İstiridyeden Bahar Mimi

Nisan 18, 2019



  Merhaba sevgili dostlar. Bir mim görevini daha yerine getirecek olmanın heyecanıyla doluyuz. Bu kez mim görevimiz İstiridye Avcısı tarafından başlatıldı. Ve kendisi İstiridyeden Bahar Mimi başlıklı yazısında dert anaları olarak bizi mimledi. Ama bu ara mim yönünden çok şanslıyız ki, aynı mimde ikinci kez mimlendik. Sevgili Seyhan'cığımız bizi Bi Pudra isimli bloğunda kaleme aldığı İstiridyeden Bahar Mimi paylaşımında ikinci kez mimlemiş oldu. Öyleyse bizi mimleyen bu arkadaşlarımıza teşekkür ederek hemen soruları yanıtlamaya başlayalım isteriz. Bakalım bu kez sorularımız neymiş ve biz ne cevap vereceğiz. Hep beraber görelim. 




1-Bahar bir insan olsaydı onunla aranız nasıl olurdu?

 Dert Anası Gülhan- Bahar bir insan olsaydı, onunla kötü geçinmek mümkün olabilir mi hiç? Muhtemelen çok severdim kendisini. Kuru dallara çiçek açtıran bir mevsim insan olsaydı, kesinlikle insanların ruhuna ferahlık getiren, yüzü hep gülen, konuştu mu bülbül gibi şakıyan, her cümlesinde neşe, eğlence saçan birisi olurdu. Onunla iyi geçinmeyen birini düşünemem yani. 😉
 Dert Anası Aso- Bahar insan olsaydı, büyük ihtimalle kanki olurduk. Sıcak havaları severim ve bahar yazın habercisi olduğu için de çok sevdiğim insanların başını çekerdi gibime geliyor 😊
Ayrıca kafamda canlandırdığım Bahar kadın figürünü sizinle de paylaşmak istiyorum>>>> karşınızdaaaa BAHAR!!!





2-Şu ana kadar yaşadığınız hayatın bahar kısmı hangi döneminiz? O dönemde neler yaşadınız?

 Dert Anası Gülhan- Aslında hayatımın çocukluk dönemi gerçekten de baharmış diye düşünüyorum. Benim çocukluğum 80'li yıllarda geçti. Ve o yılları zaman zaman her şeyiyle özlediğimi düşünüyorum. Tabii o zamana bakarsak, her çocuk gibi ben de bir an önce büyüme isteğindeydim. Ve o güzel günlerin değerini o zamanda anlayabildiğimi düşünmüyorum. Fakat şimdi baktığımda tek kanallı televizyonda çizgi filmler izlemek, yatmadan önce Adile Teyze'den masallar dinlemek, soba yanan bir odada alevlerin ışıltısının tavana yansımasını izleyerek uykuya dalmak, büyüklerden karne hediyeleri almak, yaz aylarında Avşa Adasında uzun süren tatillere gitmek aslında çok eğlenceli şeylermiş. Hayatımın baharı kesinlikle o dönemlerdi. 
 Dert Anası Aso- Ben hayatımın her döneminde ufak baharlar yaşayıp çiçek açıyorum. O yüzden net bir dönem söyleyemem, diğer anlarıma ve anılarıma haksızlık olur... Küçük şeylerden mutlu olan bir insanım. Çok gülen ve kendi kendimi eğlendirmeyi bilen biriyim o yüzden baharlar bende hiç bitmez 😍

3-Bahar bir arkadaşınız olsaydı onun okumaya ihtiyacı olan kitabın hangisi olduğunu düşünürdünüz?

 Dert Anası Gülhan- Bahar benim bir arkadaşım olsaydı, onun okuması gereken kitap kesinlikle William Golding tarafından yazılan Sineklerin Tanrısı olurdu. Nedenine gelince, herkes tarafından kesinlikle okunması gerektiğini düşünüyorum bu kitabın. Modern dünya koşullarının bir çocuğu bile ne şekilde değiştirebileceği konusu üzerine kurulu bir kitap.
 Dert Anası Aso- Bir tane kitap tavsiye etmem imkansız olurdu. Sonuçta arkadaşlarıma hoşuma giden yada ilgi çekici bulduğum her kitabı, diziyi, filmi, yazı kaynağını tavsiye eden biriyim. O yüzden bu soruya okuduğum gördüğüm izlediğim her şeyi tavsiye ederdim diye cevaplıyorum😋 Benimle arkadaş olmak zor ya, hep bir paylaşım ve öğrenme modundayım. İlgimi çeken bir konu ve hakkında bilgim yoksa saatlerce karşımdaki bilgili kişiyi konuştururum. Ya da bende bir bilgi varsa, aktarmak için çırpınır durur dinleyenlere gına getiririm 😋

4-Size baharı anımsatan insanlar var mı çevrenizde? Varsa kimler?

   Dert Anası Gülhan- Yukarıda bahar bir insan olsaydı, nasıl biri olurdu onu tanımlamaya çalıştım. Yazarken de aklıma bizim Aso geldi. Aynen tanımladığım gibi şen şakrak, hayatın zorlukları dahi olsa bunlarla yüzleşirken gülmeye devam eden, sürekli pozitif enerji yayan birisidir Aso'cuğum. Kendi deyişiyle "İlaç gibi hatundur" 😆 Dolayısıyla bu soruda oyumu Aso için kullanıyorum.😃 
   Dert Anası Aso- Öncelikle Gülocuma teşekkür ederim galp galp garpuz ❤😋 
Soruya gelirsek çevremde kış insanları ile dolu olduğu için bende Gülocuma katılıyorum ve kendimi BAHAR olarak ilan ediyorum 😂
Aklıma şey geldi, sabahları uyanırken hem enerjik olurum hem gülümseyerek kalkarım ve Tocam da her seferinde şaşırır  "Hayatımda gördüğüm en enerjik insansın. Yataktan kalkar kalmaz gülüyorsun yüzünde güneş açıyor resmen" der. Ayhhh canım Tocam benim ❤❤

5-Bahar temalı bir yağlı boya tablo yapmak isteseniz, resmin içinde olmazsa olmazınız ne olurdu?

  Dert Anası Gülhan- Bahar temalı bir yağlı boya yapabilseydim keşke. Ne kadar güzel olurdu. Ama yetenek tabii. Ben en son çöpten adamların bile omurga kemiklerine kambur yükleyen çizgiler çekerken bırakmıştım bu işleri. Zirvede bırakayım demiştim yani. 😆 Ama öyle bir yeteneğim olsaydı da bir yağlı boya tablo yapsaydım kesinlikle içinde bir nehir olurdu. Baharda kış boyunca kendisini esir eden buzlarından arınmış bir şekilde, coşkun akan bir nehir, o tablonun olmazsa olmazı olurdu. 
  Dert Anası Aso- Daha çöp adamı doğru düzgün çizemezken yağlı boya tablosu yapmayı aklımdan geçiremiyorum bile 😂 Ama diyelim ki bir sabah uyandım ve hobbbaaa yeteneklerimin arasında resim yapmak eklenmiş 😅 Hemen şöyle dağ, tepe, toprak, bolca yeşillikler, rengarenk çiçekler, ufak bir şelale ve envai çeşit kuşlar çizerdim ve bütün bunların ortasına çocukluğumuzdan kalma bacası yaz kış duman tüten kırmızı çatılı bir ev kondururdum... 




6-Bahar yorgunluğu ile mücadele eder misiniz? Yoksa kendinizi baharın kollarına yorgunca bırakmayı tercih edenlerden misiniz?

 Dert Anası Gülhan- Hazır bahar gelmişken, kendimi onun kollarına bırakmayı tercih ederim. Bahar bu, insanda ne keder ne tasa bırakır. Ve tabii yorgunluğun da ilacıdır. Dolayısıyla mücadele etmeye falan kalkışmam hiç. Zaten baharın ilerleyen günlerinde havanın pozitif enerjisiyle o yorgunluk kendiliğinden gider. 😊
 Dert Anası Aso- Bahar yorgunluğu mu? nasıl yani? Bahar da yorgun olanlar da mı var?? Ben enerji bombası gibi dolanıyorum ortalıkta hava ısındıkça 😎 

7- Baharda gitmek istediğiniz coğrafyayı da sorup, mimi sonlandıralım. 

 Dert Anası Gülhan- Baharda özellikle İsviçre'deki Alp dağlarına gitmek isterdim. Hani şu Heidi'nin dağlarına. Dağ keçilerini görmeyi, Milka ineklerine selam etmeyi, çiçek tarlalarının, uçsuz bucaksız yeşilin içinde kaybolmayı çok ama çok isterim. Bir gün fırsat olursa kesinlikle gideceğim. 
 Dert Anası Aso- Tam da şurada olmak isterdim >>> 



Avusturalya'nın kuzey topraklarında 'Lorella Springs Wilderness Park' da. Şu doğa güzelliğine bakar mısınız??? Sevdiğim herşey bir arada 💕💕



 Sorularımızı bu şekilde yanıtladıktan sonra sıra geldi mimlere. Bakalım dert analarının radarına hangi blogger arkadaşlar takılacak. 

Xhayat

Duo Diyet

İş Bu Fikir Bu

  Mim görevimizi bu arkadaşlarımıza devrettik. Bakalım onlar soruları nasıl yanıtlayacak. Şimdiden kolay gelsin dileyelim. Dert analarından şimdilik bu kadar. Hoşçakalın. 

Benzer İçerikler

42 yorum

  1. Hehehe keyifli bir mim olmuş.
    Alplere ben de gelecem baharda banane

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelin tabii ki Tigris Hanım. Beraber gideriz. Heidi gibi çayırda çimende koşarız keçileri severiz ne güzel olur. :)

      Sil
  2. Ya siz bahar için planlarınızı yapmışsınız bile lakin ben baharı çoktan atlamıştım yaz için hazırlanıyordum. Bavulları toplamam uzun sürüyor :) Beni de dahil ettiğiniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii yaz için hazırlık ayrı. Onda da Hawailere falan gidip sahilde şemsiyeli kokteyller içmek lazım. :) Rica ederiz Erhan Bey, sizden de bekliyoruz keyifle okuyacağız cevaplarınızı.:)

      Sil
  3. umarım bütün dilekleriniz gerçekleşir :) mimden keyif aldım okurken

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler güzel dilekleriniz için. Keyif aldıysanız ne mutlu bize. :)

      Sil
  4. Çok harika bir mim olmuş Gülhan Hanım, çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorumunuz için teşekkür ederim Fatih Bey. :)

      Sil
  5. Muğla'nın Azmak Nehri'ne benziyor, çok güzel. Elinize sağlık, keyifle okudum.

    YanıtlaSil
  6. Kızlar Bahar miminiz çok güzel ���� olmuş . Aynı kişi tarafından mimlenip benimle aynı kişiyi mimlemişsiniz ������ sevgili Duo diyet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa hiç farkında değilim Seyhancım ya valla hiç dikkat etmedim senin kimleri mimlediğine. Olsun sorun değil. Karışıklık olur bazen böyle. :)

      Sil
  7. ay çok eğlenceli anlatmışsınız neşelendim ne güzel bir mim :D

    YanıtlaSil
  8. Gülhan hanım aso ile niye iyi bir ikilisiniz biliyor musunuz? Çünkü birbirinizi tamamlıyorsunuz. Bu mimde bunu iyice anladım. Size bir dert geldiğinde birlikte çözemeyeceğiniz yoktur. Mimi de birlikte yapmanız hem bilgilendirici, hem eğlenceliydi. Sıra bizde, bakalım ne çıkacak ortaya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tamamlıyoruz katılıyorum size. :) Aso'yla iyi anlaşmamızın en önemli sebebi, düşüncelerimizi direk olarak dile getirmemizdir. Yani arkadan söylemek değil, dost acı söyler felsefesini benimseriz ikimiz de. Bazı insanlar bize kırılır darılır ama o anda söylenmesi gereken şeyleri mutlaka söyleriz gerektiğinde. Birbirimize karşı tutumumuz da böyledir. Dertleri de böyle çözüyoruz zaten. Gerekenleri gerektiği gibi söyleyerek... Çok doğru tespitlerde bulunmuşsunuz hakkımızda. :) Bekliyoruz miminizi heyecanla. Seyhancığım da mimlemiş sizi haberim yoktu. İki kez mimlendiniz yani. :) Bakalım neler çıkacak ortaya merakla bekliyoruz.:)

      Sil
  9. demek bahar insan olsaydı "kanki" olurdunuz 🙂 bu da deep gibi baharın "kız" olmasını istediğiniz anlamına gelyo..🙂 ah bahar ah,izmirde bi yaz gelmedi gitti,hadi bahar ısıt her tarafı..😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa evet bahar denilince aklımıza bir kadın figürü geldi. :) İzmir'e selamlar Ertuğrul Bey. Favori şehrimdir kendisi. :)

      Sil
  10. Valla cevapları keyifle okuyup dururum hep. İyi ki hazırlamışım bu mimi diyorum böyle neşeli satırlar okudukça da. Bence de dert anaları olarak muhteşem bir sinerji yakalamışsız her şeyden önce bunu söylemek lâzım. Aslında mevsim dedik bahar dedik de... Böyle şeyler biraz da içimizde olan şeyler sanırım. Tatsız tuzsuz bir insana bahar değil ne gelirse gelsin pek farkına varamıyor galiba. Dert anaları olarak hayata olan bahar bakışınız hep daim olsun dilerim. Ve kitap tavsiyeleri de cepte ;) Sevgiler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim. Evet iyi ki hazırlamışsınız bu mimi. Bizim için de eğlenceli oldu. Haklısınız insanın tadı tuzu olmazsa bahar pek etkili olmaz. Biz şu sıralar o modda değiliz ve şanslıyız sanırım Çok teşekkürler bu mimi hazırladığınız ve bizi mimlediğiniz için. :)

      Sil
  11. Sobalı Bir odada alevlerin ışıltısının tavana yansımasını izleyerek uyumak bunu yaşadım ben çok güzel bir mim olmuş Gülhan hanım eskilere götürdünüz beni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel zamanlardı o zamanlar. Teknoloji yoktu, bugünkü kadar gelişmiş imkanlarımız yoktu ama mutluyduk. Beğenmenize çok sevindim Yusuf Bey. Teşekkürler yorumunuz için. :)

      Sil
  12. her mevsim güzel de bahrın yeri ayrı bir de yorgunluğu olmasa:)
    Güzel cevaplar, okumak keyifliydi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle baharın yeri ayrı. Yorgunluğu da tatlı bir yorgunluk ama. :) Yorumunuz için teşekkürler.

      Sil
  13. Ne kadar eğlenceli bir mim olmuş.

    YanıtlaSil
  14. Elinize sağlık. İçtenlikle cevap vermişsiniz. Gerçi dışarı da tam da şu saniyede kar yağdığı için pek bahar mimi olmadı bize göre :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok soğuk gidiyor havalar cidden de. Burada kar yağmadı ama bayağı bir fırtına ve yağmur vardı bugün. Modern dünyada mevsimler artık rötarlı geliyor. :) Teşekkürler yorumunuz için.

      Sil
  15. Cok tatlisiniz kizlar, bahar mimini ben de severek hazirlamistim . Bircogumuzun sevdigi mevsim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle insanın içine ferahlık getiren bir mevsim bahar. Teşekkürler Derya Hanım. :)

      Sil
  16. alp daglarında Heidi'nin yasadigi yerleri görmek ne şahane olurdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa o muhteşem dağların fotoğrafı bile insanı keyiflendiriyor. Gitmek daha başka güzel olurdu. :)

      Sil
  17. allah sizi napmasııın yine komik ve enerciktiiii :) demek ki siz bahar insanısınız yaaa, baharsınız bahar gibisiniiiz :) ne güzeeel :) (orville not aldım tımams. bugün yazdığım diziler de çok iyi yaa ikisi dee. bodyguard ise öyle heycanlı kiii valla çekirdek bile yiyemedim hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben kışı severim ama baharın yeri ayrı tabii. Yeni dizi yazdıysan gelir bakarım birazdan. Orville'i izle beğeneceksin eminim. :)

      Sil
  18. Baharın ruhuna yakışan enerjik mi enerjik bir mim olmuş, içim ısındı 💖 Bu arada mimlenmişim, çok teşekkürler. Fırsat bulur bulmaz davete icabet etmeye çalışacağım. Herkese musmutlu nice baharlar dilerim 💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bekliyoruz sizin de mim yazınızı. Bakalım siz nasıl cevaplar vereceksiniz. :)

      Sil
  19. Baharda yorgunluk olur mu hiç ? demi ama :))

    YanıtlaSil
  20. Tam da baharlık bir mim..Ben güneş seven biri olarak mümkünse deniz kenarında bir yerde olayım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet deniz kenarı baharda süper olur. Yazın kavurucu güneşine maruz kalmadan deniz kenarında oturmak güzel olabilir. :)

      Sil
  21. Bahar mimini de çoğu arkadaş yapmış sanırım :) Sizin cevaplarınız her zamanki gibi çok keyifli olmuş :) Samimi, içten ve eğlenceliii...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bahar miminde birçok blog mimlendi. Çok keyifli oldu. Beğenmene çok sevindim. :)

      Sil
  22. Mim yazıları çok eğlenceli oluyor Çok teşekkürler

    YanıtlaSil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe