. :) Bir anne olarak böyle konular hakkında en büyük endişeleri sizin duymanız çok doğal. Çünkü anne olmak bir evladın yaşamının her anında onu koruma isteğini açığa çıkarıyor. Yorumunuz için teşekkür ederiz. :)

      Sil
  17. sadece internette yok bu tarz şahıslar aksine hayatınız her hangi bir alanında filizlenebilir suçu nete yüklemeyin bence ama netten de tanıştığınız birini çok güzel bi analiz edin derim uzun derin sohbetler edin sıradan soru gibi aile ilişkilerini sorun hatta ve hatta benim favorim stalklayın kızlar!! stalktan neler neler çıkıyor bir bilseniz :)) gulocumun dediği gibi biz de netten tanıştık hatta zamanında msn vardı ama msne geçmeden önce twitter üzerinden sonra uzun uzun maillere geçiş yaptık vs. vs. öyle bir güven kurduk ve arkadaşlığımız sağlamlaştı :) ufak bir not eşimle de internette tanıştık hatta ne o ne ben biriyle tanışma derdindeydik o sıra... bir gruba foti atıp maksat makara olsun diye takılmıştım gelen yorumlar arasında oda vardı ve yorumlaşırken muhabbeti hoşuma gitti veeee direk stalk!!! :D :D huyum kurusun ama iyiki de bulmuşum onu ve iyiki de stalklamışım bunca zaman beklediğim adam oymuş! :) kalp kalp karpuz :))) (bir ara post açıp tocamla aramızda geçen komik muhabbetleri size aktarmayı planlıyorum)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böylelikle diğer dert anamızın da tavsiyesini almış bulunmaktayız. Teşekkürler Aso'cum :) Bu arada gerçekten sizin tanışma hikayenizi ve yaşadığınız olayları da buradan anlatmalısınız. Yukarıya bir Varogiller bölümü süper eğlenceli olur. :) Bizim eski günlerden de anlatırız arada:)

      Sil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe