Biz Hep Buradayız!

Eylül 19, 2020

Arkidişliiirrr arkidişliiirrrr!

  Biz hala buradayız bir yere gitmedik! Sadece yaz tatili nedeniyle ara verdik 😁




  Hatta şöyle ki 1.5 ay önce size "Asonun Gözünden" paylaşımı hazırlıyordum, tam klavyeye kurulmuş 
patır patır, güle eğlene, başımdan geçenleri yazarken; hooop telefon geldi ve tatilden yeni dönmüşken tekrar tatile gittik. 😁😁

 

  Şimdi aranızda kızanlar vardır: "Bu pandemi dönemi ne işiniz var tatilde" vs... diyerek ama işler öyle değil arkidişliiirrr. Hepsini çok yakında o yarım kalmış yazımda anlatacağım. 🤗

 

  Haaa Gülocuma gelirsek; ah Gülommmm vah Gülomm o da evinin terasından böyle denize bakıp ve Asocunun attığı foto video ve ona özel yaptığı canlı yayınlarla idare etti iki gözümün çiçeeeee 🤩 Yalnız şu emojilerin arasına da iki gözü çiçek emojisi de ne güzel giderdi he 😁 


 Yani işin özü caniiim arkidişlirim, biz hala buradayız. Sadece yoğunluktan bloğa pek zaman ayıramadık malesef... Hatta Gülocum isterse, o da kendi açısından anlatır size kendi yaşadıklarını, komşularıyla savaşlarını (ups kendi söylemek istermiydi bunu ama olsundu ben yazdım bi kere 😅) vs. 


  Şunu da eklemeden vedalaşmayayım, Antalya çoooook sıcak onunda etkisi var blogdan bilgisayardan vs. uzak durmama. Oturduğum yerde şapır şapır terliyoruz. Ooofff ki ne offf !Hatta şu satırları yazarken bile belki 4 kere ara verip bilgisayar başından kalkmışımdır...

  

  Hani Eylül ayı son baharın başlangıcıydı? Haniii bu serin esintiler? hani bu akşamları mevsimlik hırkalar giymeler? Hani bu devlet? Haniiiii haniii? İsyaaaaannnnn 😁
Çok hoşuma giden bir sözle vedalaşayım sizinle bir kitapta okumuştum 
"Önce Eylül gelir, sonra hazan".
Hoşçakalın şimdilik ❤

            Dertli dostum’u şu hesaplardan takip edebilirsiniz: Facebook - Twitter - Instagram

Benzer İçerikler

7 yorum

  1. vallahi Eylül buraya kesinlikle geldi , sabah kalkıp çalışıyorum evin sessizliğinde amma velakin soğukları geldi dizlerimde battaniye sırtımda hırka buralar epey bir sonbahar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynısını dün akşam gülocum da bana söyledi :) hırka çorap fln giydim dedi hava atarcasına :)))
      Antalya çooook sıcak şu an bile terliyoruz hatta hava durumuna bakıyorum hafta içi yine 34 gösteriyor da hafta sonu 40 derece olacakmış :( vay bu başıma gelenler :)))

      Sil
  2. oooo sevindim iyi olmanızaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyiyiz deepçim iyiyiz :) sıcaklar tatil misafirler derken fırsat bulamadık ama bomba gibi dönüyoruz :) şu pandemi dönemi birde yaz aylarında neler yaşadık onları anlatacağım hep :) ama parça parça anlatmam lazım çok şey birikti :)))

      Sil
    2. Asocum benim yaşadıklarımı da anlatsın. Hoş ben de anlatırım da Aso'nun üslubu ayrı komik oluyor. Neyse yavaştan döneceğiz buralara galiba. :)

      Sil
  3. Siz olmadan buralar pek ıssız. Dönün artık, bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de sizin gibiyim bu aralar bloguma pek vakit ayıramadım Ama inşallah bundan sonra daha fazla ilgilenmeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe