Ya Aldatıyorsa?

Kasım 23, 2018




"Dert anası öncelikle bu yayınların için seni kutlarım. Bir süredir keşfettim bu siteyi. İlginç paylaşımlar var. Hazır keşfetmişken dedimki ben de bir soru sorayım sana. Ama baştan söyleyim benimki de tuhaf bir durum. Ben kocamdan bir süredir şüpheleniyorum. Bu adamda bi gariplik var ya. Sabah normalde zorla kalkar, eline ütülü temiz kıyafetleri ben verirsem giyer vermezsem iki günlük gömlekle işe giderdi. Şimdi erken kalkıp duş almalar, tıraş olup tıraş kokuları sürmeler, akşam geç gelmeler, toplantı ayakları falan, bana yeni kıyafet ver akşam toplantı var demeler. Bugüne kadar iş yerine hiç toplantı olmadı da şimdi niye yoğun toplantılar çıktı birden. Gerçekten tedirginim. Bu adam beni aldatıyorsa yemin ederim affetmem boşarım ben bu adamı ya çekemem yani. He bide geçen gün eve geç geldi bana çiçek almış 5 yıllık evliyiz bana hiç çiçek almadı. Açıkçası bir tuhaf geldi. Şimdi belki bana kızarsın belki ama geçen bunu takip etmeye kalkıştım. Başörtü örttüm koyu gözlük taktım. Pazar günü arkadaşlarla takılcaz diye çıktı evden. Peşine takıldım. İki sokak ötede bizim alt katta oturan adamla karşılaşıp muhabbete başlayınca nasıl korktum yakalanıcam diye geri döndüm. Ben şimdi naapimde eğer aldatıyorsa bunu ispat edeyim. Telefonu kurcaladım o banyodayken birşey yoktu. Sence aldatıyormu bu adam beni... Hadi birşeyler söyle bana da moralim yerine gelsin olmazmı..."

 Merhaba sevgili dertli dostum. Öncelikle ben de sana teşekkür etmek istiyorum, yayınlarımızı beğenmiş olman beni çok mutlu etti. Bu yayınların ilgi çekici olması, biraz da sizlerden gelen sorulara bağlı oluyor. Ve sen de hayli çarpıcı bir konu hakkında bir soru yöneltmişsin. Bir de eşini takip işi için "kızarsın belki" demişsin de, nasıl da tanımaya başladınız dert anasını. 😊 

  Yani anacığım, şimdi işi gücü bırakıp, bu kışta kıyamette tebdil kıyafet adamın peşine düşmek sence de biraz tuhaf ve abartılı olmamış mı? Üstelik bir de komşunla yolda sohbet ettiğini görüp, yakalanma korkusuyla geri dönmen... O anda seni görmeyi çok isterdim aslında. 😊😊😊  Dedektiflik yapmaya karar vermişsin ama bu işte bayağı bir acemisin anlaşılan. Bu konuda gelişmek istersen biraz Sherlock Holmes izlemekte fayda var bence. 😊




   Ya da en iyisi dedektifliği biz yalnızca filmlerde izlemeye devam edelim de, sen şu takip etme, telefon kurcalama işini falan unut gitsin... Biz bu işi daha farklı yollardan çözmeye çalışalım. Evet, genellikle erkekler aldattıkları zaman birdenbire bakımlarına dikkat edebiliyor, eve geç gelmeler ve o zamana kadar hiç olmayan iş yeri toplantıları falan ortaya çıkıyor. Üstelik o güne kadar eşine hiç çiçek veya hediye almamış olan koca, birden bire eve bu jestlerle dönebiliyor. Bunlar da kadınlar arasında genellikle aldatma alametleri olarak kabul ediliyor. Ancak bu kadar da yargısız infaz yapmayalım ne dersin...

   Bana göre, bir kimsenin bakımına dikkat etmiyor olması asıl problemdir. Belki eşin o güne kadar kirli kıyafetlerle dolaşmayı önemsememiş, kişisel bakımına dikkat etmemiş olabilir. Ve artık böyle olmak istemediğine karar vermiş olabilir. Sabah erken kalkmak istemesi de bu bakımı sağlamak için kendisine zaman ayırma isteğinden kaynaklanıyordur. Yani adamcağız, duş alıp, tıraş olup, alt tarafı 2 damla tıraş kolonyası sürdü, kendi isteğiyle temiz gömlek giydi diye sen de paranayolar tarafından esir alınmaya bu kadar gönüllü olma istersen. 😊 Sana yazık anacığım. Biraz relax ol. Sen şimdi böyle içinden kuruyorsun amma velakin unutma, duvarı nem insanı gam yıkar derler...


    O kadar alışmışız ki günlük hayatın rutinine ve bakımsız hallerimize, eşin birden bire olması gerekeni yaptığı için bunun altında farklı şeyler arayabiliyorsun.  Herkes kişisel bakımına dikkat etse, ne güzel insanlar haline gelebiliriz değil mi? Şimdilik bu düşünceyi eliyor ve diğer tezlerine geçiyorum dertli dostum


 Gelelim çiçek konusuna. Özellikle geç kaldığı zaman çiçek aldığını söylemişsin. Yine bunda da iyi niyetli davranalım. Belki o güne kadar sana hiç çiçek almadığını fark edip, akşam geç saat eve dönerken yolda bir çiçekçiye denk gelmiş "haydi alayım da jest olsun" demiş olabilir. Yine bundan yola çıkarak da eşinin seni kesin olarak aldattığını söylemek mümkün değil. Aslında bu da olması gereken bir davranış ve yine kişisel bakım konusunda olduğu gibi sen o kadar alışmışsın ki eşinin sana küçük jestler yapmamasına, ufak bir jest yaptığında bunu yine kötü bir tarafa çekmeyi düşünebiliyorsun. 





  Toplantılara gelince, çalışma hayatı zaman zaman bu toplantıları gerektirir. Ama eşin o güne kadar hiç akşam eve geç gelmeyip, hiçbir toplantıdan bahsetmediyse sana, doğal olarak birdenbire bu toplantıları sorgulamaya başlamış olabilirsin. Bu gayet doğal bir durum. Bence bunların hepsi için eşini karşına al ve onunla olabileceğin en sakin halde konuşmaya başla. Üzerine basarak "sakin" diyorum. Çünkü bu tür meselelerde bağırıp çağırmak, tehditler savurmak, ağlamak falan genelde hiçbir işe yaramaz. Ve genellikle konuşmanın başlamadan bitmesine neden olur. Üstelik eşin, seni abartılı tepkiler vermekle suçlayabilir. 

 Konuşmaya başlarken, eşinde gördüğün bu değişimin olumlu ve olumsuz yanlarından bahset. Bu gelişmelerin, yani kendisine bakmasının ve sana çiçek alıp bazı jestlerde bulunmasının olumlu yanlarından bahset önce. Böylelikle konuşma yapıcı bir şekilde başlayacaktır. Ancak bununla beraber endişelerini de anlat. Ve bu endişelere karşı kendisinden mantıklı bir açıklama yapmasını bekle. Üstelik bana mesajında yazdığın gibi, eşine seni aldatmasını asla kabul edemeyeceğini ve böyle bir durumda kendisini kesinlikle affetmeyeceğini de net cümlelerle söylemelisin. 


 Bu yapacağın konuşma, sakin bir ortamda ve gayet net bir şekilde gerçekleşirse, eşin senin endişelerini ve konu hakkındaki tutumunu daha iyi anlayacaktır diye düşünüyorum. Bu tür konularda sakin kalmak her zaman iyidir dertli dostum. Umut ediyorum sorunlarını kısa zamanda aşarsın. Gelişmelerden bizi haberdar et olur mu? Kendine çok iyi bak. Hoşçakal...


  Sevgili dostlar, bugün de bir okuyucumuzun derdine derman olmaya çalıştık. Varsa konu hakkında düşünceleriniz, hemen sizi yorumlara alalım. Bizi takip etmeyi unutmayın.


  Dertli dostum’u şu hesaplardan takip edebilirsiniz: Facebook - Twitter - Google+Instagram

Benzer İçerikler

22 yorum

  1. :))) Ohoo çoktan o söylemiştir söyleyeceğini , hayırdır ne bu toplantılar bu aralar diye girmiştir lafa söze. O laf bile adamları illet ediyor . Telefonda birşey yoksa sıkıntı yapmasa, hiç birşeyi mesajıdır cevapsızıdır silmeyen bir adamsa sıkıntı yok ama her şeyini silip süpürüyorsa arayanlarda dahil o zaman tedirgin olunabilir. İş yerine bi gidip görünebilir bir ara sorabilir bir arkadaşına falan yakalayıp çaktırmadan . Veya toplantı nerede oluyorsa arayabilir orayı toplantı varmı yokmu diyerektende , gitmeye gerekte kalmaz. Oda olmadıysa aşkım bir çık toplantıdan desin görüntülü arasın 2 dakka :))) Ayy bende amma paranoyakça fikirler verdim, ama umarım işe yarar maksat hem cinsimin içi kafası rahatlasın....Şüphe zehir gibidir bilirim bir kanına girdimi falcıya gitse rahatlayamaz insan, çözüm yollarına bakmak lazım :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bunlar benim de aklıma geldi tabii ama hadi yangına körükle gitmeyeyim dedim :))) Söylemiştir belki ama sakin sakin, bağırmadan, net bir şekilde, eğer böyle bir durum varsa, bunu affetmeyeceğini, gayet ciddi olduğunu belirtmesi daha iyi olur diye düşündüm. Hani göz dağı verme açısından :)))

      Sil
    2. (((: İnşallah öyle söylemiştir, imalara hemen celallenmeye adamışız biz kendimizi çünkü. Adamın içinde varsa her türlü yapar zaten orası ayrı sırf evlıyım diye yapmıcaksa tutuyorsa kendini boşa çaba... Böyle durumlarda tee en başında aslında taraflar kendini belli etmeli,sadıksa sadık sağa sola bakan bir tipse aynen devam,az çok anlaşılır ..Allah kimseyi sonradan şaşırtmasın ama herkes yuvasına sahip çıksın elinden ne geliyorsa yapsın.

      Sil
    3. polyanna dert anası hiç birşey yok herşey güzel dert etme sakin ol derken ben paranoyak dert anası ise kokoşcuma katılıyorum ve kurcalasın ek olarak da kocasının telefonu android sistemli ise dosyalardan whatsapp dosyasına sonra oradan media dosyası ardından sent yazan dosyaları kurcalamasını tavsiye ediyorum hatta sadece resimler değil voice note dosyasını da kurcalayıp kimlere ses kaydı göndermiş dinlesin derim :)) erkekler whatsappı kullanırken o dosyaları unutur :)) madem gelen giden aramaları smsleri siliyor o whatsappın dosyası aklına gelmiyordur 100% eminim :)))

      Sil
    4. Amanıınnn neler de biliyormuş bizim diğer dert anamız. Vur dedik öldürücü darbeyi vurdun ya helal :)

      Sil
    5. kadın dayanışması!!! :)))

      Sil
  2. Sherlock dizisini merak ettim bu yazıyı okurken, izlemeye başlasam iyi olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sherlock'u izleyin çok güzel. Bayağı taktik öğreniyor insan. Bir keresinde ayakkabının altındaki çamurun renginden o toprağın hangi bölgeye ait olduğunu ve cinayetin aslında hangi bölgede işlenip, cesedin başka yere atıldığını keşfetmişti. Eğer bu tür dizileri severseniz Mentalist de tavsiyemdir. :)

      Sil
  3. ayyyyy ne zor konu yaaa. ah güven olmayıncaaa hayat zooor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla çok zor. Düşünsene aynı evin içinde güvenmediğin biri var. Ve sürekli şüphedesin... Umarım çözerler bu durumu...

      Sil
  4. Kesinlikle tedirgin olunması gereken bir durum. İçinde bakım ruhu olan insan 5 yıldır nerde ya da işine başladığı günden nerdeydi. Şüphelenmekte sonuna kadar haklısın bence ve tavsiyem bu işin peşine bırakma. Kocanı başkasının elinden çok geç olmadan kurtar ..!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz efendim görüşlerinizi paylaştığınız için. :)

      Sil
  5. Zavallı kocalar:)
    Takibe, izlenmeye her daim maruz kalan, patronun, işinin, evininin, ailesinin sorumluluklarını yüklenmiş cefakarlar.. Tüm bunlardan sonra hala enerjisi, morali kalıyor ve çapkınlık yapıyorlar. Hangi ara? Ne vakit?
    Yapmayın. Azıcık güven..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveett konu hakkında ilk erkek görüşünü almış bulunmaktayız.:) Bir de erkeklerin gözünden dinlemek gerek olayı. Şimdi benim sunduğum öneriler için diğer dert anamız polyannacı dedi bana :) ama işte tam da bu yüzden ben olayın fazla derinine inmek istemedim. Kendi aralarında konuşup halledebilirler diye düşündüm. Teşekkür ederiz görüşünüzü paylaştığınız için :)

      Sil
  6. şimdi yazdığım "ailas grace" adlı diziyi kaçırmayııın, nefis edebiyat :) bi de yarın yazcağım "wild wild country" adlı belgeseli :) osho'nun yaşamısı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldim geldim ne güzel bir konusu varmış bugün tavsiye ettiğinin. Psikolojik gerilim süperdir. Yarını da heyecanla bekliyoruz o zaman:)

      Sil
  7. 5 yıl boyunca bakımsız olan insan zaten aldatmıştır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkek gözüyle böyle diyorsan kesin aldatmıştır :)

      Sil
  8. Kadınlar da her şeyden şüpheleniyor kardeşim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ateş olmayan yerden duman çıkmaz derler. :) Öyle derler yani ben demiyorum :):):)

      Sil
  9. Yaşamamış ne bilir derler ama. Biraz da olsa karşımızdaki insana güvenmek lazım diye düşünenlerdenim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de öyle düşünüyorum ama fazla güvenmek de birtakım olumsuzluklar doğurabiliyor. Zor işler gerçekten de.

      Sil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe