Blog Yazarlarını Tanıma Mimi

Şubat 15, 2019



  Merhaba arkadaşlar. Bu ara şansımız hep mimlerden gidiyor değil mi?😊 Blogger arkadaşlarımız değişik sorulardan oluşan birçok mimi aynı zamanda hazırlayınca, bize de bunların her birinde ayrı ayrı mimlenmek düştü. Efendim bu seferki mimimiz blogger arkadaşımız JD Sezer tarafından başlatılmış. Dert analarını ise Ersin Bey mimledi. Şiirler ve Güzel Sözler isimli bloğunda. Bu mim soruları daha kısa ve aslında tek kelimelik cevaplar verilebilecek türden. Ama malum bizim dert anaları olarak çenemiz pek bir düşük. Bakalım bu sorulara nasıl cevaplar vereceğiz. Hazırsanız hemen başlayalım. 






Nerelisiniz?

Dert Anası Gülhan- Benim ailem Makedonya, Üsküp göçmeni. Bu hikaye çok eskilere dayanıyor aslında. Balkanların Osmanlı yönetiminden çıkması sonrası İzmir'e gelip yerleşmişler. Daha sonra da İstanbul'a gelmişler. Fakat kütüğümüzde İzmir yazıyor. Yani bir bakıma İzmirli sayılırız. 
Dert Anası Aso- Bizimki birazcık karışık. Çok değil ama. 😊 Şimdi baba tarafından dedem, Bulgaristan göçmeni. Babaannem ise, Selanik göçmeni. Şimdi anne tarafına geçer isek, dedemin babası eşkıyaymış. Kırıkkale'nin dağ tepe topraklarında takılmış. Doğal olarak dedem Kırıkkale ağası. 😊 Şimdi benim bu dedem, çok aç gözlü bir herifmiş. Bir tane kadınla yetinmemiş, üç tanesini ipe dizmiş. 😆 
 Büyük anneannem, o da Kırıkkaleli sanırım. Ama benim anneannem değil. Üçüncü anneanne ise, birazcık kanı bozuktu. Nereli olduğunu çözemedim daha. - Çocukluğumda dedem yaşlı ve hasta iken o 3 numaralı anneanneyi dedemi sopayla döverken gördüğüm için ona kanı bozuk diyorum.- Şimdi geleliiiiim öz anneanneye yani 2 numaralı olana. Benim öz anneannem hakkında pek bir bilgim yok. Sade ve sadece annem çocukken 2-3 yaşlarındayken çatıda duruyorlarmış. Annemi kurtarırken, kendisi dengesini kaybedip çatıdan düşmüş ve ölmüş. Bu yüzden onun hakkında fazla bir bilgiye sahip değiliz. Ama muhtemelen o da Kırıkkalelidir. 
 Şimdi, abim Denizli'de doğdu. Ablam, Tekirdağ'da doğdu. Ben İstanbul'da doğdum. Kardeşim İsrail'de doğdu. Kütüğümde Trakya yazıyordu. Evlendim şimdi Samsun yazıyor. Şimdi bu durumda ben nereli oluyorum? Siz karar verin. Boşuna biyografimi anlatmadım. 😆

Burcunuz?

Dert Anası Gülhan- Oğlak burcuyum. Sabırlıyım, azimliyim. Bir şeyi aklıma koyarsam, mutlaka onu başarırım. Diğer yandan da inatçıyım, bazen takıntılıyım. Ve Aso'cuğumun çevresindeki oğlak burcu arkadaşlar güruhunun bir parçasıyım aslında. Güruh diyorum çünkü Aso'nun birçok oğlak burcu arkadaşı var. Bazılarını bizzat tanıyorum. Ve iyi anlaştıklarım da var. tabii. Ama Aso'ya sabırlar diliyorum bunca oğlakla işi zor tabi. 😊
Dert Anası Aso- Gülocuğumun dediği gibi oğlak burcu arasında yüzüyorum. Önüm, sağım, solum hep oğlak. Ve bu kadar oğlak arasında bir ikizler olarak ayakta durmayı başarıyorum. Tam ikizler kadınıyım diyebilirim. Deli, dolu, manyak, her türlü her şey var. Ruh halim çok çabuk değişir. Bir an gülerken, aniden somurtabilen ya da kızan bir karaktere bürünebilirim. Şunu da belirtmek istiyorum. Siz, diğer burçlar! ikizleri çok ezikliyorsunuz. Hainlik yapıyorsunuz bize. Bir onun bunun çocuğu demediğiniz kalıyor. 😆 Ama aslında, içimiz pambık gibidir. Kötü niyetli değiliz. Ancak bize kazık atana da o an sussak da elimize fırsat geçtiğinde " ödeşmek adettendir" diyerek, son öldürücü darbeyi indiririz. 😊

Bloglarda en çok ilginizi çeken şeyler?

Dert Anası Gülhan- Şöyle gizemli konular üzerine yazan blogları severim. Parapsikoloji hakkında veya bazen bilimsel konuları aktaran blog yazılarına hemen atlarım. Özellikle uzay, evren hakkında konular ilgimi çeker. Bunun dışında dizi ve kitap bloglarını beğenirim. İlgi alanım olduğundan. Bir de bloglarda  kolay yorum yapabilme özelliğine dikkat ederim,Bazı bloglarda gmail şifresinin sorulduğuna bile denk geldim yorum yapmak için. Halbuki o konu ilgimi çekmiştir, yorum yapmak istemişimdir. Fakat böyle olunca insan vazgeçiyor.Bir de takip butonu veya abonelik kısmının görünür yerlerde olması benim için önemlidir. 
Dert Anası Aso- Bir üst soruda söylediğim gibi ikizler burcu olduğum için o anda ruh halimi ne çekiyorsa onunla ilgilenirim. Belirli, sabit bir konu üzerinde takılmam. İlgi yelpazem geniştir. 




En Sevdiğiniz Mevsim?

Dert Anası Gülhan- Daha önceki bir mimde de söylemiştim. Ben kışı severim. Kar yağsın, her yer bembeyaz olsun bayılırım. Şu sıralar kardan yana pek şansımız yok ama olsun. Yazın sıcağı, teri, bunaltısı hiç bana göre değil. 
Dert Anası Aso- Ooooffff bu dördüncü söyleyişim. Ben yaz çocuğuyum. Yaz yaz yaz yaz! Her daim yaz! Teşekkürler, saygılar sevgiler. 😆

Yabancı Diliniz?

Dert Anası Gülhan- Yabancı dilim İngilizce. Bugün bir yabancı ülkeye gitsem, kendimi rahatlıkla ifade edecek kadar bir bilgim var bu konuda. Fakat hedefim daha yüksek tabii. Çok sevdiğim İngiliz edebiyatının eserlerini ana dilinden okuyacak kadar yeterli bir İngilizce bilgisine sahip olmak istiyorum. Şöyle George Orwell'ı ana dilinden, zorlanmadan okusam fena mı olur?😊 
Dert Anası Aso- Benim yabancı dil konusunda biraz sıkıntılarım var. 2 yaşındayken, dilim daha yeni çözülürken İsrail'e yerleştik. Bu yüzden de yeni konuşmaya başladığımda ilk öğrendiğim dil İbranicedir. Bu nedenle İbranice için bazen anadilim diyebiliyorum. Türkçeyi de tam anlamıyla 11 sene önce öğrendim. Bunun içine ekstradan İngilizce ekleyebiliriz. Çok sevdiğim bir dildir. İsrail'de büyüdüğüm için çevremde Araplar çoktu. Ne dediklerini anlamak istediğim için de çat pat Arapça öğrendim. Dipnot, 22 yaşındayken, çalıştığım yerde bir İspanyol arkadaş edindim. Tek tük İspanyolca kelime ve bolca küfür öğrendim.😆 Bir de Rusça küfürler ve bir iki cümle biliyorum.😊 Daha farklı dilleri de öğrenmek isterdim. Mesela Hawaice. 😆


Boş zamanlarınızı nasıl değerlendiriyorsunuz?

 Dert Anası Gülhan- Tabii ki yabancı dizileri izleyerek. Gündüzleri genellikle blogla ve diğer yazı işlerimle uğraşıyorum. Pek vaktim olmuyor. Ama akşamları işim bitince şöyle ayağımı uzatıp, dizi izlemek bana keyif veriyor. Özellikle uzun sezonları olan ve yayınlanıp bitmiş diziler tercihimdir. Şu sıralar aynen bu tanıma uyan "Castle" dizisini izliyorum. Bittiği zaman listemde daha birçok uzun soluklu dizi var. Onlara başlayacağım. 
 Dert Anası Aso- Elime yeni kitap geçtiğinde evin her köşesinde okumaya bayılıyorum. Hele kitap ilgimi çekiyorsa, Bitirene kadar sabahı sabah ediyorum. Bir de boş zamanımda köpeğim Piço'yu oyun hamuru gibi yoğurmayı seviyorum. Genellikle internet üzerinden yeni bir şeyler öğrenmeye çalışıyorum. Bir de kendi fikirlerimi kaleme almaya çalışıyorum. Eğer ruh halim bunların hiçbirine müsait değilse, yeni yabancı diziler bulup, izliyorum. 





En son okuduğunuz kitap?

Dert Anası Gülhan- Sherlock Holmes serilerine karşı özel bir ilgim vardır. Şu sıralar serinin "Şüphe Asla Uyumaz" başlıklı kitabını okuyorum. Sherlock Holmes'ün düşünce tekniklerinin insanı geliştirdiğine inanıyorum. 😉
Dert Anası Aso- Yılmaz Özdil'in Mustafa Kemal kitabını okudum. Makbule Hanım hakkında, Atatürk vefat ettikten sonra yaptıklarını okumak beni bir hayli üzdü. Bir de her seferinde okuyup da bitiremediğim bir kitabım var. Hep başa sarıyorum çünkü numeroloji ile alakalı. O kitabı çözüp, öğreneceğim. Ve hepinize de kişilik analizi yapacağım. 

Hayatınızda pişman olduğunuz bir şey?

Dert Anası Gülhan- 20'li yaşlarımı daha iyi değerlendirmediğim için pişmanım. O yaşlarda çok basit şeylere üzüldüğüm için, elime geçen fırsatları değerlendiremediğim için zaman zaman üzülüyorum. Ama Müslüm Baba'nın da dediği gibi "Son pişmanlık neye yarar" 😊 Nasıl da arabeske bağladım birden. Tamam sustum. 😆
Dert Anası Aso- Ben genellikle yaptığım şeylere değil de yapmadıklarıma pişman olurum. Örneğin, birçoğunuz Feyza konusunu biliyordur. Daha önce anlatmıştım. Okumayanlar Derdin Anası Var yazımı okuyabilir. Çevremdeki bütün arkadaşlarım Feyza'yı sevmediği ve ona karşı dikkatli olmamı söylediği halde ben onunla ilişkimi kesmedim. O da beni sırtımdan bıçakladı. Buna rağmen ben, onunla arkadaşlık kurduğuma pişman değilim. Çünkü bunu yaşamam gerekiyormuş demek ki. Bazı şeyleri daha güzel analiz edebileyim diye. 

Tuttuğunuz takım?

Dert Anası Gülhan- Ben futboldan pek anlamam yahu. Futbol hakkında tek bildiğim Liverpool'un "You'll never walk alone" sloganı bir de Galatasaray'ın Arsenal'i yenip UEFA şampiyonu olduğu. Hesapta Galatasaray'ı tutuyorum ama tek bir futbolcunun adını bile bilmem. Bu konuda o denli engin! bilgiler sahibiyim yani. Hatta olur da birileri yanımda maç izleyecek olsa o ne demek?nooldu şimdi? kim gol attı? türündeki sorular yüzünden beni ortamdan uzaklaştırırlar.😊 Hiç ilgimi çekmiyor bu konu ve takım tutmuyor gibi bir şeyim aslında 😆
Dert Anası Aso- Biz ailecek GALATARASAYLIYIZ. Size bir anı paylaşmak istiyorum. Rahmetli babam Galatasaraylıydı. Dedem ise, Fenerbahçeliydi. Abim ve ablam dedeme giderken Fenerli, normal zamanda Galatasaraylıydı. Ben ise, hep Galatasaraylı idim.Bir gün abim, ablam ben, dedemlere gidiyorduk. Yolda abim ve ablam bana dedemlere gidince FB'liym diyeceksin, dediler. Tabii ben 5 yaşımda daha 1 metrelik boyumla, ayağımı yere vurdum ve ben GS'lıyım dedim. Onlar da FB'liyim demezsen, seni burada bırakırız dediler. Bırakın dedim, onlar da bırakıp gittiler. Ben de eve döndüm, anneme anlattım. Onlara bir güzel terlik fırlattırdım.😆 Bizde yolda kalmak vardır ama takımdan vazgeçmek yoktur. Yıllar sonra bir şampiyonluk kazandığımızda abim, o eski çakma Fenerli, beni İsrail'den arayıp "GS şampiyon oldu" diye naralar attı. Yani sonuçta hepsi bana döndü. 😊




Çantanızdan eksik etmediğiniz şeylerden bazıları?

Dert Anası Gülhan- Çantada kimliğim telefonum cüzdanım oldu mu yeterli. En önemlisi onlar. Ama bunun dışında çantamda hep sokak hayvanları için kuru mama taşırım. Olur da bir yerlerde karşıma aç sokak canları çıkarsa, beslerim diye. Bu sebeple hep beni tanır kedicikler, köpekçikler. Gittiğim her yerdeki sokak canlarıyla kankayız. 😊
Dert Anası Aso- Kışın burnum akar, yazın yüzüm terler. Bu yüzden hem çantalarımda hem ceplerimde peçetem eksik değildir. Çantamda ekstradan 2-3 çakmak vardır. Malum sigara içiyoruz. Bir de kalem ve not defteri vardır. Evlendikten sonra çantamdan evlilik cüzdanını eksik etmez oldum. Çünkü kimliğimi daha değiştirmedim. Ayrıca o, tocamın tapusu.😅 Yanımda gezdirip, herkese göstermem lazım. - Görmemişim tocası olmuş ne yaparsın-😆

En sevdiğiniz içecek?

Dert Anası Gülhan- En sevdiğim içecek kahve. Eskiden Nescafe içerdim. Ama son zamanlarda daha sağlıklı olduğunu öğrendiğim için Türk kahvesi ve filtre kahve içiyorum. Yazın ise, limonata vazgeçilmezimdir. 
Dert Anası Aso- Sütlü Nescafe. Aynı sorulara cevap vermekten sıkıldım. 

Ve son olarak, bloğunuzdan hiç para kazandınız mı?
  Dert Anası Gülhan- Ben bilmem o işlerle Aso ilgileniyor. Ama para alsaydık kesin haberim olurdu bundan. 😊 Şimdilik para birikiyor hesapta diye biliyorum. 
 Dert Anası Aso- Teoride Adsense'de paramız birikiyor. Ama gerçekte pin kodunu bekliyoruz. O yüzden kazanıyoruz ama elimize geçen bir şey yok. 

 Evet arkadaşlar, sorularımızı bu şekilde yanıtladıktan sonra geldik mim etkinliğinin son aşamasına. Bakalım kimleri sobeliyoruz?

Okumak Hayattır

Tolum Site

İnsana Davet

Benzer İçerikler

40 yorum

  1. Gülhan’cım keşke İzmir de kalmaya devam etseymişsiniz.
    Sevdiğin blog tarzlarında kendi bloğumu görememenin verdiği üzüntüyle kahveyi bende çok severim diyerek yorumuma nokta koyuyorum.
    En büyük KSK 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amaaa Seyhan'cığım sevdiğin blog türü ayrı, kendi bloğundan ayıramadığın, o derece yakın gördüğün bloglar ayrı kuzum. Burada sen ikinci kısımdasın.:) Senin blog, bizim bloğun kankası her an seninleyiz biz arkadaşım. Aşkolsun yani sen bizim bir parçamızsın adeta:) Şurada hastalansak, hemen senin bloğa koşup geliyoruz sağlıklı ne tarif var Seyhan'cığımda diye. Lütfen yani :)

      Sil
    2. Sizde benim için öylesiniz kızlar 🌸🌸
      Sizden sizin bloğunuzdan öğrendiğim çoook şey var benimde. Ama ne bileyim işte bir an 😞
      İnsan sevdiğine alınırmış gerisi hikaye 💞💞

      Sil
  2. O zaman sanırım ilk yorum ben yazıyorum ;) kış mevsimi sevmeniz ne güzel her yer bembeyaz bende severim kış mevsimini aslında tüm mevsimler güzel bu kadar detaylı ve bol bol resimli bir mim hazirlamaniz harika olmuş bayıldım eliniz sağlık başarılarınızın devamını dilerim blog sayfamız link vermiş olduğunuz için ayrıca teşekkür ederim ✌️��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben başlarken dedim. Bizim çene düşük. Bakalım nasıl cevaplayacağız diye kiii, hayli uzun uzun cevapladık. Böylelikle mim gereğini buldu diye düşünüyorum hakkımızda birçok fikir edinmişsinizdir. :) Tabii ki sizin de linkinizi verdim çünkü bu mim sizin keyifli sorularınızla hazırlandı. Tanımayan bilmeyen kalmasın sizin bloğu bilmeyen varsa gelip bir baksınlar diye:) Ben de size bu keyifli mim soruları ve yorumunuz için teşekkür ederim. :)

      Sil
  3. Ayy şahane Pazar yayınlıyorum yapıp beni düşünen olmuş yapmam mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcıımmm ne demek sen söyle ben seni her zaman mimlerim kuzum :) Merakla bekliyorum cevaplarını :)

      Sil
  4. Bu yazınız da harika olmuş, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim Fatih Bey. Ben de yorumunuz için teşekkür ederim. :)

      Sil
  5. Çok keyifliydi :) Yalnız ben hala Dert Anası Aso'nun nerelisiniz sorusuna verdiği cevabı tahtaya çizdim Müge Anlı titizliği ile inceliyorum :D "You'll never walk alone" sloganını blogumun ilan ver kısmında kullanıyorum :/ M.Kemal kitabı 2500 TL ama :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa Erhan Bey, sen inceleyedur Aso'nun işi var şimdi gelip sana özel olarak yorum yapacakmış:) Çok güldü yorumuna valla. :) O kitabı sanırım kendisi uygun fiyata almış tabii altın kaplamalı falan değil.:)

      Sil
  6. Merhaba sizleri tanımaktan memnun oldum geçmiş yıllarda açtıgım bloglardan toplumdan ayrı yaşayan asosyal bir web tasarımcı idi son 3 üç yılımda yaşadıgım hadiseler beni asosyal yaşadıgım kalabalıklardan alarak en sevdigim sanal alemde sosyal bir canlı haline gelmemi sagladı
    EEE Siz anlatmışsınız benden biraz anlatayaım istedim dertli dostum benim adım geçmiş harika sitede teşekkür eder yayın hayatınızda başarılar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin cevaplarınızı da merakla bekliyor olacağız. Mim sorularını yanıtlayın ki biz de sizi daha yakından tanıyalım. :) Çok teşekkürler geri dönüşünüz ve yorumunuz için. :)

      Sil
  7. Dert anası aso ile dert anası Gülhan arasında farklar olduğu bu mimle biraz daha anlaşıldı :) Çok güzel bahsetmişsiniz kendinizden, keyifle okudum ve en kısa zamanda ben de bu konuda paylaşım yapacağım inşaallah :) ... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bizim aramızda ciddi farklar var. Bazı yerlerde örtüşüyoruz bazı yönlerimiz tamamen zıt. Eğlenceli oluyor bu mimler. Senin cevaplarını da bekliyor olacağız. :)

      Sil
  8. Yazınızı okuduğumda boş zamanlarınızda yabancı filmler izlediğinizi gördüm bence gayet güzel bir alışkanlık. Eğer yabancı dile merakınız varsa gelişmesinde büyük oranda faydası var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten İngilizce için ne kursa gittim ne özel ders aldım. Merakım vardır kendi kendime kelimelerin anlamlarını öğrenmeye falan çalıştım. Biraz okuldan bilgi vardı. Üzerine yabancı dizileri alt yazılı izlemeye başlayınca bayağı geliştim. Hatta alt yazısını bulamazsam, İngilizce olarak izleyebiliyorum dizileri. Ama tabii anlamadığım bazı sözcükler oluyor. Şşşt çaktırma onu da :)

      Sil
  9. Aso ile bir çok noktada kesişmiyorsunuz ama takım olunca birleşmişsiniz:) Ne galatasaraymiş ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aso'cum can dostumdur benim. 10 yıla yakın bir dostluğumuz var. Yıllardır beraber bir şey yapalım der dururuz. Bu bloğu açmak kısmetmiş. Yani takım olmadan önce de biz kankaydık. Valla ve Galatasaray ama değil mi :)

      Sil
  10. Dedenizle ilgili anılar ne kadar samimi yazmışsınız sevgili Aso :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aso'cuğum öyledir Yeşim Hanım. İçinden gelen neyse söyleyiverir :)

      Sil
  11. Yaaa yine harika bir yazı olmuşş :)) Aso'nun kütüğünde biraz kafam karışsa da 😋 Şaka tabikiii... Bu arada numeroloji demek, heyecanla bekliyoruz. Başarılı bir mim yazısı olmuş 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok valla benim Aso'nun kütükle ilgili ciddi karmaşalarım var. Çıkamadım işin içinden. :) Evet numeroloji bir ara bana bakmıştı Asojum. Çoğu şey tutuyor. :) Teşekkür ederim yorumun için, beğenmene sevindim. :)

      Sil
  12. çok keyifli oluyor mim olmuş gerçekten keyifle okudum emeğinize sağlık güzel hanımlar 😊🎈🎈 sevgiler 😊🌸🌸

    YanıtlaSil
  13. Gülhan hanım sizide tanımış olduk teşekkür ederim gösterdiğiniz ilgi için harika bir mim yazınız olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ersin Bey. Keyifle yazdık mim yazımızı :)

      Sil
  14. Bu mim tanışma kaynaşma mimi oldu.
    Yüreğine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel Hanım, beğenmiş olmanıza çok sevindim. Yorumunuz için teşekkür ederim. :)

      Sil
  15. Tebrik ederim güzel paylaşım.

    YanıtlaSil
  16. ha haaaaa en güzeliiiii gs anısııı :) haydi cimbom haydiiiii :)

    YanıtlaSil
  17. ailede değişik şehirlerden doğma bireylerin olması güzel bişi aslında,farklı bol kültürlü bir aile..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa bol kültürlü aile değil mi :) Aso nasıl aile biyografisini anlattı ama bu soruya cevap verirken. Yazarken bir an hiç bitmeyecek zannetmiştim. :)

      Sil
  18. Oldukca detayli olmus 😃😃😃. Bu tarz mimler iyi oluyor blog yazarlarini tanimak acisindan. Bu mim epey yapildi ben de birkac yil önce yaptim diye hatirliyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz daha yeniyiz o kadar eskisini bilemeyiz tabii ama dediğiniz gibi eğlenceli oluyor mimler ve tanışma açısından değer taşıyor.

      Sil
  19. Siz ne kadar tatlı arkadaşlarsınız:) Gecenin bu saati benim hâlâ bilgisayarda olmam sağlığım açısından riskli olsa bile mim cevaplarınızı okumadan geçemedim. Ayrıca hangi cevabınıza yorum yapayım bilemedim... Sadece çok hoşuma gitti dersem kırılmazsınız değil mi? Aso numerolojiyi kavrayınca bana kişilik testi yapar mı acaba?
    Ben bu mimi yapmışım. Furkan'ın mim yazısının altında, yapanlar arasında linkimi görünce hatırladım.
    İyi ki varsınız kızlar, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz Ece Hanım. İyi ki siz de varsınız. Sizin paylaşımlarınızı da keyifle okuyoruz. Bizim Asoyla 10 yıla yakın bir dostluğumuz var. Ve tabii Aso numerolojiyi öğrenince size de bir analiz yapar seve seve. :) Estafurullah neden kırılalım ki, bilakis çok sevindik cevaplarımızı beğenmenize. Teşekkür ederiz yorumunuz için. Sevgiler. :)

      Sil
    2. kitabı ilk okuduğum da gulocumun üzerinde de denemiştim tabi zamanında maille atmaya çalıştım bölüm bölüm analizi de 4. analizde bıraktım :)) biraz daha öğreneyim tam anlamıyla kısa özet halinde yapmayı çözersem seve seve sizede analiz yaparım :)

      Sil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe