Aso'nun Gözünden Vol. 6

Eylül 05, 2019


  Hellooo arkidişliiirrr :)
Wuuu baya olmuş bir Aso'nun gözünden yapmayalı...
Aslında düzenli olarak haftada 1 de olsa fotilerimden bir şeyler paylaşayım diyorum ama şu son dönem baya yoğun geçti, bir çok blogcu arkadaşlarıma bile dönüş yapamadım... 
 Belki haberiniz yoktur hatta nereden olsun caniiimmm diye kendimi bi azarlar gibi yapıp hemen anlatayım :))) Benim bir tanecik nar tanecik TOCAM yine yurt dışına çıkmıştı ki yaz kapıyı çalarken tocamın da bu seferlik gurbet işi bitti de eve döndü deli karısına kavuştu 😂
Hal böyle olunca görmemişin kocası olmuş moduna girerek full ilgi alaka ile tocama odaklandım :)
Hee tabi bir de tatil falan derken ancak İstanbul'a dönüp "Evim evim canım evim" demeye başladık kiiii
olaylar olaylar olaylar ama tabi ki de size anlatmayıp meraktan çatlatmayı seçiyorum 😂😂😂

  Veee tabisi de tatil ayağına bin bir türlü fotiler çektim tabi Piçomun rahatsızlığından fırsat buldukça ve sırf minnak Piçom sıcakta hararet yapıyor diye de geceleri dışarıya çıkmaya başladık o yüzden de daha önceki tatillerime nazaran bu sene çok foti çekemedim...

  Piçomla yaşadığımız sorunları video ile pekiştirmeden önce size bir kaç foti sunayım diyorum ne dersiniz?
Bana kalsa o kadar çok anlatacak şeylerim var ki fotileri es geçip yazmaya devam edeceğim de bazı olayları ufak ufak ara ara anlatırım diyorum... Haydiii fotileri koy be Asooo diye sizin yerinize kendimi dürtüp iş başına geçiyorum 😋










Buranın adını unuttum ya ben 😇
Ama tarif et derseniz Bafa Gölünün yakınları diye kaba bir şekilde tarif edebilirim
Hatta fotiler de görünen göl de Bafa Gölü.
Sizin için dağ tepe tırmandım değerimi bilin 😂😂



Burası da yine o antik kentin çıkışında bir yer.
Bu arada hiç bir fotiye filtre uygulamadım yada oynamadım olduğu gibi sunuyorum size :)








Burası Bodrum - Fener burnu
hatta daha önceki Aso'nun gözünden paylaşımlarımda
buranın kış halini size sunmuştum 
yazın pek bir güzelliği kalmıyor gibi :) 







Burası da o deniz fenerinin hemen önü.
Gün batımı o kadar güzeldi ki Tocam da tam orada oturuyordu. Ben de onu çekeyim ki
çektiğim foto örnek teşkil etsin de aynı şekilde beni de çeker dedim amaaaa neredeeee :))
Resmen olay nette dolaşan "Benim çektiğim vs. arkadaşımın beni çektiği" fotisine dönüştü :)
Bu yüzden de benim çektiğimi ekleyeyim dedim buraya 😂





Ah benim kuzummm minik tospamm 
Antalya sıcaklarında böyle pestili çıkmış halde serin yer arayarak yatıp durdu.
Hemen kısaca anlatayım yola çıktığımız gün minnoş Piçom arabaya kustu.
Bütün yol boyunca su verip bol bol mola verip serinletmeye gayret ettik..
Yola çıktığımızın ilk günü zaten kusmasıyla başlayıp Bursa'da mola verdiğimiz bir yerde
kaşla göz arasında babasının yanından kaçıp yoldan geçen motora koşturup hafif kaza geçirdi oğlum 😢
Neyse ki korkmasından başka bir şeyi olmadı. 
Sonrasında o korku ve sıcaklık harmanlanıp ve bol su içmesi de eklenince halsiz bitkin ve karnı şiş bir Piço oldu çıktı :)
İlk varış noktamız Ayvalıkta biraz kendine geldi bir de tabi pimpirikli annesi ve babası zırt pırt veteriner veteriner arayıp bilgi alıp onu bir güzel bahçede çiçek gibi suladıktan sonra miss gibi oldu :))
Ta ki yatma vaktimiz gelene kadar... Gece vakti minik tospaaam bir türlü uyuyamıyor, feci şekilde uykusu var ama uyuyamıyordu...
Gece saat 1:30-2:00 gibi babası taaa İzmir de 24 saat açık olan bir veteriner bulup bizi de arabaya katıp yola düşene kadar (Hoş veteriner de adresi verirken yanlış aradınız galiba aramızda 150 km var dedi ama hayır yanlış değil doğru aradık).
Veterinere gittik, oğlumu kontrol etti. "Bir şeyi yok turp gibi maşallah" dedi ama pimpirikli anne babası bir de kan testi yaptıralım dedi :) 
Kan sonuçlarını beklerken 2 dakikalığına arabaya gidip geri dönüp şu görüntüyle karşılaşmam bir oldu ↓↓↓




Video'u eklemeye çalıştım ama dosya büyük diyerekten fotiyi atayım dedim :)
Evet sefil Bilo cazibeli Piçocumun tek derdi arkadaş edinip oynamakmış :)))
Nerede o 150 km yolu giderken hararet yapan köpek??? 
YOK!!

Bir diğer video ise, gün doğuyor ve biz Ayvalığa geri dönüyoruz bir yandan bizim piç Piçonun keyfi yerinde diğer yandan ise  ben bi ateş ölçmeyle kan testinin bize 450 tl patlamasına car car söyleniyorum :) 
Sabah 7 gibi tekrar Ayvalığa vardık kimseleri uyandırmadan tekrar uyuma moduna girmeye çalışıyoruz ama Piço bundan hoşnut değil bu sefer hiç bir şeyi olmadığı halde tekrar hasta ayaklarına yatmaya kalkışınca babasına "Yat uyu bu tospa çözdü olayı bizi parmağında oynatacak" diyerekten uyumaya zorladım herkesi :))


Benden bu kadar kısaltabildiğim kadar kısaltmaya ve özet geçmeye çalıştım (İçime sindi mi böyle yarım yamalak anlatmak derseniz tabisi de hayır! Hahaha diğer yandan da çok uzattım gibime geldi ama olsundu) Videoları ekleyemedim diye üzüldüm ama merak edenler varsa da  Pirusaso  tıklayarak instagram da dönüş yolunda mızmızlanmamı izleyip dinleyebilir 😂😂

   Bu arada unutmadan bu sefer fotiyi tahmin edin fotisi eklemiyorum onu da bir dahakine saklıyorum veee bir de asonun gözünden vol5 'de ki bonus fotinin ne olduğunu açıklamadığım geldi aklıma hemen açıklıyorummmmmmm >>>  Lamba 😁 
O lambayı nasıl çektiğimi de anlatmadan ayrılmayayım sizden hemen kısaca anlatıyorummm.
  Evlendikten 1 hafta sonra minnoş tocamla bir arkadaşının düğününe gittik. Ve düğünlerde en sevmediğim takı merasimi başlamıştı (Bence çok saçma bir olay. Hediyenizi takınızı bir zarfa koyun verin arkadaş nedir bu dilek ağacı gibi dikilip bir şeyler bağlama iğneleme takma olayı). Neyseeee Tocamı gönderdim takı kuyruğuna bende çıktım terasa sigara içiyorum ve bu lambayı gördüm çok hoşuma gitti öyle kendi kendime oyalanırken çektim... Tocam takı taksın Aso foti çeksin heyyy gidi heyyy 😃 

Bir daha ki Asonun Gözünde buluşmak üzereeeeeee 😊


Dertli dostum’u şu hesaplardan takip edebilirsiniz: Facebook - Twitter - Instagram

Benzer İçerikler

36 yorum

  1. Çoo eğlenceli bir şekilde anlatmışsınıızz :) Köpekçiğiniz de çok tatlı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz beğenmenize sevindim :)) piço çok çirkin ama bir o kadar da tatlıdır :))

      Sil
  2. Keyifle okudum yazınızı. :) Minik dostumuz bir daha sizi bu kadar telaşlandırmaz umarım, her gününüz keyifle geçsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En büyük şansım Piço'nun veterinerleri çok sevmesi ve birşeyi olmasa bile zorla yol üstündeki veterinere giriyor olması :)
      Keyif aldığınıza çok sevindim teşekkürler :)

      Sil
  3. Fotoğraflar çok güzel Eşinizin gelmesine de sevindim. Fakat neden kocanıza Toca diye hitap ettiğinizi anlayamadım güzel bir gezi olmuş sizin adınıza sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha Toca aslında eşime taktığım lakaptır :) bazen "seeeennnn beeennniiimmmm TOCAMSIN!!" diye de tesir etmeye çalışıyorum :))

      Sil
  4. Piço'ya geçmiş olsun, fotolarınızı birbirinden güzel :)

    YanıtlaSil
  5. oh iyi tatil olmuş. o bafa gölünde bir efsane vardıı. hüzünlü bir hikaye. kuzu çok tatlıııı :) lambe he :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bafa gölüyle alakalı hiç bir şey bilmiyorum gülocum biliyorsa o efsaneyi yazsın yaa :)
      Evet lamba. Keşke sihirli olsaydı lamba ama değilmiş :( :(

      Sil
  6. Bazen özet geçmek istersin ama bazı anlar da anlatmadan olmaz:) şu takı ve düğün olayını ben komple sevmiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldum olası özet geçemiyorum :))
      Düğünler de gelin ve damadın dilek ağacı gibi dikilip önünde de ramazan pidesi almak için kuyruk oluşması deli ediyor beni :)
      Yaaaa koyun salonun girişine bir çelik kasa yanına da zarfları gelenler isimlerini dileklerini yazıp içine gönüllerinden ne kopuyorsa ekleyip atsın kasaya... insanlar düğünde eğlenmeye değil sıra beklemeye geliyor sanki hey gidi hey :)))

      Sil
  7. Fotolar çok güzel. Köpek çok tatlı :)

    YanıtlaSil
  8. Gülhan Hanım ne kadar farklı kategorilerde ve konularda paylaşım yapabiliyorsunuz. Ve üslubunuz ne kadar değişebiliyor konulara göre. Burada çok daha samimi bir üslup kullanmışsınız. Çok keyifle okudum hatta bayıldım köpek çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkat ederseniz şayet, yukarıda Aso yazıyor Gülhan değil. Aso'nun Gözünden, Beter Şarkılar, Varolgiller paylaşımları diğer dert anamız Aslı yani Aso'ya ait. Bu paylaşımlara gelen yorumları da kendisi cevaplıyor zaten. Ama burada siz benim adıma hitapta bulunduğunuz için açıklama gereği duydum. Beğenmenize sevindim. Teşekkürler.

      Sil
    2. evet gülhan çok değişkensin bencede bir sabit dur bir zahmet

      Sil
    3. Duramıyorum durduğum yerde sanırım şizofrenim atak yaptı Engin çift kişilikli olmak zor tabiisi:) Biri kalk gidelim öbürü boş yapma otur diyor. :):) O değil de bunu da gerçek zannederlermiş şimdi. :)

      Sil
    4. :) Yok ben biliyorum gülhan hanım sabittir :)

      Sil
    5. Sırf gülhancım şizofren yada kişilik bozukluğu teşhisi yemesin diye profil fotomu değiştirdim :))

      Sil
  9. Fotoğraflar çok güzel ve çok eğlenceli bir yazı olmuş. Köpeğinize bir şey olmamış olmasına sevindim. Çok da tatlı mıncırmak geldi baktıkça *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize çok sevindim :)
      Ooo Piçocum bayılır mıncırılmaya en çok sevdiği şey zaten hamur gibi yoğurulmak :)))

      Sil
  10. her zaman ki gibi döktürşmüşsünüz gülhan hanım şaka tabiki aso :) Güzel tatil olmuş gerçi ben bazılarını biliyordum zaten de olsun teyit ettik piçoya geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülhancım çok güzel fotiler çekmişsiniz ahahahha :) Ooo daha bi ton foti var face instaya atmadığım :)

      Sil
  11. Sen nasıl tocana kavuşunca seviniyorsun, eee Piço da arkadaş bulunca hastalığını mastalığını unutuyor işte:)) Fotolar harika ve çok şey anlatıyor. İnstada daha çok foto bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tocamın eve dönmesine en az benim kadar Piço da seviniyor hatta ben hoşgeldin demeden önce o atlıyor babasına :)) Arkadaş konusuna gelirsek evettt çocuğumun aklı fikri arkadaş bulup onunla oynamak ama az kaldı ona arkadaş getiricez yakında :)
      son bir kaç aydır instaya pek fazla foti atamıyorum ama elimde biriktiler ufak ufak atarım insta hesapların :) piçonun ayrı hesabı var bu yazdığım asonun gözünden yazıları için daha önceden açıtığım yine insta hesabı var veeeeee can sıkıntısından açtığım bir hesabım daha var adını veriyorum instada kesinlikle aratıp bak!!!

      @millisporumuz :)

      Sil
  12. O kadar blogçu takip etkinliği dayanışma deniyor ama blogçular neden takiplere dönüş sağlamıyor herkesin bloğuna takip verdim kendi sayfamdan kimse dönmüyor sizide takip ettim dönmediniz takip ve yorum yapılmayacaksa blogçu dayanışmasının bir anlamı kalmazki eger dönerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi güzel demişsiniz de keşke hangi bloğu takip edeceğimizi de yazsaydınız ne iyi olacaktı. :) Aksi halde şu yazdıklarınızdan sizin blog o kadar popüler ki Google'a "Şeyda" yazınca direk size ulaşıyoruz gibi bir izlenim oluşmuş. :) Takip edenlere hep söylediğim gibi, yineliyorum. Takibe alınmak için bir yorum ile bunu belirtmeniz gerekli. Aksi halde gmail profilinden sizin bloğa ulaşmam mümkün değil. Hele sizin gibi blogger profili olmayan arkadaşlar, direk olarak sitenin adını verirlerse, ancak bu şekilde ulaşabilirim. Sayfamdan "takip verdim" demişsiniz de takip vermek ne demek onu da açıklarsanız sevinirim.:) Sanırım çok yenisiniz elbette desteklemek isteriz ama anlamadan dinlemeden bu şekilde direk fırça atarsanız işimiz zor tabii. :):)

      Sil
    2. Fırçayı atan sizsiniz ben değil zaten çıktım takipten gerek yok takipleşmeye falan

      Sil
    3. Takipte olduğunuzu ve şimdi çıktığınızı söylüyorsunuz ama takipçi sayısında kaç gündür herhangi bir değişiklik yok. Sanırım yanlış yerdesiniz. Kimi takip ettiğinizi ve kimin takibinden çıktığınızı bence araştırın. Zira takipçi sayısına göre bakılırsa zaten bu konunun bizimle alakası yok.

      Sil
  13. Bafa Gölü'nü görmüş müydüm diye düşündüm bir an.Sanırım kıyısından geçtim diye hatırladım sonra :)
    Evet takip ettiğimi sanıyordum sizi ama etmiyormuşum.Takibe aldım tabi.Kusuruma bakmayın lütfen :)
    Kocaman sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  14. Yüzümde tebessümle okudum ya :) köpecik çok tatlı

    YanıtlaSil
  15. Piço'nun her günü ayrı bir macera mesela bugün 2 adım yürütüp bahçede komşularımla kahvaltı yapayım dedim ama bizim kocamış oğlan tutturdu kuaföre gidicem diye hahahaha hadi kırmayım dedim 5 dk. kendisini sevdirmesine izin verdim tam eve dönelim bende kahvaltı yapayım dedim
    önce bizim piçoyu sevmeyen sokak köpeği geldi önümüze dikildi yol vermedi peşine bir diğer komşunun pitbullu var o zinciri kırıp kaçmış korkudan eve gidemedim hahahaha aradan 1 saat geçti de eve dönebildik bir de ne göreyim masayı toplamışlar hahahaha piço yüzünden kahvaltıyı kaçırdım :))) Saolsunlar bana da ayırmışlar o ayrı tabi :)

    instadan geri takip attım hemen. Ah ah yorumlara bile ancak şu an dönebiliyorum ama bende çok istiyorum başka fotiler atmayı bi ton çektim yine.... :)

    YanıtlaSil
  16. Fotiler çok güzel. Zavallı piço 😍

    YanıtlaSil
  17. Fotolar güzeldi, piçoya sağlıklı uzun ömürler diliyorum

    YanıtlaSil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe