Winter İs Coming :)

Ekim 09, 2018

  
Her insan doğduğu mevsimi severmiş.. doğru aslında
Bir yaz çocuğu olarak ben de yazı severim..
Kışı sevmemek için bahanem ve nedenlerim çoktur kısaca özetleyeyim.

Kış = soğuk

Soğuğu sevmiyorum hele bir de o soğuk günlerimi ısıtacak bir eş olmayınca daha da  bir sıkıntı oluyor.

Soğan gibi kat kat giyilmesine de karşıyım kendimi her seferinde kutup ayısı gibi hissediyorum ve sağa sola bakarak bahtsız bedeviyi arar 
oluyorum (bari o ısıtsın beni)

Depresifleşirim kışın soğuktur yağmur yağar hüzünlenirim bi çoğumuza oluyordur bu.
Dışarı çıkma gibi bi fikir oluşunca hemen üşüyeceğimi hatırlıyorum ve evde kalarak kilolarıma kilo ekler oluyorum.



Demem o ki ya kış günlerine bi bahtsız bedevi bulun bu gariban kutup ayısına yada hiç kış olmasın.





 Dertli dostum’u şu hesaplardan takip edebilirsiniz: Facebook - TwitterInstagram

Benzer İçerikler

4 yorum

  1. ha haaa sonbaharcıyııım öncelikleeee. diğer mevsimler eşit benim için. kışın evde olmak iyidir yaaa. ay yalnızlık bayılırııııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kışı ve kar yağışını çok severim. Bu, diğer dert anamızın görüşü. Benim değil. :) Kesinlikle kışın evde olmak ve dizi izlemek gibisi yok. Yazın sıcağını hiçç sevmem :)

      Sil
  2. mentalist gözdelerimden benim deee :) belki, perception, mindhunter, lie to me, true detective de deneyebilirsin kiii :) benim blog dizi doluuu, boş bir zamanda gezersen belkiii, sevdiklerini sölersin. ayrıca, kuzey avrupa dizilerini öneririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara detaylıca inceleyeceğim senin bloğu orada birçok kitap önerisi de var. Lie to me izledim. Diğerlerini de not alayım hemen :)

      Sil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe