Dert Anasından Açıklama

Ekim 04, 2019



  Herkese merhaba. Bir süredir fark ettiğiniz üzere buradan uzağız. Bu zaman zarfında iletişim kutusundan dert mesajları geliyor. Ve biz bunları cevaplayamadık. Blogger dostlarımız yorumlardan halimizi hatırımızı soruyorlar. Onlara da cevap veremedik. Öncelikle arayan soran herkese sonsuz teşekkürlerimizi iletiriz. Ancak son zamanlarda bazı sorunlarımız olduğundan blogla ilgilenecek pek halimiz yok. Bu nedenle bugün sizlere açıklama yapma gereği duyduk. 

  Aslında dün bloğumuzun doğum günü idi. Geçen yıl 3 Ekim tarihinde sizlere "merhaba" demiştik. Ve daha önceden aklımızda bloğumuzun doğum gününü renkli ve eğlenceli bir şekilde güzel bir etkinlik ile kutlamak vardı. Fakat gelişen bazı olaylar dolayısıyla bunu yapamadık. 

 Bildiğiniz üzere geçen hafta merkez üssü İstanbul Silivri olan bir deprem atlattık. Elbette deprem ülkemizin bir gerçeği ama gördük ki 20 yıl öncesinde meydana gelen Marmara depreminden sonra hiçbir şey değişip gelişmemiş. Öyle ki bu şiddetteki depremde dahi "orta hasarlı" veya "ağır hasarlı" hale gelebilecek binalar var. İşte bu binalardan biri de dert anamız Aso'nun Avcılar'da yaşadığı bina oldu. Yaşanan deprem sonrasında binada ciddi çatlaklar meydana geldi. Sonrasında gelen belediye görevlileri binayı "orta hasarlı" olarak kabul edip bu yönde rapor verdiler. 




  Hal böyle olunca Aso'nun o binada bir gece daha kalmaya tahammülü yoktu. Depremin olduğu gün eşi ile birlikte Antalya'ya yola çıktılar. Zaten Antalya'ya taşınma niyetleri vardı. Bina artık oturulamaz hale gelince bu niyetlerini biraz daha hızlı gerçekleştirmek zorunda kaldılar. Şu anda Aso Antalya'da işlerini halletmek, bir ev tutmak ve yeniden başlamak için uğraşıyor. 

 Bana gelirsek, bilirsiniz Aso benim can dostumdur. Onun yaşadığı bu olaylar beni zaten çok üzüyor. Üstüne üstlük ben depremin merkez üssü olan Silivri'de yaşıyorum. Ve bir de çatı katındayım. Bu iki unsur birleşince, en hafif artçı sarsıntıları dahi şiddetle duyuyorum. Oturduğum binada hiçbir hasar olmamasına, kendimi bir adımda sağlam bir çatı terasına atabilecek olmama karşın, depremin kendisi yeterince korkutucu bir şey. O sarsıntıyı o toprağın gürültüsünü hissetmek bile yeterince sinir bozucu. Dolayısıyla bilgisayar başına geçip bir şeyler yapamıyorum şu sıralar. 
 Bir diğer sorunum da yine sağlık durumumun bozulmuş olması. Hashimato tiroiti hastası olduğumu sanırım herkes biliyordur. Yapılan tahlillerde tiroit iltihabının arttığı ortaya çıktı. Buna bağlı şekilde şiddetli kalp çarpıntıları, kolesterol yüksekliği gibi sorunlarla mücadele ediyorum. Fakat bu kez bu konuda gerçekten uzman bir doktora ulaştım, tedavim daha profesyonel şekilde yapılıyor. 
 Ancak tüm bu olanları atlatıncaya dek, sanırım bir süre daha buralarda olamayacağız. Destek olan herkese sonsuz teşekkürler. Tekrar görüşmek dileği ile. Şimdilik hoşçakalın. 

Dertli dostum’u şu hesaplardan takip edebilirsiniz: Facebook - Twitter - Instagram

Benzer İçerikler

33 yorum

  1. çok çok geçmiş olsun. asoya da sana da deprem için. ve sağlığın için de. dua edicem sana. asonun yeni evine de. taam sona gelirsiniz yine. geçer ki her şeeey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ ol Deep'çim. Elbette geçer her şey düzelir yeter ki can sağ olsun. :) Aso yerleşsin Antalya'ya, sayesinde bundan böyle tüm yazlarımı Antalya'da geçiricem hem. :):) İyi varsın canım dönücez en kısa zamanda. :)

      Sil
  2. Ya çok geçmiş olsun... Biz Üsküdar'da oturmamıza rağmen acayip korktuk, siz kim bilir bu durumda neler çekmişsinizdir... Keşke insanlar bilinçlenebilse, beyinlerini bir çalıştırmaya başlayabilse de böyle sorunlar olmasa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sallandı buralar ve ardından gelen günlerde tüm artçıları hissettim. Şimdilik durdu ama çözüm değil tabii. Deprem için daha iyi çalışmalar yapılmak zorunda. Teşekkürler yorumunuz için.

      Sil
  3. Aaa üzüldüm bak şimdi. Çok geçmiş olsun 💜 Umarım iyileşirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Yavaş yavaş toparlamaya çalışıyoruz. Doktor randevum ay başında. Umarım düzelme olmuştur diye düşünüyorum.

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun .... Deprem gerçeğini ne yazık ki öğrenemiyoruz... Umarım Aso.gonlune göre bir ev bulur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aso evi buldu Antalya'dan. Şimdi İstanbul'da eşya topluyorlar. Birkaç güne gidecekler. Umarım her şey yolunda gitsin artık lütfen. :)

      Sil
  5. Aso'ya da size de çok geçmişler olsun. en kısa zamanda sıkıntılarınızı halledip normal hayatınıza dönersiniz umarım.

    YanıtlaSil
  6. Aso yada çok geçmiş olsun sanada canım benim inşallah en kısa zamanda herşey yoluna girer.. sanada çok geçmiş olsun canım benim Rabbim şifalar versin inşallah en güzeline emanet olun güzel kadınlar ❤😘🌸 sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok sağ ol. Yavaş yavaş toparlamaya çalışıyoruz bakalım. :)

      Sil
  7. ben de bir süredir yoktum bloglarda, yoruma gelemedim sana da canım İkinize de çok geçmiş olsun, Gülhan’cığım hem deprem için hem hastalığın için. İnşallah bir daha yaşanmaz deprem :/ Umarım en kısa sürede kendini daha iyi hissedersin ve en yakın zamanda dönersiniz buralara çok özletmeyin kendinizi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yokum zaten sorun değil canım :) blog dolaşma konusunda biraz daha zamana ihtiyacım olacak gibi. Buradaki yorumlara bile cevap veremedim. Teşekkür ederim güzel dileklerin için. :)

      Sil
  8. Geçmiş olsun, keder sıkıntı insanın yoldaşı gibi bir şey umarım erken sürede hepsi son bulur, en kısa sürede sizi burada eserler verirken görmeyi umut ediyoruz, sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  9. Tüm istanbula size geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  10. Zor zamanlar umarım her şey yoluna girer geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım düzelecek Erhan Bey. Çok teşekkürler.

      Sil
  11. Çok geçmiş olsun. Umarım bundan sonra her şey yoluna girer sizler için 🙏🏻

    YanıtlaSil
  12. Çok geçmiş olsun kızlar. Dönmenizi bekleyeceğiz.

    YanıtlaSil
  13. Bu deprem İstanbul için kabus oldu.Biz de çantayı hazırlayıp başköşeye koyduk ama keşke iş çantayla kalsa.Umarım Aso için bu olay daha iyi bir yaşama vesile olur. Haşhimoto iki yıldır bana da asılıyor.İlaç ve gıdalar dikkat ederek(özellikle unlu,şekerli) şimdilik idare ediyorum. Şifalar diliyorum sana da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hashimoto doktorun deyişiyle öldürmeyip süründüren türden bir illet bununla ve depremle yaşamayı öğrenmek gerek. :) Evet unlu şekerli gıdalar aşırı zarar veriyor ve kesinlikle kullanmıyorum. Çok teşekkürler iyi dilekleriniz için. :)

      Sil
  14. çok geçmiş olsun :)) temelli gitmiyorsunuz sonuçta beklerizz sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım temelli gitmiyoruz. :) Hatta yavaştan döndük sayılır. Teşekkürler. :)

      Sil
  15. Çok geçmiş olsun ikinize dee hem sağlık hem deprem için. Bir süre bloglarda pek dolaşamadım uzak kaldım o nedenle şimdi gördüm bu yazıyı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dolaşamıyorum zaten herkesin ayrı bir koşuşturması var. Teşekkürler iyi dilekleriniz için.

      Sil
  16. Evet maalesef hiçbir gelişme olmamış bunu görmüş olduk. Umarım kazasız belasız atlatırız bugünleri de. Teşekkürler yorumunuz ve iyi dilekleriniz için.

    YanıtlaSil
  17. Sevgili Gülhan hanım sizlerden ne zamandır bir ses gelmediği için sayfanıza girmek istedim. Mesajınızı görünce fazlasıyla üzüldüm. Siz ve arkadaşınıza çok geçmiş olsun diyorum. Maalesef hayat bazen bizleri arzu etmediğimiz şeyler ile yüz yüze bırakıyor. Bunlar da geçer he ne dersiniz? Tekrar tekrar sizlere kolaylıklar diliyorum. Herşey gönlünüzce olsun. Size de acil şifalar diliyorum.
    Sevgiler, selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumunuzu daha yeni gördüm Taner Bey. Uzun süre burada olamamıştık malum. Şimdi atlattık her şeyi. Teşekkürler güzel dilekleriniz için. :)

      Sil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe