Milli Gelinler Kandırılan Erkekler

Nisan 09, 2019



"Dert anası selam başımda bir dert varki ne yapıcam bilmiyorum. Babam 65 yaşında annem 15 sene önce vefat etti. annemi erken yaşında kaybettik ve babam ondan sonra yaşama küstü kimseyle konuşmaz oldu yıllarca eve kimseyi kabul etmedi yalnızca ben gidip ziyaret ederdim işlerini görürdüm o zaman torunlarını eşimi bile eve uzunca süre sokmak istemedi başı kalabalık kaldırmıyor diye depresyona girdi ve yılları böyle geçti sonra toparlandı tabi ama son zamanlarda başımıza başka bir dert açıldı babam biriyle beraber olmaya başladı yetmez gibi evlilikten bahsediyor bende isterim babam mutlu olsun evlensin ama evlenicem dediği kadın 30 yaşında yani benden küçük. kadını bi görsen para avcısı babama neler aldırmış takılar kıyafetler babam çok zengin milyoner falan değil ama hali vakti yerinde. standardın üzerinde bir geçimi var yani.  kadında bunu biliyo her gün kadınla gezmeye dolaşmaya gidiyo pahalı yerde yemekler falan babam hesapta mutlu ama gerçekleri görmüyor. utanmadan kadın devamlı babamdan bişeyler istiyor evine alışveriş yaptırıyo. hesapta kadının ablası hastalanmış geçen babamı aramış gece vakti. babam ablasına diye para vermiş hastane masrafı için. Ama babam gittiğinde ablası hastanede falan değilmiş. evdeymiş. bu sömürü değilmi şimdi hani birazcık o kadının babamı sevdiğine inansam sırf babam mutlu diye susarım ama olay öyle değil. pahalı bi yüzük aldırmış babama kadın ve babam bu yüzüğü ona verirken evlenme teklifi etmiş kadında dünden razı kabul etmiş. ben çok sinirleniyorum buna ya babama dedim bu kadın seni sömürüyo baba bak görmüyosun dedim babam çok kızdı bunu dediğime. kaç günlük ömrüm kaldı bu dünyada beni rahat bırak bi daha böyle dersen beni arama dedi. o kadının içindeki iyliği biz göremiyomuşuz öyle dedi. ne yapayımda babam vazgeçsin bu kadından bana bi çare lütfen. "





 Merhaba sevgili dertli dostum. Gerçekten çok zor bir durum yaşıyorsun. Bir yanda babanın göz göre göre kandırıldığına tanıklık etmek, diğer yanda babana gerçekleri söylediğin için onunla ters düşmek hiç kolay değil. Anlattığın kadarıyla bu kadının pek iyi bir niyeti yok gibi geldi bana. Ve aklıma Müge Anlı'nın programındaki şu "Milli Gelin" konusu geldi. Mazallah bu olaya bir an önce bir çözüm bulmazsak, baban da yakında Müge Anlı'nın programına konuk olabilir. 😊 O yüzden bu işi bir an önce çözmeye çalışalım biz. Yoksa benzer bir konuda aşağıdaki görseldeki gibi amcaların yanında senin babanı da görmeyi hiç istemeyiz değil mi. 😆




 İşin şakası bir yana yaş ilerledikçe roller nasıl da değişiyor değil mi? Hani bilirsin, ilk gençlik dönemlerinde evlatlarının ilişkilerini genelde babalar onaylamaz. Ama sonra gün olur, işler böyle tersine döner. Ve evlatlar, yaşlılık çağındaki babaların ilişkilerini onaylamamaya başlayabilir. İşin özü ne biliyor musun? Babanın çağındaki insanlar bazen, lise çağındaki bir genç kadar saf ve aklı bir karış havada olabiliyor. Dolayısıyla kandırılmaları da kolay oluyor. 
 Tabii bunun nedenine indiğimiz zaman bazı erkeklerde yaşlanmayı kabullenememek, halen genç bir kadınla birlikte olacak kadar çekici olduğunu ispatlama duyguları ağır basıyor. Baban da bu tür bir ispat durumuna girmiş olabilir kendince. Ve üstelik annenin ölümünden sonra babanın ne kadar sarsıldığını anlatmışsın. Uzun süreli bir travmadan sonra tanıştığı bu kadın, ona kendisini gerçekten iyi hissettirmiş olabilir. Dolayısıyla baban, kadının niyetinden çok ona kendisini nasıl hissettirdiğine bakıyor şu anda. Ve senin söylediklerin de bu nedenle kendisine ters geliyor. 

 Bu durumda dert anası olarak öncelikle babanın üzerine gitmemeni sana tavsiye ediyorum. Yoksa onunla ilişkin daha da kötüye gidecek. Ve bu kadın babanla aranızda yaşanan gerginliği fırsat bilerek, onu tamamen senden uzaklaştırmak isteyebilir. Böyle bir şey olursa, babana göz kulak olman iyice zor bir hale gelir. Bu nedenle sana tavsiyem şimdilik bu kadını kabullenmiş gibi görünmeye çalışman. 
 Önce babanla konuş ve aranızdaki gerginlik için ondan özür dile. Ve evlenmek istiyorsa, kendisine destek olacağını söyle. Hatta bir akşam müstakbel eşiyle beraber onları yemeğe çağır. Bu, aranızdaki buzların erimesine yardım edecektir. Ardından da bu kadınla yakın olmaya çalış. Eğer kadının niyeti dediğin gibiyse, bu durum onun hiç hoşuna gitmez eminim. Çünkü sen onlarla yakın olduğun zaman, kadın babanı istediği gibi parmağında oynatamayacaktır. Bu sefer işler tersine dönecek ve o, seninle görüşmemek için bazı sorunlar çıkartmaya başlayacaktır. Böylelikle kadının gerçek yüzünü ortaya koyması hiç zor olmayacaktır.
 Sen ona çok iyi davrandığın, babanla ilişkisine destek verdiğin halde kadının havadan sudan sebepleri büyütmesi, sürekli sorun çıkartması babanın da keyfinin kaçması için yetip artar.  Çünkü huzur arayan bir adam, kendisine huzur verdiğini sandığı bir kadının sürekli sorun çıkarmaya başlamasına hoş bakmaz eminim buna.




 Yani benim sana tavsiyem, bir süreliğine rol yapmaktan zarar gelmez. Zaman zaman baban olmadan kadını kahveye, çaya çağır mesela. Hatta mesajında ablasından da bahsetmişsin. Yalnızca kadının kendisini değil ablasını da davet et bazen. Çünkü ablası da kendisinin kötü niyetine destek oluyor anladığım kadarıyla. Bu görüşmelerde hem onları daha yakından tanırsın. Hem de niyetini daha iyi anlamış olursun. 
 Kadını daha yakından tanımak için, hakkında ufak bir araştırma da yapabilirsin. Daha önce evlenmiş mi, evlenmişse evliliği ne sebeple bitmiş, ailesi nasıl insanlar, daha önce herhangi bir işte çalışmış mı bu kadın, çalıştığı yerlere ulaşıp, onu tanıyan kimselere kendisini sorabilirsin. Ve tabii bu bilgilere ulaşmanın tek yolu da kadını kendine yakın tutmaktan geçiyor dertli dostum. Bu araştırmaları bir yap bakalım, hakkında gerçekten kötü niyetli olduğuna dair kanıtlar edinirsen, o zaman babanla konuşup, kanıtları kendisine sunabilirsin. Bu, çok daha etkili olacaktır diye düşünüyorum. 

 Ancak tüm çabalarına rağmen, baban gerçekleri görmekten çekinir ille de evleneceğini söylerse, bırak, yaşasın ve kendisi görsün. Çünkü yetişkin insanlar, kendi eylemlerinden kendileri sorumludur. Onların yaşamına çok fazla müdahale etmek mümkün olmaz. Yalnızca önerilerde bulunabiliriz. Burada sana düşen görev, babanın gerçekleri görmesini sağlamak. Ama her şeyi yapmana rağmen görmek istemiyorsa, bu artık senin sorumluluğun olmaktan çıkar. O yüzden üzülmene gerek yok. 
 Dert anası olarak sana tavsiyelerim şimdilik böyle. Gelişmelerden bizleri haberdar etmeyi unutma. Okuyucularımızın önermek istediği başka çözümler varsa, yorumlardan sana tavsiyelerini sunabilirler. Şimdilik hoşçakalın. 

  Dertli dostum’u şu hesaplardan takip edebilirsiniz: Facebook - Twitter - Google+Instagram

Benzer İçerikler

53 yorum

  1. Aklıma ne geldi bir gün geziniyoruz babam dediki kızım tabii annen öldüğünde ben evleneceğim bu benim en doğal hakkım(Bu arada babam annemden 10 yaş büyük)bende tabii baba sen öldüğünde de annem evlenebilir dediğimde babam tekmeyi vurdu bana:))Benim ölmemi bekliyorlar analarını evlendirecekler diye:)))Yani bütün erkeklerin nedense ikinci bir hanım alma hayalleri var ama hanımların ikinci evlilik yapabilme ihtimalini bile düşünmek istemiyorlar.Bu onların doğasında var ama bir çoğu sadece laf bence gerçekleştiremeden kadın milleti olarak yolluyoruz onları öteki dünyaya:))Bu bey gerçekleştirmiş ama çok zor konuya komşuya rezil olur insan kızından küçük bir hanım hem de yani babalarıyla konuşsunlar malı mülkü hanımın üzerine yapmasın yani mutlaka bir kısmını verecek ama bari makul bir ölçü olsun sonra bıraksınlar adam son baharını gönlünce yaşasın bu onun yaşamı sonuçta benim düşüncelerim böyle.
    Bu arada bir anım daha var:))Bir arkadaşım gidip 60 yaşındaki bir adama kaçtı kendi benden de küçüktür o sıralarda 24 falandı.Benim ilginç bir arkadaş çevrem vardır.Adam emekli askerdi işte dediğim gibi doktor oğlu tek şart koşmuş hiç bir malini mülkünü ona vermezsen hayat senin hayatın demiş.Adam da kızla evlenmeden her şeyi elinden çıkarmış çocuklarına bırakmış.Oturdukları ev bile çocuklarına aitti.Bir maaşı vardı adamın ve bingo fazla sürmedi evlendikten sonra bunu duyan kız ve ailesi yaygarayı koparttı ve boşanma davası açıldı.Gerçi arkadaşım malı mülkü düşünmedi biliyorum ama ailesinin hiç hoşuna gitmedi birde olmazdı zaten şimdi arkadaşım yaşıtı boşanmış bir beyle evlendi çok da mutlu su akar yolunu bulur.Çok yazdım kusura bakmayın sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki de uzun yazdınız çook keyifli oldu bence. Ne güzel iki hikaye anlattınız. :) Evet erkeklerde var ikinci eşle evlenme duygusu. Benim rahmetli dedem de ikinci evliliğini yapmıştı. Eşi kendisinden daha gençti. Tabii bu dertli dostumuzun anlattığı gibi büyük bir yaş farkı yoktu arada ama yine kadın daha gençti kendisinden. Ben ölürsem Ayşe Hanım tekrar evlenir diyordu dedem. Ve zaman zaman buna üzülüyordu. Ayşe hanım güzel kadın ve genç deyip duruyordu. :) İkinci hikayede uygulanan yöntem aslında bir çözüm olabilir bu dertli dostumuz için de diye düşündüm. Niyet para ve mal değilse, babasının evlenmek istediği kişi buna razı gelir. Yok değilse, gerçek niyeti ortaya çıkmış olur. Ne güzel anlattınız sayenizde şenlendi buralar. Çok teşekkürler bu keyifli yorumunuz için. :)

      Sil
  2. Böyle olaylar sıklıkla yaşanıyor. Ancak insanlar bir türlü akıllanmıyor. Taa ki, kandırılıncaya kadar. Bir de atalar güzel bir söz söylemiş: Davul bile dengi dengine diye. Atmış yaşındaki adamın otuz yaşındaki bayanla uzun vadeli bir mutluluk yaşaması mümkün mü? Yine harika tavsiyeler vermişsiniz Gülhan Hanım. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef Fatih Bey, bazı durumlarda duygular mantıktan daha ağır basıyor ve bu tür olaylar yaşanıyor. Evet duyguların yaşı olmaz belki ama arada bu kadar yaş farkı olduğunda uuzn vadede mutlu olmak zor olabiliyor. Teşekkürler yorumunuz için.

      Sil
  3. Ben olsam ne yapardım? Sanırım ilk kızardım ama sonra düşününce rahat bırakırdım evlensin adamcağız . Sonuçta çocuk değil kör değil görüyordur ama mutluysa bayanla sorun yok evlensinler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evlensinler tabii keşke bu dertli dostumuz yanılıyor olsa ve kadın gerçekten iyi niyetli olsa... ama göz göre göre de sömürülmek hiç hoş değil elbette. Umarım bir orta yolunu bulabilirler bu konunun. Elbette mutlu olmak herkesin hakkı. Ama sonra o mutluluk kabusa dönüşmesin dileyelim. :)

      Sil
  4. gerçekten çok zor bir durummuş, Allah yardımcınız olsun dertli kardeşim.

    benim bir tanıdığım böyle bir durumda babasına, git evlen, fakat beni ve kardeşlerimi de unut, demişti. resti çekince babası geri adım atmıştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii bu da bir çözüm olabilir. Dertli dostumuz bunu da değerlendirsin. Ama baba kendisinden önce davranıp, rest çekmiş. Dileyelim ki kısa zamanda bu sorunu halletsinler. Teşekkürler yorumunuz için. :)

      Sil
  5. ah bu erkeklerin genç kadınlarla evlenme sevdaları :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa değil mi ama hiç bitmiyor o sevdalar maalesef :)

      Sil
  6. Yaşayıp kendi görecek, pek yapılacak bir şey yok. Ama kahveye davet edip, iyice tanımak güzel bir fikir, bazı şeyler orada netleşebilir. Gerçi orada da rol yapar kadın, bakalım yaşayıp göreceğiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki kadın rol yapabilir gerçekleri söylemeyebilir. Fakat denemeden bilemezler. Çıkış yolu yoksa dediğiniz gibi yaşayacak ve kendisi görecek mecburen. Teşekkürler yorumunuz için.:)

      Sil
  7. Bu rollerin değişmesi olayı gerçekten sıkıntılı. Giderek çocuklaşan yaşlılara laf anlatmak oldukça güç. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle oluyor yaş ilerledikçe Erhan Bey. Çocuk gibi davranabiliyor yaşlılar bazen:)

      Sil
  8. Ben çok sinirlenirdim. şöyle ki hep erkekleri neredeyse ''Hakkıdır ''a '' yapar '' a getiremem.Ne işi var 60 yaşına gelmiş adamın kızından küçük kadınla. Aynı şeyi kadın yapsa tefe koyuyor hem ailesi hem toplum, erkeğin başına gelince ''Kandırmışlar'' oluyor. Kanmasınlar efendim, yaşıtlarına baksınlar 60-70 inden sonra.Bak yazarken bile sinirlendim.Evlerden uzak diyorum, dertli arkadaşa kolaylıklar sabır diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa değil mi aynı şeyi kadın yapsa kıyamet kopar. Ama erkekler yaptığında kandırılma deniyor. Kesinlikle haklısınız. Tamam insan duygulara kapılabilir bazen ama bir yerden sonra gözünü açması gerekli. Eğer açmıyorsa, başına gelenlerden tamamen kendisi sorumludur. Teşekkürler yorumladığınız için. :)

      Sil
  9. Allah mesut bahtiyar eder inşallah ne diyelim o yaştaki insanlar sabit fikirli değiştiremezsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer dertli dostumuzun uyguladığı yöntemlerin hiçbiri işe yaramazsa tabii mutluluk dilemekten başka çare kalmayacak gibi görünüyor Yusuf Bey :)

      Sil
  10. herkes bir şekilde kendi hayatını kurtarma derdinde..kimsenin aldığı ah, kırdığı kalp umrunda değil..ne diyeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef, evlilik bile bir hayat kurtarma yöntemi olarak görülebiliyor bu tür durumlarda. Yazık...

      Sil
  11. çok zor bir durum ...kayınvalidemin yazlık komşusunu bir kadın böyle kandırmıştı...neyi var neyi yoksa alıp kaçıp gitmişti kadın...ama sizin tavsiyeler çözümler yine bir harika...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten zor bir durum. Komşunun başına gelen de kötü olmuş cidden. Böyle şeyler yalnızca televizyona çıkan insanların başına gelmiyor. Herkesin başına gelebilir. Dikkatli olmak lazım. Beğenmenize çok sevindim. Teşekkürler. :)

      Sil
  12. 30 yaşında para avcısı bi kadınla evlenmek,çocuğu ikna edemiyorsa artık herşey olacağına gelir..Ama tabiiisi de durum farklı da gelişebilir,zaman göstericek bunu..umarım iyi sonuçlanır diyelim..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım iyi sonuçlanır Ertuğrul Bey. Aşkın gözü kör deyimi böyle bir şey olsa gerek. Adamın gözü nasıl kör olmuşsa, göremiyor kadının niyetini. :)

      Sil
    2. En son yazimda KelebekEtkisi size bi mesaj bıraktı,yorum altinda BUARADA bakabilirsiniz..Kolay gelsin..😊

      Sil
    3. Geldim baktım Ertuğrul Bey. :) Yalnız değilmişim demek ki. Çocukluğunda herkes aynı şeyi yaşamış. :)

      Sil
  13. Kayınbabamın bir arkadaşı benzer bir durum yaşamış. Tüm ikazlara rağmen evlenmiş genç bayanla. Evlendikten bir kaç ay sonra adam intihar etmiş (kendini asarak). Tabii intihardan önce bütün malı mülkü karısının üzerine yapması insanların kafasında soru işaretlerine neden olmuş. Bir kaç aylık evli bir adam neden intihar etsin? Yani aslında dertli dostun babası belki de çok tehlikeli bir yola çıkmıştır. Kim bilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kötü bir şey bu yahu! Yazık gerçekten de. İnsanların mal ve para yüzünden başına neler geliyor. Bunu yazdığınız çok iyi oldu. Tabii aynısı onun da başına gelecek diye bir şey yok. Ama böyle şeylerin de olabildiği bilinsin ve dikkatli olsun dertli dostumuz. İnsanlar ne hale geldi günümüzde. Şaşılacak şey doğrusu...

      Sil
  14. zor bir durum ya insan başına gelince ne yapar bilemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette çok zor bir durum. Bir yanda babasının göz göre göre kullanıldığını görmek ve buna müdahale edememek acı olsa gerek...

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. Atraksiyonel bir özlü söz ekleyeyim derken yorumumu sildim telefondan:(
      Özetleyeyim tekrar: Belli ki, beyefendide yaşama iştahı var, ahir ömründe iyi vakit geçirmek niyetinde. Bize pek laf düşmez bu gibi durumlarda akraba olarak bence.
      Kaygıları dile getirmek, uygun dille uyarmak evet ama müdahale hakkımız yok bir noktada.

      Her şey olacağına varır; üzücü bir sonuç olursa da kendi kararının sonucunu yaşamış olacak.
      Mani olunsa da sonra sizin yüzünüzden hayatımı yaşayamadım dese işte o çok hazin olurdu.
      Hayatta insanın içinde ukte kalması bence çok feci bir şey.
      Neye heves ediyorsa yapsın. Hayat çok kısa.
      Tavsiyelerinize ve sorun çözme tarzınıza hayranım; ben çoğu kez bu kadar sabırlı olamıyorum yaşamda.

      Sil
    2. Çok haklısınız Aslı Hanım. İnsanlar bazen sevdikleri için endişe edebiliyor. Fakat insanın her şeyi kendisinin yaşayıp görmesi elzem. Bu dertli dostumuz da babasına gereken telkinlerde zaten bulunmuş. Kadınla iyi ilişkiler kurarak, problemi çözebileceğine inanıyorum. Dediğiniz gibi hayat çok kısa. Ve pişmanlıkların yaşanması bu kısa yaşamda üzüntü oluşturuyor. Ben de sizin yorumlarınızı çok beğeniyorum. Konulara detaylı ve etkili çözümler getiriyorsunuz. Çok Teşekkürler Aslı Hanım. Sevgiyle kalın.

      Sil
  16. ayyyyy tam tipik türk işi sorun bu de mi yaaa. yaşlı amcalar olur. genç kızlar ona iyi davranır, adam da ona harcar parasını veya kızın çocuğu filan varsa ona harcar. mektubu yazan da dertli haliyle. ama amca da kendi hayatından sorumlu. istediğini yapar tabii. belki amcanın çok hoşuna gidiyo bu durum. zor evet yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa tam Türk işi sorun Deep'çim. :) Başka ülkelerde ve kültürlerde bu konular daha farklı yorumlanıyor. Ama gel gelelim bizde insanları sömürmeye çalışan o kadar kötü niyetli insan var ki, bu konular bir sorun haline dönüşebiliyor. Umarım amca mutlu olur ve dertli dostumuz da sorununu çözebilir kısa zamanda. :)

      Sil
  17. çok zor bir durum. Yakın zamanda biz de yaşadık. Eşimin ananesi vefat etti. Aradan 1 sene geçti dede evlenmek istedi. Çocukları onaylamadı ve dede ısrarla eşimi arayıp ona bir eş bulmasını istedi. Ben eşimi uyardım çocuklarının onaylamadığını sen yapma. İyi çıkar Allahtan kötü çıkar senden bilinir diye. Ve dedemiz evlenemeden vefat etti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten zor bir durum Lerzan Hanım. Bir yanda isteğini gerçekleştiremeden vefat eden bir yaşlı var. Diğer yandan da o yaşlı kişiyi kandırıp, kullanacak kadar kötü insanlar var. Güvenilir insanlar olsa hiç sorun değil tabii ki evlensinler. Ama toplumumuzda evlilik maalesef bir geçim kaynağı, kendini kurtarma olarak görülebiliyor. Üzüldüm dedenizin durumuna...

      Sil
  18. Buna söyleyecek,yazacak birşey bulamadım..Bazen yaşayıp görmek gerekiyor gerçekleri ne yazık ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor bir durum gerçekten de. Umarım halledebilirler sorunu kısa zamanda...

      Sil
  19. allah kolaylık versin inşallah hayırlısı ile çözüme ulaşı r

    YanıtlaSil
  20. Merhabalar ! Bir bahar mimi pas ediyorum size, cevaplarsanız sevinirim , sevgiler :))

    YanıtlaSil
  21. Vallahi ne yazacağımı bilmedim Allah kolaylık versin inşallah en kısa zamanda çözülür sorunu ...

    Geçende beni babam aradı ben evleniyorum diye bende ne zaman dedim ona nikah şahin olurum dedim :)bu arada halen evlenecek kendisi 66 sına basamak bastı :))) Allah akıl fikir versin inşallah..Sevgiler canım benim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten o yaşlarda özellikle erkekler evlenmeyi çok istiyor. Yalnız kalma korkusu sanırım. Veya bir can yoldaşı olur diye evlilik düşünüyorlar. Babana hayırlı olsun diyelim o zaman :) Teşekkür ederim yorumun için canımcım. İyi bak kendine :)

      Sil
  22. Müge Anlı'nın programındaki olaydan haberim yok fakat bahsedilen sömürü durumu gerçekten çirkin ve üzücü... Bu olaylarında önüne geçmek pek olası değil. Ne kadar çok duyuyoruz. Bence erkeklerinde bu konuda bilinçli olması lazım, tabi yaşlı olunca nasıl laf anlatılır bilmiyorum fakat hukuk kuralları kendimizi bile bizden koruyor. Bu durum içinde mutlaka olağan bir yol vardır. Umarım bir çözüm yolu bulur :) Yoksa zor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım benim ya çok üzücü olaylar bunlar. Elbette insanlar evlenip mutlu olsunlar isteğimiz bu ama araya böyle sömürme durumu girince insan kayıtsız kalamıyor. Dediğin gibi umarım çözerler sorunu. Teşekkürler yorumun için. :)

      Sil
  23. Kızlar size bir süprizim var Bipudra ya bekliyorum ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldik geldik Seyhancım. Yazdık da mim görevini bugün. Teşekkür ederiz bizi mimlediğin için canımcıım :) Bizim halimiz yine yoktu bu ara hiç bakamadık buralara. Bugünden sonra toparlanmaya çalışacağız. :)

      Sil
  24. Maalesef böyle olayları son dönemde oldukça sık duyuyoruz. Böyle insanlar yüzünden insanlara olan güven de yok olmak üzere 😔

    YanıtlaSil
  25. heey bikaç gün sesin çıkmayınca iyi olmadığını anlıyorum yaa. ya baksana, havalar ısınınca yazın filan daha iyi olmuyon mu, sıcak iyi gelmiyo mu, yoksa soğuk mu daha iyi. bunun sen bir formulünü bulmalısıın :) belki alternatif tıpta vardır bişiler yaa. geçmiş olsuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi değildim yine Deep'çim ya. Sağol canım benim. Havalarla pek bir ilgisi yok aslında. Ama yazın kötü oluyorum ben. Zaten sıcağı hiç sevmem ve doğal olarak sıcakta daha kötü hissediyorum. Alternatif tıp aslında bazı seçenekler sunuyor. Bunları artık deneyeceğim sanırım. Kolesterolüm yok yükselmiş. Yeni gittim doktora. Tiroit yüksekliği kolesterolü de yükseltiyormuş. Ne yorumlara bakabildim, ne blogları dolaşabildim. Toparlanmaya çalışacağım artık. Sağol Deep'çim ya seviyoz biz seni :)

      Sil
  26. Dertli danisanin isi zor bu tarz uyanik kadinlar coj var ama verdiginiz tavsiyeyi cok begendim, akillica 😊

    YanıtlaSil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe