Aso'nun Gözünden Vol 4

Şubat 06, 2019


 En sevdiğim foti paylaşım köşeme hoş geldiniz 💃
Aslında başlığa başlarken çok heyecanlıydım size hangi fotilerimi sunacağım diye.  Sonra, "hoş geldiniz" dedikten sonra tıkandım 😓
Hangi fotileri atsam diye kararsız kaldım ya 😓 (Bu arada emojiler gözükmezse diye de ekleyeyim yüzü ter içinde kalmış emoji kullandım. stres yaptım sanırım 😂 )

  Bazı arkadaşlar biliyordur bilgisayarım bozuldu! Doğal olarak pek foti atamadım. Herşeyimmm varım yoğğğuuumm hepsi bu bilgisayarda aklımı kaybedecek kadar oldum.
Hoş bir çok şey için pek telaşlanmadım ama 23 sene önce vefat eden babamın fotoları var bu bilgisayarda ki, her şeyden daha değerlidir benim için...

 3 sene önce çok takılıyordu kafama. Babamın sesini nasıl unuturum? Nasıl yürüdüğünü nasıl unuturum? diye kendimi paralıyordum! Taa ki vefatından 5 ay önce ablamın nişanında çekilen video kasetini annem bana getirdi ve ilk iş deliler gibi koşarak fotoğrafçıya verip dvd yapmasını istedim...
Hazır olduğunda da tekrar deli gibi koşarak dvd'mi aldım eve geldim gözlerim sevinçten mutluluktan parlayarak pür dikkat izledim. 20 yıl sonra dile kolay koskoca 20 yıl sonra biricik babamın sesini duydum... dünyalar benim oldu 💕 Tabii o eski video kaseti ve dvd, cdleri duruyor bende ama videoda bazı sıkıntılar oluştu ve babamın sesinin net duyulduğu kısımda ses bozuktu ve onu da özellikle gidip çok sevdiğim bir arkadaşıma düzelttirdim ve o düzenlenmiş video sadece ve sadece bilgisayarda kayıtlı... 
  Neyseeee çok detaya indim gereksiz yere yine 😊
Aslında amacım, yazarken hangi fotileri size sunarım diye kararlaştırmaktı ama kafam daha da karıştı ya 😂
En iyisi ben Aso'nun gözünden dosyasını açıp 3-4 gözüme kestirdiğim fotileri seçip sizin beğeninize sunayım efenim 😊




 Fazla uzaklarda aramaya gerek yokmuş güzellikleri aksine hemen arka bahçenizde karşınıza çıkabilir, bu kare benim karşıma çıktığı gibi 😊




  Penceremizden bakarken, hep böyle bir gökyüzüyle karşılaşsak kimse depresyona girmeye fırsat bulamaz bence. 😊 Bu karenin bir de ortasında ben varken çekilmiş hali mevcut ama ifşa etmicem kendimi 😂😂



  O kadar çalı çırpı taş arasında dimdik duruyor çiçeeeem 😊 Bazen verdiğimiz kişisel savaşlara karşı duruşumuzu anımsatıyor bana...




                              Bu foti size bulmaca olsun 😊
                                           Sizce bu ne?




  Madem babamın son görüntülerinden bahsettim yukarıda o zaman o videodan bu kareyi de sizinle paylaşayım 😊
Babama çok düşkündüm ve feci şekilde kıskanırdım bu kare öncesi de yanındakileri itip "BENİM BABAM O"  demiştim de babam gönlümü almak için öpmüştü tam o anda durdurup video ekran görüntüsü aldım... 😊


   Bu da daha da eski bir foti 😊 babamın dibinden ayrılmazdım... Hani derler ya, kız babaya; baba kıza düşkün olur. Bizde aynen öyleydi...
  Çenem tekrar düştü hemen ufak bir vukatımı da anlatmadan bitirmeyeyim yazmayı :)
  İlkokul 2 yada 3'e gidiyordum o zamanlar. Rahmetli babam, cuma günleri eve geldikten sonra kahvesini sigarasını alır, balkonda keyif yapardı. Karşı binada da bir Rus kadın vardı. Her cuma babam ne zaman balkona çıksa, o da çıkıyor babama bakıyordu :)))
Kalleş kadın! :))) Fena takmıştım ona
Sen kimsin laaan! Benim babama bakıyorsun??
Gücümün ona yetmeyeceğini de biliyorum tabii, ama sinirden kıskançlıktan deliriyordum
 Çözümü için de, kadının benden 1 üst sınıfta olan oğlu geldi aklıma hahaha
 2 ay boyunca her gün okul çıkışı bu çocuğu dövdüm döverken de her seferinde söyledim senin annen babama bakmaya devam ettikçe seni dövücem 😂😂😂
2 ay boyunca da dövdüm çocuğu (şimdi düşününce de üzülüyorum ama olsundu anası da babama bakmasaydı) 😊
2 ay sonunda kadın aldı çocuğunu da okulunu değiştirdi evi de taşıdı.
Hoş bütün mahalleye ilallah ettirdim! Herkesi dövüyordum! Hahahahah! ama bu derece hınçlanıp nefret dolu bir şekilde saldırmadım bu kadının çocuğuna saldırdığım gibi...

  Bu arada hemen bir noktayı belirteyim, yanlış anlaşılma olmasın. Babam evine, ailesine, eşine sadık bir adamdı. Onun için varı yoğu hepsi bizlerdik. Hatta kadının ona baktığından bile haberi yoktu Annemler, ben çocuğu dövmeye başladıktan sonra söylediler 😁😁

  Annem hep "Allah sana senin gibi bir evlat versin" der! Hem bana kızdığında hem de överken hahahaha
Ben de hep dua ederdim, amaaaan Allahım nolur bana benim gibi çocuk verme katil olurum lanet bir çocuktum annem çekti ben çekemem hahahahhaha 😂😂😂


4. foti için yorumlarınızı ekstra sabırsızlıkla bekliyor olacağım 👀

↓↓

↓↓

↓↓

↓↓

↓↓

↓↓

↓↓

↓↓




Bir çok yorum yapan arkadaş doğru cevap verdi sayılır ama nedense inatla tam ne olduğunu yazsın istedim. 😊

O zaman açıklıyorum, hazır mısınız???? 😊



4. foti aslında balkon duvarında ki 2 fayans arası 😋

Tamam taşa tutmayın beni doğru tahmin edeniniz oldu ama o sadece mermer denildi fayans denilsin istedimmmmm 😃

Bir sonraki Aso'nun Gözünde buluşmak üzere esen kalın 😇

Dertli dostum’u şu hesaplardan takip edebilirsiniz: Facebook - Twitter - Google+Instagram

Benzer İçerikler

78 yorum

  1. Aso’cum çok güzel bir foti yazısı olmuş bu.
    Babişin Işık’lar içinde uyusun diyorum ...
    Ne güzel bir kare yakalamışsın videoda 👏🏻👏🏻👏🏻
    4. Foti bana sanki arabada hızla giderken çekilmiş asfalt yol her ne ise işte o gibi geldi 🙈 yanlış ise şakın bozma beni he de geç 😂😂 he bir tahmin daha tavandan sökülmüş kornişin yerimi ? Ay ne çok düşündüm gelmiyor aklıma 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımcım.

      4. foti tahminine gelince he diyip geçmicem banane banane :))) ama çok yakın bir tahminde bulundun balım :)) galp galp garpuz

      Sil
  2. Harika kare anı yazısı olmuş paylaşımınız için teşekkürler efem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yorumunuz için teşekkür ederim. beğenmenize sevindim :)

      Sil
  3. Rabbim mekanını Cennet eylesin babacığının.

    Dövdüğün çocuk için çok üzüldüm :) anne olunca empati yapmadan duramıyor insan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımcım çok teşekkür ederim...

      evet şimdi geriye bakınca bende o çocuğa çok üzülüyorum ama o zamanlar bende çocuktum ve annesinin benim canımı yaktığı gibi bende onun canını yakmaya çalışıyordum empati kurma seviyem o kadardı :)

      4. kare için bir tahminde bulunmadınız :)

      Sil
  4. Dertli Dostum, yazı çok güzel bir yazı olmuş, hem keyif aldım hem duygulandım. Dördüncü fotograf hakkında bir fikir sahibi olamadım. Ancak babanızla aranızdaki ilişki beni çok etkiledi. Benim de küçük kızım 6 yaşında ve aynı sizin babanızın yanından ayrılmadığınız gibi kızım da dizimin dibinden ayrılmaz. Bir baba olarak beni güvenli bir liman olarak görmesi ve bana sığınması beni çok duygulandırır. Yazı için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allah uzun ömürler versin bolca güzel ve duygu dolu anlar biriktirmenizi dilerim... inanki o anılara tutunarak insan bir çok şeyi atlatıyor en azından kendimi baz alırsam ben hep o anılara iki elimle sarılarak herşeyin üstesinden gelmeyi başardım...

      kızların ilk aşkları babalarıdır ve evet sizin dediğiniz gibi ilk ve tek güvenli liman babadır kızlar için. tabi anneleri de yabana atmayalım anne sevgisi de ayrıdır:)

      Sil
  5. Aso'cuğum bana bile söylemiyor fotoğraftaki görüntünün ne olduğunu. Sordum, yorum yapıp tahminini yaz, herkesle beraber öğrenirsin dedi. Valla baktım baktım aklıma gelen tek şey, arabanın camından çekilen yol görüntüsü. Başka da bir şeye benzetemedim :) Ne ola ki acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke yarışmalarda kullanılan vaaağğ vaaağğğ vağ! ses eklentisi olsa da ona bassaydım :)) bilemedim gulocum :) sende herkes gibi bekleyeceksin :) hem senin niye ayrıcalığın olsunnnnn dimi ama? :) sana da galp galp garpuz :)

      Sil
    2. Tamam beklerim tabii sorun değil. Ama dikkat ettim de bizim bu profiller bayağı bir havalı oldu. Dert Anası Gülhan'dan, Dert Anası Aso'ya kalp :)

      Sil
  6. Önceleri yolcu isminde blog arkadaşımız "bu sizce ne?" ile ilgili fotoğraf paylaşıyordu. Şimdi bu paylaşımda öyle bir şey görünce mutlu oldum... Cevabım da mermer diyorum ama olmayabilirde :)...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bir çok yerde gruplar da yada arkadaşlarımın profillerinde hatta ve hatta eskiden dergi ve gazetelerde karşılaşırdım bu tür bilmece fotilerine :) ilk asonun gözünden paylaşımımda da var bir kare sormuştum sizce bu ne diye :)

      bu arada cevabınız gerçeğe baya yakın hatta doğru bile diyebilecek kıvamda ama tam değil :)

      Sil
    2. Sıcak sıcak, soğuk soğuk oyunu oynuyor gibi hissettim. :) mutfak tezgahı mı acaba böyle desek doğru olur mu? :)

      Sil
    3. ne yalan söyleyim yazarken aklıma geldi sıcak sıcak, soğuk soğuk oyunu hatta öyle yazsam mı diye de düşündüm son anda vazgeçtim :)

      hayır mutfak tezgahı da değil. bilemediniz yine :) ama çok yakınlarda dolanıyorsunuz :)

      Sil
    4. Cevabı en kısa zaman da bekliyoruz o zaman :)

      Sil
    5. birazdan cevabı açıklıcam :)

      Sil
  7. bir borunun içi mi ? bu arada naçizane vir tavsiyede bulunayım pc az biraz toparlanınca videoları fotoları nette bir server a yükleyin youtube a gizli video olarak yükleyebilir ya da google drive yedekleyebilirsiniz veri kaybetmek anı kaybetmek insnaı çok üzüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır sizde bilemediniz boru içi değil :)

      evet videoları öyle yapabilirim ama malesef o kadar büyük boyutta ki nedense youtube kabul etmedi, en fazla parçalara bölerek oraya atıcam.
      gerçi zaten harici hard disk almayı planlıyorum 1 tb'lik ne var ne yok hepsini ona yüklerim diyorum :) teşekkür ederim tavsiyeniz için :)

      Sil
  8. mermer gibi duruyor ama çokta net değil Babanız mekanı da cennet olsun saygılar.

    YanıtlaSil
  9. Fotide ne diye düşünürken fotoğraf olduğu ikinci paragrafta akılma geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha foto yada fotoğraf yerine hep foti diyorum el ve ağız alışkanlığı :)))

      Sil
  10. Başarılı ve nostaljik fotolar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim barış bey :) nostaljiyi severim hatta bilgisayarda kocamannn bi nostalji adlı albümüm var... ne varsa eskilerde var derler ya o misal :)

      Sil
  11. Fotoğraflarınızın hepsi birbirinden güzel,en muhteşemi de bence babanızla olan fotoğrafınız en değerlisi. Babalar çok kıymetlidir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize sevindim :))
      evet en değerli olan fotilerim sevdiklerimle olanlardır hele babamla olanlar apayrı bir değere sahip sonuçta o fotolara birşey olsa tekrar çekebilecek bir imkanımız yok malesef...

      Sil
    2. Başınız sağolsun ,ışıklar içinde uyusun :(

      Sil
  12. Çok güzel anılara sahip çıkmak ve yaşamak, foto 4 için biraz ipucu verseydiniz, bu close up hadi de çıkmış mıydı ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cahil kaldım sanırım :)) close up hadi ney oluyor? bilemedim :))

      bir yerde çıktı ama oda benim kendim çektiğim fotiler için açtığım instagram hesabında başka bir yerde yok sanırım :)))
      bu arada ipucuna gerek kalmadı en alta yazıcam ne olduğunu :) gerçi bir kaç arkadaş tahmin etti sayılır :)

      Sil
  13. Cennet mekanı olsun inşaAllah..O kasetler ne popülerdi,iyi ki varmış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin... evet o video kasetleri efsaneydi okulda da medya üzerine okurken kameramanlık da yaptık, koca kamerayı sırtlayıp çekimlere gidiyorduk boş zamanlarda da evin ortasına dikip evdekilerin evde dolaşmalarını kayıt altına alıyordum :)) malesef annem o video kasetlerimi hep atmış yoksa çok iyi malzeme çıkardı :)))

      Sil
  14. Son yazımda mimlendiniz dert anasııı :) eğer mim yapmayı düşünürseniz bekleriz yazılarınızı, aslında bu mimi yaptınız mı emin olamadım. Yaptıysanız ben okumamışım muhtemelen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında Aso'nın postlarına yapılan yorumlara ben cevap vermiyorum ama gelip bir bakayım mime.Geçen yaptığımız mim değildir umarım. :)

      Sil
    2. mimi okudum bayıldım bizde yapıcazzzz :) mimlediğiniz için teşekkürler :)

      Sil
    3. Benim mimimde iki soru eksikmiş :/ arkadaştan bakmıştım. Yazarken diğer arkadaşların mimlerinde vardı. Yazmak isterseniz dişler ve kellikle ilgiliydi :)

      Sil
    4. Ben sanki fark ettim öyle bir şey. Gider bakarım diğer bloglara. Teşekkürler. Yarın yazacağız Aso'cumla. Onları da ekleyeyim.

      Sil
  15. Babacığın nurlar içinde uyusun. Çok zor ben de babacığıma çok düşkündüm.
    O gitti ve kolum kanadım kırıldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin... seninde başın saolsun mekanı cennet olsun arkadaşım... evet kol kanat kırılıyor kimsesiz ve güvensiz hissediyor insan çoğu zaman... hani babam olsaydı bana öyle diyemezlerdi yada babam olsaydı daha dik dururdum gibi düşünceler oluşuyor... boynu bükük kalıyor insan.

      Sil
  16. Konuyla çok alakasız olacak ama sitemde tek soruluk bir anket paylaştım ana sayfada sağ tarafta hemen. Fikirlerinize önem veriyorum lütfen cevaplar mısınız? Siteme profil resmime tıklayıp ulaşabilirsiniz şimdiden teşekkür ederim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelir bakarım birazdan. Fotoğraflarla ilgili bir de yorum yaparsan fena olmaz. Özellikle dördüncü foto hakkındaki tahminini bekliyoruz. :)

      Sil
    2. yani bir duvar olduğu kesin çatlaklar var sanki sıvasız inşaat duvarı olsa gerek :)

      Sil
    3. wuu duvar da gayet yakın bir cevap ama inşaat duvarı değil ve çatlaklar da yok :)) ama çok yakındınız duvar konusunda :)

      Sil
    4. uzaydan insanlığın sonunu getirecek bir malzeme diyim o zaman 😂😂

      Sil
    5. ahahaha aaa olabilir mi acaba? :)))

      Sil
  17. hihi yaaa ama çok duygulu ve yutkundum ama çok da komik anlatmışın ayrıca yaaa. o babanlı kıskandığın foto nasıl güzel ama ya. bir bitki gibi bişi sandım ben. üstten çekmişin gibi. bilemedim ama işteğğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. komik anlatımımın nedeni pek üzüntümü yada acımı dışa vurmayı sevmememden kaynaklanıyor sanırım hem babamı gülerek hatırlamak daha da çok hoşuma gidiyor :) ailem yeterince ağladı ve her konusu açıldığında yeterince göz yaşı akıtıyorlar bende daha sağlam durmayı tercih ediyorum... birinin dik durması gerek onlar güç alabilsin diye dimi? :)))

      bitki değillll bilemedinnn :) evet haklısın biraz üstten cektim canımcım :))

      Sil
  18. Çok duygulandırdınız beni paylaşımınızla.
    Babalar özeldir ve kalplerimizin en yüksek tahtı hep onlara tahsislidir; kaç yaşına da gelsek bu hiç değişmez. Babanız sonsuza dek ışıklarda olsun.
    Rus kadının oğluyla serüveninize bayıldım.)
    Ayrıca iyi de olmuş. Sonuçta erkeklerin de bazı değerleri küçükken öğrenmelerinde yarar var:)
    O da Türk kızını tanısın bilsin ona göre ayağını denk alsın değil mi ya?
    Ayrıca genelleme yapmayayım ama bu hanımefendiler niyet olarak pek de masum olmayabiliyorlar.
    Bizim toplumumuzdaki bazı değerler onlarda yok.
    Evli barklı aile sahibi erkeklere yaklaşmakta çok serbest davrandıkları bir gerçek.
    İyi yapmışsınız:)
    4. fotiye gelince deminden beridir bakıyorum bakıyorum, bence bu 3 milyon kere büyütülmüş köklü bir çınar gövdesi.
    O değil de şimdi bu 4. foti yorumlarımızdan psikolojik analiz filan çıkarsa yandık:)
    Kaldıramayacağım bir şeyse yavaş yavaş söyleyin:)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adaşım benim çok teşekkür ederim güzel duaların için... kesinlikle kızlar her zaman babalarının prensesi olur bende öyleydim :)

      rus kadınına gelirsek pek emin olamıyorum ama muhtemelen art niyetle bakıyordu babama art niyetten kastım ayartma kafasıydı sanırım yoksa o kadar aile dostlarımız vardı rahmetli babamla haşır neşir olan hiç birine karşı kin yada nefret duymadım bir tek o kadına takmıştım ama çocukluk hali de olabilir babamı paylaşamıyorum yabancı bir kadının bakması da rahatsız etmiş olabilir :)))

      rus kadınlar konusuna gelirsek aslında bizim türk kadınlarımızda da var o konu da sıkıntılar gerçi dünyanın her yerinde var öncelikle erkeğin karaktersizliğinden başlayıp kadının bir diğer kadına düşmanlığıyla devam ediyor... zaten bu konu ve şiddet ile ilgili uzunca yazmayı düşünüyorum ama buraya değil kendime kişisel bir blog açtım orayla uğraşıyorum orada paylaşıcam ilk fırsatta :)))

      4. fotiye gelirsek adaşım çınar yada ağaç gövdesi değil ama güzel bir benzetme olmuş :)

      psikolojik analizi olursa fotiyi çeken ben ve fotiye sonradan bakınca aklıma neler geldiğini söyleyemicem ama ilk sorunlu kişi olarak ben işaretlenirdim :)))


      yorumun için çok teşekkür ederim galp galp garpuzzz :)

      Sil
  19. Resimler cok güzel. Babacigin da nur icinde yatsin 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin...
      beğendiğinize sevindim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  20. fotiler anılar fotilerin altındaki yazılar hepsi de harika bence canım...rus kadının oğluna çok güldüm çok zavallı çocuk..Babacığın nurlar içinde dinlensin ..sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine sevindim :))
      geriye bakıp o kadını ve oğlunu düşününce bir yandan ailecek gülüyoruz diğer yandan ise zalimliğime üzülüyoruz :) gerçi elimden tek dayak yiyen o çocuk değildi ama neyse gerisi gizli kalsın :))))

      Sil
  21. rahmetli babanızın sesini ve kendisini videoda görmeniz ne güzel olmuş,babanızla çekilen resimler de güzelmiş,mekanı cennet olsun babanızın. 🙏

    bu arada Bastet'in Mabedi siteniz hayırlı olsun,üye oldum..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ertuğrul Bey, teşekkür ederim. Daha çok yeni o site. Henüz bir şey paylaşmadım. Orada edebiyat ve sanatla ilgili paylaşımlar yapacağım. Gereken düzenlemeleri yapalım, başlayacağım orada da kısmetse. Teşekkürler takip için. Ben sizi zaten takipteyim iki sitenizle de .

      Sil
    2. amin. çok teşekkür ederim :)
      evet yeni site açtık gulocuma içindeki cevheri sadece sorunları çözerken çıkmasından üzülüyordum aslında yazacak o kadar güzel şeyleri var ki ooff :) ben bile sabırsızlıkla bekliyorum yazmaya başlamasını :)

      hele bir de bitiremediği kitaptan sizlere demetler vermesini çok isterim. harika yazıyor gulom :)

      Sil
  22. Babanıza allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil
  23. Sadece paylaşım için teşekkür ederim işiniz rast gelsin kardeşim

    YanıtlaSil
  24. Babanıza Allah'tan rahmet dilerim, ışıklar içinde uyusun.
    4. foti tünel gibi derinliği olan bir şeye benziyor. Mermer bir nesnenin iç görüntüsü olabilir.Her şey olabilir aslında ;) Merakla bekliyorum cevabı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.

      4. foti tünel değil ama mermer doğru cevap sayılabilir :) içi de değil ama :))) hahah

      Sil
  25. Blog keşfine çıktım ve blogunuz hoşuma gitti. Hemen takibe alıyorum. İyi günleer! :)

    YanıtlaSil
  26. castle altıncı sezondayım. iyi gidiyoooo bizim ikili :) megan sen söleyince baktım ivet haklısın :) bu arada, blindspot ve the sinner da izledim. ikisi de çok iyi. hele blindspot müthişş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu guloya gelmiş bir yorum :))) castle bir ben izlemedim sanırım ama olsundu sonra izlerim. bende blindspotu ilk çıktığında izledim de 1. sezon sonuna kadar zor dayandım sonra sıkıldım :))) yeni kannn lazım banaaaa yeniiii !! :D dün gece türk dizi siteleri yetmedi bu sefer israil sitelerinden yabancı dizi aramaya başladım ve bir dizi buldum hiç türk sitelerinde denk gelmemiştim şimdilik hoj gidiyor :D


      yalnız yorum bana değil guloya ama bende araya atladım dizi diyince duramıyorum yahu :)))

      Sil
    2. Asoooo uyanık mısın dert anacım sen bu saatte. :) O zaman havai fişeklerle kutlama yapalım bu olağan dışı olay için :) Ahahahah ben Deep'in bu yorumunu görmedim. Deep'çiimm Blindspot Aso'cum sıkıcı dedi de ben bir başlayacağım ona Castle'dan sonra. Daha çookk dizi var izlenecek çook. :)

      Sil
    3. Ayrıca da olsun senin yorumun benim yorumum mu var Aso'cum. Hatta son paylaşımın altındaki yorumları da cevaplamaya başlayabilirsin hemen şimcik :):)

      Sil
    4. hangi diziiii hoj gidiyooo :)

      Sil
  27. Yıkıldım resmen:) O kadar düşündüm durdum fotiyi isabetli yorumlayayım da fotinin orijinalini imzalı kapayım filan diye ama nerdeeeeeeee?:) Yani bir atmışım maşallah öyle böyle değil:) Neyse canımız sağ olsun, boynu bükük küçük Emrah efektiyle huzurlarınızdan ayrılıyorum efenim. Arz eder; gelecek fotileri gözüm yollarda beklerim.
    Sevgiler💞

    YanıtlaSil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe