Varolgiller Varan 2

Şubat 23, 2019


  Merhabalar efenimmmm hoş geldiniz Varolgiller köşemize 😁
sanki tv programı sunuyorum da köşe möşe diye giriştim hahaha.

   Şiirime başlamadan; ay pardon ne şiiri? Tocamla serüvenimize başlamadan önce bi hoş beş edeyim dedim malumunuz baya oldu ilk Varolgilleri yazalı nerede kaldığımı unuttum 😁
hemen kontrol edeyim size ışık hızından önce dönmüş olurum.
Evet, evet hatırladım tanışmamızı anlatmıştım (daha doğrusu tocam olacak adama, freni patlamış tır gibi yürüdüğümü anlatmıştım).




  İşte efenim o ilk "yazma yaaağğğ uyucam bennnn" mesajımdan sonra efenime söyleyim ertesi gün yazışmaya devam ettik tabi. Yazışma diyemicem pek, çoğu zaman ben yazdım. Tocam da ara fon müziği gibi "hmm" "öyle mi?" gibi kelimeler yazmaya fırsat bulabildi.
  Ee çenem düşük anacım ne yapayım bir yandan aklıma gelen abuk subuk şeyleri anlatıyorum. Diğer yandan da tepkisini kontrol ediyorum ara ara soluklanıp. Mert'in de bir şeyler anlatmasına fırsat veriyorum.
Tabi anlatacakları da genellikle sorduğum soruların cevabı. (Sorguya çeker gibi bir durum oluştu bir ara, eee normal değil mi hoşlaştım adamdan. Fikirlerini çevresini aile yapısını vs. öğrenmeye çalışıyorum sorgulamam gayet doğal) :)))

  Konuştukça konuştuk saatlerce hem de. Pek net hatırlamıyorum kim kimden numarasını istemişti ama sizi tekrar bekletip bir tocama danışıp geleyim o hatırlıyordur kesin :)
Emin olamıyoruz "Hatırlamıyorum ama Whatsapp'tan daha çok foto atarım ayağına ben istemiş olabilirim" diye ifadede bulundu tocacım, hoş o istemese ben direk "Numaranı yaz heleeee" diyerek numarasını alırdım zaten. (Ay kız tarafı naz yapar falan demeyin sakın. Fazla naz da aşık usandırır derler gönlüme kafama huyu huyuma uygun bi adam bulmuşum. Nazın zamanı mı şimdi ayol?) 😂
 Her neyseeeemmm bu telefon numarası konusuna Messenger'a bakmadan net açıklık getiremicem ama pek önemli detay da değil açıkçası sonuçta numaralarımızı birbirimize verdik ve bir tık ilerlemiş olduk. :))

 Bak yine çenem düştü.😆


 Neyse bir müddet de Whatsapp'tan muhabbet ettik. Sonra aniden aradı beni sağolsun :))
Nedense ilk kez telefonda konuşurken; hattın diğer tarafında kim olursa olsun, hele ki önemsediğim yada kendimi beğendirmeye çalıştığım biriyse, bir heyecan bir heyecan ki sormayın :))
Öyle bir durumda telefonla konuşma yapmadan önce bi eehmmm üühhhmm diye boğazımı temizlerim, siz bilmiyorsunuz ama borazan gibi sesim var. En azından annem öyle diyor hahaha
bana göre civciv ve karga karışımı bir tınıya sahibim. Şimdi ilk defa telefonda konuşacaksam, karga gibi çıkmasını istemem ee civciv de pek hoş değil... Nolurdu sankiii bülbül gibi sesim olaydı da şakıyaydım  şurada 2 dakika. heççç.

 Yine düşünce çizgimden saptım... Ne diyordum? Evett telefonla görüşmeye başladık ettik bir gün aradı. "Senin semtin oradan geçicem görüşelim" dedi. Ama görüşemedik.
Tabi ben hala konuşuyorum hep bir şeyler anlatıyorum (hala konuşup bir şeyler anlatıyorum. Bıkacak diye aklım gidiyor:)) Bazen gıybet yapasım geliyor ama hiç oralı olmuyor ya gıybeti sevmiyor adam yaaaa). Bir ara uyku konusunda baya sorunlarım oluşmaya başladı, o sıralar oturdum deprem konusunda makaleler okuyorum ve İstanbul'da büyük bir deprem olacak diye yazılıp çiziliyor. Ben de korktum doğal olarak, bunları Mert'e anlatıyorum konuşmalarımızda. Sonra da şakayla karışık dedim ki "Bak olur da deprem olursa, evde abuk subuk giyiniyorum dışarı çıkmaya utanırım zaten dışarı çıkmama fırsat kalır mı oda bilinmez ama oldu da enkaz altında kalırsam; en alt katta bahçe tarafından kurtarmaya gayret edin beni." Yalnız yaşıyorum o dönem. Hatta eski evimde otururken o kadar yalnızdım ki; sesimin kısıldığını bile fark etmedim bir ara...
Mert de (akıllı tocam) bana dedi ki, tamam sen konum at bana deprem olursa direkt sana koşarım.
Ben de konum attım. :)



 Biz böyle konuşmaya devam ediyoruz. O, şu, bu falan ama günlük işe gidiş, yemek saati, paydos, eve dönmesi, duşunu alması yemeğini yemesi, her anını biliyorum canım tocam ya :)
Bir gün dedi ki "Bir işim var,1-2 saat işim bitince seni ararım." Ben de tamam dedim. O sırada da evi temizliyordum zaten. En azından telefona zırt pırt koşmam gerekmez dedim.
Aradan 1-1.5 saat geçti. Telefona bildirim geldi. Mert mesaj atmış "Al beni al!" diye, hhahaha  tabi ciddi olduğunu sanmadığım için güldüm geçtim sonra bana demez mi? Şu şu sokak, burada şu emlakçı var! Tabi ben şok! 😲😲 
 Bir yandan seviniyorum ama diğer yandan "laaaan" diyorum, evi temizliyorum saç baş o biçim! Tipim kaymış, üzerimde zor duran kocaman bi eşofman ve Mert hemen yan sokakta, onu almamı bekliyor! Ne yapacağımı şaşırdım! Saç desen düzelmez, üstümü değiştirmeye kalksam, zaten buram buram çamaşır suyu kokuyorum. Ev desek allak bullak 😁
En son aaaammmmaaannn "Battı balık yan gider." diyerek evi olduğu gibi ve saçımı başımı da olduğu gibi bırakıp çıktım onu karşılamaya.
32 dişiyle bana gülümseyen adam vardı karşımda.
Bir de sürprizzz demez mi :) içten içe de "Tamam hoş sürpriz yaptın da  insan ipucu verir. Bu halde baskın yapılır mı insana! Tipime bak!" diyorum :)
Bu arada Mert'le konuşurken bir ara, erik hastası olduğumu söylemiştim, bayılıyorum eriklere ya :)
Eve geçtik tabi oturması için yer açtım sonra gittim kahve hazırlamaya. Salona bir geldim, çantasından Bir şeyler çıkartıyor. Martın ortasında Tocam bana erik bulmuş getirmiş 💕

Bir erikle kandırdın ya beni be adam! Helal sana! 😂
Ara sıra kendisi de, söyler bir  eriğe tav oldun diye 😁😁

o meşhur erikler de bunlar :)


  İlk görüşmemiz de böyle oldu dostlar. Bir yandan deprem korkusu işlemişti içime. Diğer yandan erik hasretiyle kavruluyordum. Tocam ise, her ikisini de çözdü. Onunlayken deprem korkusu yok olmadı tabi ama en azından yalnız değildim artık bir şey olsa beni arayacak merak edecek biri vardı hayatımda. Aynı zamanda da mayıs haziranı beklemeden erik hasretime son vermişti :)


bu foti de o günden kalan bir hatıra. 




Dertli dostum’u şu hesaplardan takip edebilirsiniz: Facebook - Twitter - Google+Instagram

Benzer İçerikler

36 yorum

  1. Erik çıkmış, benim canım çekti kafam hep erikte kalacak ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim buralarda erik hala çıkmadı malesef :( çıksa da geçen sene gibi kilosu 117 liradan satarlar zalımlar :)

      Sil
  2. Varolgiller serisine ba-yıl-dımmm...Keramet parfümlerde değil çamaşır suyundaymış, bu hayati tüyoyu hanımefendilerle daha bir önce paylaşsaydınız sanki çok hayırlı işlere vesile olurdunuz ama neyse, geç olsun güç olmasın:) Hanımlar, koşun tükenmeden DOMESTOS stoklarınızı hazırlayın:) Serinin devamını merakla bekliyorum. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keramet diyince aklıma şalvar bank filmi geliyor nedense :) keramet şalvarda diyorlardı bir ara :)))
      domestos'a sunmak lazım bak bunu bomba reklam olur :))
      çok sevindim canımcım beğendiğine :)

      Sil
  3. ha haaaaa yaaaaaa kahkahalarla okuduum varol un hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hatırladıkça hala gülüyorum deepçiggiiimm :) :)
      zaten tocam saolsun ara sıra hatırlatıyor "1 eriğe tav oldun ya" diyerek kfdjsklfjsdkfds :)

      Sil
  4. 😁😁 kahkahalara okudum 😀 vallahi devamını bekliyoruz 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüzünüzü güldürebildiysem ne mutlu bana hele kahkaha attırabildiysem daha da mutlu oldum :)
      devamı olarak hangisini anlatsam diye kara kara düşünüyorum çok komik muhabbetlerimiz var ama en mantıklısı sırayla devam etmek umarım varan 3'ü yazmam uzun sürmez :) galp galp garpuz :))

      Sil
  5. Çok güldüm gerçekten hep mutlu mutlu yaşayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep beraber gülmek dileğiyle :) teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Çok keyifli zamanlar olmuş :) Lakin Mert bey cephesine de sormak lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oda keyifleniyor caniiiiim zaten yazarken okuttum ona "hee bana yürüdüğünü itiraf edeceksin yani" diyor bide pis pis gülüyor :)))

      Sil
  7. Çok güzel ve zevkle okuduğum bir yazıydı ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşunuza gittiğine sevindim. çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. keyifle okuduk efenim,elinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. :)) beğenmenize sevindim :)

      Sil
  9. Ya eriği bende çok seviyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amannn diyeyim benim kadar sevmenizi tavsiye etmem bakın sonra toca diline düşüyoruz :D hahahha

      Sil
  10. Aso’cum bir eriğe tav olmuşsun ���� sesin hiç de öyle değil ki bi kerem ���� smutluluğumuz daim olsun kuzucum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he ya seyhanım bi erikle tavladı ya beni :))) seninle konuşmadan önce de bi ehm ühümmm yapıp boğazımı temizlemiştim hahahahahah ama sesim facia sen bir de şarkı söylerken duy beni :))) hep beraber mutlu mesut olalım canım benim. galp galp garpuzzzzz :)

      şarkı dedim de bak aklıma ne geldi :)

      bir gün annemi aradım şarkı söylemeye başladım bir baktım kadın ağlıyor.
      bende kendi kendime soruyorum acaba çok acıklı mı söyledim yoksa kadına işkence mi ettim de dayanamadı ağladı :))) kjdhskfdhsks

      Sil
  11. YOUTUBERLAR GİBİ GİRİŞ YAZIYA :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahah tespitin dibi olmuş bu :)

      acaba youtube kanalı açıp tocamla muhabbetimizi mi anlatsam :D :D
      ama ben yine büyük düşünüyorum TV programı gibi gibi :)) her eve giricem :)

      Sil
  12. Gönüller bir oluktan sonra erik bahanesi olmuş :)))

    YanıtlaSil
  13. Keyifle okudum. Erik deyince yazı özledim . Çıksa da bol bol yesek. Siz şanslısınız şimdiden tadına bakmışsınız :) Buralarda henüz görmedim . Hep böyle enerjik ve mutlu kalmanız dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yazı çok seviyorum hele erik zaten oooff :) bu arada yanlış anlamışsınız daha erik yiyemedim, eşim ilk buluştuğumuzda getirmişti bana yani bende sizin gibi 4 gözle bekliyorum eriklerin çıkmasını :)

      Sil
  14. Bu tür hikayelere bayılırım çok güzeldi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo daha neler var neler :)) evlenme teklifi (ki tekliften saymıyorum) :)) sonra nikah günü vs. :)

      Sil
  15. eriğe bayılırım depremden deli gibi korkarım bir gün depremden değil pencerden atladığım için ölücem ya da sakatlanıcamom korkarım ..geçenlerde yine sallandık bu ay içinde 2 kere ciddi sallandık ayakta olduğum halde hissettim ödüm patladı ödüm...Allah hepimizi korusun büyük depremlerden tüm felaketlerden...tocanızla size ömür boyu mutluluklar diliyorum canım...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok geçmiş olsun!!! aman aman fena halde korkuyorum depremden bir de 99'u yaşamadım ben yurt dışındaydım, yaşamış olsaydım devamlı panik halinde olurdum sanırım... çok teşekkür ederim hep beraber mutlu yaşam sürelim... galp galp garpuzzz :)

      Sil
  16. Erik çok severim. Çağla'da çıkmış. Ama 100 TL kilosu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aboooooowwww kilosu 100 tl ne demek yahuuu ben şokkk.

      ben biraz yüzsüz biriyim sanırım bizim manavda erik görünce alsam da almasam da dükkanın bi köşesinden kasaya doğru bağırıyorum "aabbbiiii erik yiyorum helalll ettttt" diye o helal olsun diyene kadar 2 tane kemirmiş oluyorum :)))

      Sil
  17. Yaa ben Varolgiller serisinin ilkini kaçırmışım, ikinciden başladım okumaya. Şimdi hemen varan 1'e geçiş yapıyorum. Bayılırım tanışma hikayelerine... :)

    YanıtlaSil
  18. Ask güzel sey 😊😊😊

    YanıtlaSil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe