Kendi Kendimle Mim- 2019'un İlk Mim Yazısı

Şubat 02, 2019



  Merhaba arkadaşlar. Yeni yılın ilk mim etkinliğinde, bir kez daha mimlenmiş olmanın heyecanı içindeyiz. Efendim, bu mim etkinliği Kafa Dergi tarafından başlatıldı. Ve sevgili Derya Hanım, Deli Kızın Bohçası bloğunda Kendi Kendimle Mim- 2019'un ilk mim yazısı isimli paylaşımında bizi mimledi. Hal böyle olunca, büyük bir şevkle görevi yerine getirmek lazım dedik, ve bugünkü paylaşımımızı mim yazısı olarak yapmaya karar verdik.😊
  Bloğumuz açıldığından bu yana bizlerden desteğini esirgemeyen, keyifli yorumlarıyla paylaşımlarımıza her zaman renk katan Derya Hanım'a buradan teşekkürlerimizi iletiyoruz. Ve Mim sorularımızı cevaplamaya başlıyoruz. 



  
 Bu arada, bilirsiniz ki biz burada aslında iki dert anasıyız. Ben yani Gülhan, paylaşımlarda ve yorumlarda sürekli karşınızdayım. Ama tabii bir de Aso'muz var ki, o genellikle işin sahne arkasında kalarak, bloğumuzun teknik açıdan kusursuz hale gelmesi için uğraşıyor. 
 Aso sahne arkasında ama okuyucularımızın dertlerini çözerken, elbette bunu birlikte yapıyoruz. Konu hakkındaki fikirlerini Aso'cuğum da paylaşıyor. Arada bir de Aso'nun Gözünden ve Varolgiller paylaşımlarıyla, yüzümüzü güldürüyor. Bu mim söz konusu olduğunda, tabii "kambersiz düğün olmaz" dedik ve soruları Aso'cuğumla birlikte cevaplamaya karar verdik. Bu sayede ortaya çok daha eğlenceli şeyler çıkacağını düşünüyoruz. 
  
 Başlamadan önce şunu da açıklayayım, dertleri çözerken benim hep olumlu yaklaşmamdan sebep, Aso bana "Polyanna Dert Anası" der. Kendisi de kılı kırk yarıp, olayı olmadık yönleriyle de değerlendirmeye aldığı için kendisine "Psikopat Dert Anası" der. 😆 Bu paylaşımımızda soruları yanıtlarken, kendimizden bu isimlerle bahsedeceğiz. 😊
Hazırsanız, hemen başlayalım. 

Kendi kendimle Mim- Sorular

Bilgisayarın üstündeki masa görüntüsü ne?

 Biz iki kişi olduğumuz için iki tane ekran görüntüsü atacağız. 
Polyanna Dert Anası- Gülhan: 
 Efendim, şu an masa üstünde bu görüntü var. Bu, benim Maviş Paşam. Kendisi uzun yıllarca benimle beraber yaşadı. Bundan 4 yıl önce, 17 yaşındayken böbrek yetmezliği sorunu yüzünden aramızdan ayrıldı. Ama ben onu hiç unutmadım. Fotoğrafları da ondan bir anı olarak hep bilgisayarımda durur. 



Psikopat Dert Anası- Aso:
 İkizler burcu manyağı olduğum için çabuk sıkılırım. Zırt pırt ekran görüntüsü değiştiririm. Şu an bu mimi yazarken ekran görüntüm bu. Yarım saat sonra ne olur Allah Bilir. 



Bir kafeye girdğinde genellikle ne siparişi verirsin?

Polyanna Dert Anası- Gülhan: Tabii ki kahve,
 mümkünse espresso. Sade, sert ve şekersiz kahveleri çok severim. 
Psikopat Dert Anası-Aso: Kafeye girdiğimde ilk verdiğim sipariş menü olur. 😊 Alkol varsa alkol, alkol yoksa; yazsa, buzlu kahve kışsa, sütlü Nescafe.

 Google'da aradığın en son şey ne?

 Polyanna Dert Anası-Gülhan: Kanada vize evrakları. Kuzenim gideceği için ona yardımcı olma amacıyla bunu araştırmıştım. 
Psikopat Dert Anası-Aso: Sakın gülmeyin! Konserve nohut tarifi. 😅 Gece saat 3'te kafa basmadığı için canım nohut çekti ve bunu aratmışım. 😊
  
 Mesajlaştığın veya konuştuğun son insan kim?

 Polyanna Dert Anası- Gülhan : Şu an bile telefonda konuştuğum kişi ↓ 
 Psikopat Dert Anası-Aso: Şu an bile telefonda konuştuğum kişi ↑
  Birbirimizden ayrı kalamıyoruz ki biz 😆

 Tiyatroya en son ne zaman gittin?

 Polyanna Dert Anası-Gülhan: Zamanını tam olarak hatırlayamayacağım ama Erdal Beşikçioğlu'nun oynadığı Bir Deli'nin Hatıra Defteri isimli oyuna gitmiştim. İki yıl falan olmuştur diye tahmin ediyorum. 
Psikopat Dert Anası- Aso: Türkiye'ye geleli 11 yıl oldu. Ve geldiğimden bu yana birkaç kez tiyatroya gitmeye yeltendim. Ama kısmet olmadı. En son yurt dışında gitmiştim. O da yılbaşı gecesi için özel bir oyundu. İsmini hatırlamıyorum. 

 Sinemaya en son ne zaman gittin?

Polyanna Dert Anası-Gülhan: Açıkçası buna net bir cevap veremeyeceğim. Çünkü yıllar oldu. Sinema çok kalabalık bir ortam ve ben sessiz, sakin ortamlarda film izlemeyi daha çok severim. Bu nedenle evimde film izlemeyi tercih ediyorum. 
Psikopat Dert Anası-Aso: En son sinemaya üç boyutlu Testere 7 izlemeye gitmiştim. Yurt dışında haftada 1 veya 2 kere sinemaya giderdim. Ama artık internet teknolojisi ilerlediği için sinemaya gitmeye gerek duymuyorum. Laptopumu televizyona bağlayıp, istediğimiz filmi açıp, evimizde kendi sinema salonumuzu kendimiz yaratıyoruz. 

 Hangi Diziyi Herkes İzlemeli?

 Polyanna Dert Anası-Gülhan: İşte bu konuya verilecek bir değil birçok cevabım var. Çünkü kelimenin tam anlamıyla bir dizi kurduyum. Öncelikle tabii ki The Walking Dead demeliyim. Ardından Mentalist ve Fringe diyebiliriz. 
Psikopat Dert Anası- Aso: İlk olarak Friends diyerek noktayı koyarım
 Bilim kurgu seven ve zamanı bol olanlara Stargate'in tüm serilerini söylerim. Bir de Black Mirror ve Altered Carbon. Dram olarak You. Ayrıca Dram yanında biyografi sevenlere American Crime Story. Komedi için Mom
 Gerekirse komedi ve bilim kurgu üzerinden yüzlerce eski ve yeni dizi tavsiye edebilirim.

 En son ne tür bir müzik dinledin?

 Polyanna Dert Anası- Gülhan: Beethoven Ay Işığı Sonatı, her gün dinlerim. Az önce de onu dinlemiştim.  Klasik müzik hayranıyım diyebilirim. Günlerimi çoğunlukla yazarak geçirdiğimden, klasik müzik bana iyi geliyor. Bunun yanı sıra, müzik konusunda ilginç huylarımız da var canım! Dinleyin Aso'yu bakın ne diyecek. 😅

Psikopat Dert Anası- Aso: En son dinlediğim şarkı Küçük Emrah'tan Mezarıma Anam Gelmesin. 😊😊😊 Neden diye sorarsanız, sevdiğimden kesinlikle değil. Yılardır Gülo'cuğumla en beter şarkılar Top 100 geleneğimiz var. Birbirimizle beter şarkılar paylaşıp güleriz. Buna hazırlık için dinlediğim bir şarkıydı. İlerleyen zamanlarda size beter şarkılar top 10 listemizi sunmayı düşünüyoruz. Hep beraber kulaklarımızın pası silinsin.😅

 Seni en çok ne çıldırtır?


 Polyanna Dert Anası- Gülhan: Hiçbir şey bilmeyip, her şeyi bildiğini iddia edenler beni çıldırtır. Bu tip kimselerin, her zaman, gerekli, gereksiz söylenecek sözleri vardır. Her şeyin en iyisini onlar bilir. Çok ve boş konuşurlar. Bu tip insanlar tahammül sınırımı zorlar hep!

Psikopat Dert Anası-Aso Aptal insanlar. Cahil değil, gerizekalı değil, direk aptal. Aptallıktan bahsederken örnek vereyim. Adı lazım değil, çok severim kendilerini hala, eski bir ev arkadaşım vardı. Bir türlü, üçlü prizi kullanmayı öğrenemedi! Üçlü prizin kablosunu yine üçlü prize bağlayıp, üstüne televizyonun fişini bağlayıp, duvardaki priz boş kalıp, niye bu priz çalışmıyor, evdeki her şey bozuk diye cıngar çıkartırdı.😅 Dört kere aynı hatayı yaptı, aynı şekilde kabloları yine kendi kendine bağladı, ve yine cıngar çıkarıp evi ayağa kaldırdı. Her seferinde kendisine kabloyu duvardaki prize bağlaması gerektiğini söylememe rağmen anlamadı. Beşincide benim çıldırmamdan korktuğu için bu kez, sevgilisini arayıp ona sordu. 😅
  Aptallığın bir sınırı olmalı!

Ne zaman uyanırsın?


 Polyanna Dert Anası- Gülhan: Şu sıralar dengem çok bozuldu. Geceleri çok geç yatıyorum. Gündüzleri de öğlene kadar uyanmıyorum diyebilirim. 

Psikopat Dert Anası-Aso: Yarasalarla yarışıyoruz, gece kuşuyuz. Sabaha kadar ayaktayız. Sabah saat sekiz, on gibi yattığımız için, akşam saat altı yedi gibi kalkıyoruz. Beyim ne derse o. 😅

İnternetteki ilk adın neydi?


 Polyanna Dert Anası- Gülhan: Açıkçası internet üzerinde chat sohbet gibi ortamları hiçbir zaman sevemedim gitti. Sosyal medya hesaplarımda da hep kendi adımla bulundum. Öyle özel bir nick falan kullanmadım yani.

Psikopat Dert Anası-Aso: Mirc chatlerin zamanında "Aslii" ismini kullanıyordum. Sonra her yerde pirusaso olarak tanınmaya başladım. Google'da beni pirusaso olarak aratın.😉

 Favori Emojin Nedir?


Polyanna Dert Anası- Gülhan: Kesinlikle bu, 😂

Psikopat Dert Anası-Aso: Benim iki tane var biri 😂 diğeri ise gözleri sağa sola kaymış, dili dışarıda olan deli emojisi. 




 Kedi mi Köpek mi?

 Polyanna Dert Anası- Gülhan: Kedi.

 Psikopat Dert Anası- Aso: Tabiisi de Piço. Yani köpek. 

Kuzey mi Güney mi?


 Polyanna Dert Anası- Gülhan: Kuzey, çünkü kışı severim. Yazın sıcak, sivrisineği bol, terden yapış yapış günleri hiç bana göre değil. Sisli, puslu, karlı havalar bana iyi gelir. 

 Psikopat Dert Anası- Aso: Güney, güneş, kum deniz, Sonuçta yaz çocuğuyum. 

İstanbul ile ilgili en sevmediğin şey?


Polyanna Dert Anası- Gülhan: İstanbul'un beton yığınından ibaret olması, kalabalığı, gürültüsü, trafiği...
Psikopat Dert Anası- Aso: Suriyeliler!

Kafamda genel olarak ne olur?

Polyanna Dert Anası- Gülhan: Zaman zaman düşünürüm, paralel evrenler var mı? Varsa oradaki eş benliğim acaba ne yapıyordur? Diğer gezegenlerde yaşam var mı? türündeki konulara aklım takılır. Bunlarla ilgili yazılar okur, belgeseller izlerim. 
Psikopat Dert Anası- Aso: Saçma sorular! Örneğin tüp bebek daha mı çok yakar? 😅

Komedi mi  dram mı?

Polyanna Dert Anası- Gülhan: Komedi. Dram falan hiç çekemem şekerim. 😊
Psikopat Dert Anası- Aso: Dizi tavsiyelerimi baz alırsak, tabii ki komedi.

Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun?

Polyanna Dert Anası- Gülhan: Asooo haydi şu mim sorularını cevaplayalım diye, Aso'yu kahve keyfinden ayırmaya çalışıyordum. 😅
Psikopat Dert Anası- Aso: Tocamla beraber kahve içiyorduk. 


 Yıl İçindeki en favori günün hangisi?

Polyanna Dert Anası-Gülhan: Tabii ki de doğum günüm, 29 Aralık ve yılbaşı. Çünkü doğum günümü yılbaşında kutluyorum. 
Psikopat Dert Anası- Aso: Favori günümü hepiniz kaydedin 7 Haziran! Çömki İmalat günüm. 😅


 Bu soruları cevapladıktan sonra ne yapacaksın?

 Polyanna Dert Anası- Gülhan: Bu yazıyı tamamlayıp, yayınladıktan sonra ayaklarımı uzatıp dizi izleyeceğim.
Psikopat Dert Anası- Aso: Evdeki iki canlı ile birazcık ilgilenip, karınlarını doyuracağım. Bunlardan biri köpeğim Piço, diğeri de benim tocam. 😂

  Son olarak bir sırrını paylaş?

  Psikopat Dert Anası-Aso: Ben aslında yoğum! 
  Polyanna Dert Anası-Gülhan: Bu tabii işin şakası ama eğer sırrımızı verirsek sır olmaktan çıkar. Dert anaları olarak herkesin sırrı bizdedir de, biz kendimiz hiç sevmeyiz sır paylaşmayı. 😊

  Sorularımızı bu şekilde yanıtladıktan sonra geldik en heyecanlı bölüme. Bakalım Derya Hanım'dan aldığımız mim görevini kimlere devredeceğiz. Lafı daha fazla uzatmayalım ve hemen açıklayalım. 

  Ephendy
  Shoepera
   Yaşama Dair
   
  Mim görevimizi bu arkadaşlarımıza devrederek, heyecanla onların bu sorulara verecekleri cevaplarını bekliyor olacağız. Şimdilik hoşçakalın dostlar. 






Benzer İçerikler

49 yorum

  1. Ba-yıl-dım
    Kızlar süper bir mim yazısı olmuş harikasınız 👏🏻👏🏻😂😂😂
    Buda benim en sevdiğim emojim bak şimdi bırakıyorum 💞💞💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Seyhan'cım :) Asıl senin yazın çok güzel olmuş. Bence herkes senin bloğu ziyaret edip, son yazını okumalı. Meğer ne yetenekler yatıyormuş arkadaşımızda. :)

      Sil
  2. Canım keyif ile okudum...Ekran durumumuz aynı...Komedi aynı..Pollyana aynı.Ruh ikizler..
    Güzel sorulara güzel cevaplar harika olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sibel Hanım. Sonraki mim etkinliklerinde sizi de mimleyelim. Siz de kendinizi anlatın. Çok eğlenceli oluyor bu etkinlikler :)

      Sil
  3. ha haaaaa ölmeyin emiii minnoşlaar :)

    YanıtlaSil
  4. Paşaya üzüldüm benimde bir tane alman kurdum vardı Bobi 15 yaşında öldü ondan sonra hiç bir hayvan besleyemedim onun dostluğu çok farklıydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok üzüldüm Yusuf Bey. İnsan derinden etkileniyor bu tür durumlarda. Maalesef onların ömürleri bizimkilere göre çok kısa olduğundan, hayvan sahipleri bu durumu yaşamak zorunda kalıyor.

      Sil
  5. Kizlar nefis bir mim olmus. Mim i baslatan arkadasimiz Kafa dergi blog lütfen baslatani her mim yazisina ekleyelim 💕. Cok cok cok keyifle odugum ve ikinizle de ortak yanlarim olmasi beni sevindirdi. Friends dizisini ben de cok severek izledim. Öte yanda sevgili Gülhan la klasik müzik sevgimiz uyusuyormus. Dostlugunuz hic bitmesin, bu zamanda gercek dostlar bulmak cok zor. Robotla blog yapilan bir dönemde bizler gibi fani samimi insan bloglari da cok yasasin. Sevgiler 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya Hanım, beğenmenize çok sevindim. Bu arada mimi başlatanın eklenmesi gerektiğini bilmiyordum. Birazdan yazıyı düzenler eklerim Kafa Blog'u. Evet kesinlikle gerçek dostlar bulmak çok zor. Robotla blog meselesi çok komik ya :) Biz robotları sevmeyiz. Gerçek dostluklar ve samimiyetler elbette çok önemli. Çok teşekkürler güzel yorumunuz için. :)

      Sil
  6. Çok keyifli bir yazı olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorumunuz için teşekkür ederim Fatih Bey.

      Sil
  7. sizi tanımak çok güzelll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger profiline geçmişsin ama bloğunu eklemeyi unutmuşsun bu arada. Bloğuna ziyarete gelecektim. Profilinde blog linki yok.

      Sil
  8. Eğlenceli bir mim olmuş elinize sağlık. Beter şarkılar listesini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Teşekkürler Erhan Bey. Siz de yazdınız mim yazısı ama henüz okuyamadım. Akşam bütün blogları dolaşıp, iadeyi ziyarette bulunacağım. Beter şarkıların 1 numarası Ajdar şah şah şah dam dam dam şarkısı :) Dert analarından komediyi seven herkese gelsin :) tabii tahammül edip dinlemek zor biz sadece giriş kısmını dinleyip, gülüp sonra kapatıyoruz :)

      Sil
  9. güzel mimmiş,favori emojim değişik benim..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ertuğrul Bey. Beğenmenize çok sevindim. :)

      Sil
  10. Çok keyifli bir mim olmuş.
    Kendimi iyi hissettim, modum yükseldi, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendinizi iyi hissetmenizi sağlayabildiysek ne mutlu bize. :) Teşekkürler yorumunuz için. :)

      Sil
  11. Blogunuzu yeni keşfettim. Sizi izlemeye aldım. Benim bloguma sizden destek bekliyorum. Hayırlı günleriniz olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen ben de iadeyi ziyaretinize geldim ve takibe aldım. Keyifli bir bloğunuz varmış. Takipleşiriz artık :)

      Sil
  12. Çok iyi mim olmuşşş :))) Şuan bile telefonda konuştuğum kişi... Bu aralar çok fazla mim yazısı var pek yetişemedim okumaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahha ama gerçekten öyleydi. Çünkü soruları beraber yazdık. Telefon açık kaldı sürekli yazıncaya dek. :) Evet mim yazıları çok ama keyifli etkinlikler. Bir sonrakine sizi de mimleyelim. :)

      Sil
  13. Bu mime ve iki değişik dert anasının cevaplarına bayıldım çok eğlenceli olmuş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz bir de yazarken görseydiniz bizi. Telefon açık soruları yanıtlıyoruz. Çok eğlenceliydi :) Teşekkür ederim Beğenmenize çok sevindim. :)

      Sil
  14. cevaplarınızla sizi az da olsa tanımış olduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifli bir etkinlikti Esra Hanım. Beğenmiş olmanıza sevindim. :)

      Sil
  15. Harika bir mim olmuş.Sorularda cevaplarsa com güzel 1😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiyseniz, ne mutlu bizlere. Teşekkürler. :)

      Sil
  16. paşanın öldüğünü duyunca çok üzüldüm çok sevimliymiş ya mim yazınızı çok beğendim kalemizine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maviş Paşam efsaneydi ama yaa.. Ne anıları var bir gün fırsat olursa onları da anlatırım. Sıradan bir kedi değildi. Çok akıllıydı ve hep derdim, biraz daha yaşasaydı bir konuşmadığı eksik kalmıştı yani :) Beğenmene çok sevindim teşekkür ederim. :)

      Sil
  17. Sevgili Gülhan Hanımcığım, mesajınızı aldım; kahvemi koyup o çetrefilli mim sorularını cevapladım ve üç dostumuzu mimledim. Bakalım ne yorumlar ne cevaplar gelecek merakla bekleyeceğim. Size ve sevgili adaşım Aso Hanım'a sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum mim yazınızı Aslı Hanım. Çok keyifli yazmışsınız. Kaleminize sağlık. Aso'nun da size selamları var. Sevgiyle kalın. :)

      Sil
  18. Muhteşem bir yazı olmuş elinize sağlık. Sitemin temasından da sürekli sıkılıp değiştirmemin nedeni de benim de ikizler burcu olmammış demek ki bunu da sayenizde öğrenmiş oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen bundandır. Ben pek ilgilenmiyorum burçlarla ama bazı şeyler doğru çıkıyor. Aso'cuğum bayağı ilgilidir o konularla :)

      Sil
  19. Kedin için üzgünüm :( Kafeye girdiğinde ilk menü söylemek oldukça mantıklı :)))) Bir de imalat günü var kiiii bayıldımmm :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maviş Paşam, uzun ve keyifli bir ömür yaşadı aslında. Hastalık evresini saymazsak tabii. İmalat günü Aso'nun meşhur sözüdür. :) Her sene doğum günümde Facebook duvarıma "İmalat günün kutlu olsun Gülo" yazar :) Zaten ben de ne kadar alışmışım onun bu şekilde kutlamasına, başka bir şey yazsa, tuhaf gelir diye düşünüyorum. :)

      Sil
  20. yazı kapak fotoğrafı çok hoşuma gitti "canım kendim" :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konu kendi kendimle mim olunca, bu güzel olur diye düşündük. Beğenmene sevindim. :)

      Sil
  21. Çift cevaplı ne güzel bir mim olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz iki dert anası olunca, iki kişilik cevap verdik. Beğenmiş olmanız beni çok sevindirdi. Teşekkür ederim yorumunuz için. :)

      Sil
  22. Harika olmuş kaleminize yüreğinize saglik

    YanıtlaSil
  23. Sizleri tanımamamı şanssızlığım olarak kabul ediyorum.Neden hiçbir yerde kesişmemiş yollarımız?
    Cevapları zevkle okudum,sizmimin hakkını çok iyi vermişsiniz.
    Favori cümle :Aptallığın bir sınırı olmalı! Priz hikâyesine bayıldım :))
    Sevgilerimle :)
    Birde e-maille takip butonu ekleyebilir misiniz. Yayınlarınızı kaçırmayayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de aynısını düşünüyorum. Ziyaret ettim bloğunuzu ve hemen takibe aldım. Ne keyifli paylaşımlarınız var sizin de. :) Priz hikayesi efsane gerçekten de. :) E mail takip talebinizi teknik düzenlemelerimizi yapan dert anamız Aso'ya hemen ileteceğim. Çok teşekkürler yorumlarınız için. :)

      Sil
  24. Klavyemde sorun var, aralıkları vermiyor bazen :( Yanlışlar için üzgünüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estafurullah ne demek. O klavye derdi benim başımda da var. Bazı tuşları basmıyor ve ben direniyorum onunla yine de :)

      Sil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe