Blogger Arkadaşların Dikkatine- Blog Takip Etkinliği Hakkında

Kasım 18, 2018


  Arkadaşlar merhaba. Blog takip etkinliği sayesinde birçok blogger arkadaşla tanıştık. Keyifli bloglar keşfettik. Benim zamanım oldukça, diğer blogları ziyaret edip, paylaşımları inceleyip, yorumlar yapmaya çalışıyorum. Ve sizler de bu süreçte dert anasını yalnız bırakmayıp, keyifli yorumlarınızla, ilginizle sürekli destek oluyorsunuz. Bu sayede çok kısa zamanda olumlu tepkiler aldık ve her geçen gün büyümeye devam ediyoruz. Bize destek olan herkese teşekkür etmek istiyorum...




  Blog takip etkinliği kapsamında bizi takip eden arkadaşları, ben de takibe aldım. Ancak bu etkinliğin herhangi bir süresi olmadığından, sürekli olarak blogger arkadaşlar gerek Google plus üzerinden gerek diğer sosyal medya kanallarından takibe geliyorlar. Fakat bazı arkadaşlarımız, kim olduklarını, hangi bloğu yönettiklerini belirtmiyorlar. Google plus profillerinde de konu hakkında herhangi bir bilgi bulamayınca, maalesef takiplerine karşılık veremiyorum. Bu nedenle blog takibi etkinliği için gelen arkadaşlar, bir yorum ile birlikte bloglarına ait linki bırakırlarsa, takiplerine karşılık verebilirim. Zaten takip etkinliğinin kurallarından biri de takip ettiğiniz bloglara konuyla ilgili iletinin altından takip etkinliği için geldiğinizi belirtmek ve bir link bırakmaktır. Eğer bizi takip ettiği halde takibe almadığım arkadaşlar varsa, bu iletinin altına linklerini bırakabilirler. Bu sayede karşılıklı takipleşerek, birbirimize destek olabiliriz...

Benzer İçerikler

33 yorum

  1. Merhaba bu etkinlik sayesinde tanıdım sizi ve güzel blogunuzu
    Aynen katılıyorum size
    Blog linki yada ismi yazılırsa geri dönüş daha kolay olur
    Bana Galipte link bırakmayan bir kaç kişi oldu Google-+ dan vs arama yaptım ancak bazılarına bende ulaşamadım
    Bu yazı tam yerinde olmuş efendim
    Saygılar sevgiler 💞💞💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen, ulaşamadıklarım oluyor bazen. O yüzden yazma gereği duydum. Ben de seni bu etkinlik sayesinde tanıdım. Ne güzel bilgiler öğreniyoruz senden. Yaşasın blog kardeşliği :)

      Sil
  2. Güzel bir etkinliğe vesile olmak güzel bişey.Takipteyim ...

    YanıtlaSil
  3. hımm bulamadığın olunca söle bana belki bulurums :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle sana sormak gerek. Bunu ben de düşünmüştüm. :)

      Sil
  4. Thank you so much Karolina I accepted your invite. I am following you now. Welcome to my blog...

    YanıtlaSil
  5. www.gurablista.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bloğunuzda takip bölümü bulamadım. Google plus üzerinden takibe aldım.

      Sil
    2. ben o işlerden hiç anlamam, bir yerden takip ettim ama sizi hahaha

      Sil
    3. İyi yapmışsınız hoş geldiniz. Anlarsınız yahu kolay takip butonu koymak. :) Böylelikle sizi takip edebiliriz. Ancak google plus dan takip edebildim :)

      Sil
    4. google plus kaldırılacak duyumları aldım o güne kadar böyle devam etsin sonra sayfama da yerleştiririm ama sayfamın tasarımını bozuyor hahaha

      Sil
  6. BEN ŞAHSEN DEVLET MİLLET SİYASET ÜZERİNE PAYLAŞIM YAPSAM BLOG İÇERİĞİNE UYGUN OLURMU? E POSTAMA BİLĞİ LÜTFEN.. SAYGIYLA..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim blog içeriğimiz, gördüğünüz gibidir. Biz burada okuyuculardan gelen soruları yanıtlıyoruz, ufak tavsiyeler veriyoruz. Bunun dışında ara ara dizi tavsiyeleri, fotoğraf paylaşımı ve edebiyatçılar hakkında bazı paylaşımlar yapıyoruz. Bunun dışındaki konular ve özellikle siyaset bizim konumuz değildir. Yapılan yorumlarda siyasetle ilgili görüşler kabul etmiyoruz. Ancak siz kendi bloğunuzda bu tür paylaşımlar yapıyorsanız, bize saygı duymak düşer...

      Sil
  7. son yazım ilgini çekmedi miiii :)

    YanıtlaSil
  8. yanii dün dizileri yazmıştımtıydı daaa :)

    YanıtlaSil
  9. Doğru söylüyorsunuz Gülhan hanım benimde bulamadığım ulaşamadığım kişiler oldu takip eden arkadaşlar linklerini bıraksalar güzel olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link bırakan veya bir biçimde ulaşabildiğim arkadaşları takibe alıyorum ama ulaşamadıklarım hala var. :)

      Sil
  10. Merhaba etkinliğe katıldım , takipteyim .

    https://mavidaktilo24.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Merhaba ben de bu etkinlik sayesinde blogunuzu buldum ve bende yeni bir blog actim. Aslinda kafamdaki konsepti siz uygulamissiniz benim blogumda bu konsepte benzer yonlere sahip girip tavsiye ve yorumlarinizi bekliyorum https://blogonerr1.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz. Yeni bloğunuz hayırlı olsun. Ben de sizi takipteyim. :)

      Sil
  12. Merhaba. Hoş geldiniz. Hemen ben de sizi takibe aldım. Umarım sizin için de bol takipçili bir etkinlik olsun. :)

    YanıtlaSil
  13. Merhabaaaa...Takip etkinliği keşfine çıktım. GFC eklemişim sizi zaten...Sayfanızı da yeni ziyaret edebildim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  14. merhaba bende sizler sayesinde bu blog takip etkinliğine katılmıştım benimde listede adım geçiyordu ama en son katılan kişiler sanki ilk listeyi paylaşıyorlar o listede bizim adımız olmadığı için etkileşim olmuyor diye düşünüyorum ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle bir sorun oluyor maalesef ben yeni gelen herkesi ekliyorum listeye. Bloglarda da gördüğüm zaman bu arkadaşları da ekleyin diye linki atıyorum. Ama gerçekten kısa zamanda çok etkili oldu bu çalışma. Sonuçta herkes emek veriyor ve emeğini daha fazla kişiye ulaştırmak herkesin hakkı.

      Sil
  15. Merhaba. Bloğunuzu ziyaret ettim ama zaten takip ediyormuşum sizi. Takip listesine de ekliyorum hemen. Aramıza hoş geldiniz. :)

    YanıtlaSil
  16. Takip ediliyorsunuz kolay gelsin.

    https://engincilekci.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz aramıza. Ben de hemen sizi takip ettim. Teşekkürler katılımınız için. :)

      Sil
  17. Merhabalar bende etkinliğe katıldım ve blogunuzu takipteyim. Yeni blog sayfası açtım bu sayede blogları keşfediyorum. :) Sizi de sayfama beklerim

    https://okumayagel.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe