Hangisini Tercih Edersin Mim

Şubat 11, 2019


  Merhaba sevgili dostlar. Bu aralar bloglar mim etkinlikleri ile bayağı bir şenlendi. Blogger arkadaşlarımız hazırladıkları eğlenceli mim soruları ile birbirini mimliyor. Bu sayede hem sorulara farklı, eğlenceli yanıtlar veriliyor hem de birbirimizi daha yakından tanıma imkanı elde ediyoruz. Ve şimdi yine bir mim etkinliğiyle daha sizlerleyiz. 
 Bu seferki mim etkinliğimiz Rehitu tarafından başlatıldı. İçeriğinde "Hangisini tercih edersin?" şeklinde birbirinden eğlenceli sorular var. Ve biz de bu mim etkinliğinde her zaman bizi yorumlarıyla yalnız bırakmayan, keyifli içerikleriyle blog dünyasını renklendiren sevgili Okumaya Gel bloğu tarafından mimlendik. Arkadaşlarımıza teşekkür ediyoruz. Ve mim sorularımızı yanıtlamaya hemen başlıyoruz. Bakalım dert anaları bu sorulara nasıl yanıtlar verecek. 

Hangisini tercih edersin? Uçabilme yeteneğinin olmasını mı yoksa su altında nefes almayı mı? Neden?

Dert Anası Gülhan- Uçmak havalı olurdu diye düşünüyorum. Şöyle kartal gibi tepelerde süzüle süzüle uçsam fena mı olurdu? Su altına gelince, her ne kadar denizi sevsem de suyun altı bana ürkütücü gelir. Hele ki günümüz denizlerinin kirliliğini düşünürsek, orada fazla yaşama şansım olmazdı. Aman aman eksik kalsın. 😊  Uçmak iyidir. 
Dert Anası Aso- Uçacaksın uçacaksın havalara uçacaksın. 😊Tabiisi de uçmak. Çünkü rüyalarımda bile kanyonlardan uçtuğumu görüyorum. Yüksekliği çok seviyorum. Su altına gelirsek, boğulma korkum olduğu için su altında nefes almayı bile hayal edemiyorum. 





Hangisini tercih edersin? Sonsuza dek etrafının kitaplarla çevrili olmasını mı yoksa evcil hayvanlarla mı? Neden?

Dert Anası Gülhan- Şimdi tabii hayvanları çok severim. Hatta Aso'cuğum biz dert anası olmadan önce bana "kedilerin anası" derdi. Amma velakin, hayvan beslemek büyük bir sorumluluk. Etrafım hayvanlarla çevrili olduğunda o hayvanceğizler fotosentez yaparak beslenmeyecek değil mi? İlgilenmek lazım onlarla. 😊 O yüzden kitapları alayım ben.
Dert Anası Aso- Bu soruda ikilemde kaldım. Eğer büyük bir evim ve büyük bir bahçesi varsa, hayvanları tercih ederim. Ama bakıcıları olması şartıyla. Amma öyle değilse, tabiisi de sağım solum her tarafım kitaplarla dolsun. 😊


Hangisini tercih edersin? Büyük ellere sahip olmayı mı yoksa büyük ayaklara mı? Neden?

Dert Anası Gülhan- Ellerim de ayaklarım da küçüktür. Ve ikisinden de memnunum aslında. Ne istediniz benim minik ellerim ve ayaklarımdan?😊 Ama ille de bir tercih olacaksa o zaman ayaklar diyelim. Yüzerken palet niyetine iyi olurdu. 😊
Dert Anası Aso- Büyük ayak deyince aklıma palyaço ayakkabıları geliyor. Eğer ayaklarım büyük olup da o ayakkabıları giyeceksem, büyük ayakları tercih ediyorum. Her yerde şlap şlap diye gezinirim. 😆


Hangisini tercih edersin? Geriye kalan hayatının tamamında çay içmeyi mi yoksa kahve içmeyi mi? Neden?

Dert Anası Gülhan- Ben aslında çay severim. Özellikle bitki çaylarını. Ama birini seçmek gerekirse, kahve demeliyim. Çünkü kahvesiz olmaz. 
Dert Anası Aso- Tabii ki de kahve. Çünkü hasta olmadığım sürece çay içmiyorum. 


Hangisini Tercih Edersin? Saçsız, tüysüz (kaşlar kirpikler de dahil) olmayı mu yoksa çok kıllı olmayı mı? Neden?

Dert Anası Gülhan- Çok kıllı olmak kötü ya! Ayrıca günümüzde saçsız, kaşsız ve kirpiksiz olmak artık bir sorun değil. Saç ektirilebilir. Kaşlar dövme yapılıp, eskisinden güzel olabilir. Bu nedenle tüysüzlüğü seçiyorum. 😊
Dert Anası Aso- Oldum olası kıllara ayarım. Bu yüzden saçsız tüysüz olmayı tercih ederim. Hiç değilse kaş çizdirebilirim, kirpik taktırabilirim, en basiti de peruk. Bir ömür kıllarla uğraşmamak adına yaşasın tüysüzlük. 😆




Hangisini tercih edersin? Pilav üstü kuru mu yoksa köfte patates mi neden?

Dert Anası Gülhan- Ben köfte ve patates alayım. Tabii pilav üstü kuru da güzel bir seçenekmiş. Ona da hayır diyeceğimi sanmıyorum. Bu soruda seçim yapmak zor.
Dert Anası Aso- Her ikisini de alabilirsem sevinirim. Karnım da acıkmıştı zaten. Teşekkürler. 😊 Her ikisini de sevdiğim için ha o, ha bu fark etmiyor. Siz benim adıma tercih edebilirsiniz. 



Hangisini tercih edersin? Sınırsız döner mi yoksa sınırsız kokoreç mi? Neden?

 Dert Anası Gülhan- Ben oldum olası sakatatmış, kokoreçmiş falan hiççç sevmem. Kokusu bile öldürüyor beni. Ama sınırsız dönere hayır diyemem. 
 Dert Anası Aso- Ben bağırsakçıyım. 😆 İşkembe, kelle, kokoreç, sınırsız dayayın bana. Hiç itiraz etmem yerim. Tabii yanında et döner de verirseniz ona da hayır demem. Tavuk döner olmadığı sürece. 


Hangisini tercih edersin? Ölüm saatini bilmeyi mi yoksa nasıl öleceğini bilmeyi mi?- Ölüm tarihini ve şeklini değiştiremiyorsun- Neden?

Dert Anası Gülhan- Ölüm saatimi bilmek istemem. Bu büyük bir korku oluşturur. Ama şeklini bilirsem, o her ne ise, ondan uzak kalmaya çalışabilirim. Örneğin denizde boğulacaksam, bir daha hiç denize girmem vs. Ama tabii bu da çok keyif kaçıran bir durum. İkisini de bilmesek mi acaba?
Dert Anası Aso- Ben ölüm saatimi bilmeyi tercih ederim. En azından ölüm tarihimin son saniyesine kadar, değerlendiririm. Yapmak istediğim şeyleri erkenden yaparım. Çünkü öleceğim şekli bilirsem, hiçbir şey yapamam, Vaktimi boşa harcamış olurum. Korkuya odaklanırım. 


Hangisini tercih edersin? 500 yıl geçmişte yaşamayı mı yoksa 500 yıl gelecekte yaşamayı mı? Neden?

 Dert Anası Gülhan- Ben şimdiki teknolojik imkanlarla 500 yıl öncesine gitmek isterdim. Tarihte bir kelebek etkisi yaratmak, belki dünya tarihinde bunca zamandır olan kanlı savaşların, kötülüklerin oluşmasına engel olmak anlamına gelebilirdi. Ama tabii bununla beraber bugünkü halimizde neler değişirdi onu bilmem.😊 
 Dert Anası Aso- Geleceğe gitmeyi tercih ederim. Çünkü geçmişte kadınların değeri ve söz hakkı olmadığı için o dönemleri görmek istemezdim. Bu dönemleri zaten tarih kitaplarından, videolardan, belgesellerden öğreniyoruz. Gelecek hakkında bilgi sahibi değiliz. Bunu öğrenmek isterdim. 
  Bu arada Gülo, sen geçmişe gidip benim şimdiki halimle oynayamazsın. Senin o kelebeğinin kanadını kırarım! 😅




Hangisini tercih edersin? Her yıl yenilenen tek seferlik uluslararası bir uçak bileti mi yoksa yurt içinde geçerli sınırsız uçak bileti mi? Neden?

Dert Anası Gülhan- Yurt dışına gitmek isterim ben. Özellikle Avrupa'nın birçok kentini görmek istiyorum. Bunlar arasında Venedik de var. Hayalim bir gün bir Avrupa turuna çıkmak. Ama her yıl tek seferlik bir bilet verilse fena olmaz değil mi? Amerika, Avustralya, aklına neresi gelirse gezmek isterdim. 
Dert Anası Aso-  Tabii ki de yılda tek seferlik de olsa yurt dışını tercih ederim. Amerika'daki kanyonlara gidip, o yükseklerden aşağıya bakardım. Belki yukarıdaki sorudaki uçma kabiliyetim aktifleşir de hayallerim rüyalarım gerçek olur. Madem uçma kabiliyetim gelişti, yemişim sizin biletlerinizi. 😆 Ben kendim uçarım! 

Hangisini tercih edersin? Dişsiz olmayı mı yoksa saçsız- kel- olmayı mı? Neden?

Dert Anası Gülhan- Bana şu sıralar kimse diş demesin. Geçen gün dişlerimden biri tam ortasından ikiye ayrıldı. Ve sızlıyor şu an. Dişsiz kalmak korkunç bir şey. Üstelik dişçiye gitmek falan dert. Ben kelliği tercih edeyim en iyisi. 😊
Dert Anası Aso- Kel olmayı tercih ederim. Üstte yazdığım gibi peruk takarım. Hatta renk renk peruklar takar marjinal olurum. 😊Ama, rüyalarımda hep dişlerimin döküldüğünü gördüğüm için dişsizlikten korkuyorum. Ondan sonra dişsiz papi dersiniz bana. Yok mu başka tercih bir şeyleri?😆 Hoşuma gitti bu! Ben de bir tane başlatabilirim ilerleyen zamanlarda. 


  Sevgili dostlar, sorularımızı bu şekilde yanıtladık. Ve geldik görevi devretmeye. Bakalım dert anaları kimleri mimleyecek? Mim görevini devrettiğimiz arkadaşlarımız bu sorularımıza nasıl yanıtlar verecek. Lafı uzatmadan açıklayalım hemen!

Umut Varcan

Konuşan Fikirler

Blogsavar
   
 Haydi bakalım arkadaşlar, söz sizde. Şimdilik hoşçakalın dostlar. 

Dertli dostum’u şu hesaplardan takip edebilirsiniz: Facebook - Twitter - Google+Instagram

Benzer İçerikler

47 yorum

  1. Dert anası Aso biraz deli dolu gibi geldi :) tam sakatatçı çok iyiymiş... Dert anası Gülhan Abla sizde havalara uçuyim ama fazla da kimseyi rahatsız etmiyim düşüncesin de :) Keyifle okudum... Bu arada önceki paylaşımınız da "bu nedir?" diye bir fotoğraf paylaşmıştınız, o gibi paylaşımları daha çok görmek isteriz yani ...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle çok doğru tespitlerde bulunmuşsun valla :) Aso ablan dedi dolu ben de orta seviyeden ilerliyorum. Fotoğraflar için Aso ablana mesaj iletilmiştir diye düşünüyorum. :) Fotoğraflar Aso'nun gözünden paylaşımlarıyla kendisi tarafından yapılıyor. Beğenmene çok sevindim. Teşekkürler yorumun için. :)

      Sil
    2. sakatatçı değilmişim "ciğer yemiyorsun sen sakatatçı değilsin" dedi tocam :))
      harbiden ya ben baya baya yemek seçerim normalde tavuğun etinde böyle siyah şerit gibi şeyler olunca onu bile yemem nasıl işkembe kelle paça kokereç diyebiliyorum mumma :)))

      güzel tespitlerde bulunmuşsun :) gulocum uçayım ama sessiz sedasız ben ise "uçuyorum laaaannnnnnnn heeyyyoooo bakın bakın uçuyorum sizi yer tavuklarıııı" diye bağıracak durumdayım :)))

      Sil
  2. Çok iyi iki kişilikli cavaplar 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz iki kişiyiz ta dert anaları olarak, o yüzden ikimiz de cevap veriyoruz mimlere. Beğenmene sevindim. :)Ama sen iki kişilik demişsin ya düşünsene, biz aslında şizofrenmişiz ve tek kişiymişiz Ahahha blog alemlerinde bunun dedikodusu 1 yıl sürerdi kesin. :)

      Sil
    2. gulo bak öyle deme :) benim o lanetli akrep'e yaptığımı bilmiyorsun sanırım :)
      face de 80 bin kişilik grupta tutturdum ben aslında oyum demeye sonra şizofrenim aslında diyerek onun ağzından yazdım ettim şimdi 80 bin kişi onu şizofren sanıyor ve tedavi için dr. ilaç tavsiye ediyorlar hahahahahah :D :D

      Sil
  3. Kızlar benzer cevaplarımız var bu da demek oluyor ki ortak noktamız çok 😂demek ki ben sizi bu yüzden çok seviyormuşum yahu 🌸🌸🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiisi dee ondan anlaşıyoruz Seyhancığım. Ortak noktalar çok. :)

      Sil
    2. en çok beni sev yaaaaaaaaaaaaaaaaa :(
      tabi cnm zaten baştan böyle birbirimize ısınmamızın en büyük nedenlerinden biri sen bizde kendini bizde sende kendimizi gördük :)
      çok ortak noktalarımız ve düşüncelerimiz var iiyyyiikki öyle yaaa :)

      galp galp garpuzzz :)

      Sil
  4. 11 soruda 6 ortak, 4 farklı, 1 yakın cevap :) Güzel mimdi elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erhan Bey, çok teşekkür ederiz. Evet ortak yanlarımız fazla blogger arkadaşlarla genellikle. Ondan iyi anlaşıyoruz zaten. :)

      Sil
    2. ayyy çok merak ettim bakıcam sizin mime :)

      Sil
  5. Keyifli bir mim olmuş kaleminize sağlık.
    Asoya katılıyorum Havalara uçacaksın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Sibel Hanım. Evet uçmak güzel bir yetenek olurdu muhakkak :)

      Sil
    2. hep beraber uçalım ya :) redbulll kanatlandırırrrrr :)
      nereden aklıma geldiyse bu reklam da :))

      Sil
  6. Ahh Dert analarım.
    Uçalım buralardan yurtdışına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uçalım Tigris Hanım. :) Keşke öyle bir imkan olsaydı, ücretsiz vize derdi olmadan tüm dünyayı gezerdik ne güzel. Nazan Öncel'in Gidelim Buralardan şarkısını aklıma getirdiniz. :)

      Sil
    2. uçma yeteneğim olsa sadece dünya ile sınırlı kalmam uzaya uçarım yahuuu :) bide bunu yazarken kafamda canlandırıyorum böyle bi uzay kıyafeti fln nasıl uçarım diye :)))

      Sil
  7. HANGISINI TERCIH EDERSIN MIM YAZILARI ÇOK KEYİFLİ BİR HALE GELDİ. BEN DE UÇMAK İSTERDİM; YAŞAYAMADIĞIM MUTLULUKLARA DOĞRU. TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih Bey, yeni mim görevimiz geldi. Sizi de mimleyelim. :) Evet uçmak güzel olurdu. Keşke öyle bir yeteneğimiz olsaydı. :)

      Sil
    2. Valla ne hikmetse beni hiç mimleyen yok. Daha yeni Erhan Çakırlar Bey, mimlemiş sağ olsun. Böylelikle ben de bir MİM yazısı yazmış oldum.

      Sil
    3. İstediğiniz mim olsun Fatih Bey. Mimleriz sizi de :)

      Sil
  8. Yaaa size bitirim ikili diye hitap etsemmm :)) gerçekten öylesiniz. Harika yazmışsınız, oldukça eğlenceli bir içerik olmuş. Hayvanları fotosentezle mi besleyeceğim ? sorusuna çok güldüm haklısınız... Diş konusunda hiç korkmazdım lakin 3 yıl öncesine kadar başıma gelenlerden sonra diş deyince titriyorum. Allah kimseye vermesin bence de zor. Emeğinize sağlık çok güzel bir mim olmuşş :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur tabii bitirim ikili süpermiş. :) Ama öyle değil mi hayvanları ben de çok severim ama evde bir sürü hayvan olursa, onlara bakmak çok zor olur. Fotosentez yapacak değiller ya canım. :) Diş sorunu çok fena ya. Kel olmayı o yüzden tercih ediverdim tereddütsüz :) Ben de yorumun için sana teşekkür ederim. :)

      Sil
    2. evet ya diş olayı sıkıntılı :(

      ben bir de uyurken çok diş gıcırdatıyorum azı dişleri mi köpek dişleri mi adı neyse işte onlar bile törpülenmiş gibi duruyor bende :)))
      bir de rüyalarda o diş dökülmesini görmek amannn amannn diyorum her öyle bir rüyadan uyandığım da direkt dişlerimi kontrol ediyorum yerli yerinde duruyor mu diye :)))

      Sil
  9. "o hayvanceğizler fotosentez yaparak beslenmeyecek değil mi?" Çok güldüm buna canım 😂 Hatta çok fazla güldüm. Haklısın, bizde üç kedi var, nasıl uğraş var bir bilseniz. Elde rulolar, yirmi dört saat elektrik süpürgesi. Cevaplarınızı çok beğendim. Aso kardeşim benim gibi sakatatçıymış. Ben de rahmetli eşimin yüzünden alıştım. Ama istemeyene hak veririm. Emeğinize sağlık.Sevgilerimle 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kedileri çok severim. Benim de bir Maviş Paşam vardı. Uzun yıllar benimle beraber yaşadı. Ama dediğiniz gibi büyük sorumluluk. Onların bebekten hiç farkı yok ki anlayabiliyorum sizi bu yüzden. :) Sakatatı ben hiç sevmiyorum. Aso da aslına bakarsanız ciğer yemiyor. Kokoreç, işkembe falan seviyor.:) Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Sevgiler. :)

      Sil
  10. Merhaba Sayın Blog yazarı Blogunuz bir Mim etkinliğinde yer aldı. Yazar Tanışma etkinlik Mimine sizi tanıyan bir blog yazarı tarafından mimlendiniz.
    Sizinde yer aldığınız bu Mim işte burada->(
    Yazarlar Mimi ) tanışmamız için senide bekliyoruz. İlgine teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesaj alınmıştır Ersin Bey. Bir mim daha bizi bekler öyleyse :)

      Sil
  11. Çok zevkliydi...Aso'nun cevaplarını daha kendime yakın buldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aso'cuğum renklidir, eğlencelidir. :) Çok teşekkür ederim yorumunuz için. Beğenmenize sevindim. :)

      Sil
    2. dou diyet bu demek oluyor ki sizin de içinizde bende olduğu gibi bir manyak saklanıyor :)) yiihhuu yanlız hissediyordum yorumları okurken, edğilmişim çok sevindim yaaaa :)))

      Sil
  12. Mimler blogların kaynaşması için harika etkinlikler sizinde cevaplarınız mükemmel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle blogger dayanışmasının en güzel örneği. Çok teşekkürler yorumunuz için. :)

      Sil
    2. ahaaa o geçmişte kelebek etkisi yaratıcağım dediğin kelebek bu mu yoksa gulo??? kanadını kırarım seninnn haa :)))

      Sil
    3. Ahahahha yok bizim blogger kelebek etkisinin benim düşündüğüm zaman yolculuğuyla hiçç ilgisi yok valla :)

      Sil
  13. Güzel bir etkinlik bende burada mimler arasında olmak isterdim tercih hangisini tercih edersin olduugm yerde kalayım kimseden başka ihsan istemem
    "www.tolum.site"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sonraki mimde sizi de mimleriz isterseniz. Siz yeter ki isteyin ne demek. :)

      Sil
  14. oooooo farklı cevaplarınız da vaaar ha haaaa yine komiksiniz ayolcuklarııım ha haaa :) uçun siz uçun ha haaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı cevaplarımız var tabii biz aslında bakma çok zıt karakterleriz çoğu yerde. Evet ortak noktalarımız da var ama bazı yerlerde keskin çizgilerle ayrılıyoruz. Sağ ol Deep'çim. Gel hep beraber uçalım gidelim buralardan. :)

      Sil
  15. amanin bunları cevaplamıştım pen,buaraya da veriim barii..

    havada uçmayı ben de isterdim en çok da süpermen olmayı..🕊
    maalsef kitap cahiliyim..📖
    büyük eller ve ayaklar mı,yok almiyim..🤔
    çay ve kahve vazgeçilmezim ama aşırısı da iyi değil..☕
    erkeklerde çok kıllı olmayı istemez herhalde..🙄
    döner çok yerim, kokoreç bazen..🥙
    agyy ne ölüm saati ya,koktum valla..🤔
    geçmişte şimdiki modern insan dayanamaz herhalde ama yeterince akıllıysa ve şansı da varsa geçmişte bir krallık bile kurabilir,tabii ölüm onu geçmişte yakalamazsa..🤔
    tabii ki dünyayı dolaşmak isterim..✈
    agyy ne dişsiz ne de saçsız olim,pöle iyiyim efenim..🙂

    mim yapmayı sevmiyom ama işte böle arasıra görürsem kısa cevap veryom işte..elinize sağlık efenm..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ertuğrul Bey, iyiki söylediniz bunu yoksa bize bir mim daha geldi. Ben o mimi direk sizin başınıza sarmak gibi hain planlar içindeydim. :) Ne eğlenceli cevaplar vermişsiniz. Evet geçmişe gidip krallık bile kurulabilir. Şu Tesla ölmeyeydi zaman makinesini tamamlamadan iyi olurmuş :)

      Sil
  16. ağzına yüreğine sağlı güzel bir mim olmuş ne güzel canlı heycanlı cevaplar olmuş zevkle okudum saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Engin Bey. Bu ara mimlerden bir hayli eğlenceli günler geçiriyoruz buralarda :)

      Sil
  17. Dert var diye giriyoruz bu siteye ama güle güle çıkıyoruz:) Aso Hanım sakatat maalesef fazla yaşatmıyor insanı :))))) Eline sağlık keyifliydi kısaca..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dert var bu sitede aslında ama biz dertleri de eğlenceli cevaplıyoruz. Huyumuz kurumasın bizim hemi :) Mimler çok eğlenceli oldu ama. Bloglara renk geldi. Sen de eğlenceli cevaplamışsın. Senin fotoğraflarına bayıldım ayrıca o geleceği resmeden fotoğraf süperdi mesela. :)

      Sil
  18. Ben bu yaziyi okuyup yorumladigima emindim 😃😃😃. Mimler cok mu üstüste geldi ne. Harikasiniz kizlar 😍

    YanıtlaSil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe