Hey! Buraya bir bakın :)

Ocak 08, 2021

Hellooo arkidişliiirrrr 🤗
Bizde de bir kaybolup bir ortaya çıkmak adet oldu sanki... 😁
Amaaaaaa nedenini az sonra size anlattığımda anlayacaksınız. Bazılarınız sevinir belki bazılarınız da amaaaaannn çokta tın diyebilir 😀 
O zaman hemen şöyle başlayayım anlatmaya > > > BEBEK BEKLİYORUZ !🤩

Tabi bazılarınız Instagram hesabımdan ya da Facebook'ta görmüştür ama görmeyenler için tekrar paylaşayım fotiyi. 







Sürpriz yumurtası gibim bişey oldu. 😄
Haaaa bu arada yanlış anlaşılma olmasın hamiş olan benim ASO 😂
Ben güya annelik heyecanı yaşarken (ki heyecan mı değil mi bir diğer yazımda anlatırım size) Gülocum da Teyze olacağı için hazırlıklar yapıyor. Hatta bazen beni deli bile ediyor 😁 
Asooo onu yeme şunu ye! Asoo doğru düzgün kahvaltı yap!! Asoo bla bla bla ! Hay Aso kadar bişey bişey hahahah... 
Napsın canım benim, o da beni ve bebeği düşünüyor ama aynı şeyleri günde 100 kere 10 ayrı kişiden duyunca artık kulak asmamayı öğrendim. 😂
Neyseeee bindik bir alamete gidiyoruz bir yerlere 😊 
Ben böyle ufak ufak şu hamilelik döneminde aklımdan geçenleri hissettiklerimi vs. anlatırım.
Okumak isteyen olursa ne ala hep beraber güler eğleniriz okumak istemeyende napalım anca fotilere bakıp geçer.😁



Görüşmek üzereeeee... ❤❤🍉






















Dertli dostum’u şu hesaplardan takip edebilirsiniz: Facebook - Twitter - Instagram

Benzer İçerikler

7 yorum

  1. Kutlarım. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasib etsin.

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin canım benim 😊🤗çok sevindim senin adına hayırlı uğurlu olsun inşallah sağlıkla kucağına alırsın inşallah evladını 💕🤗🤗sevgiler bekliyoruz tabiki 😊💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş bulduk 🤗 aminnn çok teşekkür ederim ❤ artık can sıkıntısından oturur hamilelik dönemini düşüncelerimi anlatır dururum 😁😁

      Sil
  4. Tebrikler. Umarım kazasız, belasız kucağınıza alırsınız.

    YanıtlaSil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe