Asonun Gözünden vol 3 - Yılbaşı Özel

Ocak 01, 2019



  Merhaba cancağızlarımmmm. Geldi yine başınızın püsküllü belası Aso 😊
Kendimi neden bela diye adlandırıyorsam artık 😁

  Ne zamandır foti köşemizde çektiklerimden yine bir kaç kare paylaşayım diyordum ama dedim ki, "Sık dişini Aso biraz, yılbaşına patlatırsın yayını" Ve aynen öyle yapmaya karar verdik Gülocanımla.
ve karşınızdayızzzz!!

  Başlamadan önce birazcık gevezelik yapalım yahu! Hemen al foto na bu böyle, haa şu şöyle oldu diyerek girişmeden.
 Bir çoğunuz biliyordur, biz guloyla uzun zamandır arkadaşız ve yıllarca her sene yılbaşı planları yapardık. Aaa Asojummm bu yılbaşı bende kutlayalım dedi; o yılbaşı benim başka planlarım vardı. Bir sonraki yıl ben Gulommm hadi bu yıl beraber kutlayalım dedim; bu sefer Gülonun planları vardı, Bir başka yılbaşında, ikimizde bu sene beraber kutlayalım dedik; Gulo uzaktı, öyle böyle derken 2 sene önce beraber kutlayalım dedik; kar yağdı yollar kapandı, Güloma kavuşamadım. Geçen sene desek, ee ben yeni evlendim tocammmla kutlayım baş başa diyordum. Hoş bu sefer anacıklarımız geldi. Fethiye'ye gidip orada kutlama kararı aldık (Ayy lanet olsun o yılbaşına. ateşler içinde geçirdim. üstüne tam duştayken saçım başım köpük halinde elektrik kesildi. Buz gibi suyla durulanmak zorunda kaldım. Laaannett lanet!)
  Sonunda bu yılbaşına geldik.
  Tabi bu yılbaşına gelmeden önce, aylarrrr öncesinden başladık plan yapmaya. Kar, kış, kıyamet demeden illa beraber kutlucaz. Yeter gariii! dedik ve yan yana geldik ama bu sefer de ben tocasız kaldım ki, onu da varolgiller serimde anlatırım 😊

  İsterseniz kazasız belasız diye umut ettiğimiz yılbaşımızın nasıl geçtiğini fotilerle ve ufak tefek yorumlarımla anlatmaya başlayayım. (evet!! yeter sus foti at artık dediğinizi duyar gibiyim, hemen başlıyorum cancağızlarım) 😂



 Gülocum 1 gün önceden geldi, biz de akşam otururken bir kaç buna benzer YILBAŞI poz hazırlıkları adına foti çektik. (Hepsini atmayım yoksa Facebook albümüne döner burası)


  Dedik ki ufaktan masayı hazırlayalım önce akşam yemeğimizi yer sonra eğleniriz. Fotide dikkat edilmesi gereken noktaları hemen söylüyorum: Cola şişesinin arkasındaki börek tabağı ve Gülonun hemen yanında oturan aç gözlü canavar PİÇO. (Hemen neden bu ikisinin önemli olduğunu açıklayacağım bir sonraki fotide)

 
  Asocum noluyor? diyorsunuzdur muhtemelen, hemen açıklıyorum.
2 dk. masayı boş bıraktık Gülocumla. ve Piçocum kaşla göz arasında bir önceki fotideki börekten çalıp yemiş. Son anda yakaladık. Piçonun kendi özel mamalarından hariç bir şey yemesi yasak.Mavi saçlı güzel veterinerimizin tembihi... Doğal olarak bende Piçoya kızıp, odaya gönderdim ceza olarak, salonun kapısını kapatıp Gülomla hemen bi sigara alıp gelelim dedik...


  Eve dönünce masaya geri kalan salatalarımızı çerezlerimizi vs. getiriyorduk ki oda neeeeee??? piço ona kızdım ve salonun kapısı kapalı diye sen git mutfağa sıç!!! Sıçmakla kalsaydı olay iyiydi ama gulocum sen onun üstüne basss ve o boku evin her yerine taşı!!! Piço sıçtı, Gulo sıvadı tüyü de ben dikeyim dedim artık! :))) bu kareler de Piçonun sıçıp Gülonun sıvadığını, 2019'a çeyrek kala temizlemeye çalıştığımın resmidir!


   Tabi o hırs ve sinirle halıyı fırçalamaya çalışırken, sopa kırıldı ve tam bu kare çekildiğinde ağzımdan şu kelimeler döküldü " hah sopa da kırıldı ! Bi taraflarına monte edicem Piço bunu!!!" 😂
Tabi söylememe gerek yok Gülocum çok kötü hissetti kendini her yere sıvadığı için kakayı oda diğer tarafta elinde vileda yerleri siliyor. Az kalsın 2018 de mahsur kalacaktık! hahahaha


  Neyse ki Piço ve kaka şokunu çabuk atlatıp, foti çekmeye arada dedikodu yapıp ve bol bol kahkaha atmaya başladık.


  10'dan geri saydık, 0'a gelince öpüş ettik tabi ben piçlik olsun diye Güloma dudak uzattım hemen kaçtı yanımdan 😂


  Bir tanecik maytabımız vardı Gülo "Yakalım Asoooo" dedi bende "tamam ama elinde tutamazsın bak eline sıçrar korkar atarsın yanarız" dedim. Gülom da camı açtı ufak bi kaktüs saksım var gitti onun ortasına dikti mi maytabı hhahaahah hatırlarken bile gülüyorum. Çünkü olay çok pis bitebilirdi ama ucundan kurtardık. hemen size de aktarıyorum cancağızlarım.
  Ben yanarız diyince Gülom "aaa ben bunu mutfağa bırakayım tezgaha yanmayalım" dedi aldı götürdü tezgaha bıraktı. tabi ben önce suyun altında tutmuştur diye düşünüyorum... bir ara mutfağa girdim o sıra Gülocum telefonda konuşuyordu bir de ne olsun?? Birşeyler yanıyor koku fena mutfağı sarmış farkında değilim ama o telaşla çöpü karıştırıyorum oradan mı geliyor koku derken "Bir şey yanıyoooorrr" diye bağırdım sanırım hahahahha Gülom hemen telefonu kapattı koştu yanıma onun gelmesiyle mutfak tezgahına dönüp kokunun nereden geldiğini görmem bir oldu 😃 Yanmasından korktuğumuz maytabı gulo suya sokmadan öylece bırakmış oraya o kendi kendine yanıyor!!!
neyse onu da suyun altına soktum iyice ıslatıp attım çöpe konuyu öylece kapattık tekrar gülmeye başladık 😂


  Bir çoğunuz bilmezsiniz ama Gülomun doğum günü 29 Aralıktır. Her sene olduğu gibi imalat gününü kutladım ve sustum. Yılbaşı gecesi ufak bir şekilde de olsa kutlarım diye düşündüm. meğersem Gülom adet haline getirmiş 29 aralıkta olan doğum gününü 31 aralıkta kutlamayı.  Ben de bilmeden bu sene de o adeti yerine getirmişim 😊 Tekrardan imalat günün kutlu olsun Gülommmmmm 💓


 Tabii unutmadan Piço da bizimleydi cezası kısa sürdü. Böylece biz kahkaha atarken o da havlayarak eşlik etti,



  Gülo teyzesiyle oynadı kendini sevdirdi yere düşenleri süpürge gibi vakumladı,

Ve pili tükendi ve sızdı. 😍
Tabii şişko oğluşum horlamaya başladı o horlama ninni gibi gelip bizi de bitap düşürdü ve biz de sızdık tabi en son saatte baktığım da sabah 5 olmuştu. Eee uyuyalım artık ama dimi? 😊


 Bol kahkahalı bol atraksiyonlu bir yılbaşı geçirdik ufak tefek kazalar yaşadık ve anılarımıza 2018in boku bizi 2019a takip etti diye kazındı 😂😂

  Siz nasıl bir yılbaşı geçirdiniz? anlatsanıza. 😇


Dertli dostum’u şu hesaplardan takip edebilirsiniz: Facebook - Twitter - Google+Instagram

Benzer İçerikler

53 yorum

  1. Güzel neşeli geçmiş birlikte nice yıllara.. Valla iyiki uymuş ...Ama çok şirin ya..Mutlu yillar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz. Size de iyi yıllar dileriz. :)

      Sil
  2. harikasınız bayanlar
    mutlu sağlıklı veeeee bol paralı yıllarınıza diyorum
    bu arada seneye beraber olmak iiçin kacıncı aydan randevu almaya başlamalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altıncı aydan itibaren randevuları almaya başlıyoruz şekerim. Bekleriz. :) Tabii ki ben de hepimize önce sağlık sonra boolll para diliyorum. Teşekkürler. :)

      Sil
  3. Hhahahazahzhdkd Ya piçooooşş ya delii makyah köpüş, tabi böreği yemiş çocuk daha sindiremeden neden dayak atıyon sen al sana iştee oda böyle yapar, bi soda vereydin çocuğa :))) İyi işte asomm bildiğin gibi şarap ptt yani fix bakam bu sene nasıl olcekk :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dayağı nereden çıkardın yahu? Böreği yediği için odaya gönderdi. O da böreği sakındığından değil. Veteriner böyle şeylerin ona dokunduğunu söylediği için. Hayvana vurulur mu mazallah!

      Sil
    2. Lafın gelişi dedim yahu yoksa ben orada değildim görmedim yani neler oldu neler bitti :| :/ tamam ne kızıyorsun pardon...

      Sil
  4. Neşeli bir gece olmuş. Umarım yıl boyu aynı neşeyle geçer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hepimiz için öyle olur. Teşekkürler. :)

      Sil
  5. Yeni yılınız hep böyle mutlu geçsin. Gülhan Hanım, sitenizdeki yazıları okumadan geçemiyorum ancak bu siyah ekran beni biraz yoruyor nedense bilgi olsun diye yazıyorum. İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazı diğer dert anamız Aso'nun kaleminden çıktı Fatih bey. Teşekkürler yorumlarınız için. Site için yeni düzenlemeler yapıyoruz. Tema tamamen değişecek yakında. :)

      Sil
  6. Hahhahha alemsiniz. Yerleri temizlerken umarım 2018'i de temizleyip çöpe atmışsınızdır. 2019 temiz temiz gelsin
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Attık Tigris Hanım. :) Yepyeni bir yıl bizi bekliyor. Umarım hepimize güzellikler getirsin. :)

      Sil
  7. yeni yıla nasıl girersen öyle geçer geyiğine dayanarak :)) bütün yıl temizlikle geçecek gibi gözüküyor

    YanıtlaSil
  8. çok ekzantrik bir yılbaşı geçesi yaşamışsınız piço ortalığı karıştırmış gerçekten :):)

    YanıtlaSil
  9. çok güldüm çok..ne güzel bir gece olmuş...piço da sizler de çok tatlısınız..2019 gönlünüze göre geçsin inşallah...piçoyu benim için de mıncıklayıp sevin lütfen...sevgilerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bu olaylar bittikten sonra biz de çok güldük. Sizin de yeni yılınız güzel geçsin teşekkürler. Aso sever sizin yerinize piçoyu :)

      Sil
  10. bu yazıda ki kahramanın piçoydu ona göre :))))) daha bol fotolarını bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aso ilerleyen zamanlarda atar fotoğraflarını. Teşekkürler yorumunuz için:)

      Sil
  11. Enteryap ailesi olarak takipteyiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Biz de takipteyiz. Hoşgeldiniz aramıza :)

      Sil
  12. Oldukca olayli grcmis aksaminiz. Yilin geri kalani kazasiz belasiz gecsin 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Derya Hanım. Mutlu bir yeni yıl dilerim size de :)

      Sil
  13. Vallahi ömürsünüz. Bir çırpıda okudum yılbaşı serüveninizi. Gülhan Hanımcığımın doğrum günü de kutlu ve çok mutlu olsun. 2019 her ikinize de şunu bunu getirsin demeyeyim ezbere, neyi diliyorsanız en çok onları getirsin sizlere. Ben mi? Hani sizlere tanıttığım o yılbaşı ayakkabıları var ya, 1 çiftini bile giyemeden, virütik enfeksiyonla 38,5 ateşle girdim 2019'a. Üstümden böyle bufalo sürüleri geçmiş gibi oldum, mutfağa bile gidemedim. Yattığınız yerden yılbaşı da malum pek öyle havalı ve cool bir olay değil. Ateşten kızarmış yanaklarla gözümün feri gitmiş, ayakkabılar yılbaşı kombini falan yalan oldu resmen . Gerçi bende elektrik kesilmedi ama olsun. ) Napalım seneye şöyle çılgın, janjanlı bir şeyler planlarız artık. )

    YanıtlaSil
  14. Hatırladıkça güleceğiniz bol aksiyon içeren bir yılbaşı olmuş. Ben okurken çok eğlendim. Her şey gönlünüzce olsun... Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilerleyen zamanlarda buna bol bol güleceğiz. Teşekkür ederim güzel dilekleriniz ve yorumunuz için. Güzel bir yeni yıl dilerim size:)

      Sil
  15. Çok teşekkür ederim Aslı Hanım. Bu sene doğum günümü ve yılbaşını Asocuğumla beraber kutladık. Bu yazı da onun kaleminden yazıldı. Size çok geçmiş olsun. Dikkat edin kendinize. Zencefil çayı çok iyi geliyor soğuk algınlığı ve virütik enfeksiyonlara. Kombinler ve ayakkabılar başka zamana kısmet artık. Evet neden olmasın seneye belki hep beraber gireriz yeni yıla. Seyhan Hanım da söyledi zaten. Hep beraber janjanlı şeyler süper olur :) Hepimiz için güzel bir yıl olsun diliyorum. Teşekkürler yorumunuz için. :)

    YanıtlaSil
  16. Neşeniz bir yıl boyunca daim olsun efendim iyi seneler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hepimizin neşesi daim olsun bu yıl. Size de iyi seneler. :)

      Sil
  17. Valla çok güzel geçmiş bol atraksiyon benimki sıradandı açıkçası:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bu kadar atraksiyonun arasında keşke bizimki de sıradan geçse miydi demedik değil hani. Mutlu yıllar dilerim :)

      Sil
  18. Çok güzel geçmiş ya, bayıldım. Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  19. Piço da yılbaşı özel menüsünden tatmak istemiş anlaşılan. Çok eğlenceli bir yazı ve fotoğraflar da keza öyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle oldu ama onun kendi mamasından başka bir şey yememesi gerekiyormuş. :) Çok teşekkür ederim. Beğenmenize çok sevindim. Mutlu yıllar. :)

      Sil
  20. Çok güzel bir yıl olsun. Hepiniz çok tatlısınız. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hepimiz için güzel olsun bu yıl. Teşekkür ederim.:)

      Sil
  21. Alemsiniz gerçekten :) çok güzel bir yıl olsun inşallah ikiniz içinde sevgiler :)

    YanıtlaSil
  22. ha haaaaa yaaaa iyi güldüm valla ha haaa çok hoş çok eğlenceliiii ve başrolde piçooooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok eğlendik sorma.:) Ama tabii o an yerler falan silinirken hiçç eğlenceli olmadı. Sonra çok güldük. :)

      Sil
  23. Hahaha yıllardır bu nedenle kavuşamıyormuşsunuz demek ki 😄 en kötü gününüz böyle olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de bu yüzdendir Şafak hanım kimbilir. :) Çok teşekkür ederiz. Sizin de yeni yılınız kutlu olsun. Keyifli bir yıl dilerim. :)

      Sil
  24. her şey hoş güzelde o masanın üstünde ki kolayı da içmeseniz daha güzel olacakmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben günlük yaşantımda hiç kola içmem zaten. Asocuğum içer. Yılbaşı hani sofra hazırladık güzel yemekler falan var diye ben de bir iki bardak içtim. Asitli şekerli içeceklere eskiden çok bağlıydım. Her gün içerdim. 2 yıl oluyor bırakalı. Yazın şekersiz komposto kışın zencefilli tarçınlı bitki çayları içiyorum ben :) Bakyorum kendime yani :)

      Sil
    2. Tebrik ederim gülhan hanım ben bırakalı 10 sene oldu :)

      Sil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe