Beter Şarkılar Top 5

Nisan 18, 2020




   Tatatataaaaaaaaaaaaaaaammmm ve tekrar karşınızdayım!
Bomba gibi 5 tane saçma sapan şarkılarla karşınızdayım 😂

Ah be Aso nereden buluyorsun bu şarkıları dediğinizi duyar gibiyim 😁
Korona virüsü yüzünden kendimi karantinaya aldım. Bu sayede bolca boş zamanım oldu. Ben de bu boş zamanı verimli bir şekilde harcamaya karar verdim demek isterdim, amaaaaaaaaaa hahahah ne yalan söyleyeyim günün çoğunu Piço gibi geçiriyorum yiyorum içiyorum yatıyorum 😂😂😂
Ha bir de Müge Anlı'nın programının sıkı takipçisi oldum. Wuuu neler var neler programda ki sormayın. 


Size bir şey itiraf edeceğum. Listeyi hazırlamaya başlarken Müge Anlı'yı izliyorum demiştim. O cümlemi bitirdikten sonra 5 dk. ara vereyim dedim ve aradan neredeyse 1 hafta geçti hahajahjajha ne Müge kaldı ne 5 dk. ara  🙈😁
Bazen böyle yapmıyor değilim. Bir kaç satır yazıp sonra enemmmm bi kahve molası yapayım diyip 1-2 hafta sonra yazının devamını yazmaya geri geliyorum.

   Geçenleri Ata Demirer'in bir filmini izledim ve karakterler arasında YARIM HASAN diye biri vardı. Hahaha her işi yarım bıraktığı için yarım diyorlarmış ne yalan söyleyeyim, kendime de yakıştırdım o lakabı 😁 YARIM ASO 🤣🤣😅

  Bu arada listeye geçmeden aranızda blogspot kullananlar varsa YENİ TEMA sizce nasıl? Benim pek bir hoşuma gitti ama yorumlar kısmı beni baya zorluyor ama olsundu ona da alışırım. Gülocum hala klasik temayı kullanıyor. O da onu sevdi kanımca. Hoş yenisindeki yenilikleri tam kavradıktan sonra Gülocumun da zorla yeniyi kullanmasını sağlayacağım 😀 

   Neyseeeeeeeeeeeeee çok bıdı bıdı yaptım biz asıl buraya toplanma nedenimize dönelim. Beterler beteri şarkılar! Hazırsanız başlıyorum!!




TOP 5


Ankaralı Namık - Her Yanın Sallanarak

 Hep beraber İngilizce öğrenelim! 
Kiss me mommy kiss me daddy 
hooobbbbbaaaaaa





TOP 4 


Ankaralı Turgut - Virüs Girmiş Sana

Ankaralılarda da efsane şarkılar var 😁
"Virüs girmiş sana format atsın Turgut sana" diyor şarkı
acaba corona için de geçerli mi bu Turgut'un formatı? 😂😂




TOP 3




Ece Ronay - KARPUZ


Buda yeni neslin tiktok fenomeniymiş. 
Ya çocuğum siz ne dinliyorsunuz böyle??  😣





TOP 2



Ciguli - Binnaz 


Esnafff karısı Binnazzzz çalgıcı karısı Binnaz 
Binnazzz Binnnaaazzz 😁
Aslında beter bir şarkı diyemiyorum bu şarkıya 
aksine çok severek ve eğlenerek dinlediğim bir şarkı 😊



TOP 1


Mustafa Topaloğlu - Oy Memişler

Bizim uzaylının evindeki bütün erzağı yemişler 🤣🤣
Şunu itiraf etmeliyim ki, bu şarkıyı Tocam buldu bana 😁
Ayrıca soy ismi Memişler olan çok sevdiğim bir arkadaşım var
Bu parçayı ona armağan ediyorum 🤣🤣






   Bu seferki listemizde Ankara havası biraz baskın oldu ama o da annemin Kırıkkaleli olup ve Ankara müziğini evde biz çocukken çalmasından kaynaklanıyor :)
  Listeyi hazırlarken aaaa Ankaralı şu vardı onun şöyle böyle şarkısı vardı. Aaaa bir de şu Ankaralı vardı onunda böyle şarkısı vardı diyerek 2 tanesi listede yer aldı 😁
Ben şahsen ülkemizin her bölgesinin müziğini şarkılarını ayrı ayrı seviyorum (bazıları komik yada saçma olsa da...) Karadeniz müziğinin de Ankaralılardan geri kalır yanı yok. Muhtemelen bir dahaki listeye Karadeniz'e doğru da açılırız 😊
 Bir önceki listemizde bir çok arkadaşımız beter şarkı fikri vermişti onları da bir sonra ki listeye saklıyorum.


 Tabi ki kulağımızın pasını alması için bir şarkı paylaşmadan vedalaşmıcam 😁


BONUS


Suavi - Yalı Çapkını


Çok sevdiğim bir parça 
eminim aranızda da sevenler ve sevecek olanlar vardır ❤






BONUS 2


Bayhan - Vurdum Duymaz

Bayhanı aranızda seven var mı bilmiyorum ama ben çok samimi buluyorum 🤗
Bu parçayı paylaşmamın en büyük nedeni ise Youtube yorumlarında bir yorum beni benden aldı onu da ekliyorum hemen altına
ama yorumu okuduktan sonra klibi izleyin nnnooollluuuurrrr 😁😁

"Bu adamın ellerini bağlasan şarkı söyleyemez"

😂😂😂




 Sağlıcakla kalın bir sonraki beter şarkılar da görüşmek üzere ❤❤🍉



Dertli dostum’u şu hesaplardan takip edebilirsiniz: Facebook - Twitter - Instagram

Benzer İçerikler

11 yorum

  1. güzel şarkılar paylaşım için thanks!

    YanıtlaSil
  2. Ece Ronay duymamıştım daha önce, bi dinleyeyim dedim de hakkaten beter...Arkada bu müzik olsun ben de bi sayfa kitap okuyayım yine bu çıkar ortaya:) Bayhanı seviyorum, ah istanbul harika.

    YanıtlaSil
  3. ha haaaa tamam tema uygunlu :) şarkılar fenaaaa :) ankaralı turgut ile namık efsaneee :) bi de sincanlı yasemin vaaar :) oturmaya mı geldik hobaaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Bolca gülümseme içeren bir yazı😊

    YanıtlaSil
  5. şu karpuz şarkısı Allah'ım 😂😂 Rahmetli Ciguli severim o şarkıyı 😊ve Suvai Tükenme şarkısı da çok güzeldir 😊 bayılıyorum sizin bu Beter şarkılara 😁😊 emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊🌸❤

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi yaptığım yoruma bakınca bi acayip olmuş,şimdi onu sildim bunu yazdım,aslında Ankaralı Turgutun şarkısının acayip bir ismi olduğunu sölemek istiyodum ama bizi de yanlış yönlendiridi,öyle şarkı ismi olunca..😁 Neyse bence tema iyi gözüküyo,biraz ağır açılıyor ama iyi bi zararı yok yani,güle güle kullanın efenim..🙂

      Sil
  7. Yeni temanız hayırlı olsun. Liste beni gülümsetti. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Tesadüfen duyduğum şarkılar ve şarkıcılar bunlar. Mutlaka severek dinleyenleri de vardır ama benim müzik zevkimin tamamen dışında bu "beter şarkılar".

    Suavi'yi de sesini de çok severim :)

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten beter şarkılar, Suavi sesine ve şarkılarına hayranım :)

    YanıtlaSil
  10. Namık, Turgut Ankaralı :) olmuşsunuz Gülhan hanım

    YanıtlaSil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe