Varolgiller Varan 3

Nisan 03, 2020



     Aheyy aheeeyyy aylar sonra geldik Varolgillerin varan 3'e :)

    Nerde kalmıştık?
   Aaa evettt en son Varolgiller varan 2'de nasıl ilk defa yan yana geldiğimizi anlatmıştım...
  Pikiii şimdi sıra geldi evlilik hikayemize. :)

   Yalnız evlilik derken, böyle şatafatlı büyük jestlerle bir evlilik teklifi beklemeyin şimdiden spoiler veriyorum. "ÖYLE BİR TEKLİF YOK !"😁


   Önceki seride anlattığım gibi, Tocamla yan yana geldik uzaktan nasıl enerjimiz tuttuysa yana yana gelince de o uyum devam etti.
O ilk buluşmadan sonra minnoş Tocam işten fırsat buldukça görüşüyorduk. Tabi görüşemediğimiz zamanlar saatlerce telefonda konuşuyoruz. Bir de ekstradan ben uyurken, bana whatasapptan birşeyler yazıp çiziyordu. (Tabisi de sizinle bunları paylaşmıcam hahahaha çatlayın meraktan) :)))



  Çok kısa süre sonra Tocamdan aşk ilanı geldi. Ben ise donuk bir şekilde baka kaldım. Hatta odunluğum baka kalmakla bitmiyordu. Kendime gelince üstüne de 'yav he he' gibi birşey söyledim :)
Hani ben duygularımı bu kadar çabuk dile getirmediğim için karşı taraftan öyle bir şeyin söylenmesi, beni iyice afallatıp "2 günde birine aşık mı olur sevilir mi be" gibi düşüncelere itip, bunu dile getirmeme neden oldu... 
 Tocam çok alınmıştı ona inanmadığıma (ooyyy minnoş tocam naparsın ara sıra odunlaşabiliyor senin bu hatun) :))

 Tam ben dile geleceğim duygularımı dillendireceğim booom 2. bombayı da patlattı Tocam!
 Evlen benimle dedi tabi yine odunluğum üzerimde hee hee tamam diyip geçiştirdim :)
Dur yahu dün 1 bugün 2 daha sevdiğimi söylemeye hazır hissedemedim kendimi. Nereden çıktı bu evlenme işi?
Tabii bu süre içerisinde ben evlilik teklifini hiç ciddiye almadım, 2 nedenden ötürü:
  Birincisi evlilik hiç yok aklımda.
 İkincisi laf arasında söylenmiş gibi geldi teklif...

 Haliyle ciddiye alamadım ama karşımdaki adam baya baya ciddiymiş :)
Şimdi iş ciddiye bindi Tocam teklifinde ne kadar ciddi olduğunu ve onunla bir yuva, aile kurmaya değer olduğunu göstermeye devam etti. Ben de düşünüp duruyordum. Konu her açıldığında ve 1-2 ay sonra evet, evlenelim. diyerek teklifi kabul etmiş bulundum lilililililililiiiii :))

  Bir kız arkadaşımla bu evlilik konusunu konuşurken, hala güldüğümüz bir cümle kaçtı ağzımdan. Sizinle de paylaşayım:
"Ya ben Tocam varken o kadar rahat hissediyorum ki o varken tuvalete bile sıkıla sıkıla gitmiyorum gayet rahatım dedim." :))) (Tabi bunu biraz daha argo kullanarak dile getirdim) :)
 Ama asıl demeye çalıştığım şuydu bu cümlede. Tocamla o kadar rahatım ki hiç bir şey, hiç bir durum beni rahatsız etmiyor. Ya da yadırgamıyorum.
Arkadaşım bunu Aso evlenmeyi rahat tuvalete gidebiliyor diye kabul ettiye çevirdi. :)))


  Şimdi gelelim nikah muhabbetine :)
 Öncelikle düğün salonlarından nefret ederim onu belirteyim. Bu yüzden düğün salonu vs. hiç bakmadık aramadık ve gemi de kokteyl tarzı bir şeyler yapamaya karar verdik.
Tocam o sıra yurt dışındaydı. Ben de burada ney nerede nasıl ne kadara olur diye araştırıp, hesap kitap yapıyordum ki 2 kötü haber geldi.
  Tocamın halası ve babası vefat ettiler.
Ben direkt "Düğün müğün iptal. Yas tutma vakti, düğün olmaz!" dedim. Minnoş Tocam evlenmekten vazgeçerim diye mi yoksa baba tarafıyla pek alakası olmadığı için mi bilemem ama düğünü iptal etmek istemedi. Ama kararım kesindi. İyi yada kötü fark etmez sonuçta ataları. Her ne kadar araları iyi olmasa da iç dünyasını bilemem. İlerde üzüleceği yada pişman olabileceği bir adım atmasına vesile olmak istemedim.


 "Düğün iptal seneye yaparız, nikahı da yurtdışından dönünce yaparız." dediğim an şaşırdı. "Ciddi misin?" demişti sevinerek :)
Hani düğün iptal olursa evlenmekten vazgeçerim illa düğünle nikah peş peşe olmalı şeklinde diretirim diye tedirgin oldu sanırım minnoş Tocam :)

  İşte Tocam yurt dışından geldi. Biz de gittik nikah işlemlerini başlatmaya. Abooowww oda ne ki?? Ben unuttum ya kan tahlili istediklerini!!!! Ki ben namı değer Aso iğne fobim var :) Tahliller olmadan da evlendirmiyorlar.... Ooofff of korka korka bolca mızmızlanarak kan verdim. Ertesi gün sonuçları aldık tuttuk nikah sarayının yolunu sıra alacağız. 

 Veeee tarihi aldık. Hemen bir köşeye yazın günü gelince güzel dileklerinizi bekliyor olacağım :))
03.10.2017




  Çok uzattım sanırım. Nikah gününü bir dahaki Varolgiller'de anlatırım diyorum. Çömmkkiii bolca foti ve eminim Gülocumun da eklemek isteyeceği 1-2 satırı vardır :)
Yalnız şimdiden söyleyeyim benim kadar rahat sakin bir gelin gördüğünüzü yada göreceğinizi sanmıyorum 😁😁 
   
  Dertli dostum’u şu hesaplardan takip edebilirsiniz: Facebook - Twitter - Instagram

Benzer İçerikler

30 yorum

  1. Allah bir yastıkta kocatsın

    YanıtlaSil
  2. ah ne güzeeel çok romantiiik, tuvalette birlikte roman okursunuz ne güzel işteee, insanın tocasını tuvalet rahatlığı yüzünden çok sevmesi, evlenmeyi kabul etmesi çok romantik hihi te allam yaa Allah seni napmasın orda kahkaha attım yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep, ben Aso'nun yorumlarına müdahil olmam bilirsin de buna cevap vericiim. Tuvalette hep roman var onların evde zaten ahahahha. :)

      Sil
    2. kjsahdsakjs rahat hissetmek önemlidir deepçimmm bir ömür yaşayacağım tocamla onunla da bu konularda rahat hissetmezsem kiminle hissederim dimi ama? :)))


      bu arada gülocum o romanlar bir tek tuvalette değil evin dört bir yanında var ama tabisi de tuvalette temizlik malzemelerinin arkasında ki yazıları okuyacağıma orada da kitap okurum dedim ne var kötü mü ettim fdslkjfdslk :))

      Sil
    3. Biliyorum her yerde kitap olduğunu yahu, sende olmayanlar da bende benimkiler de sende hatta.:) Deep, ben kimseye kitaplarımı vermem normalde bir tek Aso'ya veririm. Çünkü kaybetmez ve iyi bakar onlara. :)

      Sil
  3. Allah bir tuvalette kocatsın :))))

    YanıtlaSil
  4. Aşk ilanı da, evlilik teklifi yerine geçer bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçer geçmesine de arada tocama takılacak malzeme oluyor bana :))) mesela sahil de havai fişekler atılıyor hemen döner asoo benimle evlenirmisin der sonra da cvp vermemi beklemeden aha al sana havai fişekli evlenme teklifi der lfkdjflkdsjflds :))

      Sil
  5. 15 20 gündür bloglara hiç girmiyordum ayy çok güldüm sabah sabah iyi oldu. Mutlu olun daima

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo tocamla muhabbetlerimiz efsanedir hele ki birbirimizi sevme şeklimiz :)) gülmene sebep olduysak ne mutlu bize :)

      Sil
  6. Ee hadi bakalım hayırlı olsun,Allah mesut etsin..😊

    YanıtlaSil
  7. Ben bolca foto olur bu anıda diye düşündüm ama yokmuş :( Varolgiller Varan-4'e saklamışsınız demek. Olsun, bekleriz :) Umarım bu güzel, keyifli, sevgi dolu birliktelik daim olur.
    Aşkla kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz öyle oldu... çoğu fotileri bir sonraki yazıya sakladım hatta nikah albümü gibi olacak gibime geliyor. gülo da bende foti eklicem diyor :) güzel dilekleriniz için teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Ömür boyu mutluluklar :) Sıradaki hikayeyi sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) sıradaki varolgiller baya komik olacak gibime geliyor :))

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Romantizmi dibine kadar yaşıyormuşuz dimi? hhahahahah :) çiçekler böcekler fln :)

      Sil
  10. Evlilik teklifinin nasıl olduğunun bir önemi yok önemli olan dengini bulmak ve sizinle evlenmek istemesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orası öyle annem bile der tencere kapak gibisiniz :) zaten asıl olan uyum teklif nasıl gelirse gelsin pek bir önemi kalmıyor :)

      Sil
  11. Ben Varolgiller'i ilk kez okuyorum ama çok eğlendim okurken, diğerlerine de bakacağım. :)))
    Mutluluğunuz daim olsun efenim :)

    YanıtlaSil
  12. Güzel bir karar Allah mesut etsin.

    YanıtlaSil
  13. Evet bize hayırlı olsun demek kalıyor sanırım. Allah mutlu etsin. Hala Ve babaya Allah rahmet eylesin

    YanıtlaSil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe