Dert Anasının Derdi

Nisan 04, 2019



  Herkese merhaba. Bir süredir buralardan uzak kaldık. Bu esnada "Nerede bu dert anaları?" diye merak edenler oldu. Dert anası iletişim kutusuna dert mesajları yığılıp, birikti. Ama biz bunların hiçbirisine yanıt veremedik. Çünkü şu sıralar dert analarının da bazı dertleri var. Hep biz dinleyip, çözüm üretecek değiliz ya canım. Şimdi anlatma sırası bizde. Anlatalım ve derdimizin çözümü için sizlerden bazı tavsiyeler isteyelim dedik. 
 Önce kendi derdimle başlayayım. Bir süre önce doktora gittiğimde tiroit değerlerimin tavan yaptığı sonucu ortaya çıktı. Bu tiroit hastalığı öyle meymenetsiz bir meret ki arkadaşlar, insanın bütün yaşamını etkiliyor. Bir keyifsizlik, bir bezginlik sormayın gitsin. Sürekli uykum var. Unutkanlık deseniz o biçim. Elim kolum yerinden kalkmıyor desem yeridir. Bir de tabii hayırlısıyla tam da mart çıktı bahar geldi derken, genel olarak havaların böyle limoni seyretmesi, insanın keyfini kaçırmıyor değil. 
 Dolayısıyla bırakın blogda yazı yazmayı,diğer günlük işlerimi bile yapmak istemiyorum. Hal böyle olunca, bloglarla da pek ilgilenemedim. Diğer blogger arkadaşların bloglarına ziyarette bulunamadım. Blog gruplarında çeşitli etkinlikler düzenlendi. Halim olmadığı için katılamadım. Bunları en kısa zamanda telafi edeceğime söz veriyorum arkadaşlar. Yorum bıraktığı halde dönüş yapamadığım arkadaşlar, beni affetsin lütfen.   





 Şimdi tabii tiroit hastalığı için tedavim sürüyor. Ve bunda sizlerin önerebileceği herhangi bir tavsiye yok. Gelelim asıl tavsiyelerinize sunduğumuz konuya. Buradan uzak kaldığımız süre içinde olaylar benim cephemde böyleyken, diğer yarımız dert anamız Aso'cuğum da başka sorunlarla mücadele etmek zorunda kaldı. Kendisinin interneti 1 haftadan beridir kesik.  Ben bu durumdayken, bloglarla Aso ilgilenebilirdi doğal olarak ama kendisinin internet hizmetini aldığı D-Smart'ın sinyal sorunu yüzünden 1 haftadan bu yana Aso'nun evinde internet yok! Ve D-Smart, konuyu çözmek için hiçbir çaba harcamıyor. 




  Konuyu daha detaylı anlatabilmek için baştan aktarmak istiyorum. Geçen hafta cuma günüydü. Aso beni aradı ve internetinin durup dururken, yani birdenbire kesildiğini söyledi. Bu olay yaşanır yaşanmaz, elbette D-Smart müşteri hizmetlerini arayarak durumu bildirdi. Onlar ise, hafta sonuna denk geldiği için pazartesi günü bir ekibin gelerek, sorunu kontrol edeceği cevabını verdi. Aslında hafta sonları çalışan ekiplerin de olduğu ama genellikle çok yoğun çalıştıklarından gelemeyebileceklerini eklediler. 
 Aslında konunun özü şu, D-Smart'ın kendisine ait bir alt yapısı olmadığından Türk Telekom alt yapısını kullanıyor. Alt yapıda bir problem olduğunda Türk Telekom yetkilileri gelerek, sorunu gidermeye çalışıyorlar. Ancak bilindiği gibi Türk Telekomun'da kendisine ait bir internet hizmeti ve kendi müşterileri var. Bu durumda haliyle önceliği kendi müşterilerine veriyorlar. Peki bu durumda D-Smart kullananların suçu nedir? Bu sorunun cevabını D-Smart dahil hiç kimse veremiyor. 

 Doğal olarak hafta sonu hiç kimse Aso'nun internet hattındaki sorun için gelmedi. Pazartesi günü oldu. Pazartesi günü öğlene kadar yine hiç kimse gelmeyince Aso tekrar aradı. Ve yine benzer şeyler söylendi. Pazartesi günü hiçbir sonuç alınamadı. Salı günü olduğunda farklı bir şey olmadı. Ve çarşamba, perşembe günlerinde de süreç aynen devam etti. Bu sırada Aso haklı olarak sinirlendi. D-Smart aboneliğini iptal etmek istediğini belirtti. Bu durumda da D-Smart Aso'ya henüz aboneliğinin bitmediğini, eğer aboneliğini iptal ederse 1000 TL para ödemek zorunda olduğunu söyledi! Yani ne hizmet veriyorlar ne de aboneliği iptal ediyorlar! Ve insanlara almadıkları bir hizmetin parasını ödetiyorlar. Bu nasıl bir mantık ise, aklı alan açıklasın lütfen.

 Tabii bu sürecin daha da sinir bozan detayları var. Aso'ya Türk Telekom arıza bölümünü direk olarak kendisinin aramasını söyledim. Mevcut bulunan numaraya hiç kimse tenezzül buyurup cevap vermedi. Bu esnada Aso, acaba sorun evin içindeki kablolardan mı, diyerek eve elektrikçi çağırdı. Elektrikçi tüm kabloları kontrol etti. Sorun evden değil. Bir de yukarı çıkarak D-Smart'ın sinyalini kontrol etti. Sinyal olmadığı sonucu bir kez daha ortaya çıkmış oldu. 
 Bu olaylar devam ederken Aso sürekli olarak D-Smart'ı aramaya devam ediyor tabii. Bu bir haftalık süreçte, sayısız kez D-Smart'ı aradı Aso. Telefona cevap verenler, dalga geçer gibi konuşmaktan öte herhangi bir çözüm sunmuyorlar. 
Bir de Twitter'dan D-Smart hakkındaki şikayetlerini dile getirdi kendisi. D-Smart Twitter hesabı Aso'yu takibe aldı. Aso'da "Takibe almayın, çözüm üretin" şeklinde bir serzenişte bulundu haklı olarak. Bu esnada hesabı yöneten kişiler tarafından tekrar Aso'nun bilgileri alındı. En kısa sürede ilgilenilecek denildi. Ama tabii ilgilenilmedi! 
 Bu olaylar yaşanırken biz de telefonla devamlı haberleşiyoruz tabii. Ve aklıma gelenleri kendisine söylüyorum Aso'nun. En son aklıma konuyu Tüketici Hattına taşımak geldi. Alo Tüketici hattı 175'i arayarak durumu bildirdi Aso. Buradan da net bir cevap alınamadı. Çünkü henüz kısa bir süre olduğu belirtildi. Olayın devam etmesi halinde Tüketici Hakem Heyetine başvurulabileceği söylendi. Demek şikayette bulunmak için 1 ay falan internetsiz kalmak gerekiyor. Bu konuşmadan ben bunu anladım maalesef. 




 Şimdi burası aracılığıyla D-Smart'a sormak istiyorum. İnsanları şu kampanya, bu paket diye kandırarak, o berbat hizmetinizi almaya ikna ediyorsunuz da, faturanın ödeme günü geçtiğinde hafta sonu demeden hizmeti kesmesini biliyorsunuz da, niçin bir sorun olduğunda aynı hassasiyeti göstermiyorsunuz? 
 İnsanları internetsiz bırakıp, sonra hizmeti iptal etmek istediği zaman talep ettiğiniz o 1000 TL'yi alırken, hiç mi vicdanınız titremiyor? İnsanlardan bu şekilde vurgun yaparak kazandığınız paraları çoluğunuza çocuğunuza yedirirken, nasıl içiniz rahat ediyor? 
 Haydi diyelim, böyle şeyler umurunuzda değil! Peki kendinize ait sağlam bir alt yapıya sahip olmadan, Türk Telekom alt yapısı üzerinden hizmet vermenin mantığı nedir? O zaman ben neden sizden hizmet alayım ki, giderim Türk Telekom'un kendisinden alırım. Ki nitekim ben şahsım adına, internet hizmetinde böyle yapıyorum. Zira insanların beyinlerini uyuşturan, gerçekleri yansıtmayan o televizyon kanallarınıza hiç ihtiyacım yok. Aslında Aso'nun televizyonla falan işi olmaz ama sırf eşi belgesel kanalı izlemek istediği için, bir kez düşmüş ağınıza işte... 

 Tek kelimeyle berbat bir hizmeti olan D-Smart'ı buradan kınıyoruz. Ve bu durumda ne yapmamız gerektiğini bilmeyerek, sizlere danışmak istiyoruz a dostlar. Her yolu denedik, olmadı. Bu durumda yapabileceğimiz başka neler olabilir, tavsiyelerinizi bekliyoruz. 

Dertli dostum’u şu hesaplardan takip edebilirsiniz: Facebook - Twitter - Google+Instagram

Benzer İçerikler

43 yorum

  1. İlk olarak sana çok geçmiş olsun Gülhan’cım lütfen dikkat et kendine sensiz olmaz .
    ASO’ya gelince ah o d smart dan ben kurtulana kadar neler yaşadım bir bilseniz. O istedikleri ücretleri almadan bırakmıyorlar anacım. Ben pes ettim Türk Telekom’a geçtim ve abonelik sürem bitene kadar yaklaşık olarak 6-7 ay kadar kullanmadığım halde d smart aylık ücretini ödedim. Helal ettim mi dersin aslaaaaa
    Blogda yeni bir takip etkinliği başlattık bekliyorum tüm bloglarınızla sizi de
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol Seyhan'cım. Nasıl depresif yaptı beni bu meret bir bilsen. Ayın 15'inde tekrar doktora gideceğim. Bakalım ne diyecek. D-Smart ben hiç kullanmadım. Ama Aso'nun başına bu gelenlerden sonra düşman başına bile diyemiyorum. Helal edilmez tabii ya. Haksız yere kazanç elde ediyorlar insanların ahını alarak. Yazık, nasıl bir sömürü düzeni çok üzülüyorum bu olanlara. Ve tabii sinirlenmemek elde değil. Yazık olmuş onca zaman kullanmadığın internetin parasını ödemişsin. Etkinliğe katılacağım en kısa zamanda. Teşekkürler hem yorumun hem de etkinlik için yaptığın çalışmalardan dolayı. :)

      Sil
  2. Geçmiş olsun, hemen kesin çözümü yazıyorum.
    Turkcell ile büyük bir sorun yaşadım.
    Abonelik iptali için ıslak imzalı dilekçe artı telefon talimatı artı dijital iptal gönderdiğim hattımı tam 7 ay iptal etmedi Turkcell.
    Başka operatör kullanırken, iptal işlemlerime rağmen bana fatura yollamaya devam ettiler.
    Tam 6 ayın her ayı tekrar gidip 6 kez daha İPTAL işlemi uygulatmama rağmen pardon gene iptal etmemişiz deyip benden 400 TL daha istenince teşekkürler deyip çok sakince eve geldim. Yaptıklarımı sırayla yazıyorum:
    1. Olayları tek tek gün ve tarih vererek anlattığım detaylı ve resmi ve bir yazı kaleme aldım.
    2. Ekine tüm dilekçelerimin ve iptal sonrası benden zorla alınmış fazla paraları da ödediğim dekontların ekran görüntülerini koydum.
    3. Tüm paylaşımın altına, benden 6 iptali işleme koymayan Turkcell'i kınadığımı, hala daha talep edilen tutarları da ödemeyeceğimi, yasal süreç başlatacağımı da ekledim.

    Linkedin hesabım çok aktiftir ve 10.000 kişiye yakın kontağım var. İçlerinden teker teker yöneticileri buldum Linkedin'de ve şu sırayla Turkcell yöneticilerini paylaşımın altına etiketledim: Turkcell CEO'su, Pazarlamadan sorumlu genel müdür yardımcısı, Müşteri Deneyimi departman direktörü, müşteri hizmetleri bölge müdürü, kurumsal iletişim direktörü ve şikayet yönetimi departman müdürü.

    Evet, bunu yaptım ve paylaşım 22 dakikada 93.000 görüntüleme aldı ve 3000 küsur paylaşıldı. Neredeyse viral oldu.
    O gece yarısı Kurumsal İletişim Direktörü cebimden aradı, büyük bir talihsizlik olmuş dedi özür diledi, iptallerden sonra benden zorla alınan 6 aylık tutar o gece hesabıma iade edildi, CEO ve Genel Müdür Yardımcısı o paylaşımımın altına üzgün olduklarını ve gereğini derhal yaptıklarını yazdı.

    Evet, budur.Müşteri olarak 6 ay habire dilekçe yaz, iptalini yasa dışı olarak yapmadıkları hatta habire para öde en sonunda tahammülüm taştı ve bunu yaptım mecburen. Ekspres sonuç aldım. Hararetle tavsiye ediyorum çünkü işletmeler Linkedin'de rezil edilmeyi göze alamıyor üstelik en tepe yönetimi ismen etiketleyip çözümü onlardan talep etmiş oluyorsunuz.

    En resmi ve hızlı çözüm bu inanın. Likedin'de D smartın da yukarıda saydığım yöneticileri isimleriyle var baktım şimdi.
    Bu yöntemle sonuç almamanız olanaksız.
    Gelişmeleri merakla bekleyeceğim.

    Sağlık durumunuza çok üzüldüm, tiroit bildiğim kadarıyla tedavi planına uyarsanız neredeyse tamamen kontrol altına alınabiliyormuş.
    Acil şifalar diliyorum size; kendinizi iyi hissetmeniz her şeyden önemli.
    Bir şeye ihtiyacınız olursa tek tıkla ulaşabilirsiniz bana.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı Hanım'cığım ne güzel detaylı br açıklamada bulunmuşsunuz Evet sosyal medyada rezil etmek gerekiyor bunları. Benim Linkedin hesabım yok. Ama Aso'ya söyleyeceğim bu anlattıklarınızı. Sosyal medyada rezil edilmeyi göze alamıyorlar evet. Ben az önce bu paylaşımı D Smartı etiketleyerek Twitter'a attım. Oradan hemen cevap geldi. Ama sadece iletişim bilgilerinizi verin diyorlar. Daha önce de aynısı olmuştu zaten çözüm getirmemişti. Evet sağlam ve dirayetli olmak lazım. İnsanlar mücadeleden çabuk yılıyor. O yüzden haksız paraları ödemek zorunda kalıyorlar. Çok iyi yapmışsınız gerçekten de. Aso'ya ileteyim bu söylediklerinizi. O da uğraşsın sizin yaptığınız şekilde.
      Tiroit evet kontrol altına alınabiliyor. Ben Haşimato hastasıyım. Uzun zamandır var bu rahatsızlığım. Zaman zaman böyle yükseliyor. Ve perişan ediyor. Müthiş bir ağırlık hissi ve depresif ruh hali yaşatıyor. Ayın 15'inde doktora gideceğim tekrar. Bakalım neler olmuş, düşmüş mü değerler öğreneceğim.
      Çok teşekkür ederiz değerli yorumlarınız ve tavsiyeleriniz için Aslı Hanım. İyi varsınız. Sevgiyle kalın. :)

      Sil
  3. geçmiş olsun yaa tahmin etmiştim hastalık nedeniyle uzak kaldığını. bilemedim, eğer gerekirse, sorarım çevreye filan ama gerek yok demişsin. tiroidi olanlar var görüyom yani de seninki biraz ağır geçiyor gibi. mutlaka vardır bi yolu. dsmart bilemiyom. ben de telekomdan türksata geçtim, memnunum. yazılanları ve yorumları okudum. bencesi, dsmart bir süre devam etsin, neti bağlasınlar, sonra da sözleşme süresi bitince değiştirirsiniz. evet erken bitirince o parayı alıyorlar. mutlaka bir hukuk yolu vardır. ama mutlu etmez herhalde bu yollar. bir dolu sıkıntı yani. bir avukatla çözülür herhaldesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ ol Depp'çim. Benim son 2 senedir tiroit değerlerim gayet iyi gidiyordu. Zaman zaman bozuluyor böyle. Yorgunluk hissi oluşuyor ve kımıldayamıyorum yerimden yükseldiğinde. Depresiflik de oluyor tabii. İlacımı kullanıyorum. Ayın 15'inde tekrar gideceğim tahlil alınacak. Bakalım, belki düşmeye başlamıştır değerler. Aso'nun D smartla işi çok kötü oldu ya. Neti bağlasalar şimdi sorun kalmayacak zaten. Adamın biri şikayetlere yazmış 1.5 aydır bağlamamışlar. Aso kendine de öyle olur diye korkuyor. Bütün işi kaldı bir haftadan beri valla. Galiba avukatlık olacak en sonunda dediğin gibi. Teşekkür ederim yorumun için Deep'çim. :)

      Sil
  4. Valla ben artık sadece telefonun internetini kullanıyorum ayda 10 15 gb yetiyor bıktım bütün bu tarz şirketlerden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetiyorsa ne güzel valla en iyisini yapıyorsun. Gerçekten bıktırdılar insanları.

      Sil
  5. Gülhan Hanım, ben de bir süredir sizin yokluğunuzu hissettim. İnternetle ilgili teknik konularda size bir fikir veremeyeceğim ancak sağlık sorunlarınızla ilgili çok geçmişler diliyorum. Umarım en kısa zamanda eski sağlığınıza kavuşursunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih Bey, çok teşekkür ederim. Evet yoktum uzun zamandır size de uğrayamadım. Bloglar ne alemde hiç bilmiyorum. Bugün dolaşacağım arkadaşları, size de uğrayacağım. İyi dilekleriniz için çok sağ olun.

      Sil
  6. kıyamam acil şifalar diliyorum gelmiş geçmişler olsun inşallah...D-SMART ı da burdan kınayıp gerekli hizmeti sıkıntısı vermeye davet ediyorum....sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım iyileşeceğim kısa zamanda. D-Smart bugün gelmiş. Hatayı kendilerinden uzaklaştırmak için modemde sıkıntı var deyip çıkmışlar işin içinden. Halbuki modem gayet düzgün çalışıyordu diyor Aso. Bıktırdılar insanları...

      Sil
  7. Çok geçmiş olsun inşallah kısa sürede iyileşirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. Ikinize de gecmis olsun kizlar. Yillardan beri bir hashimoto hastasiyim ve blogda da epeyce bilgi paylastim bu konuda. Saglikli aktif yasam ve beslenmemde dikkat ettiklerimle durumumu oldukca iyi idare ediyorum. Aklina takilan bir sey olursa sorabilirsin canim 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya Hanım, size de geçmiş olsun. Evet daha önce Hashimoto hastalığı hakkında yazdıklarınızı okumuştum. Ben de Hashimoto hastasıyım. Beslenme çok önemli bu hastalıkta. Ben galiba dikkatsiz davrandım bu aralar. Onun da etkisi oldu. Çok teşekkür ederim elbette herhangi bir sorum olduğunda sorarım size :)

      Sil
  9. Geçmiş olsun, şifalar diliyorum. D smart için çözüm önerim ise aboneliği iptal edin bir daha girmeyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Saadet Hanım. Süresi dolar dolmaz iptal edecek Aso zaten. :)

      Sil
  10. Öncelikle geçmiş olsun canım. TTNET her ne kadar iyi hizmet sunmuyor gibi görünse de içlerinde en iyisi o. Çünkü diğer kurumlarda TTNET alt yapısını kullanıyor. Bu nedenle TTNET'ten şaşamıyorum. Kötünün iyisi denilebilir. Maalesef taahhüt cart curt diyerek adamı kanser edip, sonrasında da verdiğin paraya lanet edip olayın peşini bırakıyorsun bir süre sonra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum söylediklerinize. Ben zaten TTnet kullanıyorum. Aso'nun eşi belgesel kanalları istediği için almışlar D-Smartı ama pişman oldular tabii. Çok teşekkürler iyi dilekleriniz ve yorumunuz için.

      Sil
  11. Bu internet ağı ya da ne bileyim teknolojik ürünleri almadan önce günlerce yorumları okumaya çalışıyorum. Bizi bu konuda da bilgi sahibi yaptığınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle uzak kalınası bir sisteme sahipler Erhan Bey. Bilgilendirme amacıyla yazdık bu yazıyı zaten. Hani başkaları da yanmasın diye. :) Teşekkürler yorumunuz için.

      Sil
  12. öncelikle çok geçmiş olsun size,aci şifalar diliyom..aso hanımın başına gelenler hemen herkesin başına da gelebilyo maalsef..zaten internet şirketlerin hepsi aynı,ttnetin alt yapısını kullanan şirketler bile ttnetin koyduğu fiyatların altına inemiyo mesela,hepsi aynı kafa..yanlış yönlendirmeyeyim ama bildiğim kadarıyla eğer 2 yıllık sözleşme yapılmış ve aso hanmım aboneliğinin 12 ayını doldurmuşsa,dsmarttan ayrılmak isterse en düşük olan bir parayı ödemesi gerekyo sanmıyosam..yani 24 ay sözleşme var,diyelim ki 18 ay abone olmuş,ödeyceği miktar 24-18=6 aylık para olması lazım ama işte "kullanmadığım bu 6 ayın parasını neden ödeyeyim" durumu da var işte..bildiklerim bunlar ama tabii işin aslını tam bilmiyom araştırırsa iyi olur,yanlış yönlendirmiş olmayayım, bir de edevletten cimere şikayet de edebilir, durumu anlatabilir,artık insanların çoğu şikayet yeri olarak cimeri kullanıyor,tüm derdini anlatabilir,tabii ona kalmış bişi..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Ertuğrul Bey 2 yıllık sözleşme sanırım. Mutlaka gereken şikayetler yapılmalı. İnsanlara kullanmadıkları bir şeyin parasını zorla ödetiyorlar. Böyle bir şey olmamalı ama maalesef yapılan sözleşmeler buna izin veriyor ve imzalandığı için her türlü zorbalığı kabul etmiş sayılıyor insanlar. Böyle bir adalet olmamalı diye düşünüyorum. Cimer'e şikayet olabilir. Teşekkür ederiz verdiğiniz bilgiler için.

      Sil
  13. Geçmiş olsun, ben de asonun sitesiyle mi hem hal oluyor diye düşünmüştüm. Kablo tv var bizde de dsmart tam bilemiyorum ama hakkını yedirme, sonuna kadar mücadele.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kablo Tv iyi sanırım. En azından kendi alt yapıları var. Elbette mücadele edilmeli. Yoksa insanlar sessiz kaldıkça bu şirketler daha da ağır koşullar sunmaya başlıyor. Yorumunuz için teşekkürler.

      Sil
  14. Gülhan hanım çok geçmiş olsun sizi tekraradan buralarda görmek çook güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Siz de hoş geldiniz tekrar. :)

      Sil
  15. gülhan hanım çok geçmiş olsun, en kısa zamanda iyileşin inşallah
    aso hanım da sorununu çözümlesin ve internetine kavuşsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Esra Hanım. Şimdilik çözülmüş sayılır ama D-Smart ciddi bir sorun. Aboneliği dolduğunda iptal edecek hemen. :)

      Sil
  16. Bende de sorun iki yıl önce d smart abonesi oldum. Dedim ki çıkıyım abonelikten eskiden uefa ligi falan vardı şimdi belgesel ve film dışında bir şey yok banada dedi ki 500 tl ödeyeceksiniz. Sanki bizi satın almışlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Yusuf Bey. Haksız yere para kazanıyorlar. Dünyanın her yerinde bir sömürü sistemidir gidiyor. Bu tür şirketler de bence bu sistemlerin en önemli destekçisi maalesef.

      Sil
  17. Rabbim yeter ki şifasız dert vermesin..Gelip geçici herşey..

    YanıtlaSil
  18. Öncelkle çok çok geçmiş olsun.Diğer konuya gelirsek malesef bu teknolojik platformlar üye yapana kadar süper sonrasında hep bir boşvermişlik yaşanıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef böyle bir sorun var. Üye yapana kadar sürekli arayanlar, sorun olduğunda ilgilenmiyor. Her yerde aynı, dünyanın sömürü düzeni böyle işliyor... İyi dilekleriniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. :)

      Sil
  19. Çok geçmiş olsun Gülhan hanım. Aynı şikayetler bende de var ben de bahara bağlıyordum. Troit değerlerime ben de baktırayım en iyisi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii bahar yorgunluğu da olabilir ama baktırmakta fayda var. Tiroit çok sinsi ilerleyen bir sorun. Ve çoğu zaman ciddi seviyelere gelmeden anlaşılamıyor. Bu nedenle bence kesin baktırın. Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz ve yorumunuz için. :)

      Sil
  20. Çok geçmiş olsun Gülhancım canım benim ..ASO ya da çok geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda çözülür sorunu artık milletten nasıl para alacaklarını şaşırdılar Allah bildiği gibi yapsın inşallah bunları ...Sevgiler güzel hanımlar ....

    YanıtlaSil
  21. Çok geçmiş olsun :( Bana nerelerdesin demiştin ya, hiç sorma bende benzer sorunlarla uğraşıyorum şu sıralar... Bende de hormonal sorunlar ve başka sıkıntılarda var, daha doğrusu yıllardır bir türlü teşhis olmadığı için doktor değiştirdim vs. derken bir de günlük yaşam telaşı uzak kaldım buralardan. Bir yandan da kariyer ve geleceğim :( Dert anası bazen o kadar bunaltıyor ki her şey üst üste... Neyse olumlu olmalıyız ki, sorunlar kendiliğinden hafiflesin, bunlar bir kenara nedense D-smart beni hiç şaşırtmadı :/
    Umarım tüm bu sorunlar bir an önce düzelir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da çok geçmiş olsun canım ya. Evet olumlu olmamız gerekiyor. Sonuçta bu tür hastalıklar evet yaşamı olumsuz etkiliyor ama çözümsüz değiller. O nedenle en iyi tedaviyi almaya çalışacağız. Umarım dediğin gibi geçsin tüm bu sorunlar bir an önce. Teşekkürler güzel dileklerin için. :)

      Sil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe