İsimsiz Ünlü Yorumcu "Gülveren"

Temmuz 01, 2019



Yine mi sen geldin? 😂









Oy oy oy benim minik hazımsız kokarcam mail mi atmış? oyyyyy 😂
Bak ya gördün mü sen bizdeki terbiyesizliği küçük dağları yarattım sıçanına nasıl da nankörlük etmişiz. Halbuki okuma yazmayı bile sen öğretmiştin bize dimi?? Ne demek o kraliyet leydisi pis soğuk nevale Gülhan senin arkadaş isteğini kabul etmez !!! aa püü kaka Gülhan!! 😂
Hele sen bana Aso'ya bak abooowww ne teribyesizmişim ben cıxs cıxs cıxs hemen şimdi bir köşeye çekilip kendimi ve tocamı da kınım kınım kınayacağım. Yeter ki minnoş sıçanımız kızmasın bize ! 😂😂😂
Bide utanmadan anketlere katılıp oy alıyoruz! Aaa yazıhhlar olsun bize ! Ne ayıp!!! 😂

 LAAAANNN ruh hastası manyak nabıyonnn? Nassın? Hahahha bu sefer hangi birini hazmedemedin he? Gülhan'ın seni tınlamamasını mı? Anketlerde insanların oy vermesini mi? Yoksa senin kocan seninle evlenince zincire vurup özgür bir birey görünce kinlenmen mi? Eee malum köleler efendilerine değil, özgür insanlara öfke duyarlar... 

 Kız! Ne pis stalkçı çıktın sen? :)) Ama bak bilmeni isterim kiiii stalkçıları severim. Senin Gülhan'a değil bana istek atman lazımdı. Hahaha listemde sırf laf taşısınlar diye senin gibileri tutarım eğlenceli oluyor 😂😂😂
Blogcu muyuz? Değil miyiz? Aaa bi aydınlatıver beni be! Çiçeeem bak ikilemde kaldım senin yüzünden. 



 Evet anketlerden oyları herkese özelden aşkım, bebeğim, çiçeğim, arım, balım, peteğimmmm diyerek yalakalık yapıp topluyorum 😂 Ama bak sana ne dicem o kadar dert etmişsin ki bu anketleri sana söz sen adresini ver birinci gelirsek bizim sitemiz yerine senin siteni yazdırıcam liste başına valla bak söz veriyorum !!!  Hiç bir şey üretemeyip böyle hazımsızlık yapıp kıskanacağını bilseydim baştan seni eklerdik o listeye kızzz senden değerli mi ayol 😂

 Bak şimdi bizim yazdıklarımızdan SEN bir şey anlamıyorsan o senin kapasitesizliğin be kuzum el aleme çamur atma. Senin beyin kütlen bu kadarlıkmış ki bir çok şeyi algılamıyor. Hahahah anlayan baya baya güzel anlıyor sağa sola çamur atma 😎
Yalnız edebiyattan ben anlıyorum demedim aaaammmmmaaaa Gülhan senin ağzına öyle bi şaaapar ki edebiyatıyla "ayyy bu çok güzeldi soğuk Gülhan nollluurrr bir dahaaa şaaap" dersin 😂
Yalnız bana bir mail önce küfür ediyor diyorsun da senin ağzında maşalllaaaahhhh mahalle karıları gibi "yavşak yavşak yorumlar yapın" diyorsun ne KALİTE ama 😆

  Kız Gülveren noldu sana niye böyle kudurdun bakiyim gel bak derdini anlat senin de derdine deva buluruz inan ki çok doğru adrese geldin :) 
Kocan ilgi göstermiyor mu? Çocukların sana yabancı gibi mi bakıyor? Yaptığın yemekler leş gibi mi? Ailen seni insan yerine koymuyor mu? Bak evden kaçmak istiyorsan söyle seni hemen bir mor pembe çatıya aldıralım. Olmadı Muratgilin damından bi hoplatalım da açıl rahatla yoksa hasta olursun bu gidişle. Hoş zaten hastasın da bendeki de işte insan sevgisi. Senin gibi evlat olsa eldivenle sevilir cinsten biri olmana rağmen yinede kıyamıyorum 😂😂😂

  Daha önceki muhabbetlerde "götümm" dememi küfür olarak algılıyorsan  sana bir sır vereyim Sen daha benim küfür etmeme şahit olmadın olmak istersen haber et en kralından bir şeyler karalarım sana çiçem :) 
Bu arada babanın tapulu malı mı lan bu bloglar da babanın malına konmuşuz da mahalle karıları gibi car car ötüyorsunuz ibişşş  sağa sola saldırıyorsunuz hayırdır? çıkar lan tapunu da göreyim çıkaramıyorsan o leş ağzını kapa "yeniiileeerr eskiiileeerr" diye cırlama! Çok kokutuyorsun ortalığı leş kargası :) 

 Yaaa tabi ki yayınlıyacağım senin yazılarını senin ve senin türevlerin  gibi çakma mailler profiller ardına gizlenmiyorum çok cesursan çık ortaya BU BENİM de ki seni adam yerine koyalım ama nerdeeee ancak blog blog gezer "şonloro yoz vormoyon" diye yazar durursun eziiik :) 

Gülveren senin siteyi söyle bak herkes sana girsin hit mit rahatlarsın bu kadar salça olmazsın elaleme he? 😂

Gülveren kodum adını bir ara bana yaz sana Gülveren adının hikayesini anlatayım 😂😂😂

Haa bir de İngilizce bilmiyorsan ne diye yazmaya çalışırsın translate gülü 😂 Sonra beni eziklediler diye ağlarsın. yalnız haberin olsun o yazdığın FUCK var ya  "kahrolsun" yada "lanet olsun dostum" anlamına gelmiyor bil istedim hani ben küfür ediyorum ya hııı hııı 😂

Gitmeden sana bir şarkı armağan edeceğim onun sözlerini bul sonra translate gir ve çeviriyi kullan zira şarkıyı anlamazsan çok üzülürüm... 😁



SOOOO FUCK U ANYWAY Gülverennnn 😂

Kim  olduğunu BİLİYORUM küçük sıçan, pusuya yattım kuyruğunu keseceğim haberin olsun 😎
Şimdilik ezikliğinle çok eğleniyorum...
Mottom "intikamı sevmem ama ödeşmek adettindir" ödeşeceğiz buna emin ol çiçem mucukkk leş kargası 😎

Tam da bu maillere yazdıklarını ve cevabımı yayınlayacaktım ki tekrar bir mail daha attığını gördüm dur onu da herkesle paylaşayım ne kadar basit ve kalitesiz bir Gülveren olduğuna hep beraber şahit olalım kaldırım yosması seni 😁

Anketteki yerimizi o kadar kendine dert etmişsin ki duyanda senin siten yer alıyor ankette ve sonucunda ciddi anlamda bir şey kazanılıyor. LLLLAAAANNNN kaldırım yosması hayırdır niye bu kadar taktın kocamla evliliğimize? 
 Evdeki suratına bakmıyor dimi hoş o at hırsızı suratına ben de olsam bakmazdım :)  
 Hadi anacım hadi bu mailinle ne kadar kalitesiz sokak yosması bir Gülveren olduğunu kanıtladın her şeye müsait olan sen ve seni yetiştiremeyen aile fertlerin bence. 
Artık 4 duvar ardında neler yaşadıysanız, etkisi bu moruk yaşına kadar yansımaya devam etmiş umarım çoluğun çocuğun tez vakit senden kurtulur 😏
Ben ise, ilk fırsatta ansızın bir tırın altında kalıp sağa sola saçılan bağırsaklarını ellerinle kendine doğru çekip yardım için yalvarmanı diliyorum GÜÜÜLLLVVVEEERRREEENNN 😔 Tez vakit gebermen dileğiyle 💚 Geber ki toplu halde herkes bi oohhh çeksin be! ne evlat ne eş ne anne ne arkadaş ne dost olarak sevilecek gibi değilsin sıçancım 😂

Valla arkadaşlar aranızda bu yazımı kınayan varsa çokta tın! Hiç kusura bakmayın musallat oldu bize. Her attığı yorum ve maili böyle yayınlayacağım, aranızda rahatsız olan varsa üslubumdan bu yazıları es geçsin. Lakin ben es geçmeyeceğim!! Bu küçük sıçan ve diğer sıçan arkadaşları örgüt olup bize ve diğer yeni blogcu arkadaşlara sarmış durumdalar. Hatta ve hatta sağa sola bizler hakkında yazılar yazıp karalama kampanyası başlattılar. Korkutacaklarını sanıyorlar ama KRALLARI gelse geri adım yok dişe diş göze göz :)  Ben sadece ve sadece kimliklerini ifşa etmiyorum o kadar... Yürekleri varsa çıkar kendileri açıklar kim olduklarını ki onu yapacak ne yürek var bunlarda ne de cesaret. Bu yüzden onlar yazdıkça ben eğleneceğim nasıl olsa Aso'nun ağzı bozukmuş 😂😂😂 iftiralarını boş çıkarmak istemiyorum :) 


Dertli dostum’u şu hesaplardan takip edebilirsiniz: Facebook - Twitter - Instagram

Benzer İçerikler

20 yorum

  1. Boşuna "Dert Analarımız" demedik size; derdime derman, hislerime tercüman oldunuz.. Söyleyemediklerimi söyleyen dil oldunuz... Diliniz dert görmesin 😊
    Ya Gülveren süper yaratıcı bir isim olmuş. Aslında cuk diye oturmuş, çok da yakışmış bu çatlağa. "Gül"veren😂😂😂 Süpersiniz... 👏👏👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de geçmiş olsun sizin sitenize saldıran kişi de aynıdır diye tahmin ediyorum... Ne uyuz bişey çıktı bu GÜLVEREN ya :) Demek ki gerçekten doğru yoldayız kaliteli içerikler ve işler beceriyoruz ki kıskançlıklarından saldırıyorlar böyle :) Bir de 10 senedir bu işi yapıyorum diyor ama kendi sitesine birşeyler üreteceğine yorumlarla maillerle sağa sola saldırmakla uğraşıyor ben acıdım açıkçası :)))

      Sil
  2. Bu anonim yorumlari yazan kisi on yillik blog oldugunu söylüyor ve hala bu tarz islere gerek duyuyorsa çok yazik. Demek ki bu on yilda bir şey üretememiş. Kişisel probleminiz varsa bilemem bu başka blog yazarlarini ilgilendirmez sizlerle halledilmesi gerekir. Blog yazmak herkesin hakkı olduğu gibi okumak ya da okumamak da herkesin hakkı. Anonim yazan bir kişiyi ciddiye almak zor oluyor tabii. Bu yorumların tarzı bana çok tanıdık geldi nedense 🙄. On yildan sonra kim blog yazmis kim anket kazanmış bu konularla ilgilenilmesi komik geldi bana. Bu yorumları gerektirecek bir rant yok blog dünyasinda. Olsa bile bu kadar çirkinleşmeye değmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı şeyleri düşünüyorum Deryacım.
      10 senedir bu işi yapıyorum derken o blogdan bahsetmiyor sanırım tam tersi 10 senedir insanlara gizli gizli saldırıyorum demeye getiriyor :)
      Aslında kimseyle kişisel bir sorunumuz yok hatta aksine ben insan kazanmayı severim tartışırken bile karşımdaki insanı kırmamaya gayret eder onun açısından bakmaya çalışırım ama bu şahıs ciddi ağır sorunları var ve bunu insanlara saldırarak aksediyor... Bende sabır taşı değilim bu tarz konuşan insanı kazanmaya çalışmam aksine onun anlayacağı dilde tepki veririm :)))

      Sil
  3. Çok ilginç şeyler oluyor, blog aleminde. Çok yazık böyle seviyeyi düşüren insanları anlayamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vatandaş maillerinde seviye seviye derken kendi seviyesizliğini ortaya koymuş
      normal bir şekilde cevap versem anlayamayacağı için bende onun anlayacağı dili kullanmayı tercih ettim :)
      içinde ki bütün pisliği böyle adsız mailler ve yorumlarla döküyor ortaya :)

      Sil
  4. Allah kolaylık versin bu neymiş yaaa... Ne kadar işsin insanlar yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah hepimize kolaylık versin çünkü bu arkadaş ve arkadaşları bir tek bize değil bir çok blogcu arkadaşlara saldırıyorlar ee seviyeleri de attığı yorum ve maillerden görülüdüğü üzere yerlerde normal bir üst pencereden konuşmaları algılayamıyacağı için onun anlayacağı dilden cvp vermek zorunda kaldık :)
      aynen dediğiniz gibi işsiz bir şahıs kendileri
      yoksa elalemin siteleriyle saçma bir anketle uğraşacağına kendi sitesine birşeyler üretir demek ki tükenmiş :)))

      Sil
  5. Ben de en çok kocan nasıl izin veriyor kısmına takıldım. Koca, kadının sahibi gibi bir şey mi ki 'izin versin' ya da 'izin vermesin' ?

    Hoşlanmıyorum böyle kaçak dövüşmeye çalışan insanlardan. Sözleri dikkate alınacaksa da ısrarla kimlik gizlemesi sebebiyle, ciddiye alınmayacaktır. Çünkü ortada art niyet olduğu çok açık. Beğenmiyor onaylamıyorsanız, okumayın takip etmeyin. Ya da yapabiliyorsanız gidin okuyanlara veya takip edenlere engel olun. İnsanlara sürekli rahatsız oldukları şekilde, rahatsız oldukları mesajlar atmak tacizdir. Birilerini taciz ve tahrik edip ardından aldığı cevabın üslubunu beğenmemek de komiktir. Kendisi istediğini yapacak, söyleyecek; karşılık alınca da seviyesizlikten dem vuracak... Komik.

    Seviyesizlik nedir ben size söyleyeyim. Blog yazan insanları anonim yorumlarla rahatsız hatta taciz etmek seviyesizliktir. Yaptığınıza karşılık verildiği zaman da bu artık etkiye tepki olur.

    Bu arkadaştan mustarip blog yazarlarına geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki ataerkil bi ailede yetişmiş ve kendisi gibi herkesin bir erkeğin emri altında olduğunu sanıyor bu vatandaş... aklınca hakaret etti sanıyor işte...

      Bende gizli saklı laf etmesini tiye aldım fidancım ama daha önce ki maillerinde de bu kişinin cvp verirken "ay götüm" yazmama çok tepki gelmişti yani bize gizli saklı küfür hakaret edilmesi normal ama biz tepki verince "aaa terbiyesizler püüü kaka seviyesizler" oluyoruz halbuki maili atan kişi ısrarla tahrik ediyor ve anlayacağı dilde cvp veriyorum bir de şunu anlatamadım kimseye ben eğitici yada öğretmen değilim bizimle iletişim kuran kitle de çocuk değil ki örnek teşkil edeyim. etkiye tepki olay bu sadece. yorumun için çok teşekkür ederim cancazim umarım artık bi kendini silkeler ve insanları taciz etmekten vazgeçip kendi sitesi için birşeyler üretir bu şahıs.. 😊

      Sil
  6. aman Tanrım bunlar nedir böyle şoktayım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz artık alışmaya başladık bu şahısın işsizliğine 😂 cani sıkıldıkça bize ya adsız yorum atıp hakaret eder yada mail atar. kıskançlık kötü bir şey.

      Sil
  7. gülveren kod adlı isimsiz ha ha haaa :) hala iletişim kuruyo mu yaa :) bıkmadı mı dahaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma deepçiğim ya sardı bize ruh hastası 😁😁 face de grupta arkadaşlar anket açmış bizim ankette yer aldığımızı bile ben 2 gün sonra öğrendim ve önemsenecek birşey de yok aslında grup halinde eğleniyoruz ama bu maili atan kişi yine hazımsızlık yapıp ankete takmış kafayı hahajsjsj
      duyan da anket sonunda cumhurbaşkanı olacak sanar 🤣🤣 bir türlü iletişim kurmaktan vazgeçmiyor GÜLVEREN 😁😁😁

      Sil
  8. Ben öyle olmamasını çok arzu edednlerdenim paylaşılmayacak bir şey yok sen benim blogumu sevmiyorsan gelmezsin keza bende öyle ama bu kadar ortalığı ayağa kaldırmaya hiç gerek yok herkes herkesi sevmek zorunda da değil ayrıca ama emeğine saygı duymalı ben herkesi seviyorum. sonuçta insan ve elinden geleni emeğini veriyor. Lütfen üzmeyin bir birinizi ve bizleri de ben düzeleceğine ve herkesin yaptığından bir gün pişman olacağına inanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerinize bende katılıyorum ama bu mailleri atan şahıs pek katılacağını sanmıyorum keza birlik beraberlik olmak değil aksine köstek olmaya çalışıyor kendi çapında.
      Ben de hep diyorum herkes birbirini sevmek zorunda değil arkadaş dost olmak zorunda da değil ama bir saygı çerçevesi şart. bizi sevmeyin uyuz bile olsun ama içinde yaşasın gelip insanlara sırf haz almadığı için içinde ki zehiri pisliği akıtmanın anlamı yok zira bize değil kendisine zarar verir biz gayet eğleniyoruz 😊

      Sil
  9. Böyle olaylar beni üzüyor. Halbuki üretmek, blog alemine katkı sunmak varken neden böyle şeyler yaşanıyor anlamıyorum. Emeğe saygı çok önemli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası ben bu mailleri ve saçma sapan yorumları yapan Gülveren için üzülüyorum üretkenliği sıfıra dayanmış kuduruyor :) Bizde blog açma kararı aldığımızda aslında herşeye toz pembe baktık hep beraber herkes birbirine destek olur diye düşündük ama bu Gülverencik aslında bu blog alemin kendisi gibi pisliklerle kaynadığını öğretti bize ama olsun biz doğru bildiğimizden şaşmıcaz ve arkadaşlarımıza elimizden geldiğince destek vereceğiz :)

      Sil
  10. Okurken o güzel cevaplarını nasıl eğlendim güldüm:))) ağzına sağlık canım benim bayıldım :)) Bu Gülverennn kod adını da sevdim vallahi :)) gerçi güzelim güllü kirletiyor ama olsun :))) arkadaşı gene hazımsızlık sarmış içini kusmaya gelmiş :)) ayy haspamm birde 10 yılını vermiş ne verdin de ne aldın acaba sen önce doğru kelimeler kurmayı öğren öyle 10 yılını ver emmi gülverennnn :)) ..Şahanesiniz güzel kadınlar seviyorum sizi :)sevgiler canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonra onun adı Gülveren :) soyadı da Küçük sıçan biraz kızıldereliler gibi oldu ama olsun Gülveren kaşındı :)))
      Hee ya 10 yılını vermişmiş miiiiişşşş de muş muş muşşş da ama hasetlikten birşey üretemeyip sağa sola salça oluyor yazık ya çok üzülüyorum ona :))) Bir ara Gülhana söylerim mitolojilerden MUSE anlatsın ona belki onlardan birini çağırmayı öğrenir de ilham kaynağı olur garibana :D :D

      Bizde sizi seviyoruz galp galp garpuzzzz :)

      Sil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe