Asonun Gözünden Vol 5

Mayıs 06, 2019



 Helloooooooo arkidişliiiirrrrr !!!
Özlediniz mi beni? 😁

Uzun zaman oldu foti paylaşmayalı, hatta tamı tamına 3 ay olmuş 😵 Kaçıranlar Buradan görebilir.
Hal öyle olunca ben de dedim, dertlere kısa bir ara verip fotilerimi sergileyim.
Aslında dün yayınlayacaktık amaaaa vay bu başıma gelenler...
Hemen size de aktarıyorum olan olayları 😁





 Dün akşam ayıptır söylemesi komşucum bahçesinde mangal yapıyordu beni de davet etti, bende Piçomu gündüz gezisinden sonra eve bırakıp komşuma geçtim.
Normalde Piço çok usludur aslında. Tek taşkınlığı ise, yılışık olması ki ona da bayılıyorum, hep bi temas halinde olmak istiyor ve tek olarak hiç bir yerde oturmaz. İlla kucağımda yada yanımda.
Yemeğimizi yedik muhabbet ettik hatta GS-BJK maçını izledik vs. derken eve döndüm.
Şişko Piço kapıda beni sanki 1 aydır evde yokmuşum gibi sevinerek karşıladı. Hazır böyle sevinçliyken, salona geçip az oynayayım onunla dedim de demezzzz olaydımmmm!!!
 Salona girdim Piçoya baktığım için ilk halı ilişti gözüme ve halıda ufak bir şey var. Önce kakasını yaptı sandım tam "naaptın sen?" diye soracaktım ki kafamı koltuklara doğru çevirmemle şok olmam bir oldu. Koltuğun 2 ayrı noktası bolca kusmuş!!!!
Mutfağa doğru koştum poşet moşet alayım toparlayım o kusmukları diye ama benim oğlan durur mu?? Meğersem mutfak dolabının kapı koluna ufak bi çöp poşeti asmıştım. Piçoyu evde tek bıraktım diye o poşeti parçalamış  mutfağın her bir tarafına çöpleri yaymış ve içinden de bozuk olan tavuk vardı attığım. Onu yiyip salona kusmuş!!!!!! 😲
Neyyyssseee temizleyim dedim ama istem dışı temizlemeye çalıştığım her seferinde kusmukları bana bir öğürme geliyor temizleyemiyorum çıldırıyorum.
Biraz beklesin sonra temizlerim  öğürmem geçsin dedim geçtim odama tam fotileri atıcam. Arkamdan ses geldi, piço yine kusmaya başladı bu sefer yatak odasında kilimin üzerine 😣
Baktım olacak gibi değil aldım Piçoyu çıkardım dışarı biraz temiz hava iyi gelir diyerekten ve evet iyide geldi kusması kesildi.

 Ooyyy eminim sizde okurken öğürmeye başlarsınız, dua edin o kusmuk fotilerini sizinle paylaşmıyorum 😂😂😂
O fotileri de sırf tek başıma çekmeyim babası da görsün öğürsün diye çekip tocama da gönderdim 😂😂

  Aslında bu olaylar olmadan önce havalar ısındı. Biraz renkli fotiler atayım, hep beraber canlanalım diyordum. Ama Piçomu anlatmak kısmet oldu naaaappppaaalllııımmm 😊

  "Ayyy yeter Aso paylaş şu fotileri midemiz kalktı senin itinin derdinden!" dediğinizi duyar gibiyim. Hahahah bu yüzden hemennnnn fotilere geçiyoruz efenimmmm 😊






Yaşadığım semtin sahilini çok seviyorum 
foti için çok malzeme veriyor bana 
onlardan biri de bu foti 😊





Aslında çok uzaklara gitmeye gerek yok foti çekmek için
hemen arka bahçenizde çekmeye değer bir şeyler bulabilirsiniz. 



Burası Fethiye.
Yazın tatile oraya gidenleriniz olursa size
Kuleli koyuna gitmenizi tavsiye ederim
yolda bu manzarayla da karşılaşabilirsiniz.



Kışın da Fethiye güzeldir. 
Geçen sene yılbaşında çekmiştim bunu. 


Kanadı kırık kuşlar gibi... 




BONUS


Bilin bakalım bu ne? 😊
Aslında çok basit çoğunuz ne olduğunu hemen bilecek gibime geliyor 😋



  Yorumlarda görüşmek üzere tahminlerinizi ve yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyor olacağım 😍



Dertli dostum’u şu hesaplardan takip edebilirsiniz: Facebook - Twitter - Instagram

Benzer İçerikler

41 yorum

  1. Çok maceralı bir gün olmuş, Fethiye fotoları çok güzel teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya atraksiyonlar yaşatıyor piço bana saolsun :) fotileri beğenmenize çok sevindim ben teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Rica ederim. Fotiler çok güzel gerçekten.

      Sil
  2. Piço size epey iş çıkartmış.

    Karelere uzun uzun baktım.
    Kanadı yaralı kelebek hala çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piço hep bir iş çıkarıyor başıma ama olsun tipsiz yaratık çirkinliğiyle sevdiriyor kendini :)

      O kelebekler arka bahçeme geliyor hatta geçen sene bir kaç tane sağlam kanatlı da vardı ama en çok kanadı kopuk olanı sevdim :)

      Sil
  3. Fotoğraf kareleri ve yazı çok güzel ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun, bozuk besin onlara çok zararlı o yüzden kusması çok iyi olmuş diyebilirim. Bie daha yaratmasın allah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz :) normalde gözümden sakınırım piçoyu ama yalnız kalınca da inadı pis oluyor böyle işte :)) kusmaya devam edince temiz hava alsın diye çıkardım dışarı rahatladı garibim.

      Sil
  5. :))) ya işteeeee kızdı küstü tabii sanaaa oh olsun oh hihihi :) fotiler güzel evet doğa ve huzur vaaar :) kuleli hıhım pikiğ :) ben o fotiye dolunay diyoruum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küsmesi bana eziyet resmen cezalandırıyor beni tipsiz hahahahah :)) kesinlikle bak kuleliye git eğer fethiyeye gidersen. gerçi oraya da işletme fln kurdular ama yol zaten harika bir de kuleli koyunda ortada bi ufak göl var ve hemen karşısında ölüdeniz :) harika bir yer birdeeeeeeee gemiler koyu harika :)

      foto tahminin yanlışşş deeepçimmmm dolunay değil :)

      Sil
  6. Zavallı piço insallah toparlanmiştir artik. Fotograflar cok güzel hele de bu günlerde burasi soğukken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toparladı toparladı şüşko piço :) zaten biraz dışarı çıkarttım temiz hava iyi geldi ona :)
      Bizim burası da 2 gün öncesine kadar günlük güneşlikti sonra bozdu ve dediğin gibi deryacım hava bozunca yaz günlerinden kalma fotilere bakmak iyi geliyor aslında :)

      Sil
  7. çok geçmiş olsun piçoya ve size de..sağlık ocağına falan götürseydniz,bayatlamış tavuk falan yemişse yani..neyse şükür bişiciği yokmuş ozman..bu arada fotilerde güzelmiş,fethiye ye gittim sanmıyosam pek hatırlamıyom ama gene giderim bakiim bi ara..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer kusmaya devam etseydi zaten veterinere götürecektim hem yakında hem 24 saat açık ama neyseki temiz hava iyi geldi ona toparlandı hemen :)
      Fethiyeye gitmeden önce google'dan araştırın derim çok güzel gizli yerleri var daha el sürülmemiş :) hatta ben direk google maps açıp öyle araştırıp not alıyorum ve gittiğimde illa ki not aldığım yerleri ziyaret ediyorum :)

      Sil
  8. Fotoğraflar huzur verici.Teşekkürler. Merhaba annecikler ! Ben sizi yine mimledim. Eski ramazanlar miminizi gelip alınız lütfen ! :) Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili İstiridye. Hemen gelip bakıyoruz. :)

      Sil
    2. Fotileri beğenmenize sevindim :) Mim konusunda biraz sıkıntı yaşıyorum açıkçası, yapmazsak darılmayın bize... :)

      Sil
  9. Eski Ramazanlar mim yazımı okumak için sizi bloguma beklerim. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Bir an o bankta oturup denizi seyretmek geldi içimden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de iskele de var öyle bir bank sahile indiğim de bu bankı değil de iskeledekini tercih ediyorum daha sakin oluyor :))

      Sil
  11. Fethiye'nin mavisi ne güzel. Resim tabi ki karadelik başka bir şey olamaz (bilmiyoruz ya her resme karadelik diyebilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fethiye ve ölü deniz ooff diyorum :) ölü mölü denildiğine bakma insanı diriltiyor :))) bir girdim mi çıkmak bilmiyorum :))))

      ahahaha bende ilk bir kaç gün her gördüğüm sarı, turuncu renkte fotoğraflara karadelik diye bakar olmuştum :))) ama tahminin tabikide doğru değillllll :)

      Sil
  12. Fotoğraflar çok güzel. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim efenim :)

      Sil
  13. Fotiler çok güzel ellerine sağlık canım benim Kelebek olana bayıldım :) Geçmiş olsun Piçoya da yazık kuzum ne etsin :) sana da geçmiş olsun canım benim temizleme kısmı sana kaldı hayliyle :) neyse ki piço iyimiş inşallah bir daha olmaz hoşgeldin sende :) sevgiler canım benim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel dilekleriniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim :)) hoşbuldum tekrardan.
      olsun tek derdimiz piçonun ardından temizlemek olsun yeterki ona bişey olmasın :)

      Sil
  14. Kelebeğe ve Piçoya üzüldüm ama fotolar da içimi açtı. Bir yazı, bir çok duygu, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kelebeğe bende çok üzülmüştüm ama aynı renklerde olan arkadaşlarından bin kat daha güzeldi... Piçocum şükür çok iyi şu an keyfi de yerinde, o akşam devamlı kusması iyi geldi ona midesi boşaldı bir de temiz hava miss gibi oldu :) ben size teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  15. Fotoğraflar nefis.. Piço'ya üzüldüm çok geçmiş olsun. Önce acaba yalnız bıraktığın için üzüldü de hastalandı mı diye düşündüm ama sonra bozuk tavuktan olduğunu yazınca durum anlaşıldı. Son fotoğrafı balona benzettim ama muhtemelen değil... Bakalım neymiş, bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında piçoyu kısa süreliğine bile yalnız bıraksam ortalığı birbirine katıyor o bozuk tavuğu yemesinin sebebi de aslında yalnız bırakmamdan kaynaklanıyor :) beni resmen cezalandırıyor eşek :)))
      Son foti malesef balon değil, ama bende bazen balona benzetiyorum :))

      Sil
  16. Piçoya geçmiş olsun yazı da çok güzel keyifle okudum son fotoğraf aya benziyor ama değil çıkartamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz :) malesef son foti tahmininiz doğru değil :) ay gibi güzel ama ay değil :)))

      Sil
  17. blogwalking here & followed :)

    YanıtlaSil
  18. Kıyamayız Piço'ya :) Fotoğraflar çok güzelll, huzur verici :) Son fotoğraf için emin olamadım da ay gibi geldii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piço'nun gazabı diye kaleme alacağım en son bütün yaptığı muzurlukları :)) Son foti malesefff ay değil... keşke ay'ı bu şekilde çekebilecek bir makineye sahip olsaaaammmm :))

      Sil
  19. Fotoların hepsi çok güzel ve çok geçmiş olsun :)
    Tahminim yumurta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize çok sevindim :)
      Hayır yumurta değilll :)))

      Sil
  20. geçmiş olsun tatlı yavruya. Son fotonun açıklamasını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz şu an şişko bebeğim gayet iyi :))) Son foto için tahmininiz yok mu? :)

      Sil
  21. Fotoğraflar güzel ben fethiyeye çok gittim hatta gitmekten sıkıldım diyebilirim. Köpeğin adını öyle koyarsan yaptıkları çok abest değil heralde :) Ayrıca siyah zemin kuöaş olabilir üstüne kağıt veya beyaz kumaş gibi duruyor.yanlışsa söyleyin cevabı değiştireyim .

    YanıtlaSil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe