#Mim Dert Anasının 2019 Hayalleri Ve Hedefleri

Aralık 26, 2018


   Merhaba sevgili dostlar. Blog serüvenimizin ilk mim görevi ile karşınızdayız. Dünkü mitoloji paylaşımımı yaptıktan sonra bir de baktım ki yorumlardan birinde "mimlendiniz" diyen bir keyifli dostumuz var. 😊 Sevgili Cafe Tigris 2019 Hayalleri ve Hedefleri konulu yazısında bizi mimledi. Ve böylelikle biz de ilk kez mimlenmiş olduk. Tigris Hanım'a buradan bu güzel jesti için sevgilerimizi iletiyorum ve teşekkür ediyorum. 😊
  
  Tabii biliyorsunuz henüz çok yeniyiz buralarda. Öğrenmemiz gereken birçok şey var. Bugüne kadar arkadaşların bloglarında mim başlıklı yazıları görüyor ve keyifle okuyordum ama konunun detaylarını çok bildiğim söylenemezdi. Birdenbire "mimlendiniz" denilince beni bir heyecan sardı. Bu durumda yine Tigris Hanım'ın konu hakkında yazmış olduğu Eyvah! Mimlemdim başlıklı paylaşımını okumak, bizim için çok faydalı oldu. Ayrıca konu hakkındaki bilgilerini bizimle paylaşan ve bloğumuzu açtığımız günden bu yana bize her fırsatta destek olan Aylak Editör e buradan teşekkür ederiz. 



  
  Efendim etkinliğin nasıl gerçekleştiğini öğrendiğimize göre, artık konuya geçebiliriz. Koskoca bir yıl daha geçip gidiyor ömrümüzden. Ama bu yıl bizim için sıradan bir şekilde geçmedi. Sevgili can dostum Aso'cuğumla uzun zamandan bu yana "acaba birlikte ne yapsak?" diye düşünürken kendimizi bir blog sahibi olarak bulduk. Dert anası projesi gerçekten de beğenildi. Sizlerden olumlu tepkiler aldık, kısa zamanda bizi bilgileriyle, takip ve yorumlarıyla destekleyen birçok güzel arkadaşla tanıştık. Ve 2019'dan en büyük beklentimiz de elbette bu güzel dostlukları pekiştirmek, burada hep birlikte güzel paylaşımlarda bulunarak, keyifli biçimde bir arada olmak...

  Dert Anası için 2019 hedeflerinde daha fazla kişiye ulaşmak ve daha da büyümek var. Kısa zamanda elde ettiğimiz bu güzel çıkışı daha da geliştirmek, Aso'cuğum ve benim için bu yılın nihai hedefi elbette. Burada yapmayı düşündüğümüz birçok etkinlik, beğeneceğinize inandığımız paylaşımlar var. Yeni yılda bunları gerçekleştirerek, burayı hem teknik hem de içerik bakımından daha güzel bir yere dönüştürmeyi planlıyoruz. Aynı zamanda nasıl ki bu kadar kısa bir süre zarfında sizlerden destek alarak geliştiysek, bu yıl biz de aynı desteği başkalarına vermeyi, yardımcı olmayı çok ama çok istiyoruz. 

 Kendi kişisel hedeflerime gelince, elbette herkes gibi ben de önce sağlık diliyorum yeni yıldan. Her şeyin başı sağlık çünkü. Daha sağlıklı beslenmeye ve daha düzenli bir hayat yaşamaya gayret göstereceğim. Bununla birlikte emeklerimizin karşılığını manevi ve maddi açıdan alabileceğimiz bir yıl diliyorum. Tabii piyango çıkarsa da hayır demem 😊 Bu arada daha önce bahsetmedim ama benim uzun zaman önce başladığım ve yarım kalan bir kitap çalışmam var. Yeri gelmişken hemen söyleyeyim, bir roman olarak tasarladığım bu kitap, Osmanlı tarihi ve Mısır mitolojisi ögelerini birleştiren bir tarih araştırmasını anlatıyor. Kahramanlar bu tarih araştırmasında karşılarına çıkan semboller ile tarihin tozlu sayfalarını aralayıp, önemli bir tarihi gerçekliği açığa çıkarmaya uğraşıyorlar. Şimdilik bu kadar anlatmam yeterli olur diye düşünüyorum. Bitirmeden fazla sır vermeyelim de büyüsü kaçmasın değil mi ama 😉 İşte bu yılın hedeflerinde bu kitabı tamamlamak var. 😊

  Gelelim diğer dert anamız, Aso'cuğumun kişisel hedeflerine. Kendisinin başlattığı Varolgiller yazı dizisinden - yazı dizisi dediğime bakmayın, yalnızca bir bölüm yayınladı henüz😊 - bu paylaşımından bildiğiniz üzere Aso'cuğumun henüz bir yıllık yeni sayılabilecek bir evliliği var. Kendisinin bu yıldan beklentileri içerisinde bir bebek sahibi olmak yer alıyor. Bu yıl bu beklentisi gerçek olursa şayet, söz veriyoruz konuyla ilgili gelişmeleri ve minik bebeğimize ait ilk paylaşımları burada sizlere sunacağız. Bu arada bebek olursa Aso'cuğum benim kardeşim sayıldığına göre ben de teyze olacağım. Bu yıldan en heyecanlı beklentimiz bu efendim. 😊

 Bitirmeden önce bir de şunu belirtmek istiyorum ki, geride bırakmak üzere olduğumuz yılda yaşanan şiddet haberleri bizi derinden sarstı. Özellikle çocuklara yapılan kötülükler tahammül sınırımı fazlasıyla aşan türdendi. Ve zavallı masum hayvanlara yapılan eziyetler de aynı şekilde... Önümüzdeki yılda bunların yaşanmamasını, insanlık adına daha merhametli, daha iyi bir toplum olabilmeyi diliyorum. Çocukların hep güldüğü, sokak hayvanlarına konulan su ve mama kaplarının tekmelenmediği, onların eziyete maruz bırakılmadan keyifle mahallemizde bir yerlerde yaşamaya devam ettiği güzel bir zamanı hep birlikte karşılamak dileklerimle...

  Şimdiii gelelim konunun en heyecanlı yanına. Bakalım kimleri mimliyoruz. 

Renkli Blog Sayfam

Zanalab

Madame Kokoş

   Sevgili dostlarım, Tigris Hanım'dan aldığım mim görevini şimdi sizlere devrediyorum. Bakalım sizin yeni yıl hedefleriniz ve beklentileriniz neler ve siz kimleri mimleyeceksiniz? Heyecanla bekliyoruz. Bitirmeden hemen aktarayım, biz yılbaşını dert anaları olarak birlikte kutlayacağız. Bu kutlamadan renkli paylaşımlar da burada sizlerle olacak. Kendinize iyi bakın dostlar. Sevgiyle kalın...

   Dertli dostum’u şu hesaplardan takip edebilirsiniz: Facebook - Twitter - Google+Instagram

Benzer İçerikler

46 yorum

  1. Canimmmmm 🙈🙈bende mi mimlendimmm şimdi .
    Çok teşekkür ediyorum.
    Mim konusunda benim de ilkim senin sayende gerçekleşiyor ve bu konuda acemiyim senin yardımlarınla bende bana verdiğin bu güzel görevi umarım layıkıyla başarabilirim.
    Seninde sevgili ASO cuğumunda tüm dilekleri Kabul olsun diyerek bloğuma doğru ilerliyorum. Malum görevim büyük mimlendimmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveett görev seni bekler cancaazımm haydi bakalım sen neler bekliyorsun bu yıldan yaz okuyalım. Olsun ben de acemiydim bak öğrendim hemen. Kolaymış ve keyifliymiş bu. Arada yapalım biz bunu bence :)

      Sil
  2. Hahhhahhaa keyifle okudum. Ben de size teşekkür ederim. İlk defa mimlediğim için de bir ayrıcalık isterim 🙈🙈 piyango çıkarsa bana bir telefon alırsınız değil mi ? 🙈 Çünkü bu sıralar aradığınız Tigris'e ulaşılamıyor. Hemen kalame alıyorum yazıyı okuyun . Belki bana biri telefon alır.
    Şaka bir tana bütün isteklerinizin olacağı bol yazılı ve bol takipçili bir yıl dileklerimle
    Sevgiyle ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek lafı mı olur telefonun ayrıca şöyle en büyüğünden bir ikramiye çıkarsa araba bile alırım size:) Yazınızı okumaya hemen geleceğim. Hepimize bol takipçili paylaşımlı keyifli bir yıl olsun. İyi ki tanıdık sizleri :)

      Sil
  3. Güzelmiş,hihi inş bir bebişimiz gelir blogda da olsa severiz onu :)) Kısa kısa soruluk mimleri daha çok seviyorum sanırım bu mime biraz kafa yorup öyle yayınlamam lazım gülocum sağolasın :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa yaz işte dileklerini ve beklentilerini kokoşcuumm.:) Çok eğlenceli oluyormuş ara ara yaparım ben bunu ama sana söz daha kısa sorular sorarım bundan böyle :)

      Sil
    2. Yapacaaz artık el mahkum :DDD sor değil mubarek bıldıgın bıyografi bu hayat hıkayesi :))

      Sil
  4. Ben teşekkür ederim bu güzel yazıda bana da yer verdiğiniz için. İnşallah dilekleriniz gerçekleşir. Sevgiler ve başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim İbrahim Bey ne demek. Hepimiz için güzel bir yıl olması dileği ile. :)

      Sil
  5. Birlikte daha güzel günlere canım.İnşallah hayallerimiz gerçek olacak.Mutlu yıllar dertlidostum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Sibel Hanım. Ben de size çook güzel ve keyifli bir yıl diliyorum. Sevgiler. :)

      Sil
  6. Gülhan Hanım, umarım yeni yılda gönlünüzdeki tüm dileklerinizi (başta tasarladığınız kitap olmak üzere) gerçekleştirirsiniz. Sağlıklı ve mutlu bir yıl dilerim size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Fatih Bey. Kitabı gerçekten de tamamlamam gerekli Dört yıl oldu başlayalı. Kurgusu hazır her şeyi detayına kadar düşündüm ama yazacak zaman bulamıyorum. O zamanı bu yıl bulmayı umut ediyorum. Teşekkür ederim yorumunuz için. :)

      Sil
  7. Merhaba içeriğinizi severek okudum, içten ve ziyaretçilerinize bir nevi sohbet ortamındaymış gibi hissettiriyorsunuz. Şimdiden yeni yılınızı kutluyor ve tüm sevdiklerinizle güzel bir yıl diliyorum :) Bu arada beni de mimlermisiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mim görevi gelirse tekrar sizi mimlerim söz. Bu konuya ben de yabancıydım dün öğrendim. Bu bir zincir gibi devam ediyor. Bir kişi başlatıyor sonra mimlenenler devam ediyor. Bir dahakine söz tabii :)

      Sil
  8. İnşallah iyi dilekleriniz olur ben hala tam anlamadım mim olayını :)kalın kafalıyım heral de biraz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok estafurullah ben de anlamamıştım ama yapınca öğreniyorsunuz. Ben öğrendim durup durup herkesi mimlerim artık yandınız hepinizzz :) :)

      Sil
    2. ya bide mimlemek ney isim vermek mi ya da blog adresi anlatsanız :)

      Sil
    3. Şöyle bir şey, mim etkinliğini başlatan kişi bir konu seçiyor. Mesela bu mimin konusu yeni yıl hedefleri. Başka herhangi bir şey de olur. Bu yazıyı yazıyor ve sonuna birkaç bloğu mimliyor. Mimlemekten kasıt bazı blogları seçmek yani. Seçtiği blogların linkini yazının sonuna ekliyor. Bu kez seçilen yani mimlenen bloglar aynı konu hakkında mim yazı yazıp, kendi seçtiği başka blogları yazının sonuna ekliyor. Bu böyle zincir şeklinde devam ediyor. Blogların linkinin başka bloglarda verilmesi açısından yararlı bir çalışma. Bir gün kısmet olursa mimlerim sizi, siz de katılmış olursunuz. :)

      Sil
    4. çok teşekkürler gülhan hanım usanmadan anlattığınız için herşey gönlünüzce olsun.

      Sil
  9. Öncellikle çok teşekkür ediyorum , bize mim ve diğer her türlü konuda destek olduğunuz için verdiğiniz görevi yerine getirdim bende başkalarına devrettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim kardeşimizsin sen bizim. Uğraşan, çabalayan herkese yardımcı olmak lazım diye düşünüyorum. Senin de çabalarını görmemek mümkün değil. Yeni yılda hep birlikte yardımlaşıp, güçlenmek, büyümek dileği ile. :) Hemen geliyorum yazını okumaya :)

      Sil
  10. umarım umduklarının hepsinin daha fazlası ve güzeli olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, umarım herkesin diledikleri gerçek olsun bu yılda. :)

      Sil
  11. İnşallah iyi dilekleriniz olur ben hala tam anlamadım mim olayını :)kalın kafalıyım heral de biraz :)

    YanıtlaSil
  12. Bütün hayalleriniz gerçekleşsin inşallah :) kitap yazdığınızı bilmiyordum ama hiç şaşırmadım inanın biter bitmez okumak isterim :)❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hepimizin hayalleri gerçekleşsin. Ben kitap işini çok dile getirmiyorum. Çünkü bir türlü bitmek bilmedi. Bayağı oluyor yazmaya başladım ama fırsat bulup ona yoğunlaşamadım. Şimdi burada söylememin sebebi de hani artım yavaştan tamamlayayım kendimi motive deyim diye :) Çok teşekkür ederim yorumunuz için.

      Sil
    2. Kolay değildir kitap yazmak uzun sürmesi normal :) ama güzel bir kitap olacağına ve uzun sürdüğüne değeceğine eminim :)

      Sil
  13. ay hadi hepsi olsuuun ama en çok bebiş olsun hihihi :)

    YanıtlaSil
  14. Yazılarınızı okurken keyif alıyorum, hangi konu da olursa olsun çok sıcak bir dille yazıyorsunuz... Keyifli bir mim yazısi olmuş İnşallah bebek ve kitap dikekleri öncelikle gerçekleşir diyelim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sizden bunları duymak beni çok sevindirdi. Umarım hepimizin istediklerinin gerçekleşeceği güzel bir yıl olur. :)

      Sil
  15. Çok akıcı bir yazı olmuş elinize sağlık keyifle okudum. Daha önceleri de söylediğim gibi mim yazılarına bayılıyorum. Böylelkle birbirlerimizi daha iyi tanıma fırsatımız oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mim yazılarıyla ben de böylelikle tanışmış oldum. Yeni yılda bol bol birbirimizi mimleriz artık. :)

      Sil
  16. Hayallerin hayatlar olacağı güzel bir sene olsun hepimize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Umarım her şey çok güzel olsun bu yıl. Tüm dilekler gerçekleşsin. :)

      Sil
  17. Hepimiz icin guzel bir yil olsun💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Şimdiden yeni yılınızı kutlar, güzel bir sene dilerim ben de :)

      Sil
  18. 2019' da hayallerinizin gerçekleşmesi dileğimle mutlu seneler😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu yazara mutlu seneler dilerim ben de. :) Çok teşekkürler. yorumunuz ve güzel dilekleriniz için. :)

      Sil
  19. çok keyifli bir yazı olmuş emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  20. Mimlenme olayını ilk defa duydum, çok hoşuma gittiğini de söylemem lazım. Blog mecrasında yeniyim, affola. Güzel bir yıl olsun hepimize...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol takipçili ve etkinliklerin çok olduğu bir yıl olsun diyelim öyleyse. Teşekkürler yorumunuz için. :)

      Sil
  21. Yeni yil herkese mutluluk, huzur ve baris getirsin. Dünyamizin acilen negatif enerjiden arinmaya ihtiyaci var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Huzurlu, mutlu ve keyifli bir yıl bizlerle olsun. Yorumunuz için teşekkürler.

      Sil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe