Kıskanıyorlar!

Ocak 03, 2019



  "Ne yani şimdi sen kendine dert anası dedin. Herkesin işi gücü yok üşenmiyor sana soruyor danışıyor öylemi. Öylesine arada bir okuyorum yazdıklarını ama hiçç inandırıcı değilsin şekerim. Eğer gerçekten gelen soruları yayınlıyorsan, bunu yayınla da göreyim! Şimdi ben gencim, estetiksiz güzelim, havalıyım, yetenekliyim. İstesem kariyer de çocuk da yaparım. Ama yapmıyorum keyif benim değil mi Geziyorum tozuyorum günümü gün ediyorum. Ve tabiisii etrafımdaki herkes beni kıskanıyor. Özellikle kadınlar! Benimle yarışabileceklerini sanıyorlar ama yanılıyorlar. Bunlara nasıl bir ders vereyim acaba.. Hoş senin tavsiyene hiç ihtiyacım yok ama zaten bunu sırf denemek için yazıyorum. Bakalım yayınlayacak mısın diye... Haydi cevapla göreyim seni dert anası..."

  Selam kıskanılan genç, güzel, havalı dostum. Yeni yılın ilk dert paylaşımını seninle yapayım dedim. Hani derler ya, nasıl başlarsan öyle gider. Bu yıl için dileğim, Allah herkese seninki gibi dert versin de derman da aratmasın. Demek inanmıyordun sorunu yayınlayacağıma. Şimdi senden ricam, şu anki surat ifadeni içeren bir fotoğrafı çekiver de sana zahmet, bize bir yolla. Çünkü o ifade gerçekten görülmeye değer diye tahmin etmekteyim. 😉

  Efendim dert paylaşımına geçen hafta biraz ara vermiştim. Hani yeni yıl haftası malum. Dertlere kederlere boğulmayalım diye. Bugün gelen mesajları bir inceleyeyim dedim. Senin mesajın bana pek bir cazip geldi. Madem bana meydan okuyorsun, hodri meydan diyelim şimdi. Eğri oturup doğru konuşalım.  Her ne kadar ihtiyacın olmasa da adettendir dert anası olarak sana tavsiyelerim olacak tabii. 

  Demek gençliğin, güzelliğin, havan her şeyin var! You are the best You are the top durumu yani. Eee çekemezler tabii anacığım. Hele güzel oldun mu bitti iş. Millet ne kadar para döküyor güzelleşmek için haberin var mı diyeceğim de, şimdi senin kesin paran da çoktur o yüzden demiyorum bir şey. 😊 Kolay mı, diğerleri botoks randevularında ömürlerini tüketsin, sen sabah kalk yüzünü yıka, hafif makyaj çık evden. Şimdi kesin sana çuval giysen yakışıyordur. Ama öbürlerine bak, yağlar kenarlarda ahenkle dans ederken, beğendikleri kıyafetin bir beden büyüğünü bulamadıkları için modayı doğru dürüst takip bile edemezler. Zor tabii bunlar. Bir de gelip sana burun kıvırmazlar mı, haliyle onları şu görseldeki gibi ezesin geliyor değil mi havalı dostum




  Haklısın zor bee güzel olmak genç olmak. Bu yaşta bu özgüven de kolay edinilmiyor değil mi? Elbette iyidir özgüvenli olmak, ne istediğini bilmek, yeteneklerinin farkında olmak falan ama sen de biraz abartmışsın sanki. Gençlik, güzellik baki değil. Şşt sana bir şey diyeyim mi? Her kadın,bir gün yer çekiminin adaletinden ötürü Newton'a saygı duruşunda bulunacak unutma bunu! 😂 O zaman yer çekimine uğrayan bölümleri toplatmak için estetisyen randevularına giderken, kendini biraz yalnız hissetmen olası bir durum. 😂 "İyi halt etmemişiz be! Acaba bizim şu kızların kalbini feci mi kırdık?" deme ihtimalin çok yüksek. Hasetle, fesatla kıskançlıkla ömür geçmez. Dolayısıyla insanın yaşama amacı genç, güzel havalı olmak yerine, güzel dostluklar biriktirmek, şu fani dünyada iyi anılmak olmalı. 

  Çevrendekiler gerçekten kıskanç, kötü niyetliyse, gönder gitsin. Ama şu mesajından sen de az değilsin gibi geldi bana. Çevrendekilere ders vermek yerine bence biraz kendini sorgulayıp empati yapabilirsin mesela. Neyse havalı dostum, madem sadece denemek için attın mesajını, mesajını yayınladım. Tavsiyemi de sundum. Benden bu kadar. Birkaç gündür yokum buralarda, mesaj kutusu gerçek dertlerle dolu. Gidip onlara bakayım biraz. Yorma dert anasını şekerim. Bitirirken bu elmayı sana ikram ediyorum. Baktıkça Newton'u ve yerçekimini hatırlaman dileğiyle. 😊😊😊 



   Sevgili dostlar, siz ne dersiniz bu konuya? Vallahi şaştım kaldım ben. Yorumlarınızı da merakla bekliyorum. Şimdilik hoşçakalın. 

 Dertli dostum’u şu hesaplardan takip edebilirsiniz: Facebook - Twitter - Google+Instagram

Benzer İçerikler

55 yorum

  1. Ben de çok yakışıklıyım. Kaslıyım, güçlüyüm ve entelektüel yönüm pek gelişmiş. Beni de kıskanıyorlar çevremde. Ben ne yapmalıyım diye sorarmışım size :) Şaka bir tarafa verdiğiniz cevaplar güzel olmuş. Cuk diye oturmuş. Tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İbrahim Bey ilahi çok güldürdünüz beni :) Entelektüel birikimimle döverim seni deyin sizde o zaman :):):) Teşekkür ederim beğenmenize sevindim. Arada böyle ilginç mesajlar da geliyor işte :)

      Sil
  2. :) Bu yazıyı ne zaman okuyupta cevaplayacak merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevaplayacağını hiç sanmıyorum bu durumda :) :) :)

      Sil
  3. Uuu yer çekimi hatırlatması benim bile içimi ürpertti :) Bu kadar dertli insanların olduğunu bilmiyordum :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama hak etmedi mi sizce de yer çekimi hatırlatmasını :) Valla çookk dertliymiş dedim ya Allah herkese bu arkadaşın derdi gibi dert versin de derman aratmasın. :) :)

      Sil
  4. Onu derdi dert midir
    Benim derdim yanımda
    Hiç kimsede görmüş mu
    Böyle dert hayatında

    Yine bi dert çözülmüş dertlidostum sayesinde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu çözdüğümüz en kolay dertti valla :) Herkese böyle gençlik, güzellik ve havalılık gibi dertler nasip olur umarım :)

      Sil
  5. Bazen güzellik de başa bela. Tavsiyeler için çok teşekkürler Gülhan Hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa değil mi Fatih Bey. Ne dertler var dünyada :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Kafadan olmuş değil mi ahahha :) Çok güldürdünüz beni yaa sağ olun valla :)

      Sil
  7. İşte bazılarının derdi de sizin yazılarınız olmuş emin olmak istemiş :)) Çok enteresan dertler var, güzel olmak başa bela diye boşuna dememişler. İyi ki çok güzel değiliz, ona da şükür. Önerileriniz çok yerli yerinde olmuş dert anası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla derde bak derman arama yani o derece :) Ama değil mi iyi ki çok güzel falan değiliz ne yapardık sonra :) Teşekkür ederim yorumunuz için. :)

      Sil
  8. bu soru geldiğinden beri aklımda şu şarkı çalıyor:
    Çekemiyorsan beni çatla geber geber
    Çekemiyorsan beni çatla geber geber
    Seni be fena yaratık fesatlığın yeter
    Yedin etlerini hasetliğin yeter
    Eğriyse eğri şeker gibiyim
    Fenalığa fenalıkta zehir gibiyim
    İki yüzlüler iki yüzlüler
    Arkamdan konuşmayın iki yüzlüler
    İki yüzlüler iki yüzlüler
    Arkamdan konuşmayın iki yüzlüler

    kesin favori şarkısıdır arkadaşın :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de top10'un ik sırasıdır bu şarkı. :) Bir garip dert anasıyız nelerle uğraşıyoruz şuralarda vah Asojum vah bize:)

      Sil
    2. 1-2 güne kalmaz bu arkadaş bize dönüşü şöyle yapar "heh belli oldu sizde kıskananlardansınız" :)))

      Sil
  9. Allah şifa versin kardeşimize :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de versin Lerzan Hanımcığım ne dert ama:)

      Sil
  10. Güzel cevaplar olmuş. Allah dertlilerimize derman versin.

    YanıtlaSil
  11. Allah başka dert vermesin diyecem ama zaten dertlerin en büyüğünü vermiş bayan ego ya daha ne olsun?
    Newton lu cevabına bayildim on numara yerine cuk diye oturan bir cevap olmus😂😂😂
    Hiç ısın gücün yok mu bayan ego diye sormak istiyorum ve ilave etmek istediğim bir şey daha var.
    Sanmaki herkes dört dörtlük bakınca güzel görünüyor diye düşündüğümüz cooook şeyin maalesef içi boş !!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveett bayan ego! Güzel isim oldu bu! Doğru arkadaşım kimse kusursuz değil. Ama kusursuz hissedenler de var böyle :)

      Sil
  12. mesaj aynıysa sana deep şaka yapmış onun konuşmasına benziyor keşke resmini de gönderseydi dediği kadar güzel mi havalı mı görürdük :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep olabilebilir mi? tarzına pek benzetemedim ama??? :)

      Sil
    2. Vaayyy arkadaşlar Deep'in üstüne kaldı bu mesaj yani :) Yok yok o değil ben gördüm arkadaşın mail adresini ve adını. Öyle isimsiz mesaj gönderilemiyor. Yani "bir dost" mesajlarını kabul edemiyoruz dert anası olarak. :) Valla söyledim Deep'e koşş dedim dedikodu yapıyorlar az sonra gelir haberiniz ola :):)

      Sil
    3. şaka yaptıydım ben deep yapmaz böle şeyler :)

      Sil
  13. Ne diyeceğimi bilemedim dert anası yazık çok üzüldüm durumuna 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sormayın Ayşe Hanım ben de çok üzüldüm. :)

      Sil
  14. Umarım kısa zamanda durumunu düzeltir bu mesajı gönderen arkadaşımız :) Yazılarınızı Enteryap ailesi olarak çok beğeniyoruz, emeğinize sağlık Gülhan hanım...

    YanıtlaSil
  15. hey ben böyle bir şey yazmam yaa böyle laflar etmem ki. aklıma bile gelmez valla. bunu yazan kim bilmem ama bence şaka yapmış. eğlenmek istemiş olabilir yani. ciddiye alıncak bişi değil ama olsun renk olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum Deep'çim senin yazmadığını. Bir kere senin üslubun değil bu. Sen böyle konuşmazsın ki mütevazisin sen:) Yazan arkadaşın kim olduğu belli zaten. Ve dediğin gibi şakasına yazıldığı çok belli. Ben de şakasına ti'ye alarak cevap verdim işte. Arada geliyor böyle mesajlar. :)

      Sil
    2. Ben şakasına dedim sana koş dedikodu var bizde diye :) Seni herkes seviyor ya ondan takılmak istiyorlar böyle. :) Cansın sen iyi ki bir Deep'imiz var. :)

      Sil
    3. evet evet biliyom ki. ya ben şaka severim, takılmayı da severim, muziplik filan yani, ama çocuksu pembiş takılırım. bu mesajın ilk kısmı sert biraz. ama gencim güzelimden sonraki kısım eğlenceli :) sadece o kısım olsaymış daha komikti yani. ama bence de şaka bu. blogcu mu yazmış ki yoksa blog dışı mı :) evet ya arada böyle şeyler de olsun yani çeşit olur ki :)

      Sil
    4. ay evet zaten bana takılınmasını şaka yapılmasını da çok severims ayolcums :)

      Sil
    5. Yok Deep'çim blogçu değildi. Daha önce hiç ismini görmediğim, takipte falan olmayan bir arkadaş, muziplik yapmak istemiş tahminimce. Bir de bizi sınamak istedi galiba. Hem belli ki şüpheleri var bazı kimselerin. Gerçek mesajları mı yayınlıyoruz diye:) Şimdi emin olmuştur sanırım :)

      Sil
  16. Böyle bir kafa yapısı türedi son yıllarda. Çalışmam, okumam, annelik yapmam, bir şey üretmem, bir şey yaratmam, eee ne yaparsın sen bu yaşamda? Ben gezerim,tozarım. Sebep? E çünkü ben güzelim. (!) Topluma hiçbir olumlu katkı sunmayan (bu blog yazmak da olur, annelik yapmak da, cerrahlık yapmak da, el işi ürünler yaratıp satmak da...) son derece yüzeysel, dünyayı kendisinden ibaret gören kof bir güzelliği kim ne yapsın? Güzellik ancak güzel bir ruhla, özveriyle, yaratıcılıkla, bilgiyle, sevecenlikle, nezaketle donanmışsa bir anlam taşır. Bomboş ve yüzeysel birisini kim ne diye kıskansın ayrıca? Vallahi siz çok kibar bir insansınız. Bu blogu ben yönetiyor olsam da böyle bir "dertli" yazsa bana sizin kadar kibar olamayabilirim galiba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı Hanımcım, bu arkadaşımız tahminimce henüz çok genç. Ve dünyanın kendi etrafında döndüğünü düşünüyor. Biraz da bu mesajda şaka amacı vardı diye tahmin ediyorum. Bu mesajın yayınlanacağını hiç tahmin etmemişti. Bunun rahatlığı ile veryansın etti ve abartarak yazdı diye düşünüyorum :)Ama düşünce olarak haklısınız tabii. Bu kafa yapısı maalesef çok yaygınlaşıyor. Üretmeyen, tüketici yararsız bir toplum olup çıkıyoruz. Teşekkürler bu güzel değerlendirmeniz için. :)

      Sil
  17. vay arkadaş birde ben dertliyim diye dövünüyorum :) Allah'ım ne dertli kızımız varmış meğer görmemişiz üzüldüm şimdi bak :)) az önce bir yazı yazdım iç döküşü diye meğer pek dertli kızımız varmış şimdi kendi yazdığımdan utanasım geldi :)) ve şuan kulağımda dinlediğim şarkı da tam oturdu Timuçin Esen yıllar utansın Müslüm filmden :) Beni güldürdünüz Rabbım sizi de güldürsün inşallah sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Güldürebildiysek sizi ne mutlu. Evet yaa ne dert ama değil mi. :) Takip için teşekkürler. Hemen geri dönüş için geliyorum. Gelmişken yazınızı da okuyacağım. Aramıza hoş geldiniz. :)

      Sil
  18. derdi kıskanılmak mı şu onca derdin arasında kimmiş bu şahıs ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek derdi kıskanılmak olan bir şahısmış arkadaşım. Ben de şaştım kaldım kendilerine :)

      Sil
  19. mesaja ve cevaplara şaşırdım ve güldüm..😀 ben de deep gene neler yazmış diyodum,uzun süredir hiç uğramıyodu bize,,anlaşılan küsmüş bize..🤔 neyse yeni yılınız huzurlu,mutlu ve sağlıklı geçmesi dileğiyle..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Deep kimseye küsmez. Siz bir ziyaret edin kendisini o da mutlaka size ziyarete gelir sonra :)

      Sil
    2. Bu arada sizin de yeni yılınız kutlu olsun. Bu yıl herkese mutluluklar getirir umarım. :)

      Sil
    3. çoktan yazdım ona da açarsa görcek blogunu hihi :)

      Sil
  20. heey yine edebiyat dizisi yazdıım :)

    YanıtlaSil
  21. Okurken gözümden yas geldi. Tek derdi bu olsun 😂 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla benim de yazarken gözümden yaş geldi. Bu ilginç konularımızdan biriydi. :)

      Sil
  22. Kıskançlar her yerde Allah akıl fikir versin çocuk galiba yaşlanınca güzellikte gidiyor geriye bir tek iyi dostların güzel anıların kalıyor inşallah doğru yolu kısa sürede bulur arkadaş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu, bize gelen en komik mesajlardan biriydi. Espri olsun diye yazıldığı çok belliydi. Doğru yaşlanınca gençlik, güzellik kalmıyor. Newton'u ve yerçekimini unutmasın arkadaş :)

      Sil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe