Aso'nun Gözünden VOL.1

Kasım 16, 2018


  Geldik mi heyecanla beklenen yayına! (En azından ben heyecanla kendi yayınımı bekledim) 😎
Ben namı diğer Dert Anasının diğer yarısı "ASO" Beni pek tanımıyorsunuz aslında... Çoğu zaman sahne arkasında gizlenirim. Belki bu yüzdendir ki, kamera arkasını bu denli seviyor olmam...

  Kendimce ufak tefek fotiler çekiyorum. Hatta bu fotileri paylaştığım Instagram hesabım da var. Hazır orada paylaşıyor iken, sizinle de paylaşmak istedim...
  
  Ara sıra beğenilerinize bir kaç parça sunacağım. Tabii devamının gelmesini isterseniz..
Aksi takdirde sizi sıkmamak adına bu foti ve yorum paylaşımımı güzel bir deneyimdi diyerek bir kenara bırakırım..  😌

 Birde dip not düşeyim dedim: Yorumlarda benim ismimi Aso değil de, Piço olarak görüyorsunuz. Ancak Piço "Hakkımızda" yazımızda da bahsettiğimiz gibi, benim pug cinsi olan köpeğimin ismidir. Kullandığım hesap da onun adına açtığım Youtube kanalına bağlı olduğundan ismimi bu şekilde görüyorsunuz. Yani diyeceğim o ki, ben Piço değil Aso'yum. Ama Piço deyip geçmeyin evlat gibidir o bana. Yani arada bana Piço derseniz, hiç bozulmam haberiniz ola 😊

Shall we begin?  😊





  Malumunuz kış kapıda. Bu da anlamsız bir fotilerimden biri... Sizce karın üzerinde ne geziyor?



 Arada yürüyüşe çıkarım. Yürüyüş yapma bahanem ise, sahile indiğimde bu iskelenin her bir inçini farklı açıdan çekebiliyor olmam. 😋


  
  Bu kare ise, bana bu sezon için denizle ve dolayısıyla bikini ile vedalaşmamı anlatıyor.😊  Hoş, çoğunlukla blogda olduğu gibi burada da kamera arkasında olduğum için ortada ne bikini ne ben varım 😊 Ama inanın ki, manzara bin kat daha güzel 😂



  Bu da sonbahar ve kışı karşılarken... Bu fotoğraf, bu post için veda fotim olsun... 
Yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum... 😇

Benzer İçerikler

10 yorum

  1. Çok güzel fotoğraflar gerçekten ellerinize, objektifinize sağlık... Hobisi olmalı insanın böyle kendince. İnsan bir şeyle uğraştıkça hele hele sanat dallarından bir tanesiyle amatörce de olsa uğraştıkça daha çok bağlanıyor yaşama. Ortada bize ait bir şeylerin olması çok hoş oluyor. Ben de fotoğraf çekmeyi çok seven birisi olarak söylüyorum. Ben de blogumda paylaşmaya başladım yeni yeni, sizleri de beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. sizinle aynı fikirdeyim profesyonelce yada amatörce birşeylerle uğraşmalı insan boş vaktini yatarak öldürmemeli. :) az önce sizin bloğu ziyaret ettim de diğer dert anası gulhan sizi takip ediyor bende hemen takibe aldım :)) ufaktan göz gezdirdim tam benlik bir blog diy projesi de var yanılmıyorsam. bayılırım!! :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) o kareyi çekebilmek için çevredeki insanları kısa süre de olsa bekletmiştim saolsunlar kimse kızmadı surat asmadı hatta gülümseyerek tabi ne demek siz çekmenize bakın dediler :)

      Sil
  3. Çok güzel bir hobi, üstelik fotoğraflar da çok güzel ellerine gözlerine sağlık ne denir bilemedim :) Tebrik ederim Asoo devamını bekliyorum daha fazla fotoğraf çekmelisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok sevindirik oldum fotilerimin beğenilmesine teşekkür ederim kalp kalp karpuz (emojileri hayal et) :)) ufak ufak diğer çektiklerimi de saçma yorumlarımla eklerim yakında :)))

      Sil
  4. Harika kareler bunlar süpersiniz sevgili ASO
    Bu arada bendede var o pico dan bir tane çilek 🍓
    Picoya Çilek den selamlar
    Sevgiler 💞💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğendiğin için <3 (pc'den girdiğim için emoji kullanamıyorum ama kalp yaptığımı hayal edersin)
      bu arada piço çilek adını duyunca hemen heyecanlandı oda selamlarını ve salyalı öpücüklerinden gönderiyor kızımıza :)) kalp kalp karpuz :))

      Sil
  5. piku aso piço :) son foto en sevdiğim :) ivit devam et fotilereeeeğğğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşasın fotiler aşkıııı :)) bu arada beğendiğine çok sevindim teşekkür ederim :)

      Sil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe