Karın Ağrısına Tavsiyeler

Mart 04, 2019




    Bilirsiniz normalde iletişim kutusuna gelen soruları, yazar paneline alır, bu şekilde cevaplarız. Ama böyle bir mesaj gelince, mesajın ekran görüntüsünü alıp atmak şart oldu.😆 Hazır mısınız millet! O zaman başlayalım, bakalım bu hazımsızlık sorunu olan vatandaşa neler tavsiye edeceğiz. 😆

  Vah benim hazımsız dostum vah! Üzüldüm sana gerçekten. 😆 Öyle üzüldüm ki, saçlarıma aklar düşecek üzüntüden. Öyle böyle değil yani 😆😆 Demek tüm blogçular birlik olmuş, eski blogçuların ve dahi senin paylaşımlarını çalıyor öyle mi? Vah canıım vaahh! Eee tabii star olmak da zor şekerim. Ama anlamadığım bir şey var. Madem o kadar starsın, neden şu anda seni çılgınca alkışlayan, yorum bombardımanına tutan kitlelerin yorumlarına cevap vermek yerine, oturup bize bu mesajı yazıyorsun? Bence tamamen işsizliğin, fazlasıyla boş kalmanın yan etkileri bunlar şekerim. 😅

 Peki biz dert anası olarak senin veya diğerlerinin hangi paylaşımını çaldık? Biz yemek bloğu yazmıyoruz. Kozmetik ürünleriyle de zerre kadar alakamız yok! Bildiğim kadarıyla bloglar arasında bizim yaptığımız şekilde bir konsept de yok. Burada aktarılanlar, tamamen kendi düşüncelerimiz. Gelen sorular da tamamen okurlardan gelen sorular. Yani onlarda da bir çalma çırpma olayı yok. Şimdi gelen mesajların ekran görüntülerini alıp buraya koyardık ama bu tamamen zaman kaybı. Ve sana bir şeyleri ispatlamak zorunda değiliz. 
Ayrıca hangi blogçu senin ya da her kimin yemek tariflerini veya kozmetik tavsiyelerini çalmışsa, gidip derdini onlara anlatacaksın. Eğer varsa hukuki bir yolu, bunu bilişim suçları kanalına aktararak halledeceksin. Bana ne diye yazıyorsun bunları? Zannettin ki, bunlar susar, korkar bu mesajı yayınlamaz! Ama tam aksine sayın hazımsız vatandaş, o kadar eğleniyoruz ki bu yüksek dozda hasetlik içeren mesajla, bilemezsin yani. 😆 Biraz sonra bunu yayınladığımda, diğer arkadaşlar da çok eğlenecek eminim. 😆

 Bizden kurtulmak mı istiyorsun sen? Dur ben sana bir ilaç tavsiye edeyim. İlaç demişken korkma, tamamen organik ve doğal. Sabahları aç karnına ve akşamları yemekten önce birer doz alırsan hiçbir şeyin kalmaz.😆 Ego yükseliğine, fesatlıktan kaynaklı karın ağrılarına, uyku kaçıran haset fikirlere birebir! 😅😆😜




  Şimdi gelelim uzmanlık alanları ve branşlara. Bak bakalım bloğun Sıkça Sorulan Sorular kısmına orada ne yazıyor. Orada diyor mu biz şunun uzmanıyız, bunun piriyiz diye? Tabii ki hayır. Aksine "Dert Anası cevaplanması uzmanlık gerektiren soruları yanıtlamaz!" diyor. Bizim burada yaptığımız şey tamamen dertleşmek. Son derece insani bir şey yani. Ve senin gibi kibrinden "Küçük dağları ben yarattım" diyen kimselerin kesinlikle anlamayacağı bir durum bu. Anlamanı beklemiyorum da zaten. Potansiyel meselesi şekerim. 😆

 Bir de, madem eski blogçusun, her şeyi çok iyi biliyorsun; bari şu yazım kurallarına hakim olsaydın iyiydi. Bak hasetçim, sakın unutma; cümle bitince nokta konulur. Diğer cümleye büyük harfle başlanır. Cümle içinde anlamın sağlanması için gereken yerlerde de virgül kullanılır. Sen bloğu da böyle yazıyorsan, yandık vallahi. Ben olsam şahsen, bu şekilde anlatım bozukluğu ve yazım yanlışları içeren bir bloğu okumam. Muhtemelen seninkini okumuyorlar ki, sen de buralarda ona buna sarıp öfkeni kusacak yer arıyorsun. Ama bu kez yanlış yere çattın. Dur bakalım, diğer dert anamız Aso'cuğumun da sana bir iki çift kelamı olacak. Buyur Aso'cum, söz sende. 




Kambersiz düğün olmaz dedim geldim 😁
Aslında Gülocum seni insan yerine koyarak baya yazmış etmiş. Hatta dalga da geçmiş (gerektiği gibi) Ama ben de senin anlayacağın dilde çok kısa bir şey söylemek istiyorum.
HAZIR mısın??


AYYY GÖTÜMMM. 😃😃 Seni küçük sıçan seni, sahte mail ardına  saklanıp elaleme laf soktuğunu sanıp kahraman mı oldun çççen? Kıyamam lan. 😂😂
Gerçek kimliğinle yazana kadar benim açımdan kocaman bir GÖT olarak kalacaksın.
Fazla uzatmaya gerek yok. Sadece GÖTÜM demek geldi içimden. 😂
Yazıyı sonlandırmadan da, sana baba bir tavsiye veriyorum.
Bir doktora görün hasetliğe, kıskançlığa iyi gelir. Bakarsın çakraların açılır. O kafanda taşıdığın fındık kadarcık beynin belki hava alır :)

Dertli dostum’u şu hesaplardan takip edebilirsiniz: Facebook - Twitter - Google+Instagram

Benzer İçerikler

84 yorum

  1. Albert Einstein ölmemiş de dert yazmış :) Size bir sürü dert yazan insan gördüm böyle sorunlusu azdır herhalde. Ve bu son sözlere hazır olabileceğini düşünmüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erhan Bey, bizim Aso delidir doludur. Ve kesinlikle insanlara hazır olmayacağı anlar yaşatır.:) Böyle sorunlusu bize de ilk kez geldi caanıım. Ama eminim şu an geldiğine pişman olmuştur. :)

      Sil
    2. ona küçük sürprizler yapın demişlerdi ee bende yaptım :))

      Sil
  2. 😂😂😂 kizlar harikasiniz. Gercekten belli ki hazimsizlik artik had hafhada. Ben de sahte isimlerle saldirsalar da artik bircok kisinin kim olduklarini tahmin ettigi üc yaprakli yonca bir bana takik saniyordum. Baskalariyla ayni ortami paylasamayanlara sevabina ayri bir platform acalim bari siz iki üc kisi orda takilin. Kimseye aciklama yapmak zorunda degilsiniz kizlar. Istemeyen okumaz takip etmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya Hanımcığım, siz de harikasınız. Seviyoruz biz sizi :) Kimdir neyin nesidir bilmiyorum ama attığı maili ekran görüntüsüyle paylaştık işte. Bu kendi saygısızlığı yazanın. Biz kendi işimizle ilgileniyoruz. Aslında herkes yalnızca bunu yapsa, ortada hiçbir sorun kalmayacak. Bu tartışmalara da hiç lüzum olmayacak. Aklınca bize giydirmiş oradan. Ama biz kendisine yeni kreasyon yaptık gördüğünüz gibi:) Teşekkür ederim yorumunuz için. :)

      Sil
    2. Zamanla anlarsiniz siz de 😉 hep ayni bir iki kisi oluyor herkesin tahmini.

      Sil
  3. Bir de sunu ekleyeyim hizimi alamamisken. Madem cok iyi bloglar bu hazimsizligi yasayanlar etraflariyla ugrasacaklarina yazilarini yazsinlar kendilerini isleriyle kanitlasinlar. Casuslar gibi sahte kimliklerle etrafa saldirmaktan iyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani ben de dedim ya yukarıda, madem öyle işsizler gibi bu mesajları yazmakla uğraşana kadar, nitelikli bir şeyler yapsın. Ve bu şekilde değer kazansın. Tekrar teşekkür ederim desteğiniz için. Sevgiler. :)

      Sil
  4. Maalesef her yerde olduğu gibi blog dünyasında da kendini kaf dağında sanan arkadaşlar var. Durun daha neler göreceksiniz 😜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha yeniyiz değil mi Şafak Hanım. Kim bilir dediğiniz gibi daha neler göreceğiz. Maalesef her yerde var bu tipler. :)

      Sil
    2. Şafakcımmm ben merak ve heyecanla bekliyor olacağım bu tarz insanları :)) insan bir anda canlanıyor yahu :)

      Sil
    3. Bu yorumuna katiliyorum Safakcim. Hep de ne hikmetse herkes iki ismi mimlemis hah onlar yapmistir diyor artik 😃😃😃

      Sil
  5. Ne gerek var ki böyle şeylere. Herkes işine baksa, yazsa üretse... Eğer ortada bir hırsızlık durumu var ise hukuki yollar da mevcut... Herkese kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız İbrahim Bey. Biz de siz de 3'er blogla ilgileniyoruz. Yeri geliyor birbirimizin bloglarındaki paylaşımları okumaya vaktimiz kalmıyor. Ve yorum yapmaya gelemiyoruz. Bu arkadaşın boş vakti fazla olsa gerek ki, bu tür bir mesajı yazmaya zaman bulabiliyor. Bence de bu kadar boşluk iyi değil işleriyle uğraşsın sayın hasetçi. Teşekkürler yorumunuz için. :)

      Sil
  6. Epey güldüm. Arada böyle insanlar çıksın da gülelim olmaz mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence hafta da 1 kez böyle mail gelse çok eğleniriz aslında ooohhh tadından da geçilmez :)

      Sil
  7. Kızlar çok güldüm ben bu yazınıza ve cevabınıza😂😂😂
    Her yerde var sanırım böyle BEN merkezli insanlar .Yeni olanı hazmedemiyorlar.
    Beğenmeyen okumaz olay budur.
    Neden saldırmaya çalışırlar anlamıyorum 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Seyhan'cım. Uğraşan kapağı böyle görür ve gider.:) Dediğin gibi her yerde bunlar. O kadar çoklar ki, yaşam enerjisini yok ediyorlar insanların. Daha doğrusu yok ettiklerini zannediyorlar. Oysa biz çok eğlendik bunu yazarken ve şu an yorumlarda da eğlenmeye devam ediyoruz. :)

      Sil
    2. Severim BEN merkezli insanları :)

      Gelsin ayol dünyamın merkezi yaparım onu :D :D

      Sil
  8. Bu şaka mı ya?İnanamadım gerçekten benim bildigim blog aleminde yeni bloglar desteklenir tam tersine.Ne kadar ayıppppp!
    Neler oluyor ya bizim mis gibi blog ortamımıza ?gerçekten çok üzülüyorum ben artık...
    Geçmiş olsun🙏🏻❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de mesajı ilk gördüğümüzde şaka zannettik. Ama gayet ciddiydi vatandaş. Desteklemek zorunda değil elbet. Ama bu da nedir böyle... Bence bu arkadaşa geçmiş olsun diyelim. Hak ettiği cevabı aldı.:) Teşekkürler yorumladığınız için.

      Sil
  9. Böyle çapsız insanları anlamak ta güçlük çekiyorum. Zaten kalite olan işini iyi yapan her insan sivrilip kendisini gösterir. Başkaları ne yaparsa yapsın başarılı insanların başarısını gölgeleyemez. Komik cevaplar vermişsiniz çok güldüm. Tavsiye ettiğiniz ilacı da başka yerde hiç görmemiştim. İthal mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İthalmiş Fatih Bey. :) Dünyada hazımsızlık çeken starlara veriyorlarmış bu ilacı. Bu arkadaş da star edasıyla girdi ya konuya dedim ben tavsiye edeyim bunu en iyisi. :) Fatih Bey, bizim hiçbir konuda hiçbir iddiamız yok ki. Kendi halimizde gelen sorulara cevap veriyoruz burada. Bugüne kadar hiç kimseye saygısızlık etmedik. Ama buna rağmen bizimle uğraşan olursa, bu şekilde cevabını alacaktır. Teşekkür ederim yorumladığınız için.

      Sil
  10. Buradan o arkadaşa sesleniyorum, tavsiye edilen "Bisiktirol" ne kadar tesir etti? Lütfen deneyimlerini bizimle paylaş. Kafi gelmediyse "Dert Anaları" ilacın dozunu arttırabilir �� ya da üzerinde yeni bir tedavi de denenebilir... Allah'tan ümit kesilmez ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa çok güldürdünüz beni. :) Kesilmez tabii Allah'tan ümit. Yumurtaya can veren Rabbim, buna da bir akıl fikir ihsan eyler elbet. :) Evet ben de bekliyorum deneyimlerini paylaşsın arkadaş. Meraktayız. :)

      Sil
  11. Nefret mesajları da almaya başladığınıza göre siz artık olmuşsunuz, ne demişler meyve veren ağaç taşlanır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok estafurullah, öyle bir tavrımız hiç olmadı olmaz da. Elimizden geldiği kadar iyi şeyler yapmaya çalışıyoruz. Daha yeniyiz elbette öğrenecek çok şeyimiz var. Teşekkür ederim yorumunuz için. :)

      Sil
  12. vallahi tebrik ediyorum sizi güzel hanımlar 😊🌸🌸❤❤👏👏şahane bir cevap olmuş 😀 çok eğlendim... bizim meloş çok güzel söylüyor bazen ayyy haspam zoruna mı gitti diyor bende ayni şekilde iletiyorum bu ümitsiz vakka arkadaşa 😀 ahh canım çok mu acıdı 😀 sevgiler güzel hanımlar seviyorum sizi 😊🌸🌸🌸🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de seni seviyoruz canım benim. Eğlenmene çok sevindim. Biz de eğlendik aslında. Bu arkadaş bizim sinir krizine gireceğimizi umut ederek yazdı bunu sanırım. Böyle olacağını kendi de tahmin etmedi. Ama hem yazarken hem yorumlarda, biz de çok güldük. Teşekkür ederim güzel yorumun için. Meloş'a sevgilerimizi ilet. :)

      Sil
  13. Gerçekten bu durum sıkıcı bir hal almaya başladı. Her gün böyle kendini bilmezlerle uğraşıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bize 2. oldu bu durum. İlk mesaj, blogçudan gelmemişti diye tahmin ediyorum. Bu kadar ağır ifadeler yoktu içinde. Eğlencesine atılmıştı. Ama bu dozunu fazlasıyla yükseltmiş bir mesaj. Hiç sıkılmayın. Biz eğlendik bu basit tavırla. Zaten amaçları can sıkmak. İzin vermeyin bence.

      Sil
  14. Aslında hiç zaman ayırıp da cevap yazmanıza bile gerek yokmuş. Ne derler bilirsiniz:"Üslub-u beyan; aynıyla insan". Yazışma tarzından, ifadeden kişi kendini saniyede böyle belli ediyor. İnsanımızın bazısı sadece eğitimsiz değil aynı zamanda katıksız kötü niyetli. Burada belli ki, şahsın hazmedemediği şeyler var. İnternetin sunduğu demokratik, özgür ortamda kendinize ait bir mecranızın olması, sözünüzün sohbetinizin sevilip okunması, beğenilmesi hazmedilememiş. Belki de bu yazışma tarzıyla çok başarısız, niteliksiz bir blog denemesi olmuş kişinin tahminimce. Üzüldüm ben kendisi adına. Ama bakın arşiviniz zenginleşti. İleride bir analiz paylaşırsınız mesela, dertlidostum'a gelen soruların istatistiği gibi. Bu da "patolojik vakalar" başlığında sağlam bir ibret belgesi olarak durur:) Gülün geçin. Güneş balçıkla sıvanmaz. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı Hanım'cığım patolojik vakaya çok güldüm amaa :) İyi ki varsınız. Seviyoruz sizi. :) Bunu yayınlamamızın tek sebebi, ifşa etmekti. Gerçi fake mail adresi kullanmış ama olsun. En azından bir daha başka bloglara da bu şekilde saldırmak isterse bunu yapamaz arkadaş. Tabii ben de üzüldüm aslında. Çünkü her derdin çaresi vardır da, yüksek egoya biraz zor çare bulunur. Düşünün bir anlık ego, nirvanaya erenleri bile olumsuz etkiliyor. :) Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz ve düşünceleriniz için. Sevgiyle kalın. :)

      Sil
  15. Eski blogger arkadaslar boyle yapmamali zaten surda kac kisiyiz hepimiz birbirimizi taniriz blog yazmak bir hobidir para falan kazanan varsa helal olsun neyin derdi neyin hirsi bu alemde evet kesin su arkadas yazmistir bu yaziyi diye isaret edilmek hic hos degil onun yerine destek ciksak yeni blogger arkadaslara destek cikmasak bile ugrasmasak yollarinda gitseler neler gorduk ne insanlar tanidik bloglarimiz ufacik siginaklarimiz neden rakip olalim birbirimize bu sekilde tekrar yanlislar yapilmamasini dilerim:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke herkes sizin gibi düşünse. Ne kadar doğru söylüyorsunuz. Kim para kazanıyor ki bu bloglardan. Bu bir sevgi ve emek işi. Biz yazmayı seviyoruz. Yıllardır bir şeyler yazar çizeriz. Ve böyle bir platformumuz olsun ve buradan yola çıkalım dedik. Ben kimin yazdığını bilmiyorum. Zaten mail ortada emek hırsızları gibi fake bir mail adresi yazılmış. Bunları söyleyecek kadar yüreği varsa, fake hesabın arkasına gizlenmesin bu arkadaş. Açıkça çıksın kimliğini belirtsin. Kim hangi paylaşımını çalmışsa, onu da belgeleriyle, fotoğraflarıyla ispatlasın. Açıkçası bizler yeni olduğumuzdan şu yapmıştır diyemiyoruz. Kimseyi bu denli tanımıyoruz çünkü. Ama her kimse, çok büyük dert olmuşuz kendisine bu kesin.:) Teşekkür ederim yorumunuz için. Sevgiyle kalın...

      Sil
  16. Tedavi için güzel ilaç onermissiniz sabah akşam kesinlikle tüketmesi gerekiyor 🤣 ilaçta yetmez ona fabrikasini vermek lazim dertlidostum yazmaya devam et biz arkandayiz bu insanlar yüzünden hiç pzikolojini bile bozma 🙏 gorusuruz (jdsezer.blogspot.com - dert anasını destekliyoruz 🇹🇷

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sezer Bey. Yok biz psikolojimizi bozmadık da bu arkadaşın bayaaa bir bozulmuştur diye düşünüyorum :) Güzel ilaç ama değil mi hazımsızlığa süper :) Teşekkür ederim desteğiniz için.

      Sil
  17. ilaç ile gönderme güzel olmuş. Derin anlamlar içeriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de çok derinn anlamlar içermekte :) Anlayana tabii. Umarım anlamıştır bunu yazan arkadaş.:)

      Sil
  18. Sanal ortamda yaz yazabildiğin kadar isim yok cisim yok sahte hesaptan döşe dur ohhh misss.
    Hedefin de sağlam ilerleyen bloglar olsun.
    Yahu insanımız ne zaman bu kadar bayağılaştı offffff .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bilmiyorum Tigris Hanım. Gerçekten ne ara bu kadar basit insanlar türedi. Aklım almıyor. Madem o kadar yürekliymiş, gerçek mailini yazsaymış. Ya da paylaşımları çalınmışsa, çalan kimse gidip ona yazsaymış bu yazacaklarını. Ama dersini almıştır diye düşünüyorum. :)

      Sil
  19. kızlar yemin ediyorum hasta halimde kahkahalar attım çok feci güldüm. iyi ki yayınlamışsınız iyi kii çok güldüm çok eğlendim ohhhhh
    yahu yazıları çalındıysa -ki olduysa çalan ayıp etmiş - niye onlara yazmıyor da size sataşıyor ben o kısmı anlayamadım, ayrıca bu ülkede derdimiz olduğunda koşa koşa psikolğa değil arkadaşa giden insanlarız biz , o sebepten sana derdini anlatana cevap verdiğiniz yazılar bence çok keyifli devam edin siz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevim'ciğim. Bu blog sayesinde ne güzel ve keyifli arkadaşlar da edindik. Bunlardan biri de kesinlikle sensin. Birbirimizin yazdıklarını gidip, keyifle okuyup yorum yapıyoruz. Hiç kimsenin işine karışmıyoruz. Kendi halimizde iyi paylaşımlar yapmaya çalışıp, hiç kimseye saygısızlık etmiyoruz. Ama bazıları bunu hazmedemeyip, yukarıdaki mesajı yazıyor işte. Elbette devam edeceğiz. Bir kendini bilmez bunu yazdı diye koskoca dert anaları çökecek değil ya caanıım.:) Aksine bir de çok eğlendik bu mesajı yazarken. Yorumlarda daha da eğlendik. Ne mutlu seni güldürebildiysek. Çünkü bu tip arkadaşlara ancak gülebiliriz. Herhangi bir ciddiyeti hak ettiklerini düşünmüyorum. Sağ ol canım benim. Sevgiler. :)

      Sil
  20. süpersiniz çok güldüm çok ..o ilaç iyidir..tam böyle durumlar içindir...cuk oturmuş:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bizlere sizi güldürebilmiş isek. :) Evet kesinlikle çokk iyi bir ilaç bu. Tüm hazımsızlara tavsiye ederim. :)

      Sil
  21. Merhaba Gülhan Hanımcım,
    Son 1 aydır hasta oluğum bir dönemdeyim. Blog dünyasından ve sosyal ağlardan uzak kaldım. Google Plus'da paylaşım yapacaktım ki yazınızı gördüm ve ışınlandım.:) Bence maili yazan arkadaş her kimse yanlış adrese yazmış.:) Sizi uzun zamandır severek takip eden biriyim. Blog konu fikrinizi ve yazılarınızı her zaman özgün ve farklı buluyorum.

    Mailde yazılanlar var mı? evet, blog dünyasında bolca var. Emek hırızlığı yapan, başka blogların tariflerini alıp kendi yapmış gibi paylaşan, bir gün geçmeden başka blogun konusunu alıp, kendi bloguna konu yapan, direkt kopyala yapıştır yaparak blog yazarı oluğunu sanan bir çok kişi var. Her kimseniz gidin onlara yazın veya sosyal ağlarda deşifre edin de herkes emek hırızlarını bilsin. Ben sosyal ağlarımdan deşifre ediyorum. Blog yazarı arkadaşlarımı da uyarıyorum. Bu blog kopyala yapıştır bir blog bakın sizin de içerikleriniz olabilir diye...
    Benim anlamadığım nokta sizin gibi özgün içerikler üreten birini nasıl aynı kefeye koyar şaşırdım doğrusu. Dert anası olmak için her hangi bir uzmanlık gerektiğini düşünmüyorum. Bir arkadaşımızla, dostumuzla dertleşir gibi tasiyelerde bulunuyorsunuz ki bunu da çok başarılı bir şekilde yapıyorsunuz. Hayatımızda eleştiri yapanlar olmalı ama üslup çok önemli bir kalitedir. Ortadan kaybolmanız aksine sizin gibi özgün, farklı içerikler üreten blog yazarlarının çoğalmasını diliyorum. Başarılarınız, güzel içerikleriniz daim olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel Hanım, merhaba. Çok teşekkür ederim desteğiniz ve yorumunuz için. Kesinlikle çok haklısınız. Elbette bizler de emek hırsızlığını asla destekleyemeyiz. Ve zaten yukarı da da belirttim arkadaşa. Varsa bunu yapan, direk olarak gidip o arkadaşın bloğunda bunu beyan edebilir. Daha ilerisi sosyal medya hesaplarından deşifre edebilir. Veya kanuni yolu varsa, bunu da uygulayabilir. Ama bu mesajın adresi kesinlikle biz değiliz. Bugüne kadar bizi destekleyen herkese teşekkür ettik ve biz de elimizden geldiği kadar destek olmaya çalışıyoruz herkese. Blog sayesinde birçok yeni arkadaşımız oldu. Blogger olmak hakkında birçok yeni şey öğrendik arkadaşlarımızdan. Ve öğrenmeye de devam ediyoruz. Bu güzel ortamı, bu hale dönüştürmeye çalışmak nedir, gerçekten bunu anlayamıyorum. Belirttiğiniz gibi dert anası olmak için uzmanlığa lüzum yok. Ben doktorum, psikiyatristim demiyorum. Kimseye ilaç veya diyet listesi vs gibi şeyler tavsiye etmiyoruz burada. Hakkımızda bölümünde ve sıkça sorulan sorular bölümünde zaten amacımız açıkça belirtiliyor. Ve söylediğiniz gibi amacımız burada yalnızca dertleşmek. Dert sahibi arkadaşın çözüm için o anda yakalayamadığı bir görüş açısı varsa, dışarıdan bir gözle bakıp bunu aktarmaya çalışmak yaptığımız şey. Zaten gerçek uzmanlık gerektiren konularda işin uzmanına yönlendiriyoruz mesaj sahiplerini. Ki bunun örneklerini herkes geride kalan paylaşımlarda görebilir. Israrla tekrar söylüyorum ki, başka bloglardan bir şeyler çalanları desteklemiyoruz. Ve bu kanıtlandığı takdirde biz de mağdur olan arkadaşa elbette destek veririz. Çok teşekkür ederim yorumunuz ve desteğiniz için Sibel Hanım. Sevgiler, saygılar...

      Sil
  22. Aso vatandaşın doktora gitmesine gerek kalmadı ki. Gülo 10 numara bir reçete yazmış:))) hazımsızlığa bire bir tesiş koymuş gülo hanım:D süpersiniz vallahi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama, süper olmuş reçetem :) Teşekkür ederiz yorumunuz için. :)

      Sil
  23. Sorunları olan birisi sanırım ,hastalıklı insanlar ile uğraşmak zor �� Mükemmel bir şekilde haddini bildirmişsiniz. Tebrik ediyorum. ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle problemli bir arkadaş olduğu belli. Ve bu yazdıklarımızı da fazlasıyla hak etti. Çok teşekkürler yorumunuz için. :)

      Sil
  24. Blogger özgür bir platform isteyen istediğini yazar uzmanlık mı gerek ne saçmalamış bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arkadaş Amerika'da dahilerin üniversitesi diye geçen MIT üniversitesinden falan mezun herhalde. Ve hemen her konuda fazlasıyla uzman sanırım Yazık harcanıyor buralarda. :)

      Sil
  25. Kadın veya erkek kim gönderdiyse Bizi Made in China gibi görmüş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bu durumda Made İn China kendisi. Çünkü çakma adresle mesaj atıyor. Çok eğlenceli oldu ortalık yahu. :) Bakalım bundan sonra yeni bir hamle gelecek mi arkadaştan. Meraktayız. :)

      Sil
  26. Valla kafam bi milyondu. İyi geldi. Kafam dağıldı. Arada yazan olsun böyle ya. Eğleniyoruz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama arkadaş hava atacağım, bilmişlik taslayacağım derken, ne güzel eğlence malzemesi oldu. :) Evet yazsınlar hatta bu arkadaşı kadrolu yazar olarak işe alalım. Hiç değilse bir işe yaramış olur. :)

      Sil
  27. Çok çok çok şaşkınım. Bir o kadar da üzgünüm. Blogunuzun epeydir takip ettiğim, bazı yazılarınızdan bilgilendiğim, örneğin Nergis Çiçeğinin hikayesini sizden öğrendiğim, örneğin Bazı Dertler Uzmanlık Gerektirir başlıklı yazınızı okuduğum için, yazdıklarınıza değer verdiğim, zaman zaman toplumumuzda bir yerlerde tıkılıp kalmış, derdine derman bulamamış kişilere eliniz uzanmış da faydanız olmuştur diye yazılarınızı takip ettiğim için yorum yazma gereği duydum.
    Bu mail size özelden yazılmış. Bir yorum vs değil. İsteseniz o kişiye yazılarınızı hazırlama, yayınlama biçiminiz hakkında bir cevap yazabilirdiniz. ama siz bunu bir yazıya dökme gereği duymuşsunuz. Olabilir bu sizin tercihiniz. Ama ben bir blogger olarak, bir okuyucu olarak hicap duydum. Son paragrafa değinmek bile istemiyorum. Bir bloggerin cevap verme uslubu bu olmamalı. Emek hırsızlığına karşıyım. Emek hırsızlığı yaptığını fark ettiğim blogları okumuyorum. Ama emek hırsızlığına veya bize yapılan bir eleştiriye karşı tutumumuz üslubumuz bu olmamalı. Ben 5 yıldır tarif blogu yazıyorum. Yeri gelmiş yaptığım yemek beğenilmemiş olabilir. Sevilmediği söylenmiş olabilir. Zaten herkesin aynı düşünceye sahip olması beklenemez ki.. Eleştiri alabiliriz. Önemli olan o eleştiriye saygıda kusur etmeden cevap verebilmektir.
    İsterseniz bu yorumu yayınlamayabilirsiniz. Tercih sizin. Ama üsluptan rahatsız olduğumu belirtmek istedim. Ha şunu da diyebilirsiniz; kendi blogumda istediğimi yazarım. O zaman ben de derim ki; o zaman benim okuyabileceğim bloglar kriterine uymuyorsunuz.
    Not:Münakaşa etmek için yazmadım bu yorumu. Münakaşa edecek vaktim yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hanımefendi ne kadar da haklısınız. Keşke bu mesajı atan arkadaşın "Gerçek" yani kullanılabilir durumda bir mail adresi olsaydı da biz de kendisine gereken cevabı mail atarak verebilseydik. Amma velakin buraya yazılan emek hırsızları adresi sahte. Yani öyle bir mail adresi yok. Mesaj bize blogger iletişim kutusu üzerinden atıldı. Ve oradan mesaj atarken, herhangi bir mail adresini yazıp mesaj atabiliyor insanlar. Bu da blogger'ın bir özelliği olsa gerek. Eleştiri dediğiniz şey, saygı çerçevesinde yapılmış ise, saygı çerçevesinde cevap verilir. Ancak arkadaşın yazdıkları haddini fazlasıyla aşan cümlelerdi. Hatta bu eleştiri değil, saldırıydı. Dolayısıyla tam da anlayabileceği vehak ettiği biçimde cevabını aldı. Ayrıca bu saldırılar birçok arkadaşa yapılıyor. Bu ifşadan sonra yazan şahıs, kendi işine bakmayı öğrenir belki. İlaç ismine takıldıysanız, sosyal medya paylaşımlarında sıklıkla görülen bir posttur bu. Son paragraf ise, bana ait değil. Aso gerekirse, bununla ilgili bir açıklama yapar. Okuyup okumamak size kalmış.

      Sil
    2. İlk önce "Son paragrafa değinmek bile istemiyorum." cümlenizden başlayayım malum o cümle bana ait :) Gelen mailde bize ve tüm yeni blogculara blog ortamını BOK ettiniz denilirse bende bu BOKun nereden çıktığını çok rahat da hatırlatırım yine bu tarz mail gelsin yine aynı şekil tepkimi gösteririm! üslubumuza takılmışsınız olabilir takılabilirsiniz bende sizin yorumunuzda neye takıldıklarımı söyleyip hatta son noktayı koymadan size çok merak ettiğim bir soruyu da soracağım.
      Şimdi, ne biz öğretmeniz nede siz ziyaretçiler öğrenci hepimiz yetişkiniz yani BOK kelimesini ayıplamayıp benim GÖT dememi ayıplamanız çok tuhaf. Eğer benim yazdığım ayıpsa ve utanç vericiyse aynı şekilde yorumunuzda bok kelimesi için de tepki beklerdim.
      Haa bir de eleştiri demişsiniz bu maile eleştiri olarak bakabiliyorsanız tebrik ederim!!! bize ve diğer blogcu arkadaşlara hakaret ediyor, eleştiriye nasıl tepki verdiğimizi merak ediyorsanız bir önceki posta girip yorumları inceleyebilirsiniz. inanıyorum ki sizde bu mailin aslında hakaret dolu olduğunun farkındasınızdır ama nedese mailin içeriğine ve konusuna değinmemeyi seçmişsin aksine haklı görür gibi bir tarafınız var... neden acaba?

      Yorumunuzun sonuna "Münakaşa etmek için yazmadım bu yorumu. Münakaşa edecek vaktim yok." yazmışsınız şimdi iki şey takılıyor kafama münakaşa etmek istemiyorsanız ADİL olup gelen maile de değinmeniz gerekecekti ki bu demek oluyor ki ADİL değilsiniz! Aklıma takılan diğer şey ise vaktim yok diyip maşallah blog'da yayınlayacak bir yayın kadar da uzun yazmışsınız. Anlayamadım yani…

      Asıl kafama takılan soruya gelmek istiyorum, maili o kadar haklı buldunuz ve savundunuz ki günah almak gibi olmasın ama tanıdığınız biri mi acaba?
      Velev ki tanıdığınız diyelim, ona BENDEN mesaj iletirseniz çok sevinirim.
      Birileriyle bir sıkıntısı varsa bunu suçu günahı olmayan kendi halinde birşeyler yapmaya çalışan insanlara mal etmeden önce gidip sıkıntısı yada emeğinin hırsızı kimse o kişiyle yüzleşsin ve kimliğini açıklayana kadar da ondan SIÇAN olarak bahsedeceğim, malumunuzdur sıçanlar lağımda boklarla haşır neşirdir :)

      Sil
    3. -Maili gönderen kişi belli değil. Evet eleştiri üslubu yanlış. Bu onun kalitesizliğini gösterir. Belki bir blogger bile değildir. Ona kendi üslubuyla cevap vermemeliydiniz bana göre. Sadece bunu anlatmak istemiştim. Siz bloggersiniz. Fikirlerinizle insanlara yardımcı olmaya çalışıyorsunuz. Daha düzgün cümleler kurmanızı beklerdim. Bu benim bakış açım. Biz blogeriz. Örnek teşkil ettiğimizi düşünüyorum.
      -Kişi emek hırsızlığından söz ediyor. İçinde yemek, kozmetik gibi konular var. Be de yemek blogu yazarı olarak hiç üstüme alınmadım. Çünkü yaptığım işten eminim. Bu mesaj bana atılmış olsaydı o kişiye kendimden emin olduğumu, yaptığım işin ortada olduğunu söyler geçerdim. Ha gerçek bir mail adresi değil diyorsunuz. Yani karşımızda muhatap alacağımız bir kişi yoksa üzerinde bile durmazdım. Dediğim gibi yaptığım işten eminsem zaten bu mailin muhatabı değilim.
      -Ne öğretmeniz, ne öğrenciyiz diyorsunuz ama sizinle aynı fikirde değilim. Bir şeyler öğretmeye çalışıyoruz yeri geliyor ve okuyarak öğrenmek hiç bitmez.Ve aramızda çok değerli öğretemenilerimizin olduğunu da biliyorum.
      -Mail argo kelimeler içeriyor ama bence üzerinde durulmayacak kadar basit bir eylem. Çünkü dediğim gibi belki bir blogger bile değil. Ve biz yaptığımız işten emin olduğumuz sürece de bu tip saldırganlar kendilerine barınacak yer bulamazlar.
      -Adil olmadığımı yazmışsınız. O kişiyi eleştirmediğimi yazmışsınız. Ben sadece severek okuduğum bir blogun bu maile verdiği cevaptaki uslubu beğenmediğim için yorum yaptım. Aksine bloggerlara yapılacak her türlü haksızlık layıkiyle cevabını bulur.
      -Kafanıza takılmış; maili yazan tanıdığım mı diye. Öncelikle şunu söyleyeyim; şükürler olsun ki ne özel hayatım da ne de blog dünyasında bu üslubu takınacak tanıdığım yok. Konu içerisinde yemek konusu geçtiği için belki de benim yazdığımı düşünmüşsünüzdür de dile getirmemişsinizdir diye belirteyim; hayır tabi ki ben yazmadım. Kendime hesabını veremeyeceğim hiç bir şey yapmam. Ve bu üslup asla benim üslubum değil şükürler olsun ki..
      Maili o kadar haklı bulmuş ve savunmuşsunuz ki demişsiniz. Bu anlamı da nasıl çıkardınız bilemiyorum. Nasıl savunmuşum maili merak ettim.
      -Evet münakaşa edecek zamanım yok. Yorumumda sizi incitecek bir şey yaptığımı düşünmüyorum. Ama yorumuma verdiğiniz cevapta bir yoruma cevap yazarken bile basit cümleler kurabildiğinizi gördüm. Eğer bu şekilde cevaplaşma devam edecekse ben bu işte yokum. Onu söyleyeyim.

      Sil
    4. ayyyy bi saniyeeee, en nefis tariflerim, çok çok sevdiğim bir arkadaşımdır, çok iyidir ooo, şimdi okudum yorumlaşmanızıı, heeey bakın mutlaka tatlıya bağlayın bu konuyuu, nolur yoksa ben çok üzülürüm valla ağlarım bak, araya girerim, içim rahat durmaz :)

      Sil
    5. Yok Deep'çim üzülme sen. Hanımefendi görüşlerini dile getirmiş konu hakkında. Ben açıklamamı yaptım. Son paragraf bana ait olmadığı için de Aso açıklama yapma gereği duydu. Ben uzamasını istemiyorum bu konunun zaten. Aksi halde 10 sezonluk entrika dizisi çıkacak bu konulardan Üzülme ağlama bak ben de ağlarım :)

      Sil
  28. Destek değil köstek olmayı toplumca sevdiğimizi düşünüyorum.Şimdi merak etmekteyim bu kişi neymiş kimmiş de sizi bu kadar eleştirmiş.Blog yazmanın bir kuralı olmadığını düşünüyorum.Hepimizin özel olanı ister saçmalarız,ister bilgi paylaşırız,ister iç dökeriz.Bu bir meslek değil, hobidir.Naçizane okuyorsa o kişi bir tavsiyem var.'Bu kadar hırs mutsuzluk getirir iki günlük dünya mutlu olmaya bak şekerim'.
    Dert anası yazılara devam çok eğlenceli güzel bir blogunuz var.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz. Tabii ki yazmaya devam edeceğiz. Okuyor mu ben de merak ediyorum doğrusu. Ayrıca mutsuz olduğuna da eminim. Mutsuz olmasa, kendisini ilgilendirmeyen bir konuya bu kadar dahil olmaz. Eğer gerçekten çalınmış ise paylaşımları, bun farklı yollardan halleder. Tekrar teşekkürler yorumunuz için. Sevgiler.

      Sil
  29. Meyve veren ağaç taşlanırmış. Demek ki doğru yoldasınız. sizi severek takip ediyorum. Yazılarınızı zaman zaman okuyorum fakat her zaman yorum yazamıyorum. Başarılı, işini severek yapan insanlara daima ket vurmaya çalışanlar olur ve olmaya devam edecektir. Bence bu tür eleştiriler insanı daha çok yazmaya teşvik ediyor. Ama yinede Keşke bu şekilde değilde daha güzel uslupla, daha yapıcı eleştiriler olsa. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet Hanım teşekkürler. Ben de sizin bloğunuzu ziyaret ediyorum sürekli. Bu ara paylaşımları biraz azalttınız sanırım. Yorum yapamıyoruz her zaman malum, yoğunluktan. Ama önemli olan sevgi, samimiyet. Çok teşekkürler yorumunuz için.

      Sil
  30. Ay ben okumayı seviyorum bu blogu, bence oldukça farklı :) Daha önce böyle paylaşımlar yapan bu tarzda bir blog da görmedim sizin de dediğiniz gibi :) Gülmekten olaya sinirlenemedim hahaha ne kadar acayip insanlar var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, olaya sinirlenecek bir şey yok aslında. Arkadaş aklınca show yapmak istedi, biz de ona show must go on dedik hepsi bu. :D Biz de çok güldük hala da gülüyoruz. Teşekkürler yorumunuz için. Sevgiyle kalın.

      Sil
  31. Bu mesajı gönderenin ruh halini çok merak ediyorum gerçekten, Eskiden Blog yararı olarak sayılar azdı gelir çoktu, şimdi ise blog yazan veya site açıp para kazanmak isteyen çok ama ortada aynı boyutta reklam pastası olunca gelirler düşüyor... sözün özü kaliteli içerik yazan uzun dönem de kazanır, çalarak bir yere varılmayacağı ortada ama bu isimsiz mail atan kişi kendinden çok emin gibi konuşuyor, o kadar çok eminse kendisinden facek mail ile atacağına gerçek mail ile mesaj atmalıydı, başta kendisi samimiyetsiz, sonra başkalarının samimi olmamasından şikayet ediyor.Belli mi olur beklide bu mesjaı gönderen bir BOT bile olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumunuz çok aydınlatıcı oldu. Derdi para yani bu vatandaşın ve bunun gibi düşünenlerin. Tamam şimdi anlaşıldı bu nefretin sebebi. Benim hiç aklıma bu şekilde düşünmek gelmemişti. Evet kendinden çok emin vatandaş, çıksın ortaya bekliyoruz. Bu arada bu, bot değil bence. Eğer botlar, yapay zekalar bunun kadar fesat olsaydı çoktan ele geçirmişlerdi dünyayı :D

      Sil
  32. gördüğüm en etkili ilaç tavsiyesi : ) umarım hastada yan etkisi bu içeriğiniz olmuştur .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yan etkiler görülmeye başladı zaten canııım sen meraklanma :D Ama süper ilaç cidden yaa :D

      Sil
  33. ha haaa bu ne yaaaa ha haaaa çok komik yaaa, eski birisi mi ilginç yaniii, belki artık yazmayan bir arkadaş olabilir yaaa, neden böyle bir şeye gerek duydu ki acaba, emek hırsızlığını da anlamadım, biz burdaki arkadaşlar böle şeler yapmayız, bizden alırlar geneldeeee, cevaplar da daha komiiik, ilaç ha haaa :) böle renkleniyo blog hayatımız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Calarim senin gofretleri blogdan deep. Cabuk bloga gel yoksa baska hainlikler de düsünebilirim 😂😂😂

      Sil
    2. Deep'i çağıran çağırana. ben merak ediyorum birkaç gün gelmeyince. Gidip bakıyorum bloğuna hemen. Seviyoruz biz seni Deep'çiimm. :)

      Sil
    3. Bilmiyorum Deep'çim. Eski bir zatı muhteremmiş kendileri. Çok renklendik canıım sorma yani. Yalnız çaldınız dediği şeyler de yemek tarifiyle kozmetik tanıtımı. Ben burada her gün yemek tarifi verip üstüne kozmetik ürünlerini anlatıyorum ya ondan sebep bana yazmış bunu :) Kim çalmışsa tariflerini tavsiyelerini, önce şu ilaçtan bir doz alsın sonra gitsin çalana anlatsın derdini :)

      Sil
    4. ayyy ya bikaç gece homeland'e gömüldüm ay çok sürükleyici de ondan işte bazen diziler insanı alıp götürüyooo :) sonra sis var stephen king :) bodyguard var of of :) ben de seviyore sizi hıhım :) sev kardeşiiiim kızları da alın askereeee :)

      Sil
    5. ha haa ay eveeet bizler burada fashion blogger ız zaten ha haaaa l'oreal den para alıyoz :)

      Sil
    6. Çok güldürdün beni yaa. :) Homeland başlayacağım. Aso söyledi bir tane The Walking Dead'de oynayan Glenn karakteri oynuyormuş. Sırf onun için bile izlerim. Belki senin de hoşuna gider. Weird City. Bilim kurgu komedi karışık. Eğlenceli bir şeye benziyor. Daha izlenecek çok dizi var. Stephen King izlerim. Onu da yazayım. Düşünsene ya biz burada dizilerden falan bahsediyoruz millet gelip bize dalıyor böyle :) Hee L'orealden alıyoruz paraları tabii zengin bile olduk bakk ahahahah :)

      Sil
  34. Meyve veren ağaç taşlanır siz takılmayın bu kafadakilere üzmeyin tatlı canınızı cevabınızı muhteşem vermişsiniz.Haset,fesat insan çok çevremizde malesef.Bence bloğunuz çok güzel ve verimli bir blog.Emeğinize sağlık.İzlenmektesiniz,sevgiler😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef var. Bu gibi tipler iş yerlerinde de çok olur. Çekemezler çevresindekileri. Teşekkür ederim güzel düşünceleriniz ve takibiniz için. Takibinize hemen dönüş sağlıyorum. Aramıza hoş geldiniz.

      Sil
  35. Böyle kişiler saatlerce bilgisayara başında birşeyler araştırıp, insanlara yararlı olurum belki diye düşünen her blogcunun veya yazarın hakkını girmektedir. Her meslekte veya statüde olduğu gibi buradada sindiremeyene, hazısız kişiler olacaktır. Bence bloğunuz çok güzel ve verimli bir blog.Emeğinize sağlık.İzlenmektesiniz,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim olumlu değerlendirmeniz için. Maalesef bu tipler hep var ve olmaya da devam edecek. Ve denk geldikçe ben de ifşa edeceğim bu tipleri. İfşa etmek gerek ki, sesleri kesilsin. :)

      Sil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe