Varolgiller Varan 1

Aralık 01, 2018


   Efendiler ve Hanımefendiler, işte huzurlarınızda, Aso ve Mert yani VAROLGİLLER 😁

  Yorumlarda da ufaktan Varolgiller'i anlatacağım diye çıtlatmıştım...
  İsterseniz ufaktan başlayayım anlatmaya.

   Efendime söyleyeyim; şimdi size eşim, namı değer "TOCAM" ile nasıl tanıştığımızı anlatmakla konuya başlayayım, diyorum. (Bu arada tocam kelimesine belki gülenleriniz olur ama kociş yada kocişkommm'dan daha hoş geliyor kulağa. Ee tabii, bir de "koca" demek var. Ama biz, Varolgiller olarak "K" harfinden korkarız. Malum "Kumar, Koca, Karı, Kız, Köpek, Kira, Kredi Kartı" hepsi K ile başlıyor aman evlerden ırak, köpek hariç 😂😂).

  İlk olarak TOCAM' la internette tanıştığımızı, hemen spoiler vereyim 😁

   Günlerden bir gün, kuzenim beni rehin aldı. Eve göndermiyor! Ben de can sıkıntısından patlıyordum. Ne yapsam, ne yapsam diye aranırken; aklıma Facebook da dahil olduğum bir grup geldi...
Hazır olun! Grubun adını yazıyorum: MÜSLÜMANLAR VE ATEİSTLER TARTIŞMA PLATFORMU.

 O gün, bir kaç adet foti çekmiştik kuzenimle. Aklıma bir piçlik geldi ve gayet masum olan bir fotimi alıp, arka fonuna gökyüzü ekleyip o gruba attım. "Ey kafirler! Ey münafıklar! Göklerden gönderildim! Sizi dine, hak yoluna döndürmek için!" yazdım. 


foti bu 😀


  Bir kaç ateist arkadaş, balıklama atladı yorumlara. Güzel hoş makara yapılıyordu. Bir de namı değer Tocam yorum atmıştı. Tabii o zamanlar benim açımdan "aha bi adam daha yorum atıyor" olarak adlandırıldı (Aman görmesin bunu bozulur! EYYY TOCAM BURALARI ATLA SEN 😆)
  Baktım bayağı ilgimi çekmeye başladı. Diğer yorumları terk ettim, onun yorumlarına cevap vermeye başladım.

   Ee tabii, bir de Meraklı Melahat'ım. Artı, stalkçılık damarlarımda geziyor. Dayanamadım, yorumlaşma arasında fırsat bulup profiline girdim "Enemmmmmm ne hoş bir adamsın sen" dediydim kendime 😂

  Tamam, adam hoş güzel. Muhabbeti akıcı keyifli de, durmuyordu anacım! Yazdıkça yazıyordu. O yazdıkça, ben de yazıyordum tabii. Tüm bu süre içerisinde, kuzenim de dibimde beni dürtüklüyor! Onunla ilgilenmeyi kestim. Kızın canı sıkıldı, bana sarıyor... En son dayanamadı sincap kuzenim, yatmaya gitti. Ben de kafam karışmadan, dış parazitlerden arınarak, daha sağlıklı stalk yapabildim 😂😂

  Baktım, baktım, her şeye baktım. Fotolarının altındaki yorumlara, yorum yapan kadınlar varsa; onların profillerine, hepsine baktım. Tabii işin ucunu kaçırmadım canımmm 😌
Bir de baktım ki, o hala benim fotimin altına yorum yapmaya devam ediyor. Gece olmuş 4:50 uykum geldi. Uyuyasım var ama yazmayı kesmiyor beyefendi. En son dayanamadım, tekrar profiline girip "Yeter yaa! Uykum geldi, yorum atıp durma!"  gibilerinden bir şey yazmıştım.


   Ahanda ıspatı!! (Bendeki odunluğa bakar mısınız? Hoşlandığım adama attığım ilk mesaj: Yazma! uyuyacağım! Elalem, "Yatma ya! Konuşalım, der dimi?) 😋

   Tabii ertesi gün muhabbet özelden devam etti. Ve yüzsüz ben, "Arkadaşlık isteği atsana yaaağğğ" dedim.
ekleştik, arkidiş olduk. Sonra bir baktım ki saatlerce konuşuyoruz. Ben de, fırsat bu fırsat "Daha sağlam stalk yapmam gerek, sadece onun profili yetmezzzz! Yeni kan lazımm!" diyerek; çaktırmadan annesinin babasının adını, kardeşlerinin adını sordum (Kızlar, akıllı olun! Merak ediyorsunuz, tanışma faslı muhabbeti arasında öğrenin bunları çaktırmadan)  😎
  Bu bilgileri aldım, pc başında konuşmaya geçtim onunla. Konuşurken diğer yandan, edindiğim bilgilerle aile fertlerini araştırıyorum. Olur da yalan söylüyorsa herhangi bir konuda, ona göre hareket edeyim. Yani asıl nokta,  adam hoşuma gidiyor ama boşuna ümitlenmeyeyim... Onunla konuştukça, daha da hoşuma gitmeye başladı. Diğer yandan da stalka full gaz devam ediyorum ve sonuçlar umut verici "yuuppiii" dedim içimden 😁

 İşte böyle böyle, Varolgiller olma yolunda ufak adımlarla ilerlemeye başladık. Tabi Varolgiller değil de, Apaydıngiller olmaya ikna etmeye çalıştığım zamanlar da vardı. Ama kabul ettiremedim kandıramadım tocamı.


                 Bu da Varolgiller olmadan önceki "Varol, Apaydın'a karşı" hallerimizden bi hatıra 💏

               Efendiim bu, bizim tanışma hikayemizdi. Bir de bunun ilk görüşmesi, konunun evlilik kararına doğru ilerlemesi, evlilik hazırlıkları, nikahı falan var. Eğer bu hikayemizi beğenip, devamının gelmesini isterseniz, bunu lütfen yorumlardan bize aktarın. Eğer hoşnut kalmazsanız bunu, "Varolgiller Varan 1" olarak da noktalayabiliriz. Şimdilik hoşçakalın ve takipte kalmayı unutmayın. 

Dertli dostum’u şu hesaplardan takip edebilirsiniz: Facebook - Twitter - Google+Instagram

Benzer İçerikler

21 yorum

  1. Ayyy bayildim hikayene ASO
    Devamını merakla bekliyorum 💞💞
    Fırsat bulursam bende senin deyiminle TOCAM benim deyimimle AŞK imla tanışma hikayemi giriş gelişme ve sonuç olarak sizlere yollamak istiyorum 🙈
    Bu arada taktiklerimiz birbirine benziyor 😂😂
    Sevgiler 💞💞💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim canımcım :))
      bu daha başı ara sıra bizim evde 2 deli gibi geçen diyalogları ve nasıl birbirimizi şimdiye kadar güzelce terazide dengede tuttuğumuzu anlatmayı planlıyorum tabi devamı istenildikçe :)

      aaa seve seve okumak isterim sizin serüveninizi de :))
      taktikler benziyorsa zafere giden yoldasın demektir yihhuuuu :))
      sabırsızlıkla sizin hikayenizi de bekliyorum kocamannnn öpüyorum veeee kalp kalp karpuzzzz :)
      (nalet gelsin emojisiz klavye sana) hahaha

      Sil
  2. Allah mutluluğunuzu daim etsin. Gökten mi indin bilinmez ama tocan için facebooktan indiğin kesinleşmiş oldu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn çok teşekkür ederiz :)
      aynen göklerden inmediysem bile facebooktan yağmur gibi yağdım tepesine tocamın :))

      Sil
  3. efffsaane hikaye , efsane fotograflar mutlulugunuz sonsuz olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz :))

      kalp kalp karpuz :)) (emoji olarak hayal edelim bunları) :))

      Sil
  4. Ne güzel hikaye bir film gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz :) film olmasa da kısa bi dizi diyebiliriz :)))

      kalp kalp karpuz :))

      Sil
  5. Ne güuel anilar bunlar 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zamanında acı diye düşündüğümüz şeyler bile tatlı anıya dönüşüyor zamanla :)) her daim hayatta pozitifi hep beraber görmemiz dileği ile...

      kalp kalp karpuz :))

      Sil
  6. Asoo taktikler süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wuuu daha ne numaralar var bende diyeceğim de tocama kendimi ifşalamış olacağum :)) örneğin yapılmasını istediğin bir şeyi erkeğin bilinç altına yerleştirip o düşünmüş yada onun aklına gelmiş gibi düşündürme yolunu da buldum :)) ayhhh biz kadınlar çok fenayız (yoksa sadece ben mi böyle illetim?) hahaha

      kalp kalp karpuzzzz :)))

      Sil
    2. Asooo takipleselim özelden konusalım bunları :))

      Sil
    3. aa pardon takipleşme işiyle diğer dert anamız namı değer gülhan uğraştığı için ben takip almayı unutuyorum :) hemen takip ediyorum özelden de ufak ufak diğer ufak tefek yöntemleri çıtlatayım :)))

      taktik maktik yok bam! bam! bam! hahaha

      Sil
    4. Biri benden bahsediyormuş gibi geldi sanki :) Takiplerle ben ilgileniyorum ama Aso da yavaştan başlıyor bu işlere :) Takipleşin anlatır sana detayları :):)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. aaa seve seve anlatırım. ilk yüz yüze gelişimiz de ayrı bir olay ilk fırsatta anlatırım.. :) sizin de varsa siz de anlatın yorumlarda okumayı çok isterim :)

      kalp kalp karpuz :))

      Sil
  8. ha haaaaa çok tatlııı, korkulur senden stalkeeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. stalkerın dibiyimmmm :))) stalksız ilişkilere karşıyım hahaha incini mincini bilmem gerek :)) ya bir de çok eğleniyorum stalk yaparken hatta sonra bi bakıyorum kendimi kendi profilim de buluyorum

      demek ki neymiş?? sosyal medya da yuvarlakmış :))

      kalp kalp karpuzzzz :))

      Sil
  9. çok güzel ya ne güzel bir hikaye 😊merak ettim şimdi gidip ikinci bölümü okuyayım 😊😀anlatım süper yalnız 😀 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  10. Varan 1'den önce varan 2'yi okumuştum :) Tüm yorumları da tek tek okudum ki kaçırdığım bir şey olmasın :) Valla süper ikili olmuşsunuz. Ben okurken çok keyif aldım. Devamı mutlaka gelmeli :)

    YanıtlaSil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe