Beter şarkılar listesi top 5

Aralık 03, 2019



  Tekrardan BETER ŞARKILAR LİSTEMİZE hoş geldiniz arkidişliiiirrrr 😊


   Çoook uzun zaman oldu Top 5 yapmayalı... Hazır evi yerleştirdim ve yerleştirirken dinlemekten kaçındığım yada saçma da olsa keyifle dinlediğim beterler beteri TOP 5 listesini paylaşayım :)
Listeye başlamadan şuna tekrar bir açıklık getirmek istiyorum, illa ki listede sevdiğiniz hatta benim de sevdiğim şarkıcılar yer alıyor ve alacak ama bu listede yer alıyor olmalarına kızılacak bir durum yok.
 Sonuçta ne şahsiyetlerine ne  de seslerine bir şey dediğimiz yok sadece zamanında kötü seçim yapıp berbat bir şarkı yada anlamsız bir parça okumuşlar ve bizde şarkılarla aslında eğleniyoruz :)  Lütfen bu liste eğlence amaçlı başlattığımız bir seri daha önce ki Beter şarkılar top 5 de Ümit Besen vakasına dönüşmesin :)
Hatta bazı arkadaşlar Ümit Besen'in liste de yer almasına kızmışken, ben deli Ajdar'ı ve saçma şarkılarını dinlemeyi çok sevdiğim halde o da listede yer aldı sonuçta şarkılar BERBAT :)))

Hazır Ajdar demişken çevrenizdekileri kızdırmak istiyorsanız benden size tiyo, Ajdar'ın şarkılarını ezberleyip o el hareketleriyle detone olarak bas bas bağırarak söyleyin hem çevreniz çıldırır hem siz de eğlenmiş olursunuz :))

" Beeennn ateşşş sennn baruttt mmm mmm öptü beni şapp şuppp çikitamuzzzzz" devamlı tekrarladığım bir cümledir hatta yazarken de mırıldandım :))
Gülocuma da "şaaahhh şaaahh şahdamar ajdarrrrr ajdarrrr ajdaaaaaaaaaaarrrrrrrrr" diye sık sık söylemişliğim vardır :)

Bugün 2 bonus düşünüyorum onuda en altta görürsünüz. Hayyyyddddiiii başlıyoruz!!




Top 5


Petek Dinçöz - Foolish Casanova

İngilizce başlangıç seviye kursu sonrası
ortaya çıkan rezalet bir parça :) 


Top 4



Salim - Alo
Hahaha aslında çok eğlenerek ve ezbere bildiğim saçma şarkılardan biri
Jaleee de jalee 
Üff ne jale 
Bu alemde tek tek bir taneeee :)) 
Evde iş yaparken dinleyebileceğiniz şarkılardan biri aslında
baya enerji veriyor benden söylemesi :) 



Top 3


Murat Gürkan - Barmen

Şarkı mı yoksa klip mi daha beter seçemedim 
siz söyleyin :) 



Top 2


Can Kan - Yaranamadım

Ya ilk çıktıklarında baya popülerdiler bu tarz şarkılarıyla amaaaa
ne zaman gözlükleri çıkardılar adamlar piyasadan silindi :)) 
Bu demek oluyor ki, tip önemli arkadaş :)





TOP 1


Nihat Doğan - Benim Olmazsan

Pek bir şey yazasım gelmiyor bu adam ve şarkıları için ama
bu şarkısı zaten ne kadar pis bir zihniyete sahip olduğunu kendisi gözler önüne seriyor...
Özgecan'ın ardından attığı tweeti hala unutmadım bu şarkı da zaten öyle bir tweet yazabilecek kapasitede bir şahıs olduğunu belli ediyor.
Şarkı sözlerini de sizinle paylaşıyorum keza şarkıyı dinlemeye değmez!


Görür görmez onu kalbim duruldu
Benim olacak dedim kendi kendime

Eş dost ne der bilemiyorum ama
Elde etmezsem ölürüm billah

Tuttuğumu deli gibi koparırım ama
İyilikle olmazsa vallahi zorla

Benim olmazsan taciz ederim
Bana gelmezsen yer bitiririm

İnadim inat bunu biliyorsun
Benim olacaksin sana yemin ederim



Bonus 1


Telefonum çaldığında sıkça "efendim" ya da "alo" yerine 
"Al dedi çocukları dedi 
çocukları istiyorsan dedi 
al dedi 
kendini dedi 
git dedi 
naparsan yap dedi "
diyerek cevap veririm en çokta Gülocum çeker bunları
hatta bazen sebepsiz yere whatsapptan ses kaydı atarım bunu söylerek :) 
Tekerleme gibi :) 
Yalnız kadın derdini anlatıyor ama müzik de eklenince ses tonu ne kadar güzelmiş demekten alamıyorum kendimi... :) 



Bonus 2


Feridun Düzağaç - Beni Bırakma

Çok sevdiğim şarkılardan biri.
Top 1 de ki rezaletten sonra ilaç gibi gelir diye düşünüyorum. :) 



 Bir listenin daha sonuna geldik emeği geçen bütün berbat şarkıları unutmak dileği ile listeyi kapatıyorum. 
Bu arada aklınızda 'Aaaa buda berbat bir şarkı' dediğiniz bir parça varsa iletişimden bize ulaştırırsanız seviniriz belki bir tane daha beter şarkı öğrenmiş olur ve herkese yayar hep beraber ceremesini  çekeriz :)) 


Dertli dostum’u şu hesaplardan takip edebilirsiniz: Facebook - Twitter - Instagram

Benzer İçerikler

40 yorum

  1. İlk yorum benden gelsin. Bu paylaşımı okurken kendimi pek bir acınası hissettim ben Asojum yahu! :) Bana ne zulümler çektirmişsin sen Ajdar falan o ses kayıtları ahahah. Yedi dakikalık saçma ses kaydını unutmayalım ama. Hem ben o kaydı dinlerken üzerine vahh caanıım garibim şimdi kuzu kuzu bunu dinliyorsun değil mi diye mesaj attığını da. :) Zaten O whatsapp ses kayıtlarını yayınlasak hiç paylaşım yapmaya gerek kalmaz. Eğlenceden kırılır herkes zannımca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzel şarkıları sana söylemeyeceğim de kime söyleyeceğim be gülom :)))
      o ses kaydı 7 dk. değil 10 dk.'dı :))
      en çok sevdiğim aktivitem ise sen ses kaydı yaparken direk seni arayıp o ses kaydını da piç etmek unuttun bunu :)))

      Sil
  2. Foolish casanova'yı beter listede tek geçerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülocumun en çok sevdiği şarkılardan biri o :)) hatta ısrarla kaçtır söylüyor onu ekle listeye diye :))

      Sil
  3. Bilemedim güzel eserleri olanlar da var tabi bu şarkılar değil tabi belki sevenler de vardır ama petek dinçöz zaten hiç dinlemedim. Salimi de ilk kez dinledim birde biriniz yoğun olunca diğeri bloga ilgi göstersin bence şahsi fikrim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salimin şarkısı baya eğlenceli telefonda güloyla konuşurken arada mırıldanırım onu :) illa ki sevilen şarkıcılarda vardır arada ama işte beterden de beter şarkıları da varmış kanımca :)
      evet bizde birimiz müsait olduğunda blogla ilgilense diyoruz ama aynı zamanda farklı sorunlar yaşayınca ister istemez buraları boşluyoruz....

      Sil
  4. Bu rezil şarkıların hepsini hatırlıyorum :D Yalnız sondaki çok kaliteli bir parça :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Beni bırakma" çok sevdiğim bir parça sizin de sevmenize sevindim :)
      aklınızda bize beter şarkılar listesine ekleyebileceğimiz bir şarkı varsa yazın !! :)))

      Sil
  5. Ay valla çok güldüm....
    Ajdarı tek geçerim...
    Birde şey var benim beter şarkılar listemde "lay lay lom galiba sana göre sevmeler """ hopa şiannaay galiba eklenebilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ajdar efsane ya favorim o :)))
      Aaaa evetttt ben nasıl o şarkıyı unuttum??? ara sıra güloya söylerim onu ama sözlerini az değiştiririm
      Lay lay lommm galibaaaa bana göre ölmelerrr yada hapşırmalar diyerekten :))
      bir daha ki listede yer almalı bu şarkı :)

      Sil
  6. Bir zamanlar böyle beter şarkılar ve klipler vardı ya, inanılmaz... Yalnız kendini sanatçı ve hatta insan sanan o yaratığı görünce midem bulandı, abartmıyorum. Doğal olarak klibine de bakmadan direkt geçtim. Neyse ki Feridun Düzağaç beni kendime getirdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa öyle bir program mı vardı?? hiç haberim yok...
      Bende o şahsın klibini izlemeyin diye sözlerini ekledim rezalet bir kişi...

      Sil
  7. Beni Bırakma'yı çok seviyoruuum :), ne güzel geldi gerçekten :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çok arkadaşla aynı müzik zevkine sahip olmama çok sevindim yaaa :))

      Sil
  8. Kazanova dışındakilerden haberim yoktu. Dinledikten sonra vah vah neler kaçırmışım dedim. Sanat yapmış adamlar. Elin Mozart'ları, Beethoven'leri halt etsin yanlarında:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha Mozartda kimmiş yahu bir Hiperstar Ajdar eder mi ki o :)))

      Sil
  9. Bir sonraki seriye katkıda bulunmak isterim. Aşağıdaki yazımda yer verdiğim Özkan YILDIRIM iyi bir aday olabilir:
    https://biryasimadahagirdim.rehitu.com/2019/11/506-sarkc-olmak-icin-kanundan-kacanlar.html

    Bonus 1 efsaneymiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa hemen bakıyorum!!!
      Al dedi çocukları dedi istiyorsan dedi al dedi kendini dedi git dedi naparsan yap dedi yooww yoooww :) efsanedir :)

      Sil
  10. 10 numara top 5 listesi olmuş yine. Neyse ki sona Feridun Düzağaç'ı koymuşsun, o tekerleme bile söylese dinlerim herhalde, ses tonunu çok seviyorum.
    "Dr Erol bey" diye bir şarkı vardı benim de aklıma o geldi ama onu yazmış mıydın daha önce bilemiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dr. Erol bey daha önce ki listelerde yer aldı unutulmaya yüz tutamayan bir eserdir o :))))

      Sil
  11. baksan yaaa, ortak öykünün tüm linkleri şimdi blogumda, bi de sessiz gemi arkadaşın blogunda tüm metin de var, son bölümü koymamış daha ama koyar yaniii. sen de katılsanaa, çok tatlı öykü oldu yaaa :)

    YanıtlaSil
  12. Bunlardan bi Foolish Casanovayı duyduydum.Listeye şöyle bir baktım da, insan evladına bu yapılmaz ya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evlat olsa eldivenle sevilmez türde şarkılar :)) güzel başlık olurdu aslında :)))

      Sil
  13. hımmmmmm bilmediğim şarkılar dinlerim saooooool :) ajdar hihi :) bi de çok komikli anlatmışsın yaaa :) hem de enerjikliii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinle deppppp dinle hepsini azar azar dinle hele salimin alo şarkısını sonuna kadar dinle :)))

      Sil
  14. Son video Feridun Düzağaç videosu favorim..Hiç değilse 3d görselle büzünmüş bir video..😊

    YanıtlaSil
  15. Can kan Bizim meloşun şarkıların dan :)) En son Feridun Düzağaç ilaç gibi geldi :)) beterlerden sonra Beter deyince aklıma Beter Böcek filmi geldi :)) o bile daha güzeldir bunların yanında :)) Emeğine sağlık canım benim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa iyi ki hatırlattınız Beter Böcek filminde ki müziği de ekleyebiliriz bir daha ki listeye :))) iyi ki varsınız galp galp garpuz :))

      Sil
  16. Yanıtlar
    1. Rica ederiz :) Gülümsemenize neden olabildiysek ne mutlu bize :)

      Sil
  17. Doğru seçimler, tekrar dinlemeye tahammül bile edemedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahah hiç biri bir Ajdar olamadı ki tekrar dinlensin :)))

      Sil
  18. Bir tek Petek'in şarkısını biliyorum.Hiç duymadım diğerlerini.Petek'in de arkasında önemli birileri vardı ve baya köpürtülmüştü o dönem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Köpüre köpüre ingilizce 1. seviye terk tarzında şarkıya imza atmış yazık ya :))
      İyi ki şarkı söylemeye devam etmemiş dedirtiyor insana... :)

      Sil
  19. Beter sarkilar size yeter dedirtmis herhalde Ajdar kardesime sevgiler sunuyorum mücadelesinin sonucu onu hepimiz tanıyoruz
    Not listedenn Feridun Düzağaç hariç hiçbirini dinlemem
    Bana türkü soyleyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ajdar bence çok akıllı bir adam tutturmuştu ünlü olacağım herkes beni tanıyacak diye ve gerçekten de saçma sapan şarkıları da olsa bir şekilde adam adını hafızalara yazdırdı :)))

      Normal şartlar da evet bu listede yer alan şarkılar zaten dinlenilmesini pek tavsiye etmem ama ara sıra eğlenceli oluyor birilerini çileden çıkartmak istenildiğinde :))

      Sil
  20. Saçmalar ama enerjisi yüksek değiller mi ? hıhıhıhıh :) son bonus şarkıyı ben severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara sıra aklıma bir şarkı takılır başlarım sözlerini mırıldanmaya şok üstüne şok yaşarım
      ben bu şarkının sözlerini nasıl ezbere biliyorum ve ne zaman dinledim yahu diye :) öyle yada böyle bir yerde denk gelmiş ki saçma saçma sözleriyle aklımda yer etmiş
      sanırım beynim de canı sıkılınca bana böyle sürprizler yaparak kafamın içinde bu şarkıların çalmalarına neden oluyor :))

      Sil
  21. Nihat Doğan insan sıfatına layık olmayan iğrenç yaratık! Zaten şu iğrenç şarkı zihniyetini ortaya koyuyor. Hayvanlar bile diğer bir hayvana tecavüz etmezken tecavüzü savunan bir yaratığa memlekette sanatçı deniliyor ya yazıklar olsun!

    YanıtlaSil

Popüler Yazılar

Bizi Facebook'ta Takip Edin

Subscribe