Asonun Gözünden Vol. 8

Ekim 29, 2020

Hello Arkidişliiirrrrrrrrrrrrr

Çok uzun zamandır yoktuk ortalıkta pandemidir virüstür sokağa çıkma yasağıdır derken,
yaza girdik aylarca evden çıkmayan ve çıkamayan ben güneşi görünce kanım kaynamaya başladı :)
Her yaz hatta her ilkbaharda başlarım canlanmaya. Çoğumuz öyleyiz zaten dimi?
Hal böyle olunca erkenden başlarım tatil havasına girmeye. Bir de Tocam yanımda olunca ooohhh değmeyin keyfimize :)

Çoğunuzun bildiği üzere Antalya'ya taşındık. Geçen yıl eylül ayındaki depremden sonra ben de yaz olmasını 4 gözle bekliyordum. Ne kadar plaj, koy, dere, nehir, su birikintisi varsa gireyim diyordum ama şu nalet virüs yüzünden evime yakın olan Konyaaltı plajına bile gidemez oldum... Hem düzenlemeler geldi maskesiz plaja alınmıyoruz; hem istediğim gibi kuru kalabalıktan uzakta değil de belediyenin belirlediği alanda oturmak zorundayız. (ki ister istemez yine kalabalık oluyor hele denize girerken) hem de ve asıl denize girmeme engel olan Balon balığı sıkıntısı... Pirana gibi saldırgan balıklar....
Amaaa olsundu biz yine de Antalya'dan uzakta ufaktan bir tatil yapma fırsatı bulduk. (Hoş hala tatil modundayız çaktırmayın).

Yolculuğumuza kayınvalidemi almaya giderek başladık, gece vakti Alanya'ya gittik. Onu aldık koyulduk Köyceğiz yoluna. Şimdi şurada şunu belirteyim; olur da Fethiye tarafından mecburi olarak Yayla bölgesinden geçerseniz, yanınızda hırka gibi bir şeyler bulundurmanızı tavsiye ederim. Lakin biz oralardan geçeceğimizi unutup, uzun kollu hiçbir şey almadık ve iliklerimize kadar donduk 🤣

Neyse sizi yolları anlatarak yormayım. Gece 2-3 gibi köyceğize vardık. Doğal olarak hiçbir şey anlamadım oradan. 😁
Ertesi sabah 9 kişilik grup olarak Datça yolunu tuttuk. Beni Instagramdan takip eden arkadaşlar görmüştür. Yol boyu storyler atıp, bolca bana manzara fotisi yada videosu atmayanlara lanetler okudum hahahahahah 🤣 Hazır aklıma gelmişken o storyleri öne çıkanlara ekleyeyim arada izleyip kendime gülüyorum 😂😁😂

Aaaa Ben bu satırları yazarken tekrar telefon geldi Tocama ve biz tekrar yola çıkıyoruz! Bu sefer Köyceğize doğru. 😁😁 Yine yarım kaldı yazım hahahaha.
Neyse ki siz bu yarım kalmışlığı fark etmeyeceksiniz dönünce devam edeceğim ama yine de hoşçakalın şimdilik cancağızlarım 😊

Hahahaha köyceğize üstteki satırları yazarken gittik baya bi eltişkomla takıldık ettik. Oradan da hooop haydii Ayvalık'a gidelim, anneanneyi görelim dedik. 2 gün de Ayvalık'ta takılıp eve döndük. Derken aradan bir kaç gün geçmemişti ki, anacazım Türkiye'ye geldi. Haydeee hopp! Bir de onunla Demre, Kaş, Fethiye, Alanya diye diye gezdik 😁 Bildiğiniz bitmez tatil yapmışlar bana 😂

Annemi de 1 ay sonra evine yolcu ettik biraz dinlenmeye karar verdik ki bir gelişme oldu hayatımızda onuda 1-2 post sonra anlatacağım artık 😁

Bu arada şunu da belirteyim bunca gezmeler tozmalarda en dikkat ettiğimiz konu, kalabalıktan ve yoğunluk olan bölgelerden uzak durmak oldu. Sonuçta lanet olasıca virüs hala hayatımızda var olmakta ve ne kapmak isteriz, ne de bir başkasına bulaştırmak! Saydığım bütün şehir ve ilçelerde hep kırsal ve keşfedilmemiş yerlere gitmeye gayret ettik ❤

Şimdi gelelim fotilere 😍
O kadar çok foti var ki muhtemelen ikiye bölmek zorunda kalacağım bu yaz fotilerini...

Hazırsanız başlayalım 🤩

Datça da kaldığımız
Bungalow evlerden bir tanesi 🤩
Yalnız buranın bahçesi meyve sebzelerle dolu!
Denize gidip gelirken paso ağaçlardan meyve toplayıp durduk ☺
Bu arada kampçılar için de alan mevcut onuda çekmiştim ama fotileri bulamadım.

Burası da Köyceğizin yakınlarında koylardan biri
adını unuttum 🙈

Bunlar da Ayvalıkta kiraladığımız köy evinden bir kaç kare.
Çok şirin evler var gayet de uyguna haberiniz ola 🤗

Burası da Ayvalık'ta.
Üstteki fotide yazdığı gibi Şeytan Sofrası 😈
Manzarası harika ama fena şekilde esiyor  😤

Fotilerin devamını da bir sonraki yazımda paylaşırım çoğunu bulamadım hepsi pc de karışmış durumda.
Son 3 foti daha atayım size. Onlar da bu tatil çılgınlığına girmeden önce evde nelerle vakit harcadığımı  görmüş olursunuz 😀

Kuzenim pandemi başladığı dönem bana ufak domates fidesi getirmişti. Evde durduğum süre içerisinde
bu kadar yetiştirebilmiştim. Hatta 3 tane çeri domates bile vermişti canım fidem benim 🥰
Sonrası hüsran zaten, ben ilgilenemeyince solup gitti garibim...

Bir videoya denk gelmiştim. Limon çekirdeklerini filizlendiriyorlardı.
Ben de deneyeyim demiştim. İlk denemem karşınızda 🤩
Tabisi de bu filizlenen cancağızlarım da ben ilgilenmeyince solup öldüler....
8-9 gün önce tekrar limon çekirdeklerini ektim şimdi minik bir limon ormanım oldu 😍

Siz birde skulentlerimi görseniz oooofffff diyorum 🤩

Biraz karışık yazdım biliyorum ama ne yapayım hepsini bir anda değil de bir kaç ay arayla yazdım ve ilk yazdıklarımı silmeye kıyamadım 😁😁
Bir de böyle anlatacak paylaşacak şeyler birikince hepsini  bir anda ortaya dökesim geldi zor toparladım gerçi toparlamayı becerebildim mi bilmiyorum ama olsundu.

Bir dahaki postda görüşmek üzere arkidişliiiiirrrr ❤❤

Dertli dostum’u şu hesaplardan takip edebilirsiniz: Facebook - Twitter - Instagram