Aso'nun Gözünden VOL.2

Kasım 28, 2018


     Ve geldik tekrar benim amatör çekim köşeme! (Bu nasıl bir cümledir?😊 Kendimi şu an kınım kınım kınıyorum)😊
Aso'nun gözünden köşemizde neler paylaşıcazzzz neler...

   "Ne olacak, altı üstü bir kaç adet çektiğin foti amma da abarttın be Aso!"  diyesim geldi kendime ve demiş bulundum 😁

   Bu arada, acaba bu dert anasının ikizler burcu olduğunu çok mu belli ediyorum? 😵

   Hemen "ikizler" konusunu havadan sudan hoş beş sohbetle dağıttım var sayarak, fotilere geçelim diyorum.



          
        Komşumun oğluşu, benim küçük aşkım ardam 💓
      "Dünyanın en güzel rengi sen misin çocuk?" adlı fotim...



        Bu da "yan yattı çamura battı" adlı eserim 😁😁
        Bu arada yer, Fethiye...





   Bu uğur böceği fotimin aslında, çok şirin ve kısa hikayesi var ve sizinle paylaşmak istiyorum.

Yakın arkadaşlarımdan biri, benim mahallemde hafta sonları kurulan pazarda tezgah açmaya karar vermişti.
 İlk hafta bir şey satamadı. Gelen giden, tezgaha bakmadan geçip gitti.
 2. hafta yine çoğu insanlar tezgaha bakmadan çekip gitti. Ama tek tük bizim yüzümüze bakanlar oldu.
3. hafta tezgaha yaklaşıp arkadaşımın sattığı pantolonları incelemeye başladılar. Hatta tek tük alan da oldu.
  4. 5. hafta yine aynı, 3. hafta gibi tek tük gelen giden bakan soran ve siftah yapabildi :)
6. hafta ve ben de kız arkadaşım da pazardan ümidi keser gibi olarak sabah tezgahı kurarken, çantamızın üzerinde bu uğur böceğini gördüm. Tabii hemen foti çekme dürtüme yenik düşüp, bu kareyi yakaladım
 Aradan 2-3 saat geçti. Cidden böcek uğurlu geldi. Kadınlar, hatta erkekler, akın akın geldiler bizim tezgaha. "Siftah yapabilecek mi bizim kız?" derken; siftah ne ki, malların üçte birini sattık :)
Hatta artık pazarda durmaktan sıkılıp, "Ben eve gidicem yeaaaağğğ sen idare edersin tek başına dimi" derken, bir kadına da o sıra çantam sırtımda 3 adet pantolon iteliyordum :)  İteliyordum derken, satıyordum yani yanlış anlaşılma olmasın :))) 



BONUS



Bonus olarak da sizi tavşanım, ördeğim, tospaaamm, tospiğimmm, oğlum, bebeğim "PİÇO" ile tanıştırayım 
Şu ilk fotiye bakın "Sen ne diyon lan değişik?" der gibi bakmıyor mu sıfatını yediğim 😍😍


Şimdilik benden bu kadar olsun. Fotilerim hakkındaki yorumlarınızı merakla bekliyorum. Bu arada bizi takip etmeyi unutmayın. Kendinize iyi bakın. 😉


Benzer İçerikler

46 yorum

  1. Sizin armatörlüğünüz mu bu sevgili ASO
    Profesyonellere taş çıkartacak kadar güzel kareler bunlar 👏🏻👏🏻👏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyyşş çok sevindirik oldum teşekkür ederim kalp kalp karpuz <3 :)

      malesef hem amatörüm hem telefon ile çekiyorum tocam duysun beni zor şartlarda neler çekmeye çalışıyorum :))

      Sil
    2. Benden de kalp kalp çilek 🍓 bu arada çilek benim köpisim selamı var herkese 👋👋

      Sil
    3. o çileği yerimmm <3 mıncır onu benim yerime :))

      Sil
  2. Ne güzel resimler. Deniz kiyisina gitmek geldi icimden. Yasadigim ülkede deniz olmadigi icin bir Istanbullu olarak özlüyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende denizi çok seviyorum sırf bu yüzden denize kıyısı olan şehirleri tercih ediyorum :)
      fotileri beğenmenize çok sevindim teşekkür ederim :)
      bu arada istanbullusunuz ama şu an nerede yaşıyorsunuz merak ettim :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. umarım ilginç olduğu kadar da hoşunuza gitmiştir :)

      Sil
  4. Ben uğur böceğini sevdim. Çocukluğumuzda parmağımızda gezdirir, uğur getireceğine inanırdık. Piço dan korktum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hala uğur getirdiğine inanıyorum :))
      hatta böcek adı altına elimle dokunabildiğim tek tür :)

      piçodan mı korktunuz?? hayırrrr olamaz oysaki piço çok minnoş oyuncu, insan ve hayvan delisi bir köpek :))

      Sil
  5. yaa ne güzel uğur getirmiş uğur böceğii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evettt :) çokta şirin bir böcüktür kendileri :))

      Sil
  6. Vay dostum demek ikizler kadınısın,💜hiç tahmin etmedim bak normalde ilgiliyimdir, ikizler fazla insanlarla ilgilenmez hatta sorun dert dinlemekten bunalır kendiyle ilgilidir kendi sorunları vardır,duyarsız,umarsızdır çoğu şeye karşı.Benim çevremdekilerin geneli böyle en azından:) Aso adı nereden geliyor?daha önce yazdında benmi kaçırdımkine :S Fethiyeye gitmeyi çok istiyorum inşallah nasip olur bir gün. Fotiler harika tabisi,sen çekersin güzel olmaz mı heç☺ yalnız o taka yan nasıl yatmış öyle ilginç.:| Pazar macerasıda güzelmiş becerikli arkadaş:p Haahah piçoo ismi çok komik dimi ama yahu, köpekten korktum yalnız gece tuvalet diye uyansam altıma ederim şunun gözlere bak katil bebek çaki gibi. =)))))


    💋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam ikizler kadınıyım aslında :) aslında dert dinlemekten bunalmayız en azından ben bunalmam. benim kopuş noktam şöyle oluyor her hangi bir arkadaşım bana gelip derdini anlatıp tavsiye akıl danışır bende tane tane acı gerçekler de dahil tek tek söylerim ve bir kaç yol gösteririm ama o arkadaş inadına gidip yine kendi bildiğini ve hatalı olduğunu söylediğimiz yolu ısrarla seçip durunca derdini dinlemeyi kesiyorum sttrrrr lan diyebiliyorum kopuyorum açıkçası. enerji doluyum enerjimin emilmesine bişey demiyorum yeterki kendilerine bi faydası olsun ama boşa enerjimi emip kendilerine de fayda olmayınca o senin dediğin bunalma kendi derdiyle uğraşma moduna geçebiliyorum :)
      o duyarsız gamsız umursamaz tavırlar bir kaç boşa kürek çekmekten sonra gelen bir dönem :)))
      aso adına gelirsek, adım aslı yıllardır kuzenler arasında ve arkadaş çevremde dahil kısaltarak aso demeye başladılar bende baya benimsedim öyle kaldı :) hele annemin asooommm diyişi beni benden alıyor kadın da alışmış :) bazı arkadaşlarıma aslıyı tanıyor musunuz derseniz direk hangi aslı derler ama aso diyince haa bizim manyak diye anında tanıyorlar :D

      fethiyeye her yaz bazende kışın gidiyorum görüp gezilecek harika yerleri var hatta bir dahaki asonun gözünde paylaşımımda hayalet kentten ve kuleli koyundan çektiğim kareleri atayım. kesinlikle fethiyeye gitmelisin!! :)
      o gemi batmıştı ben batmadan önce son anlarını yakalayabildim :)

      piço ismine gelirsek oğlum adının hakkını veriyor :)) hatta diyorum yavrusu olursa onun adını da ito koyucam :)) ya piço aslında çok şirin bi köpiş insan canlısı dün veterinere gittik gelen geçen o koca gözlerine tipsiz suratına dayanamadı her yerini mıncırdı sende görsen dayanamazsın o tipsizliği sevdiriyor kendini :)))

      bu arada güzel iltifatların için çooook teşekkür ederimmm bebek çakinin de selamı var öpücük gönderiyor :) kalp kalp karpuz :)

      Sil
    2. wuuu amma uzun yazmışım :))) tipik ikizler burcu çenesi düşük aso :))

      Sil
    3. Aa şaşırdım şuan ama gülhan ulgenturk adıyla yorum yapıyordun ya anacım sen piço başka bir üye sanmıştım amaniiin kafam iyiçe piço oldu :))) Haklısın tabii ki bir süre sonra insan beni dinlemiyor demek ki boşa dinliyorum diyor. Bende öyleyim , doğrucu davut olunca işler bu raddeye umursamazlığa gelebiliyor. Bir ara bende yazağım sana dert anam ama aşağıdaki kutucuk çok küçük her seferinde yazmaktan vazgeçiyorum normal bir mail adresinden yazarım gari varsa . Öpeledim çooook :*

      Sil
    4. Madame Kokoşçum Gülhan benim. Piço adıyla yazan Aslı yani Aso. Ve O da diğer dert anamız. Biz iki dert anasıyız bu blogda. Tabii dertlere cevap verirken, Aso ve ben birlikte düşünüp, çözümler üretiyoruz. Zaman zaman birbirimizden bağımsız paylaşımlar da yapıyoruz böyle gördüğün gibi. Ancak ben daha fazla göründüğüm için yorumlarda sen karıştırdın herhalde. :) Bloğu yeni açtığımızda "Hakkında" yazımızda biz kendimizi tanıttık ayrı ayrı. :) Bu arada Aso ikizler burcu ben de oğlak burcuyum. :)

      Sil
  7. Ne güzel yerdesin yaa kıskandımm :) Fotolar harika gerçekten bu acemilik ise ustalığını düşünemiyorum sen bu işe bir el at derim .Yolun açık olsun Köpeğinde çok tatlış maşAllah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında istanbuldayım fotilerin çocuğunu burada kendi mahllemde sahilde çekiyorum malum malzeme çok doğa da :) ayy çok teşekkür ederimm çok sevindim beğenmeye <3 :)
      çok tatlıdır o ablası minnoş bir tavşandır kendileri :) kalp kalp karpuz :)) emoji olarak hayal edersiniz artık kalpleri ve karpuzu :)) pc klavyesi işte emojisiz :)

      Sil
  8. Batan resme bittim. Çok güzel yakalanmış. devamları gelmeli kesinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde favori fotilerimin arasında o batan gemi :)
      çok teşekkür ederim. siz istediğiniz sürece fotiler devam edecek :)) kalp kalp karpuz :))

      Sil
  9. bayıldım fotilere..arkadaşınıza bereketli satışlar diliyorum....sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz. arkadaşım şu sıralar pazar işine son verdi malesef. yağmur kar kış pazara çıkamıyor ama umarım yakın zamanda instagram üzerinden satış yapar :)
      tekrardan çok teşekkür ederiz güzel dilekleriniz için :)

      kalp kalp kapruz :)

      Sil
  10. Piço da çok tatlı ama ilk fotoğrafa bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu öyle çekene kadar canım çıktı kameraya bakmayı pek sevmiyor ama foto yada video kayıt sesini duyunca koşa koşa geliyor :)))

      Sil
  11. ha haaaaa, aso piçoooo, her şey çok tatlıııı, fotiler de sölediklerin deee, heleee o köpüş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cancazım :)) piço tam tavşan yaa hele birde canlı görsen o kuyruğu sallamak için twerk yapışına bayılırsın :))

      Sil
  12. baksanızaa, bişi diceem, renkli blog sayfam ve ninovaya yorum yapamıyom beeen, sölesene onnaraaa :) ama onları tanıtcam blogumdaaa yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen gün ben de yorum yapamadım renkli blog sayfama. URL girin diyordu ben girdiğim halde kabul etmedi. Sonra url hiç girmedim kabul etti. Ben söyleyeyim Google Plus'dan. Ama şimdi görür mü bilmem. Bir şansımızı deneriz.

      Sil
    2. hıhım deneeee, ee dert anası olmak kolay mııı anacığıım hihihi :)

      Sil
    3. şey dicem o arkadaşlara mailden ulaşabilirseniz ayarlardan girip yorum kısmını url seçiminden çıkarsın. herkes olarak ayarlarsa sıkıntı yaşamaz. :)

      Sil
    4. Ben Ninova'da yorum yapabildim Deep'çim. Renkli Blog'a da Google Plus'tan yazdım. Onlar sana dönerler herhalde. Evet bir dert anası olmak kolay değil tabiisii :)

      Sil
  13. Asojuum doğru söylüyor. URL kısmı sorun çıkarıyor bazen :)

    YanıtlaSil
  14. Kulaklarım çınladı 😂 geldim sizi takibe aldım İnstagram dan sevgili deep
    URL kısmını mi çıkartmam lazım 🙈çok acemiyim teknik konularda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence Deep'in kendi sayfasına yazın. Takibe almışsınız ama linkini vereyim yinede de https://sadevederin.blogspot.com/ Evet çıkarın URL kısmını bence. Zaman zaman sorun çıkarıyor.

      Sil
  15. Çok beğendim Aso pazar maceralarından da bahset arada sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık pazara çıkmadığı için arkadaşım pek bi maceram kalmadı ama eşimle varolgiller adı altında bi serüven başlamayı planlıyorum :) tatlısıyla acısıyla yaşadığımız şeyleri yazayım diyorum :)

      kalp kalp karpuz :)))

      Sil
  16. renkli blog sayfam geldi, tasarım çekilişi yazıma yorum yaptı, hatta gidip çekilişe bile katıldı, instaya da geldi :) ninova da geldiii. saol dert anacıklarım :) piço bir blog daha açmış ayrıcanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cancazımmm piço benim aso diğer dert anası :) biz gulhanla beraber sadece bu blogdayız :) taaakklitlerden sakınınnnn diyesim geldi bi an :)) evet senin bloğunu ziyaret ettim yorum da attıydım :))
      aha çekilişşş dedin ne çekilişi bende katılıcam wwuuuhhhuuu

      kalp kalp karpuz :)

      Sil
    2. https://lanetliakreppp.blogspot.com/

      heey piço bu blogda ki yaaa amaa :)

      Sil
    3. o benim arkadaşımmmm :))) nalet karı diyorum kendilerine hahahaha
      çok samimi arkadaşım :)

      Sil
    4. Yaaa amma karışıyor ortalık gerçekten de. :) Yakında çoklu kişilik bölünmesi zannedecekler bizi Asooo her yerin altından çıkıyoruz yaaa :):) Şimdi Deep'çim bu Lanetli Akrep, Asocuumun arkadaşı. Bu arkadaş blog açıyor bazı düzenlemeleri yapabilmesi için Asocuumu yönetici yapmış orada. Yani Aso yani Piço ve ben dert analarıyız ve hep buradayız. Başka yerle ilgimiz yok cancaazım :)

      Sil
  17. http://kitaplarinsenfonisi.blogspot.com/2018/03/blogger-direnisi-guncel-kalabilen-kitap.html

    baksanaaa aso piçooo maçu piçuuu :) üstteki link iftihar listesi gibii. kitap bilokçuları dream team. o doran arkadaş için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplarla ilgili soru soran arkadaşa ben cevap verdim. Burada değil, son paylaşımımda. :) İncelemek lazım listeyi. Yeni arkadaşlar ediniriz böylelikle.

      Sil
  18. Bu köpek çok şapşik :) tatlı köpüş bu arada aslı seni düğünlere filan çağırabilirim amatör resim için :)

    YanıtlaSil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe