Spam Saldırısı

Mart 06, 2019


  
  Merhaba herkese. Birkaç günden beridir burada yaşananları sağır sultan bile duymuştur herhalde. Bilmeyen varsa, Karın Ağrısına Tavsiyeler paylaşımını okusun. Efendim eski blogçu olduğunu iddia eden bir şahıs, birilerinin kendisinin paylaşımlarını çaldığını iddia ederek, o çalan kişiye değil de gelip bize nefret dolu bir mesaj gönderdi.   "Nefret" diyorum bakın çünkü herkesin de farkında olduğu üzere bu bir eleştiri falan değil, direk bir saldırıydı. Ve tabii cevabını da misliyle aldı. Ancak aldığı cevaplar fenaaa gaz yapmış olacak ki bu zavallı sefilin, hazımsızlığı geçmemiş. 😆 Tavsiye ettiğimiz ilaç da işe yaramamış olacak kiiii, bugün saldırılarını farklı yerlerden sürdürdü. 😆




  Ama şimdi direk biçimde Dertli Dostum'a saldırsa, konu direk olarak üzerine kalacak. O da gitti o cücük kadar beyniyle saldırısını benim diğer bloğum Bastetin Mabedi ve Aso'nun yeni açıp da henüz 2 paylaşımının bulunduğu Pirusaso bloğu üzerinden gerçekleştirdi. Hem de hiçç üşenmeyip, oturup o bloglar için yaptığımız tüm paylaşımları tek tek Facebook'tan şikayet ederek. 😆😆😆  Aklınca Dertli Dostum'un değil de diğer blogların paylaşımlarını spam olarak bildirince, konunun kendi üzerine kalmayacağını düşündü herhalde. 😆😆😆 GDO'lu gıdaları fazla tüketmekten hep bunlar anneemm. Yazık sana o minnacık beynin hava alıyor tabi kafatasının içinde sallanırken değil mi. 😆😆😆




 Eee tabii malum dahi çocuk Mark da spam şikayetleri konusunda pek bir hassas.😆  Aso'la bir şey konuşuyorduk bir baktık ki, bildirimler geliyor Facebook'tan. Neymiş, spam paylaşmışız. Aaaa yok daha neler, Entrikalı Dizi Tavsiyesi ile Hello Arkadaşlar paylaşımlarının nesi spam?😆😆😆 Bizim iki blog da şu an Facebook'ta link paylaşımı yapamıyor. Ne büyük kayıp oldu, ne üzüldük ne üzüldük sorma gitsin. 😆 




 Şimdi dersiniz ki, madem üzülmedin ne diye oturup bunu yazıyorsun? Amacım tamamen bu zorbanın yaptıklarının ifşa edilmesi. Çünkü zorbalığa susmak, zorbayı güçlendirmek demektir. Yok öyle çakma isimle klavyenin arkasına saklanıp, millete saydırmak. Yok öyle işsizler gibi oturup tek tek paylaşımları spamlamak. Varsa haksızlığa uğradığı bir yan, gidip haksızlığı yapana saracak. Bize değil. Ha, bizimle varsa derdi, çakma isimler kullanmadan gelip derdini anlatacak. Bu şekilde insanları korkuttuğunu sindirdiğini düşünüyorsa, yanılıyor. 

  Biz bu işin arkasındayız. Yakında zaten kokusu çıkar. Çıktığı an, tüm hesaplardan, her yerden kim olduğunu ifşa edeceğiz. Aso'nun dediği şekilde, sıçan gibi lağımlarda saklanmaya devam etme. Yakında kim olduğunu ortaya çıkaracağız! 

 Dertli dostum’u şu hesaplardan takip edebilirsiniz: Facebook - Twitter - Google+Instagram

Benzer İçerikler

65 yorum

  1. Bu nasıl bir ruh halidir ki bu tip insanlar başkalarının emeklerinden, başarılarından, çalışmalarından ne isterler. Neyin kafası bu. Bu resmen ruh hastalığı. Birilerini rahatsız etmek gibi bir hobileri var ve bundan zevk alıyorlar. Ne çaresizce ve ezik bir durum içindeler. Burdan sesleniyorum seni anlık mutluluğa götüren bu davranışın ruhunu kemiren bir kurt vazgeç. Bu davranış sadece öyle bir zaman gelir de sana zarar verir......
    Keşke birbirimizin ürettiklerimizden birbirimize kin besleyip kıskanan değilde, mutluluk duyan toplumlar olsak. Sanal ortamda da böyle, Gerçek iş hayatında da böyle maalesef. Üreten emek harcayan insanların kuyusu nasıl kazılırı meslek edinmişler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle hasta ruhlular. Ve üstelik yeterli zeka seviyesine sahip değiller. Olsaydı zaten bu dalavereleri çevirene kadar, kendi işlerine bakarlardı. Dur bakalım, bu işin peşini bırakmayacağız. Şimdi klavye arkasında eğleniyor ama emin olsun biz de çok eğleniyoruz şu anda.

      Sil
  2. Dilerim ki gercekten paylasimlar spame düsmüstür de artik alcakligin bu kadari da fazla olur. Cekirge sicrama haklarini bitiriyor gibi geliyor bana. Takke düstü kel göründü sanki 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşımlar spame düştü zaten Derya Hanım. Sabahtan beri bildirim geliyor. Zamanlama çoook manidar yalnız.:) Tam daaa iki gün önce gelen bu mesaj ve paylaşımın üzerine. Madem spam yayınlıyor muşum niye anlamamış bunu Mark daha önce :):) Takke düşünce o kele artık saç ekimi falan da yapılmaz hale gelecek. :):)

      Sil
  3. Yani tamam böyle de bir vaka varmış dedik, güldük ettik de artık bu işin tadı iyice kaçmaya başladı. Bu kadar uğraşacağına keşke bu kişi oturup yeni bir blog projesi geliştirip içinde varsa bir ukte onu tatmin etseydi de iş buralara varmasaydı. Bu konularda yeni insanlar olduğumuz için prosedürü v.b. ben tam bilmiyorum. Mutlaka bunu yaşamış deneyimli webmaster arkadaşlarımız vardır. Soralım soruşturalım, dijital ortamda her şeyin izi sürülebiliyor sonuçta. Tespit mi yaptırılıyor, Bilişim Suçları Şubesi'yle mi görüşülüp suç duyurusu yapılıyor, gereken neyse elbirliğiyle yapalım. Yalnız başınıza değilsiniz; biz varız her daim yanınızda. Hep beraber yasal çözümlerle ilerleyelim. İnsanımızın iyi, güzel, kaliteli, az bulunan, değerli şeylere karşı büyük bir kini var sanırım. Teknoloji müthiş bir noktada. 20 sene önce yazılıp silinmiş e-mailleri bile bulmak olanaklı. Kimse bu kişi, tüm blog aleminin huzuru, keyfi ve selameti açısından bulduralım, gereğini yaptıralım hukuk yoluyla. İşte böyle küçük hesaplar peşinde koşup, başkalarının başarılarıyla itişip kakışan sorunlu insanlarımız yüzünden bu ülkede güzel şeylerin yeşermesi çok zor. Gerçekten çok üzülüyorum bu tip insanlar ve ülkemiz adına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı Hanımcığım, iyi ki sizler gibi güzel insanları tanıdık. Çok teşekkürler desteğiniz için. Aso bu bahsettiğiniz şeylerin hepsini araştırıyor. Yakında bu işi çözeceğiz. Ve ifşa edeceğiz. Ülkede güzel şeyler yeşerir mi bilmiyorum ama bunu yapan yakında yeşerecek :) Bunu yapanda dediğiniz gibi yeni ve nitelikli bir şey geliştirme kabiliyeti olsa yapardı. Kabiliyet olmayınca bu sahtekarlıklara başvuruyor işte. Siz hiç merak etmeyin, yakında çözülecek bu iş. Çok teşekkürler yorumunuz ve desteğiniz için. Sevgiyle kalın...

      Sil
    2. Ah ne iyi olur insallah bulunur da hepimiz bloglarda yazariz kimin yaptigini. Insan anonim mesaja veya sosya medya hesabindan fareler gibi bakasinin dedikodusuna neden gerek duyar? Cünkü aslinda baskasinin hayatina karisma hakki olmadigini ve bunlari kendi kimligiyle söylese, sana ne kardesim ben sana aciklama mi borcluyum sen de kim oluyorsun diyecegimizi bilir. Üstüne vazife olmayan islere karisiyorsa her cezayi da hakeder küfürü de yer oturur. Saglikli bir durum degil aslinda tedavi olmalari gerekli bence. Ahlak dersi vereceklere de pesin pesin düsüncemi yazayim elestiri hakki savunuluyor madem. Kendileri baskalarinin dedikodusunu yapilarken gelip burada ahlak abidesi kesilmesinler. Herkes herseyin farkinda. Cok ahlakliysalar problemleri olan kisiyle yüzlesir cevabini da alirlar.

      Sil
    3. Kesinlikle tedavi olmaları gerek Derya Hanım. Ahlak ve edep kavramları cümlelerle değil, eylemlerle ortaya konur. Yapılan bu ahlaksız eylemi savunanlarla da zaten işim olmaz. Zaten savunan ve yapan aynı hastalıklı zihne sahip. Rahatsız olanlar için çıkışlar sağ üstten.

      Sil
  4. ay noluyo yaaa alla alla yaa biz blogu keyif için mutluluk için yapıyoz allam ne garip şeyler oluyooo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep'çim garip şeyler oluyor evet. Bak dolaş blogları insanlar sahte adreslerden spam yüzlerce tıklama geldiğini yazıyor. Facebook'ta birçok kişinin paylaştığı şeyler şikayet ediliyor. Bloglara isimsiz yorumlar atılıyor. Her kim ise bunu yapan veya birden çok kişi iseler, yakında çıkacak ortaya. Araştırıyoruz şimdi. Bu sefer sert kayaya çarptı.

      Sil
  5. arkadaş dediğin gibi halen hazımsızlık devam ediyor 😁 Allah akıl fikir versin inşallah ...böyleleri kendini bir şey sanıyorlarya ayar oluyorum gerçekten ..meloşsun sözüyle bitireyim acıdımı canım ahh canım yazık sana çok mu acidı ..😁 bari gitte bir pansuman yaptır 😁... ağızınıza sağlık çok güzel cevap olmuş arkadaşa😁 güzel hanımlar sevgiler canlar 😊🎈🎈💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meloş ne eğlenceli bir hanım yahu. Sayende tanımış kadar oluyoruz kendisini. Evet hazımsızlık devam canım, bu şekilde korkutacağını, susturacağını sanıyor ama yanılıyor. İfşa ettiğimiz için zerre kadar pişman değiliz. Bundan sonra da konunun her aşaması burada detaylıca aktarılacak. Teşekkürler canım desteğin için. :)

      Sil
  6. Ahhh kızlar ahh
    İlk olarak geçmiş olsun.
    Ama bunu yapan her kim ise ya da kimler ise bana da bir kaç aydır yapıyorlar. Biliyorsunuz.
    Şikayetler spamlar sitelerime yönelik saldırılar vs vs vs vs vs
    Sadece gülüp geçiyorum 😂😂😂
    Adammmm sende 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biyorum Seyhan'cım bilmez miyim. Tabii ki adam sende diyoruz ama konu o kadar basit değil. Saldırıya uğrayan iyi niyetli insanlar sustukça, sıra hepimize geliyor. Biz bu işin peşini bırakmayacağız. Bak sana sardılar, sonar bize, yarın başkasına... Hatta bazen çok severek okuduğum, niyeti yalnızca yazmak olan ve takipçi butonu bile olmayan bloglarda da adsız yorumlara denk gelmişliğim var. O kadar yürekliyse hodri meydan. Kendi siber korsan falan zannediyor ama o iş öyle değil. Filden büyük deve var. Bu haltı kim yediyse, tespit edilecek arkadaş!

      Sil
  7. İnsanlar vaktini gereksiz şeylere harcayacağına, yararlı işler yapsalar ihya olacaklar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım benim, öyle bir meziyeti olsa zaten yapacak. Yok ki, anca ona buna sarsın böyle. Ama bu kez öyle olmayacak. Gidip yeni açtığımız blogları spamliyor ya! Var mı dahası...Kimse bu, ortaya çıkarıp, rezil etmeden bu iş bitmez!

      Sil
  8. lütfen isim ortaya çıkar çıkmaz yaz bizlere ya çok merak ettim kim bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki yazacağız Sevim'ciğim. Hem de zevkle :)

      Sil
  9. Pes! Diyecek bir şey bulamıyorum. Nedir bu insanların acizliği, hasetliği anlamış değilim. "EDEP YA HU!"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, toplumun çoğu edep kavramını İngiliz kraliyet Lady'si taklidi yapmak zannediyor. Ama o iş öyle değil işte. Edep ve ahlak kavramları bir bütündür. Bu ahlaksızlığı yapanda edep ne arasın!

      Sil
  10. Bu kişi Kimse ismini açıkla herkes bilsin. Gizli gizli yazacağına mertçe saklanmadan güzel bir uslupla eleştirseydi daha iyi olurdu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz açıklayacağız onun ismini canım. Ben az önce bir blog yazısı gördüm mesela. Yazılan konuda bana ters düşen şeyler vardı. Okudum geçtim gittim. Altına yorum yazıp, kavga mı çıkartayım illa. Herkesin kendi platformu istediğini yazar. Kaldı ki eleştiri değil saldırıydı bu.

      Sil
  11. Arkadaş sırf bu yüzden bırakacam bu işleri nedir bu çekememezlikler geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam da istenen şey bu zaten. Bıraksın hiç kimse yazmasın. Meydan, bu ve türevlerine kalsın. Hiç bırakmam valla. Pabucumun siber korsanına bak sen :) Facebook'tan ileti spamlayacak. Ben de seyirci kalayım. Yok öyle dava...

      Sil
  12. Nedir bu insanlardan çektiğimiz? Benim de facebook hesabım uzun zamandır engellenmekte idi demek ki, o konuda da sistemli çalışıyorlarmış. Yazıklar olsun böyle insanlara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki Fatih bey. Bunu yapan veya yapanlar ruh hastası. Haydi bize sardılar, biz okuyucularla iletişim kuruyoruz haydi diyelim bize gerçek soru geldiğine inanmadılar vs vs. Size niye sarıyorlar ki. Konunuz ayrı, çoğunlukla eğitim konularını işliyorsunuz blogda... Bunları eğitmenin bir yolu varsa, onu da yazın bari. Hoş eminim köpek eğitmekten daha zordur bu hasta zihinle uğraşmak ama belki saldırmamayı öğrenebilir sonunda...

      Sil
  13. Ben size diyeyim mi bu kesin kadın hiçbir erkek böyle uğraşmaz.Bekliyoruz dört gözle kim olduğunu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen bence de kadın. Gruplarda tartışma çıkaranların cümleleri, arkadaşların bloglarına atlan isimsiz yorumların üslubu, emek hırsızları kelimesini diline pelesenk edenler hep aynı üslubu kullanıyor. Bunların da hepsi kadın zaten.

      Sil
  14. Allah Allah ne ilginç olaylar bunlar ya anlayamıyorum bu nasıl bir tuh halidir böyle...çok ilginç gerçekten bu olanlar....sevgilerimle ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam Bakırköylük bir ruh hali bu. Düşünün üşenmiyor gruplardan tek tek Aso ve benim iletilerimi spamliyor! :)

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. Korkulacak ne var ki, siz korkarsanız sizin üstünüze gelirler. Zaten korkanlar olduğu için bu ruh hastası veya hastaları bunca zamandır insanları sindirmiş. Hiç korkmam valla.

      Sil
  16. Geçmiş olsun saldırıyı yapanda en sonunda bırakacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsterse bırakmasın Yusuf Bey, daha ne kadar aşağılık bir hale gelebilir göstersin bize. Yakında maskesi düşecek çünkü.

      Sil
  17. Çok üzüldüm Gülhan hanım. Ne işlerle uğraşıyor insanlar ya Allah akıl fikir versin. Benim de olmuştu bir ara hatırlarsanız ne istiyorlar anlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum bilmez miyim. Ben ilk sizde gördüm zaten konuyu. Daha sonra arkadaşlara hızla yayıldı. Ki siz her gün paylaşım yapan biri değilsiniz. Buna rağmen ayda yıl bir attığınız linki spamlediler. Bunu yapan kendini tehlikeli gösterip korku saldığını sanıyor ama alakası yok. Tam bir dangalak :):)

      Sil
    2. Kesinlikle katılıyorum Gülhan hanım :) dediginiz gibi çoknpaylaşım yapmıyorum o bile battı insanlara nedense. Ama kalıcı bir durum değilmiş itirazlarımdan değerlendirme talebimden sonra durum düzeldi benim.

      Sil
  18. Neler olmuş?
    Her iki durum da düşündürücü.
    Her yerde, her türlüsünden anlayış bulunuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zannettki ki ben hakaret yağdırırım bunlar susar. Öyle olmadı işte. Sert kayaya çarptı her kim ise ve sonuna kadar bu işin peşindeyiz...

      Sil
  19. dert anası gülhan dedektif oluyor , oldukça eğlenceli . kişi o kadar sağlıksız bir zihne sahip ki, size gönderilen mail'i bir defa daha okuyunca farkettim . epey başarısızlıkla dolu ve yalnız olmalı çünkü bir noktadan ilerlememiş . neredeyse çılgına dönmüş başarınızdan ve burada oluşturduğunuz atmosferden dolayı . merceğinizdeki için meraklıyım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok meraklıyım gerçekten. bakalım kim çıkacak. :) Bu arada ben boşuna mı izledim o 8-10 sezonluk dedektif dizilerini. :) Acayip taktiklerim var konu hakkında :) Evet ya acayip sağlıksız, hasta ruhlu bir yapıya sahip. Tedavi edilmesi şart.

      Sil
  20. Bu tip şeylerle uğraşanların yazmaktan çok insanları çekemediği ortada. Üstelik bunları yapan eğer bir art niyetli kişiyse ne yaptığını bilmeden saldırıyor. Nefret insanın gözünü kör etmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki art niyetli Erhan Bey, daha başka ne olabilir. Face hesaplarını spamleyip şaka yaptım diyecek hali yok ya.:) Hoş çözdük link spamı işini. Link atabiliyoruz artık. Hem de çok basit bir yöntemi varmış. Spamlasın dursunlar bundan sonra bakalım. 2 sn'lik iş çözümü :) Teknolojide ve bir de Aso'da çareler tükenmez. :)

      Sil
  21. Vatandaşa, vermiş olduğunuz recetedeki ilaçların dozunu arttırmanız gerekiyormuş bunu anladık:)) Spam saldırıları ile bir coğumuz uğraşmakta Fatih PINARCA, Arkadaşımızın başına böyle bir durum gelmişti sanırım. Spam Yorumları engellemenin yolu yönetim panelinden yorumları Yönetici onayı alarak kabul etmek çözüm olabilir. Spam trafik sarlıdılarını ise;

    Spam trafiği Google Analytics ile hariç tutabilirsiniz:

    Google Analytics -> Yönetici -> Filtreler - > Filtre Ekle bölümünden İSS, IP adreslerini hariç tutabilirsiniz. Bu bölüm çok detaylı. Engellemenin onlarca yolu var. IP bazlı anlatıyorum."Filtre Türü"nü "Özel" seçin. "Hariç tut"-> "Filtre Alanı" -> "IP Adresi"-> "Filtre Modeli" bölümüne tespit ettiğiniz IP'yi direkt yazmayın. (Sitelerin IP adresini almak için ipsorgu.com gibi sitelere sitenin adını girmeniz yeterli.) IP adresi 104.254.244.128 ise 104\.254\.244\.128 şeklinde girmelisiniz. Yani her noktadan önce sola eğik çizgi girmelisiniz. Yaptığınız işlemi daha sonra kaydedin.

    192\.168\.0.* Bu ifade ise kendi bilgisayarınızdan giden trafiği hariç tutar. Sitenizi çok sık ziyaret ediyorsanız gerçek verileri analiz etmek için de kendi trafiğinizi hariç tutabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bilgi faydali oldu tesekkürler 😊

      Sil
    2. Çok teşekkür ederiz. Ne kadar detaylı bilgiler vermişsiniz. Bu bilgileri burada bulunan tüm arkadaşlar da okusun bence. Şu zamanda çok gerekli olacağını düşünüyorum. Evet ilaçların dozu az geldi veya yan etki yaptı galiba. :) Zaman ayırıp bu detaylı açıklamayı yaptığınız için teşekkürler.

      Sil
  22. Ay sizi tanıyan birisi mi acaba diye düşündüm. Niye psikopat gibi kafasına taktı bu kadar niye uğraşıyor gerçekten acayip. Bazı insanlar da diğer insanları sinir etmekten zevk alıyor ne kadar çok uğraşabilirse o kadar mutlu oluyorlar. Kendi hayatlarında sevilmeyen ve mutsuz insanlar bunlar bence. Ben de böyle bir şey yaşamıştım birkaç yıl önce, bu kadar büyük bir olay değildi ama umursamayınca bir daha yazmamıştı. Şu isimsiz yorum yapma özelliği hiç olmasa keşke.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsimsiz yorum yapma olayı değil bizimkisi, iletişim kutusundan atmış. Bence yalnızca bizi değil hepimizi tanıyan ve blog gruplarında fare gibi saklanan biri veya birileri yapıyor. Blogçularda aynı üslupla sürekli emek hırsızları deyip, sağa sola saranlar var. Yani bu mesajdaki üslupla ve mantıkla birebir örtüşen cümleler kurup, etrafa hakaretler yağdıranlar, blog gruplarında kavga çıkaranlar da var. Muhtemelen bunlar yapıyor. Ve ruh hastası oldukları kesin. Yani herkes işi gücü bırakmış, onların paylaşımlarını çalıyor! Bak sen. Paylaşım da paylaşım olsa yüreğim gam yemeyecek. Çalındığı iddia edilen paylaşımlar Google a yazıldığında hakkında binlerce bilgi çıkan kozmetik malzemeleri ve sigara böreği veya herkesin bildiği yemekler gibi basit şeylerin tarifleri. İnceliyoruz canım. Bakalım yakında çıkacak kokusu.

      Sil
  23. Ya inanamadım gerçekten bu insanlar bu kadar işsizmi:)))çok saçma ve gereksiz kıskançlıklar bunlar.Vakit bulduğumda girer yazımı yazarım zaten o kadar az vakit bulabiliyorum yorum yapan arkadaşlara dönerim nedir yani milleti gözetlemek komik bu insanlar ya:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşsizler tabii ki canım. Bazı tiplere bak, hemen hepsi bütün blog gruplarında var. Ama tek bir paylaşım bile yapmıyorlar. Öyleyse neden bulunuyorlar gruplarda, var mı mantıklı bir açıklaması tabii ki var. Fare gibi saklanıp, olanı biteni gözlemlemek ve işlerine gelmedi mi iletileri spamlemek için varlar. İşsizler, meziyetsizler, üstelik buna rağmen egoları yüksek. Birçok paylaşımı inceledik bu zaman zarfında. Birileri kii, hep aynı kişiler, sürekli paylaşımlarının çalındığını söylüyor. Bize gelen mesajdaki "emek hırsızları" söylemi dillerine pelesenk olmuş. Ama çalınan iletiler hangileri, bunlar hangi bloglarda paylaşılmış buna ilişkin bir şey yok. Benim iletimi çalsalar, ben kendi yazımı ve çalınan yazıyı yan yana getirir kanıtlarım konuyu. Değil mi böyle yapmak lazım. Ama yapılmıyor. Yalnızca iletilerinin çalındığını sürekli zırvalayan tipler var. Prim kasmak ve kendilerini yüce göstermek amaç Bunları bilmek için de müneccim olmaya lüzum yok.

      Sil
  24. Takıntılı bu kişinin bir an önce ortaya çıkmasını istiyorum ben de. Facebooktan şikayet edenin kim olduğu öğrenilmiyor mu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğrenilmiyor. Facebook şikayetleri gizli tutuyor. Ama öğrenmenin başka yöntemleri de yok değil tabii.

      Sil
  25. Spam saldırılar bir çoğumuzun başını ağırtmakta.. Bunu hangi nedenle neden yaparlar nasıl bir ruh haline sahipler anlamış değilim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de anlayamadık dertlerini zaten. Ama yakında çözeceğiz.

      Sil
  26. hiiiiç canını sıkma :)) yapabilecek kapasitedekiler ortada ki herkesin bir tahmini var ama kimse o çamuru üzerine sıçratmak istemiyor
    Allah ıslah etsin böyle manyakları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ olun Lerzan Hanım'cığım. :) Canımızı sıkmıyoruz zaten. Evet yapabilecek kimseler belli. Çamur sıçrarsa, temizleriz biz de çamuru. :) :) Bence de Allah Islah etsin. Bu ara Facebook'ta birçok kimse şikayet yüzünden spamleniyor. Ne kadar işsiz hasta ruhlu varmış. Hayret yani. Yazık. Tedavi olsunlar bence. :)

      Sil
  27. Aslında bu yazıyı yazmak bile bir hata. Şimdi şaşırıp neden diye bilirsiniz haklı olarak aslında sebebi çok basit böyle "gereksiz" , "çok bilmiş" insanları kaale almak bile aslında onlara bir ödül. Böyle mesajlara da yorumlara da hiç bakmadan direk sil diyip geçiyorum. Bu tür yazılar aslında bu inanlara prim vermek oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii haklısınız ama bazen de ifşa etmek gerekli. Çünkü son zamanlarda bayağı bir abartıldı bu spamler ve mesajlar. Bazıları sürekli iletileri spamliyor. Ciddi bir ruhsal sıkıntılarının olduğunu düşünüyorum bu tiplerin.

      Sil
  28. Çok geçmiş olsun. Ben bu tarz saldırıları hiç bir insana yakıştıramıyorum. Umarım en kısa sürede sorun çözülür .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorunu çözdük zaten. Ama saldırılar farklı kimselere yapılmaya devam ediliyor. Her gün bir kişi Facebook hesabının şikayet edildiğini söylüyor. Uğraşsınlar bakalım, sonuçta Facebook gönderileri yeniden incelediğinde spam olmadığı çıkıyor ortaya. Bunu sürekli yapanın hesabı tehlikeye girer, farkında değil...

      Sil
  29. Hayda! Birilerinin işi gücü yok. Oturmuş bununla mı uğraşmış. Gelmiş geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğraştılar valla. Teşekkür ederiz. Çözüldü sorun şu an. :)

      Sil
  30. Bazı insanların vakti de beyinleri de çok boş işlerle meşgul oluyor ne yazık ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuş kadar beyinleri var o da sahtekarlığa çalışıyor işte. :) Kuş derken bu arada, kuşlara hakaret olmasın. Onlar zeki hayvanlardır. Beyin büyüklüğü bakımından dedim. :)

      Sil
  31. yapacak başka işleri yok galiba işleri güçleri birileriyle uğraşmak,insanlar çok sıkıntı maalsef.. 🙄 umarım spam saldırısı sona ermiştir..😊

    YanıtlaSil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe